Reken maar op 12/15 euro per maand.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:59 schreef maurisioo het volgende:
Leek me leuk om een server te beginnen op mcforum.net.
Met zo'n soort gameplay:
http://www.minecraftforum(...)aps-ranks-%E2%98%85/
Misschien hebben sommigen hier wel eens CS of CoD2 zombies gespeeld op een server. Zo'n soort gameplay leek me leuk om in mc te spelen.
Je begint in een map met (hopelijk dan) veel spelers. 1 op de 5 wordt zombie en de rest een overlevende. Zodra het spel begint, moeten alle overlevenden een goede plek vinden en zien te overleven.
Daarna komen de zombies en moeten alle overlevenden doden. Zodra een overlevende doodgaat, spawned hij opnieuw, als zombie. Uiteindelijk worden alle overlevenden dus uitgeroeid en is het spel afgelopen (en begint het weer opnieuw).
Heb een tijdje op die server (zie link bovenaan mijn post) gespeeld. Daarom kwam ik op het idee. Alleen ben het niet echt met die admin eens en ik denk dat de gameplay veel beter kan.
Iemand een idee of hier goede plugins voor zijn. Dus om 2 teams te hebben (waarvan 1 op de 5 zombie wordt en 4/5 mens) automatisch starten van een spel, en het wisselen van map na bijv. 5 rondes.
En hoe duur is een server ongeveer? Lijkt me op zich nog het grootste probleem.
Het blijft leuk. Als ik op die andere server zit, zie ik heel vaak dezelfde spelers en het lijkt steeds drukker te worden. Zeker als je gaat uitbreiden met maps enz. kun je de interesse wel houden denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Reken maar op 12/15 euro per maand.
Maar voor hoelang is zoiets leuk? Je hebt leden die het een dag tof vinden en dan weer weg gaan. En er zijn niet onbeperkt leden op minecraftforum.nl.. Daar moet je dus wel wat op gaan vinden.
Ik dacht al van: Haha wat.quote:
Je bent al de derde in een week tijd die dat hier doetquote:
Previews:quote:Snapshot time! Quick overview of changes:
Trading with villagers has been updated
Enchantment system has been rebalanced
A new Redstone-activating block
Better Creative inventory
Pausing should work in single-player now
Some minor terrain changes
Added an “adventure” game mode (/gamemode 2), but requires more work
A lot of smaller changes and fixes
Get the snapshot here:
Client: http://assets.minecraft.net/12w22a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w22a/minecraft_server.jar
quote:Trading with villagers has been updated
Villagers can now trade 2 items with you (e.g. 1 emerald + 10 gravel -> 10 flint)
Blacksmiths will offer to enchant items (e.g. 3 emerald + 1 iron pickaxe -> 1 iron pickaxe with Fortune I)
Enchantment system has been rebalanced
A full enchantment table set with 15 bookshelves doesn't go up to 50, only up to 30.
With a full enchantment table set with bookshelves, at the bottom of the 3 enchantments, it always shows you the highest number possible
Using level 30 enchantments you have a lot more luck; almost all items get at least 2 enchantments
Various actions will now reward you with experience orbs, such as mining ores (except Gold Ore and Iron Ore) and using furnaces
Emerald Ore can be found underground again (only in Extreme Hills Biomes still).
Smelting in a furnace with a lava bucket now leaves an empty bucket for you to retrieve.
Added Jungle temples (Video + Seed).
Added Tripwire Hooks.
Added potions to the creative inventory; found in "brewing" category.
Added Block of Emerald.
Added delete item, armor and crafting to survival inventory when in creative.
Pausing now works again in singleplayer.
Some minor terrain changes.
Added an "adventure" game mode (/gamemode 2)
You cannot break or place any blocks
You can interact with any blocks like doors and levers and you can buy things from villagers
Added Silverfish cobblestone and stonebrick spawningblocks to the creative inventory.
Rain is slowly dripping through leaves now.
Extremely rarely, Nether Portals will spawn Zombie Pigmen.
When exposed to rain, Cauldrons have a possibility of slowly filling with water [2][3].
Blocks seen in inventory are oriented to the right instead to the left.
Half-slabs can now be placed on upside-down when pointing at the upper half of the side of a block. This does not work with stairs.
Debug Features:
Pressing F will reload the chunks.
Bug Fixes:
In the redstone tab of the creative inventory, the redstone torch is now on instead of being off.
In the decoration tab of the creative inventory, the redstone torch has been removed.
Fixed the size of Slimes which was sometimes wrong in the previous snapshot.
Fully charged arrows now show their particle effect again.
Arrows are now stuck at the correct position in the block they hit.
Notable Bugs (Complete bug list):
Either the ability to place tripwire is unsupported, or tripwire breaks if a solid block below it is broken.
You can't hear TNT when you are out of an 16 block range.
When closing the Trading GUI, any items left in the right trading box, will be deleted and do not drop.
Duplication bug when crafting in the survival tab of the creative inventory. You will receive the items as normal but when you exit the inventory you will drop the block you were crafting with. e.g. you craft a diamond block back into diamonds: you receive both the diamonds and the diamond block upon exiting the inventory.
You can't skip credits after going out of The End. They are hard to read too. You can't exit The End.
helemaal mee eensquote:
Volgens mij mochten ze dat niet doen, eens iets over gelezen. Legal stuff en zo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:52 schreef gogosweden het volgende:
hoewel ik stiekum bang ben dat na deze update de beta en 1.0 kopers geen nieuwe features meer gaan krijgen gratis..
serieus? Dat zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Volgens mij mochten ze dat niet doen, eens iets over gelezen. Legal stuff en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |