Dat ja. Maar ik maak me flink zorgen over Ferrari. Slechte beslissingen en hoge slijtage.quote:
Hij laat gewoon uitstekende inhaalacties zien op punten waar niet iedereen dat probeert.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Knap hoor, een Mercedes inhalen die 32ers doet
Ben allang blij dat Ferrari weer een beetje mee lijkt te doen. Al kan het de volgende race zo weer anders zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat ja. Maar ik maak me flink zorgen over Ferrari. Slechte beslissingen en hoge slijtage.
Ja hij heeft goed gereden, maar die actie op Rosberg was niks bijzonders, Rosberg was 4sec per ronde langzamer.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij laat gewoon uitstekende inhaalacties zien op punten waar niet iedereen dat probeert.
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 15:44 schreef LWD-Godius het volgende:
Maldo praat alsof hij meervoudig wereldkampioen is, geweldig.
de vorige beste prestatie was een zesde plaats, dus jaquote:Op zondag 13 mei 2012 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste venezolaan die een GP wint meen ik?
Klopt, maar vergeet niet dat hij ook een drive through heeft gehad.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja hij heeft goed gereden, maar die actie op Rosberg was niks bijzonders, Rosberg was 4sec per ronde langzamer.
Kan Button nog wat van leren met z'n achter Hamilton eindigen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet niet dat hij ook een drive through heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |