Ik zag hem en liet hem open. Moet kunnen toch, zo'n topic?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kwart over 2 en er wordt bagger in VBL gepost, moest ik nog weer slotten ook
Het is wat...quote:Op zondag 13 mei 2012 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is Fred Rutten en Steve McClaren Die? Vind het volkomen kutquote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag hem en liet hem open. Moet kunnen toch, zo'n topic?
Ze zitten een beetje te pratne over elkaars kruiskapselquote:Op zondag 13 mei 2012 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk eerder dat het voorkomt in islamitische landen.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar heb je genoeg meisjes die muesli's worden genoemd. Ongeschoren kuthippies zijn het iig.
Ja, die. Niks mis mee joh.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is Fred Rutten en Steve McClaren Die? Vind het volkomen kut
Zijn wel meer topics geweest over Affelay en Ebicilioquote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is Fred Rutten en Steve McClaren Die? Vind het volkomen kut
Oe onenigheidquote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag hem en liet hem open. Moet kunnen toch, zo'n topic?
Joh, maar die wilde ook niet neukenquote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk eerder dat het voorkomt in islamitische landen.
Nee, gewoon neequote:
Euh nee. Die mannen hebben alleen maar vrouwen voor de sex en eten. Denk je dat ze dan al dat haar accepteren?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja kan best, ik zeg ook niet dat het in Duitsland het meeste is. Maar zeker wel meer dan in Nederland. Althans in het Duitsland dat ik ken.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In aziatische landen en midden/zuid-amerikaanse landen vooral.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat was hier niet normaal aan dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Zo'n topic kan best, maar dan wel op een normale manier
Sommige statements behoeven geen argumentatie.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, een beetje meer moeite mag er wel gedaan worden voor een OP hoor
Mod Fightquote:Op zondag 13 mei 2012 02:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, een beetje meer moeite mag er wel gedaan worden voor een OP hoor
Dan zijn dat leuke sigs, maar als topic? Nehh, ben ik niet zo voor.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige statements behoeven geen argumentatie.
Thnx man.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Ggmm klap dat boertje gewoon, wij hebben je rug
Nou, ik dus wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zijn dat leuke sigs, maar als topic? Nehh, ben ik niet zo voor.
Ik weet hetquote:
Dan heeft die TS pech dat ik 'm als bagger beoordeeldequote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
Poll: Wie heeft er gelijk?
• GGMM
• -_Guitarist_-
• Pleur op met die discussie, ik wil Davy z'n Photoshop van DV zien.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
domste regel evah...quote:Op zondag 13 mei 2012 02:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan heeft die TS pech dat ik 'm als bagger beoordeeldeVolgende is voor jou
Niks mis mee, wederom.quote:
Plaats 'm dan voor onsquote:Op zondag 13 mei 2012 02:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja hallo gaat ze 1 minuut voordat ik er weer ben offline.
Flink blijven oefenen.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent me weer eens een stap voor
Niet huilen jongen, een ban is zo slecht nog niet voor jou.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dacht dat ik geen fotoboek foto's mocht posten hier.
is toch bewerking? En GGMM is toch softquote:Op zondag 13 mei 2012 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dacht dat ik geen fotoboek foto's mocht posten hier.
Als vriendin is anders een mooi alternatiefquote:Op zondag 13 mei 2012 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Niet als zus, als onschuldig buurmeisje
Dan heb ik wel betere gezienquote:Op zondag 13 mei 2012 02:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Als vriendin is anders een mooi alternatief
Karakter kende ni neuken.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit meisje lijkt me wel een leuk karakter hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |