en het zelfde gebeurd met jou en je topic'squote:Op zondag 13 mei 2012 01:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gelukkig geef ik geen neuk om jouw mening
Jij stinkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
hihih geoden garp maar je opent heul geen toppiks nu xD xDquote:Op zondag 13 mei 2012 01:16 schreef LompeHork het volgende:
Wat een kuttopic. Zelfs ik open nu betere.
Ik open enkel kuttopics in mijn hoofd, zou je ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hihih geoden garp maar je opent heul geen toppiks nu xD xD
neem je pillen in gek ga weg uit mijn topic je bent gevaarlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 01:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik open enkel kuttopics in mijn hoofd, zou je ook eens moeten proberen.
Ik doe geen pillen, daar ben ik te mieterig voor.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
neem je pillen in gek ga weg uit mijn topic je bent gevaarlijk
Hihi, TS is niet lekker in de knetter.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:22 schreef Plastic_zak het volgende:
WIJ BESTAAN NIET WE GAAN WEG ALS JE JE PILLEN NEEMT
lalalalalalalalaaquote:Op zondag 13 mei 2012 01:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hihi, TS is niet lekker in de knetter.
Yarrrrrrr.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:22 schreef Plastic_zak het volgende:
cosmo in mijn topic omygosh mooiste dag van het jaar dit
die kan echt lekker pijpen denk ik, die lippenquote:Op zondag 13 mei 2012 01:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier een erotisch plaatje voor u:
[ afbeelding ]
Heeft wel scherpe tanden.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier een erotisch plaatje voor u:
[ afbeelding ]
Ja, en nu Oerhosselaar er is gaan lopen slijmen zeker.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
die kan echt lekker pijpen denk ik, die lippen
ja anders heb ik aan het aan van dit topic weer +200 notesquote:Op zondag 13 mei 2012 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en nu Oerhosselaar er is gaan lopen slijmen zeker.
P_z en ik hebben altijd ruzie man.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en nu Oerhosselaar er is gaan lopen slijmen zeker.
Mooie zin deze. Ik ben ontroerd.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja anders heb ik aan het aan van dit topic weer +200 notes
Helemaal niet, jullie zijn matties for life!quote:
alleen mijn reacties, die zijn geweldigquote:Op zondag 13 mei 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de laatste 35 reacties gemist, teruglezen waard?
Nee, allemaal matig.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de laatste 35 reacties gemist, teruglezen waard?
Hij loopt altijd te zeuren. Dan gaan we elkaar weer afkraken en dan is het klaar. Wel makkelijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooie zin deze. Ik ben ontroerd.
[..]
Helemaal niet, jullie zijn matties for life!
je loopt zelf te zeuren joh, boterhamquote:Op zondag 13 mei 2012 01:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij loopt altijd te zeuren. Dan gaan we elkaar weer afkraken en dan is het klaar. Wel makkelijk.
Ja, bedankt.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maakt niet uit niggur ik snap het kus op je eikel nohomo
Hij moet niet zo zeuren, me dunkt.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij loopt altijd te zeuren. Dan gaan we elkaar weer afkraken en dan is het klaar. Wel makkelijk.
Jij zeurt altijd om notes.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je loopt zelf te zeuren joh, boterham
Ik ben bejaard en ik heb niks te doenquote:Op zondag 13 mei 2012 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
oerbeer maakt echt met iedereen ruzie he, waarom doet hij dat toch
Ik he nooit met Oerbeer ruzie gehad. Het is gewoon jouw insteek, denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
oerbeer maakt echt met iedereen ruzie he, waarom doet hij dat toch
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat jij begint met zeuren door mijn meesterwerken te noten!!
Een drol in een turbine is nog interessanterquote:Op zondag 13 mei 2012 01:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat jij begint met zeuren door mijn meesterwerken te noten!!
Van hetzelfde. Einde ruzie. Biertje?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, nou, dan ben je een klootzak nu. Moeten we toch even ruzie maken.
a boeshoem n3elquote:Op zondag 13 mei 2012 01:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een drol in een turbine is nog interessanter
Kan mij dat nou mijn reet roesten of zweetteef dat is.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zweetteef is ook nog steeds boos op jou
Hoezo? Net alsof ik ONZ modquote:Op zondag 13 mei 2012 01:35 schreef Plastic_zak het volgende:
wel jammer dat er allemaal blauwen zitten, uitschelden is gevaarlijker :$
Geen idee, "klootzak" of "lompe hork" zie ik niet als belediging.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan krijg ik toch ban wegens crewbash? :$:$:
Op een warm zomeravondje met een goed glas bier.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toevallig wel, laten wij genieten in een leren fauteuil en er van genieten.
je probeert me te naaienquote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, "klootzak" of "lompe hork" zie ik niet als belediging.
Bohquote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Op een warm zomeravondje met een goed glas bier.
Noem iedereen homo. Zit een kern van waarheid in.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:35 schreef Plastic_zak het volgende:
wel jammer dat er allemaal blauwen zitten, uitschelden is gevaarlijker :$
Dat, mijn vriend, is een nog beter idee.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh![]()
Of een goede whisky om de smaak ten goede te komen
homoquote:Op zondag 13 mei 2012 01:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Noem iedereen homo. Zit een kern van waarheid in.
homoquote:Op zondag 13 mei 2012 01:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat, mijn vriend, is een nog beter idee.
homoquote:Op zondag 13 mei 2012 01:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat je dat graag wilt, maar nee, mijn 40cm heeft er geen zin in vanavond, sorry.
Crewbash, wacht, ik ben zo terug.quote:
Oh, ik was je voor.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
Als ik nu note roep, wedden dat P_z gaat kijken?
ja, betaal jij?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je weer een abo nemen, kun je het lezen
NEE DAT MOET IK NIETquote:Op zondag 13 mei 2012 01:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben lui.
[..]
Nee, dat moet je even zelf doen
ik heb connecties, ik kan ze gratis lezenquote:Op zondag 13 mei 2012 01:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel hoor, anders kun je het nooit lezen man, dat zou zonde zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |