't Is eens wat anders.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb liever die van Rusland.Al was die van Venezuela ook niet slecht.
Damon Hill.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef Rainesz het volgende:
welke oud-coureur stond daar nu in het publiek?
the Icemanquote:
Ohw heb nog zoveel redenen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Cheiron het volgende:
Kijk nou toch. Hoe kun je dan een hekel aan Alonso hebben..
De allereerste sportieve actie die ik in al die jaren van hem heb gezienquote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Cheiron het volgende:
Kijk nou toch. Hoe kun je dan een hekel aan Alonso hebben..
Nee, dat snap ik ook wel. Maar Alonso gaat aan de leiding in het WK en Massa heeft net 2 puntjes... Lijkt me ook niet handig voor het constructeurs kampioenschapquote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Het moet geen verrassing zijn dat Alonso een veel betere coureur is.
Misschien moet je dan iets minder naar pukkels kijken en meer naar de races en de podiums.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De allereerste sportieve actie die ik in al die jaren van hem heb gezien
En wat heeft dat met deze race te maken?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel. Maar Alonso gaat aan de leiding in het WK en Massa heeft net 2 puntjes... Lijkt me ook niet handig voor het constructeurs kampioenschap
Ik kijk alle races.. ik moet die Alonso niet. Dat is mijn persoonlijke meningquote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien moet je dan iets minder naar pukkels kijken en meer naar de races en de podiums.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien moet je dan iets minder naar pukkels kijken en meer naar de races en de podiums.
Die van Nieuw-Zeeland is mooiquote:Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb liever die van Rusland.Al was die van Venezuela ook niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |