Ja dat was een leukere geweest idd, kut manquote:Op zondag 13 mei 2012 13:54 schreef Typisch het volgende:
Coke op een sweet sixteen
Dat was een goeie TT geweest, pure bagger dit!
quote:
Ja is tof, sowieso zijn verjaardagen een goed excuus om een hard feestje te geven.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geef ook altijd goeie party's als ik niet in m'n tentamens zit. Sloof me altijd wel uit iig.
Inderdaadquote:
Afbakbroodje met hamburger mayo en curryquote:Op zondag 13 mei 2012 13:56 schreef Typisch het volgende:
Afbak broodjes met pindakaas, wat een heerlijk genot zo op de zondag middag.
Ditquote:Op zondag 13 mei 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
De_kromme zal zich ook wel zodrekt melden met een tt als dit
Als jij geen darmkanker krijgt met dat inferieure dieet van je weet ik 't ook niet meer hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afbakbroodje met hamburger mayo en curry
geen appelmoes?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afbakbroodje met hamburger mayo en curry
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Als de Graarschap zo blijft dan liggen ze eruit toch?
Graafschap wel ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Als de Graarschap zo blijft dan liggen ze eruit toch?
Ten eerste is dat niet een dieetquote:Op zondag 13 mei 2012 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij geen darmkanker krijgt met dat inferieure dieet van je weet ik 't ook niet meer hoor.
Heb het al aangepast wijsneusquote:
mijn dank is groot.quote:
JIj hebt toch een darmziekte? Hoezo eet je dan al die teringtroep man.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ten eerste is dat niet een dieetten tweede noem ik op wat lekker is.. dat at ik vroeger ja, nu niet meer. Ik zit een kopje groentesoep te eten met 2 broodjes
wat is deze woordenpoep?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms dik hem in de appelmoes als er ergens weinig saus zit![]()
Wat is dit voor pure kankerquote:
quote:
Ja, die tering troep eet ik dus niet meer.. of ja, heel weinig .. borderline voedselverslaving heb ikquote:Op zondag 13 mei 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JIj hebt toch een darmziekte? Hoezo eet je dan al die teringtroep man.
dvquote:
Niks mis met Nederlandse hiphop, wel met ditquote:
Die staan onder contract bij Rotjoch.quote:
Het is toch niet te geloven eigenlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die staan onder contract bij Rotjoch.
Krijg je elke rap artiest van Nederland in je studio, neem je zulke nietsnutten onder je hoeden.
Rotjoch.__
Wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis met Nederlandse hiphop, wel met dit
Winne, Typhoon, Stickert. Zijn allemaal nog steeds keihad. Alleen brengen ze nu even niks uit.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel.
Nederlandse rap is echt achteruitgegaan. Fresku is uitzondering.
Fresku tegen Sef en Faberyayoquote:Op zondag 13 mei 2012 14:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel.
Nederlandse rap is echt achteruitgegaan. Fresku is uitzondering.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
NL hiphop is net als Amsterdam, het is lelijk, de taal is niet om aan te horen maar iedereen doet alsof het geweldig is.
Aziaten doen ook alsof ze geen kleine pik hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
NL hiphop is net als Amsterdam, het is lelijk, de taal is niet om aan te horen maar iedereen doet alsof het geweldig is.
Amsterdamse accent lelijk vindenquote:Op zondag 13 mei 2012 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
Speelt dan ook niet voor niets bij den bosch.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus die keeper van den bosch is ook niet de slankste, lijkt wel het broertje van Pizza Verhoeven
Dát is wel echt afgrijselijk. Gaan mijn nekharen van overeind staan.quote:
Vrouwen met een zachte g.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen uit Brabant die gaan zeiken over het accent van Amsterdammers
Flikker een end heen met je zachte g stelletje homo's
Kom uit Utrecht en daar is het tenminste normaal.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen uit Brabant die gaan zeiken over het accent van Amsterdammers
Flikker een end heen met je zachte g stelletje homo's
Dat is sexy ja, maar die gastenquote:
keigaaf manquote:Op zondag 13 mei 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had vroeger een hekel aan Brabants accent, als mijn moeder dat deed begon ik te mopperen, het is niet hij zee. het is hij zei ..maar nu ben ik al weer enig tijd geïnfecteerd..
Dat krijg je als je lang onderdrukt wordtquote:Op zondag 13 mei 2012 14:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom uit Utrecht en daar is het tenminste normaal.
Amsterdammers hebben ook alleen een accent, omdat het moet.
Ze willen zich special voelen.
''Ga door'' met een zachte g.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is sexy ja, maar die gasten
Dat is gewoon pure homoseksualiteit
Hedde gij un nije box aan van duzend euro?quote:
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja
Wordt de ERE leuker met Den Bosch erbij?
Ja hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja
Wordt de ERE leuker met Den Bosch erbij?
Tis wit en 't staat achter d'n bar?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
Witte nie ipv weet je niet zeggen.
Mijn opa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij vrouwen kan 't wel ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen met een zachte g.
Als ik bij mijn opa en oma langs ben geweest praat ik ook de rest van de dag brabants door hun.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gronings accent is ook wel lekker soms, lekker kort en krachtig.
Mijn stream is wegquote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't is wit en blauw en over 7½ minuut geen Eredivisionist meer?
Ik hou 't bij het ouder vertrouwde 'jeweetog' zoals Ricky Royston 't gebruikt.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
Witte nie ipv weet je niet zeggen.
Mijn opa.
Kut voor poepon.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't is wit en blauw en over 7½ minuut geen Eredivisionist meer?
Dat accent uit het Noord-Oosten van Nederland vind ik echt net zo vreselijk als Limburgs. Niet om aan te horen. Daar gaat je dollo toch van hangen als een chick haar bek opentrekt en het is net of er een drachtige koe voor je staat te loeien.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gronings accent is ook wel lekker soms, lekker kort en krachtig.
Scriptie al af?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat accent uit het Noord-Oosten van Nederland vind ik echt net zo vreselijk als Limburgs. Niet om aan te horen. Daar gaat je dollo toch van hangen als een chick haar bek opentrekt en het is net of er een drachtige koe voor je staat te loeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man met dat zwarte petje op en de snorquote:
Mijn tante woont daar, haar kinderen versta ik niet eens als ze plat praten. Al zit er ook verschil in, als ze tegen mij praten dan is het gewoon redelijk normaal. Maar tegen elkaar lijkt het meer op Duits dan Nederlands.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat accent uit het Noord-Oosten van Nederland vind ik echt net zo vreselijk als Limburgs. Niet om aan te horen. Daar gaat je dollo toch van hangen als een chick haar bek opentrekt en het is net of er een drachtige koe voor je staat te loeien.
Graafschap.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Is blauw met wit en over 4 minuten zwaaien we het uit.
Gok dan
Ja maar haat tegen accenten/dialecten is ook gewoon stomquote:Op zondag 13 mei 2012 14:14 schreef RensAjacied het volgende:
Daar in oud Mokum woonde dat oude vrouwtje nog? Nou die is gistere de pijp uit gegaan man. Die gladjanus van de buurman maar lachen.
Ik blijf het mooi vinden.
Gij als ge ni snel oprot met deze kut vragen..quote:Op zondag 13 mei 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Is blauw met wit en over 4 minuten zwaaien we het uit.
Gok dan
Nee, hoorde net Hillykopturs en wou ff kijken of jij hier ook was zodat we samen 'WOAHHH' konden roepen.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gij als ge ni snel oprot met deze kut vragen..Bring itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken op eigen risico.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
Doe weg doe weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken op eigen risico.
AFCA!
ben niet in tillyquote:Op zondag 13 mei 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hoorde net Hillykopturs en wou ff kijken of jij hier ook was zodat we samen 'WOAHHH' konden roepen.
Leuk man, iemand voor lul zetten die zich 20 jaar op vrijwillige basis heeft ingezet voor je club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken op eigen risico.![]()
ah campina laat haar eigen koeien los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken op eigen risico.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk man, iemand voor lul zetten die zich 20 jaar op vrijwillige basis heeft ingezet voor je club.
Hij vond het zelf helemaal geweldig, 20 minuten had ie de slappe lach.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk man, iemand voor lul zetten die zich 20 jaar op vrijwillige basis heeft ingezet voor je club.
Inderdaad, ook altijd vrijgezelligfeesten met zo'n aidsinfected striptease wijf die op meer worsten heeft gezeten dan Heinz ketchupquote:Op zondag 13 mei 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je kunt moeilijk een andere houding aannemen he.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij vond het zelf helemaal geweldig, 20 minuten had ie de slappe lach.
Als mijn maten vrijgezellenfeest zouden houden zou ik zorgen dat er gewoon keihard gepartyed wordt met lekkere wijven en niet van die semi-grappige afgezaagde kutgrappen die iedereen al uithaalt.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, ook altijd vrijgezelligfeesten met zo'n aidsinfected striptease wijf die op meer worsten heeft gezeten dan Heinz ketchup![]()
![]()
HIJ VOND HET NIET ERG.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je kunt moeilijk een andere houding aannemen he.
Ik zou waarschijnljik weglopen ..quote:Op zondag 13 mei 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als mijn maten vrijgezellenfeest zouden houden zou ik zorgen dat er gewoon keihard gepartyed wordt met lekkere wijven en niet van die semi-grappige afgezaagde kutgrappen die iedereen al uithaalt.
Doen ze in Brabant ookquote:Op zondag 13 mei 2012 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alleen als ik boos ben praat ik plat, voor de rest hoor je bij mij lichtjes een accent.
Ik spreek halen uit als hoalen bijv_ heb ik zelf niet door.
Ik hoop op Spartaquote:Op zondag 13 mei 2012 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Den Bosch, Sparta of Willem II uit volgend jaar
Hopen op Spartaquote:Op zondag 13 mei 2012 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Alle 3 aardige clubs.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
kut buitenlanders.quote:
Eens.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
kut buitenlanders.
Deeltje 1 was wel grappiger.
Bij 1 was ik zo stoned als een kanarie, dan is elke film met onzin leuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.
Al heb ik wel gelachen om de 2e, mijn broer vond hem echt slecht raadde hem af om te kijken.. maar 1 is gewoon leuk
Wel altijd makkelijk aan kaarten komen daar. Zit geen hond.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik hoop ook Sparta. Geen Willem II in ieder geval, vind ik echt 3 keer niks
Ik blow nietquote:Op zondag 13 mei 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij 1 was ik zo stoned als een kanarie, dan is elke film met onzin leuk.
2 gewoon thuis op een verloren avond met een paar gekeken, toch anders.
Ik blow misschien 10 keer per jaar, houd de lol erin. Gewoon zomaar als het uitkomt.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik blow nietmaar al eerder discussie hier gehad dat ik dan films als harold and kumar als nog grappig vind dus ben benieuwd hoe ze zijn met..
Al vind ik films terug kijken niet echt leuk.
Kan jij de tulp draaien, een keertje leren aan mij?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik blow misschien 10 keer per jaar, houd de lol erin. Gewoon zomaar als het uitkomt.
Inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt een drama.Totdat ze straks kampioen worden.
Nee, ik kan met moeite een normale in elkaar flanzen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan jij de tulp draaien, een keertje leren aan mij?
Niet als FC Eindhoven ook naar eredivisie komt.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
Zou wel weer gaaf zijn zeg. Enige echte stadsderby van NL
Youtube?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan jij de tulp draaien, een keertje leren aan mij?
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik kan met moeite een normale in elkaar flanzen.
Het Man City van de Eredivisie. Over een paar jaar kopen ze ook de titel. Let maar op.quote:
Is toch alleen maar goed. Zo komt er meer geld in de eredivisie.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het Man City van de Eredivisie. Over een paar jaar kopen ze ook de titel. Let maar op.
Zo rijk is die voorzitter niet hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 14:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het Man City van de Eredivisie. Over een paar jaar kopen ze ook de titel. Let maar op.
Vriendje uit Rusland wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo rijk is die voorzitter niet hoor
Wel lekker kampioen worden vanmiddag.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Geld van Abramovoich is bijna wisselgeld voor die Arabier.quote:
Dit dusquote:Op zondag 13 mei 2012 14:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel lekker kampioen worden vanmiddag.
Mwah, ik zie dan nog steeds de echte toppers niet naar Vitesse komenquote:
En gewoon verlengen met baas Bony.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:34 schreef Bieks het volgende:
Het beleid wat vitesse op dit moment voert is toch gewoon prima? Allemaal gewoon op de jeugdopleiding gericht, en alles heel weloverwogen gedaan. Die jordania lijkt zo slecht nog niet.
Bedoel je niet Jordania?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geld van Abramovoich is bijna wisselgeld voor die Arabier.
nee, jordania is een Georgiër. ik denk dat hij doelt op de preses van chelsea.quote:
Ook.quote:
Waar heb je dat gelezen? Wil ik ook wel even lezen namelijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook.
Arabier verdiend per dag 500mil. En elke keer als er 1 dollar bij komt op een vat olie stijgt het nog eens met miljard zijn vermogen. Is gewoon bijna oneerlijk.
Had gezien op een Arabische zender MBC. Ik weet niet waar zij dat vandaan hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Wil ik ook wel even lezen namelijk.
500 miljoen per dagquote:Op zondag 13 mei 2012 14:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had gezien op een Arabische zender MBC. Ik weet niet waar zij dat vandaan hebben.
Bel hem anders gewoon even voor je geld steven.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bel hem anders gewoon even voor je geld steven.
Stijgt de vermogen.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jordy Clasie niet noemen in een zin met baas erin.
Die familie heeft een geschatte eigen vermogen van 18miljardquote:Op zondag 13 mei 2012 14:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stijgt de vermogen.
Maar is niet alleen van hem als persoon, maar zijn hele familie. En die bezitten een vermogensbeheerder waarvan hij soort van spreker is.
Speelt Bony ook Champions League?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:41 schreef Bieks het volgende:
[..]bony eet clasie voor ontbijt. En dan heeft ie nog steeds honger.
Haal eerst nou maar de poulfasequote:
Eerste ronde geen CSKA loten en de tweede geen Spurs en Feyenoord zit er al zo goed als in joh.quote:
Hebben we gezien dit seizoen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:41 schreef Bieks het volgende:
[..]bony eet clasie voor ontbijt. En dan heeft ie nog steeds honger.
Wel een geweldige speler man.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben we gezien dit seizoen.
Bony bakte er helemaal niks van tegen ons.
Dat is het grootste onzin dat ik heb gehoord.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die familie heeft een geschatte eigen vermogen van 18miljard
En jij komt met het idee dat ze 3,5 miljard per week verdiene man
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerste ronde geen CSKA loten en de tweede geen Spurs en Feyenoord zit er al zo goed als in joh.
Ron Beton is dan ook zo mogelijk nog breder dan Bony.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben we gezien dit seizoen.
Bony bakte er helemaal niks van tegen ons.
Ik zat verkeerd maar jij ook met je 1000miljard gekquote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is het grootste onzin dat ik heb gehoord.
De geld die hij samen met zijn familie beheert is ongeveer 1000miljard waard.
Dus oliemaatschappij en etc erbij.
quote:De line-up bevat 34 Arabieren met een gezamenlijk vermogen van ongeveer 115,8 miljard dollar. Dit is 35 % lager dan vorig jaar, toen het bedrag op 177,6 miljard dollar stond. De zes miljardairs uit de Verenigde Arabische Emiraten met een gezamenlijk vermogen van 21,4 miljard dollar staan op de tweede plaats achter Saoedi-Arabië.
hoe graag ik ze het ook zie halen, het is natuurlijk volkomen uitgesloten dat Feyenoord zich gaat plaatsen voor de Champions league, dat weet je toch ook wel?quote:
de geld, de money, de loetquote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is het grootste onzin dat ik heb gehoord.
De geld die hij samen met zijn familie beheert is ongeveer 1000miljard waard.
Dus oliemaatschappij en etc erbij.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerste ronde geen CSKA loten en de tweede geen Spurs en Feyenoord zit er al zo goed als in joh.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:45 schreef Bieks het volgende:
[..]
hoe graag ik ze het ook zie halen, het is natuurlijk volkomen uitgesloten dat Feyenoord zich gaat plaatsen voor de Champions league, dat weet je toch ook wel?
Dan zat MBC ook verkeerd.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat verkeerd maar jij ook met je 1000miljard gek
[..]
1000miljard is ook gewoon onzin natuurlijkquote:
Nog steeds niet normaal man.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat verkeerd maar jij ook met je 1000miljard gek
[..]
Ik zeg ook dat ze die niet tegen moeten komen.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:47 schreef Bieks het volgende:
[..]
CSKA speelt feyenoord ook gewoon weg hoor
Ze bezitten Dubai toch al.quote:
ja maar ik niet.quote:
oh, verkeerd gelezen dan. Maar welke tegenstanders hebben ze dan die ze wel kunnen hebben volgens jou? ben eigenlijk wel benieuwd nu.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat ze die niet tegen moeten komen.
quote:
Real, Barcelona, dat soort clubs. Kat in het bakkie.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:48 schreef Bieks het volgende:
[..]
oh, verkeerd gelezen dan. Maar welke tegenstanders hebben ze dan die ze wel kunnen hebben volgens jou? ben eigenlijk wel benieuwd nu.
Ik zou zorgen dat zoveel mogelijk mensen er wat aan hebben, zolang ik zelf uiteindelijk alles kan doen wat ik wil in m'n leven.quote:
Ben jij dit inZanity?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou zorgen dat zoveel mogelijk mensen er wat aan hebben, zolang ik zelf uiteindelijk alles kan doen wat ik wil in m'n leven.
En er dan straks tegen een club als FK Tauras eraf gaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brugge, Panathinaikos heb je gewoon goede kans tegen. Braga kan ook wel lukken, mits wat geluk.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:48 schreef Bieks het volgende:
[..]
oh, verkeerd gelezen dan. Maar welke tegenstanders hebben ze dan die ze wel kunnen hebben volgens jou? ben eigenlijk wel benieuwd nu.
gelukkig, stel je voor dat je niet meer wakker werdquote:
brugge en panathinaikos is inderdaad goed te doen. Braga maybe. Maargoed dat zijn 3 teams. Welke andere teams kunnen ze nog loten? Waar kan ik dat zienquote:Op zondag 13 mei 2012 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brugge, Panathinaikos heb je gewoon goede kans tegen. Braga kan ook wel lukken, mits wat geluk.
dan ben je doodquote:Op zondag 13 mei 2012 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gelukkig, stel je voor dat je niet meer wakker werd
Jouw tag.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere thuiskomer als je ziet dat De Graafschap gedegradeerd is
Heb ik ff geregeld voor hemquote:
hosselaar.quote:
badboyquote:
Skills vriend.quote:
Nee, je blijft deze houdenquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil nu ''Postcountgeiler'' Westerse Communist.
wees blij dat je iets hebt.quote:
Nee, maar wat heb ik aan al dat geld? Zou het liever delen met zoveel mogelijk mensen. Niet allemaal 100 euro, maar gewoon zoveel mogelijk mensen 100.000 ofzo. Dat is gewoon life-changing. Of investeren in voorzieningen ofzo. Met zulke geldbedragen kun je heel Nederland weer op de kaart zetten man.quote:
Lekker gefeest vannacht of niet? Ik zag je om 7 uur nog steeds wakker. Vandaag was de huldiging?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere thuiskomer als je ziet dat De Graafschap gedegradeerd is
Om 0700 was mijn zus wakker, ze had vandaag een fotosjoetquote:Op zondag 13 mei 2012 14:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lekker gefeest vannacht of niet? Ik zag je om 7 uur nog steeds wakker. Vandaag was de huldiging?
PICS JONGUHquote:Op zondag 13 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 0700 was mijn zus wakker, ze had vandaag een fotosjoet
picsquote:Op zondag 13 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe oud is je zus Stijn?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je pa is er gelijk weer opgekropen zodra je zus eruit was ofzo?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Juni wordt ze 16.
[..]
[..]
Heb ik niet, kwam net thuis van mijn Oma.
je kan beter investeren dan mensen geld blijven geven. Zie ontwikkelingshulp, maar daar moet jij alles van af weten lijkt mij zo.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar wat heb ik aan al dat geld? Zou het liever delen met zoveel mogelijk mensen. Niet allemaal 100 euro, maar gewoon zoveel mogelijk mensen 100.000 ofzo. Dat is gewoon life-changing. Of investeren in voorzieningen ofzo. Met zulke geldbedragen kun je heel Nederland weer op de kaart zetten man.
Vriend van mij en zijn broertje schelen serieus 10 maandenquote:Op zondag 13 mei 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je pa is er gelijk weer opgekropen zodra je zus eruitwas ofzo?
Ja, gewoon 100.000 geven met de verplichting om aan bepaalde dingen te moeten uitgeven zoals huisvesting.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan beter investeren dan mensen geld blijven geven. Zie ontwikkelingshulp, maar daar moet jij alles van af weten lijkt mij zo.
efficient gedaan danquote:Op zondag 13 mei 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij en zijn broertje schelen serieus 10 maanden
Dat is pas nasty
Dan is die poenie gewoon nog niet hersteld hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is pas nasty
wtf.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is pas nasty
Ja vannacht ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin, je bent gewoon weggeweest van huis
Hoezo?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is pas nasty
Ene is 6 april jarig, de ander 7 februariquote:Op zondag 13 mei 2012 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan is die poenie gewoon nog niet hersteld hoor.
Net bevallen, en meteen zwangerquote:
Wel mooi toch.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ene is 6 april jarig, de ander 7 februari
Schitterendquote:
al die zwangerschapvetjes nog op dat lichaamquote:
gewoon tijdens stijntjequote:
tot over 10minuten hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |