Gelukkig welquote:Op zondag 13 mei 2012 15:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Precies,
Alle Top teams falen gewoon big time dit jaar ..
Laten we het hopen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef LWD-Godius het volgende:
Het zal toch niet gebeuren dat Kimi de wedstrijd zal winnen omdat MAL en ALO nogmaals moeten pitten.
Hij is 3 maanden ouder dan Alonsoquote:Op zondag 13 mei 2012 15:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zat goede andere coureurs die ze kunnen aantrekken. Voor Massa word het nl tijd om met pensioen te gaan
Prima, maar dat verwaande en sjaggie gedrag van hem hangt mij flink de strot uit. Hou niet van zulke gastenquote:
Belangrijk om in de buurt van Sauber te komen en afstand van FI te nemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:22 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Hoe belangrijk is een 2de plaats voor Williams?
Hülkenberg heeft de sterkere motor. Erg belangrijk op het rechte stuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef LWD-Godius het volgende:
Webber die al zo'n 15+ ronden Hulkenberg niet voorbij kan komen is ook wel redelijk belachelijk.
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op zondag 13 mei 2012 15:27 schreef Rainesz het volgende:
Ik stem voor een Kamikaze actie van Maldo als Alonso hem voorbij wil
Hoezo? Ik zie zowel Alonso als Maldonado de race wel uitrijden op dit setje, kijkend naar de rondetijden.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:27 schreef Rainesz het volgende:
Ik stem voor een Kamikaze actie van Maldo als Alonso hem voorbij wil
Ja maar als ik me het goed herinner dan is hij (webber) op barcelona altijd supersnel, een van zijn favo banen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hülkenberg heeft de sterkere motor. Erg belangrijk op het rechte stuk.
Gunstig contract voor Shellquote:Op zondag 13 mei 2012 15:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een Chavez-actie gaat gebeuren.. Ettelijke miljoenen naar de bankrekening van Alonso.
Hahaha, dat zal het zijnquote:
Ze, alo en mal, moeten nog naar binnen, volgens lotusquote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef Rainesz het volgende:
Kimi 1,5sec sneller dan de kop.
Nu hopen dat hij ze bijhaalt
dat gaan ze nu niet meer doen..quote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ze, alo en mal, moeten nog naar binnen, volgens lotus
Ik denk dat ze het gewoon gaan proberen zo.. Op de gok.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ze zullen het wel proberen nog 6 ronden uit te zingen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dan beiden uitvallen doordat de banden aan flarden zijn. Zou wel een "stunt" zijnquote:
Ik sla even een kruisje.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En dan beiden uitvallen doordat de banden aan flarden zijn. Zou wel een "stunt" zijn
Valt mee toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gewoon opbokken met dat DRS..
Het verpest echte inhaalacties..
Gaat niet lukken, in Venezuela worden er nu meer gemaaktquote:
Je kent ze, ze maken alleen maar goede keuzes wanneer het op Hamilton aankomt.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:35 schreef franklop het volgende:
goede keuze van McLaren om Ham 30 rondes te laten rijden op 1 set
van youtube af hahahahquote:Op zondag 13 mei 2012 15:37 schreef tedkees2 het volgende:
Zouden ze al naarstig aan 't zoeken zijn naar 't Venezolaanse volkslied?
quote:
Maldonado of Kimi wint denk k. Dus ja 5 races 5 winnaarsquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:37 schreef franklop het volgende:
5 races, 5 winnaars, 5 verschillende teams.... althans bijna
Dus een zege voor HRT in Boedapest ofzo?quote:
vind het toch knap, zeker omdat MAL eerder op die banden moest rijdenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:40 schreef Fir3fly het volgende:
Bah. Leuk voor Maldonado maar die stomme banden beroven ons dus weer van een gevecht.
Dat zei David bij de BBC bijna net zo letterlijk.quote:
DC is gewoon een naapertquote:Op zondag 13 mei 2012 15:42 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat zei David bij de BBC bijna net zo letterlijk.
Dat ja. Maar ik maak me flink zorgen over Ferrari. Slechte beslissingen en hoge slijtage.quote:
Hij laat gewoon uitstekende inhaalacties zien op punten waar niet iedereen dat probeert.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Knap hoor, een Mercedes inhalen die 32ers doet
Ben allang blij dat Ferrari weer een beetje mee lijkt te doen. Al kan het de volgende race zo weer anders zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat ja. Maar ik maak me flink zorgen over Ferrari. Slechte beslissingen en hoge slijtage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |