Dit is dus niet zo, zoals ik heb uitgelegd zorgt 1 munt voor een grote onbalans in het systeem.quote:
De euro is an sich niet 100% het probleem. Het zijn de landen die erin zitten die het probleem zijn, waar een deel van de problemen in die landen juist door de euro is veroorzaakt.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
Maar is het de euro die faalt? Naar mijn weten is de koers van de munt al jaren sterk en fuctioneert de euro als ruilmiddel op het wereldtoneel. Dat lijkt mij toch het doel van valuta. Dat bepaalde landen zich tegen lagere rente in de schulden trachtten te steken, is het probleem. Maar dat kunnen we de euro op zich niet kwalijk nemen.
De euro als munt werkt gewoon. Mensen hebben er vertrouwen in en dat is het belangrijkste.
Waarom zou de kostprijs hier gelijk moeten zijn?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:10 schreef De_Guidance het volgende:
1GB mobiel internet kost in Turkije 4 euro per maand hier 20.
Vreemd..
Heb je mijn post toevallig gelezen? Ik zei dit net in het vorig topic. Ongelofelijkquote:Op zondag 13 mei 2012 17:21 schreef Ziba het volgende:
Ik wil zo graag mijnenveger spelen en niemand die wil het. Sowieso gebruikt niemand meer MSN. Belachelijk, mijnenveger is juist zo leuk via MNS.
Haha jij zei ook dat je mijnenveger wilde spelen via msn? Ik heb niks gelezen neequote:Op zondag 13 mei 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je mijn post toevallig gelezen? Ik zei dit net in het vorig topic. Ongelofelijk
Zie hier:quote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha jij zei ook dat je mijnenveger wilde spelen via msn? Ik heb niks gelezen nee![]()
heel toevallig dan
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat sowieso. Doe er nauwelijks wat mee.
Wel jammer dat mensen minder op MSN zitten en overstappen op Facebook Chat.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Windows Live Messenger is wel handig in het delen van plaatjes. Vaak hebben die alternatieve IM-clients moeite met webcam of voice-chat wanneer Microsoft weer eens een update in het protocol doet.
En ik speel vaak mijnenveger met mensen
Daarna heb je een krachtig herstelprogramma nodig omdat onze welvaart hier een knauw van krijgt die ze niet meer zomaar te boven komt...quote:Op zondag 13 mei 2012 15:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het fundament van de EU is verrot. zoveel is wel duidelijk intussen, vriend en vijand kunnen dat nu toch we weten. Dus EU afbouwen, soevereiniteit weer terug aan de landen zelf. Dan samenwerkingsverbanden aangaan voor economie en handel. (model EEG)
Dat zou een krachtig herstelprogramma zijn. Zeker weten.
Nu maar hopen dat D66 over PVV heengaat.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:25 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij moeten een paar partijen fuseren want dit wordt niks zo.
Ik denk het niet, du_ke.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarna heb je een krachtig herstelprogramma nodig omdat onze welvaart hier een knauw van krijgt die ze niet meer zomaar te boven komt...
Bij Synovate haalt D66 twee zetels minderquote:Op zondag 13 mei 2012 17:25 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij moeten een paar partijen fuseren want dit wordt niks zo.
VVD en PvdA bij elkaar?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij Synovate haalt D66 twee zetels minder
Wat vinden we trouwens van een kabinet VVD+PvdA+CDA+D66?
Moeilijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij Synovate haalt D66 twee zetels minder
Wat vinden we trouwens van een kabinet VVD+PvdA+CDA+D66?
Ik probeer ook maar met zo min mogelijk partijen een meerderheid te krijgenquote:
Nouja, dat krijgt onze welvaart linksom of rechtsom toch wel, aangezien ook in een politieke unie de spanningsverschillen met de Zuid-Europese economieën moeten worden weggenomen, d.m.v. de transfer van welvaart vanuit het noorden naar het zuiden.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarna heb je een krachtig herstelprogramma nodig omdat onze welvaart hier een knauw van krijgt die ze niet meer zomaar te boven komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |