Aah dan was het alleen de beesten boel bugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:04 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, ik ben die bug ook al lang niet meer tegen gekomen.
Veel creative(r)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef mschol het volgende:
het creative menu is wel stukken chiller nu (laatste snapshot)
[ afbeelding ]
Maar nog steeds geen potions en een optie om armor aan te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:35 schreef mschol het volgende:
het creative menu is wel stukken chiller nu (laatste snapshot)
[ afbeelding ]
en dat heb je echt nodig in creative mode ?.....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen potions en een optie om armor aan te doen.
Wel als je custom maps maakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat heb je echt nodig in creative mode ?.....
armor heb je niet nodig (passive mobs..)quote:
maar dat 2e is wel omslachtig, beetje hetzelfde idee als alleen witte wool in de crea inv doen omdat je de andere kleuren met dyes kan makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
armor heb je niet nodig (passive mobs..)
en potions kan je gewoon maken (maar dat is wellicht onhandig als je een kist wilt vullen
maar geen nood: met /gamemode kan je gewoon switchten tussen gamemodes
Heb eens een stuk of 6 van die chests gevuld met potions door ze te maken, niet leuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
armor heb je niet nodig (passive mobs..)
en potions kan je gewoon maken (maar dat is wellicht onhandig als je een kist wilt vullen
maar geen nood: met /gamemode kan je gewoon switchten tussen gamemodes
Heeft een van de ontwikelaars van minecraft dat überhaupt geweten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat, die weet ook niet wat hij wil
dat vind ik opzich wel goed hoor,quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Heeft een van de ontwikelaars van minecraft dat überhaupt geweten?
quote:
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 30-05-2012 om 09:13:11The community wins! Emerald ore is back! Rare as I originally intended, so don't spend your life looking for it
reageer retweet
Welke server?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:04 schreef Topiek het volgende:
Ik speel nu op een non-FOK! server, en het is best kut als je gegriefed wordt waar je bij staat, ze al je beesten killen, en jij alleen toe kan kijken
Je kunt ook wel overdrijven met dingen in twijfel trekkenquote:
Reken maar op 12/15 euro per maand.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:59 schreef maurisioo het volgende:
Leek me leuk om een server te beginnen op mcforum.net.
Met zo'n soort gameplay:
http://www.minecraftforum(...)aps-ranks-%E2%98%85/
Misschien hebben sommigen hier wel eens CS of CoD2 zombies gespeeld op een server. Zo'n soort gameplay leek me leuk om in mc te spelen.
Je begint in een map met (hopelijk dan) veel spelers. 1 op de 5 wordt zombie en de rest een overlevende. Zodra het spel begint, moeten alle overlevenden een goede plek vinden en zien te overleven.
Daarna komen de zombies en moeten alle overlevenden doden. Zodra een overlevende doodgaat, spawned hij opnieuw, als zombie. Uiteindelijk worden alle overlevenden dus uitgeroeid en is het spel afgelopen (en begint het weer opnieuw).
Heb een tijdje op die server (zie link bovenaan mijn post) gespeeld. Daarom kwam ik op het idee. Alleen ben het niet echt met die admin eens en ik denk dat de gameplay veel beter kan.
Iemand een idee of hier goede plugins voor zijn. Dus om 2 teams te hebben (waarvan 1 op de 5 zombie wordt en 4/5 mens) automatisch starten van een spel, en het wisselen van map na bijv. 5 rondes.
En hoe duur is een server ongeveer? Lijkt me op zich nog het grootste probleem.
Het blijft leuk. Als ik op die andere server zit, zie ik heel vaak dezelfde spelers en het lijkt steeds drukker te worden. Zeker als je gaat uitbreiden met maps enz. kun je de interesse wel houden denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Reken maar op 12/15 euro per maand.
Maar voor hoelang is zoiets leuk? Je hebt leden die het een dag tof vinden en dan weer weg gaan. En er zijn niet onbeperkt leden op minecraftforum.nl.. Daar moet je dus wel wat op gaan vinden.
Ik dacht al van: Haha wat.quote:
Previews:quote:Snapshot time! Quick overview of changes:
Trading with villagers has been updated
Enchantment system has been rebalanced
A new Redstone-activating block
Better Creative inventory
Pausing should work in single-player now
Some minor terrain changes
Added an “adventure” game mode (/gamemode 2), but requires more work
A lot of smaller changes and fixes
Get the snapshot here:
Client: http://assets.minecraft.net/12w22a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w22a/minecraft_server.jar
quote:Trading with villagers has been updated
Villagers can now trade 2 items with you (e.g. 1 emerald + 10 gravel -> 10 flint)
Blacksmiths will offer to enchant items (e.g. 3 emerald + 1 iron pickaxe -> 1 iron pickaxe with Fortune I)
Enchantment system has been rebalanced
A full enchantment table set with 15 bookshelves doesn't go up to 50, only up to 30.
With a full enchantment table set with bookshelves, at the bottom of the 3 enchantments, it always shows you the highest number possible
Using level 30 enchantments you have a lot more luck; almost all items get at least 2 enchantments
Various actions will now reward you with experience orbs, such as mining ores (except Gold Ore and Iron Ore) and using furnaces
Emerald Ore can be found underground again (only in Extreme Hills Biomes still).
Smelting in a furnace with a lava bucket now leaves an empty bucket for you to retrieve.
Added Jungle temples (Video + Seed).
Added Tripwire Hooks.
Added potions to the creative inventory; found in "brewing" category.
Added Block of Emerald.
Added delete item, armor and crafting to survival inventory when in creative.
Pausing now works again in singleplayer.
Some minor terrain changes.
Added an "adventure" game mode (/gamemode 2)
You cannot break or place any blocks
You can interact with any blocks like doors and levers and you can buy things from villagers
Added Silverfish cobblestone and stonebrick spawningblocks to the creative inventory.
Rain is slowly dripping through leaves now.
Extremely rarely, Nether Portals will spawn Zombie Pigmen.
When exposed to rain, Cauldrons have a possibility of slowly filling with water [2][3].
Blocks seen in inventory are oriented to the right instead to the left.
Half-slabs can now be placed on upside-down when pointing at the upper half of the side of a block. This does not work with stairs.
Debug Features:
Pressing F will reload the chunks.
Bug Fixes:
In the redstone tab of the creative inventory, the redstone torch is now on instead of being off.
In the decoration tab of the creative inventory, the redstone torch has been removed.
Fixed the size of Slimes which was sometimes wrong in the previous snapshot.
Fully charged arrows now show their particle effect again.
Arrows are now stuck at the correct position in the block they hit.
Notable Bugs (Complete bug list):
Either the ability to place tripwire is unsupported, or tripwire breaks if a solid block below it is broken.
You can't hear TNT when you are out of an 16 block range.
When closing the Trading GUI, any items left in the right trading box, will be deleted and do not drop.
Duplication bug when crafting in the survival tab of the creative inventory. You will receive the items as normal but when you exit the inventory you will drop the block you were crafting with. e.g. you craft a diamond block back into diamonds: you receive both the diamonds and the diamond block upon exiting the inventory.
You can't skip credits after going out of The End. They are hard to read too. You can't exit The End.
Volgens mij mochten ze dat niet doen, eens iets over gelezen. Legal stuff en zo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:52 schreef gogosweden het volgende:
hoewel ik stiekum bang ben dat na deze update de beta en 1.0 kopers geen nieuwe features meer gaan krijgen gratis..
serieus? Dat zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Volgens mij mochten ze dat niet doen, eens iets over gelezen. Legal stuff en zo.
Combineer dat dan ook nog eens met de vorige snapshotsquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
Nice! Denk dat ik bij 1.3 weer eens ga spelen
Changelist van wiki voor 1.3:quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Combineer dat dan ook nog eens met de vorige snapshotsMaar dit is de meest uitgebreide tot nu toe denk ik.
Zelfde als in de pyramides, naaiers met de pressure platequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef maurisioo het volgende:
Dacht al zoiets.
Jammer dat ze cobble gebruikt hebben.
hopen dat ze dan ALLEEN de modapi maar toevoegen en niet terrain generation dingen gaan veranderen zodat je weer naar een nieuwe map moet voor eventuele nieuwe features..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:05 schreef maurisioo het volgende:
oh nog een nieuwe change zie ik net op de wiki. Een hele mooie.
Using buckets filled with lava no longer consume the bucket when smelting items.
En mod api komt pas in 1.4
Gok er maar niet op, Aangezien ze zover ik weet de mod api ook de mogelijkheid willen geven om blocks toe te voegen. En daarvoor moeten ze flink sleutelen aan de terrain generation.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hopen dat ze dan ALLEEN de modapi maar toevoegen en niet terrain generation dingen gaan veranderen zodat je weer naar een nieuwe map moet voor eventuele nieuwe features..
potdommequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:05 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Gok er maar niet op, Aangezien ze zover ik weet de mod api ook de mogelijkheid willen geven om blocks toe te voegen. En daarvoor moeten ze flink sleutelen aan de terrain generation.
Leuk voor als ik een stadje maak in het Wilde westenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:15 schreef IPA het volgende:
Na een uitgebreide testsessie (lees onbetaald profiteren) toch het spelletje maar gekocht. Ik kom misschien wel eens kijken op de fok server als dat mag.
Naam:Je hebt rechten op mFOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op Mfok staat op een relatief kleine afstand van de spawn in de woestijn een enorme (1x harvesten is minimaal 5 stacks graan) graanfarm...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:16 schreef IPA het volgende:
Heb wel nog steeds honger en health klopt dat? Kan nergens eten vinden nu dus dat is wel lastig
Gewoon een survival serverquote:Op maandag 4 juni 2012 14:47 schreef IPA het volgende:
Hmm, kan hem zo niet vinden.
Maar vliegen kan dus ook niet? En oneindige voorraden aan materiaal enzo? Dacht dat dat juist het handige van creative was.
Of is het gewoon een survival server?
Vandaar de verwarring idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Gewoon een survival server
Hoewel de bouwwwerken inderdaad eruitzien of ze met creative mode zijn gedaan
Niet echt een modpackquote:Op maandag 4 juni 2012 21:48 schreef einschtein het volgende:
Iemand nog een leuke mod-pack? Ik had altijd een mooie, toen ik het speelde, maar heb 'm verwijderd.
Nu ik weer wil spelen, wil ik ook modpack.
Codechickencore met NEI erbij voor recipesquote:Op maandag 4 juni 2012 22:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Niet echt een modpack
maar
Reis minimap
Invtweaks
Optifine
Zijn wel echte aanraders als je mods wil hebben die wel handig zijn
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 10:54:29@DaleAuten We're now working on performance and stability. We'll release 1.3 when it's ready, but it can take 2, 3 or any number of weeks reageer retweet
Pffffff....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:12 schreef gogosweden het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 10:54:29@DaleAuten We're now working on performance and stability. We'll release 1.3 when it's ready, but it can take 2, 3 or any number of weeks reageer retweet
broodquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef vogelkooi het volgende:
Koekjes geven haast geen energie, ik hou het liever bij mushroom stew, wat is jullie favo voer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |