Dit is een verdomd snelle gif. Krijg er hoofdpijn van. Afgezien van het feit dat dit bedroevend is.quote:
Opper opper koning van de Nederlandse rap.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die man is baas, pakt al die mongols aan met zijn album:
Woensel?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:58 schreef MRN89 het volgende:
Fijn..buren die snachts gaan bekvechten met elkaar
Leuk nummer.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die man is baas, pakt al die mongols aan met zijn album:
Sowieso al die wannabe'squote:Op zondag 13 mei 2012 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso muziek tegenwoordig is net als Adam Sandler films, ze nodigen al hun vrienden uit
dat weet je tochquote:Op zondag 13 mei 2012 03:34 schreef Typisch het volgende:
wat een knaken tent is café beurs, ben er nu 5 keer gewest en elke keerwas het kut.
Standaard meisjequote:Op zondag 13 mei 2012 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is het toch wel lekker mee wakker worden
nog uitgeweest mikquote:
Heeft Jojoortje jullie ter versterking opgeroepen ?quote:
Nee hoor, ik kwam jouw vage bericht tegen via de spytool, en dacht laat ik eens een kijkje nemenquote:Op zondag 13 mei 2012 10:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft Jojoortje jullie ter versterking opgeroepen ?
Roos is tof laat maar blijven.,quote:
Nu de vraag voor welke club ben je ?quote:
Ga toch maar weer weg dan.quote:
Doe eens drie keer raden.quote:
quote:
Stel Guidetti wil tegen PSV scoren, en Clasie speelt hem aan, dan moet Guidetti op het moment dat hij aangespeeld wordt, achter de verdediginde lijn van PSV staan, is hij daar voorbij, staat hij buitenspel.quote:
Is sowieso onmogelijk dat Guidetti tegen PSV scoort, dan is hij geschorst wegens het uittrekken van z'n shirtquote:Op zondag 13 mei 2012 11:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Stel Guidetti wil tegen PSV scoren, en Clasie speelt hem aan, dan moet Guidetti op het moment dat hij aangespeeld wordt, achter de verdediginde lijn van PSV staan, is hij daar voorbij, staat hij buitenspel.
quote:Op zondag 13 mei 2012 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is sowieso onmogelijk dat Guidetti tegen PSV scoort, dan is hij geschorst wegens het uittrekken van z'n shirt
quote:Op zondag 13 mei 2012 03:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal die Sef geen zelfmoordneigingen hebben na deze gruwelijke diss? Die Teemong
Bijna.twitter:YousefGnaoui twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 01:51:23Negativiteit, haat, disstracks, opmerkingen, geroddel. Ich don't care about it. Ik heb liefde reageer retweet
Toch jammer.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Bijna.twitter:YousefGnaoui twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 01:51:23Negativiteit, haat, disstracks, opmerkingen, geroddel. Ich don't care about it. Ik heb liefde reageer retweet
Jammer, wil hem wel over dat randje brengen.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Bijna.twitter:YousefGnaoui twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 01:51:23Negativiteit, haat, disstracks, opmerkingen, geroddel. Ich don't care about it. Ik heb liefde reageer retweet
Zal wel aan mij liggen, maar wie is dat?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer, wil hem wel over dat randje brengen.
Als je niet weet wie dat is, houden zo. Je kan er alleen maar op achteruit gaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar wie is dat?
Dit dus, luister hem nu non stopquote:Op zondag 13 mei 2012 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Fresku heeft weer een dik album neergezet hoor, baas
Ik moet eigenlijk studeren nu, alleen blijf ik brak op de bank liggen en keihard Maskerade pompenquote:
Zal ik jou wat vertellen heb dinsdag al mijn eerste eindexamenquote:Op zondag 13 mei 2012 12:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk studeren nu, alleen blijf ik brak op de bank liggen en keihard Maskerade pompen
quote:Op zondag 13 mei 2012 11:32 schreef Happel het volgende:
Die Turken weten wel hoe ze een feestje moeten vieren.
Welke is InZanity?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:32 schreef Happel het volgende:
Die Turken weten wel hoe ze een feestje moeten vieren.
quote:
Examens zijn makkelijk manquote:Op zondag 13 mei 2012 12:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal ik jou wat vertellen heb dinsdag al mijn eerste eindexamen![]()
Maskerade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |