Hij moet niet zo zeuren, me dunkt.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij loopt altijd te zeuren. Dan gaan we elkaar weer afkraken en dan is het klaar. Wel makkelijk.
Jij zeurt altijd om notes.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je loopt zelf te zeuren joh, boterham
Ik ben bejaard en ik heb niks te doenquote:Op zondag 13 mei 2012 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
oerbeer maakt echt met iedereen ruzie he, waarom doet hij dat toch
Ik he nooit met Oerbeer ruzie gehad. Het is gewoon jouw insteek, denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
oerbeer maakt echt met iedereen ruzie he, waarom doet hij dat toch
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat jij begint met zeuren door mijn meesterwerken te noten!!
Een drol in een turbine is nog interessanterquote:Op zondag 13 mei 2012 01:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat jij begint met zeuren door mijn meesterwerken te noten!!
Van hetzelfde. Einde ruzie. Biertje?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, nou, dan ben je een klootzak nu. Moeten we toch even ruzie maken.
a boeshoem n3elquote:Op zondag 13 mei 2012 01:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een drol in een turbine is nog interessanter
Kan mij dat nou mijn reet roesten of zweetteef dat is.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zweetteef is ook nog steeds boos op jou
Hoezo? Net alsof ik ONZ modquote:Op zondag 13 mei 2012 01:35 schreef Plastic_zak het volgende:
wel jammer dat er allemaal blauwen zitten, uitschelden is gevaarlijker :$
Geen idee, "klootzak" of "lompe hork" zie ik niet als belediging.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan krijg ik toch ban wegens crewbash? :$:$:
Op een warm zomeravondje met een goed glas bier.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toevallig wel, laten wij genieten in een leren fauteuil en er van genieten.
je probeert me te naaienquote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, "klootzak" of "lompe hork" zie ik niet als belediging.
Bohquote:Op zondag 13 mei 2012 01:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Op een warm zomeravondje met een goed glas bier.
Noem iedereen homo. Zit een kern van waarheid in.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:35 schreef Plastic_zak het volgende:
wel jammer dat er allemaal blauwen zitten, uitschelden is gevaarlijker :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |