Alsof jij hier wat aan kan doen. De asbest moet er gewoon uit want het is niet veilig voor jou en je 2 smurfjesquote:
Ik moet nog een foto maken, maar die van mij is gelukkig wel een anderequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
hihi ben benieuwd welke jij hebt
ik heb deze!
[ afbeelding ]
formaat is 25 x 25 cm
Zo idd dat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Daar hebben ze net een week in gezeten. Ik zei dat ook al. Ze moest er maar bij in, mooi niet.
I told you so...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vanwege de asbestsanering. Ze hebben kut geplanned blijkbaar, ze gaan pas na 1 juni een keer wat doen. Lekker dan, zit ik mooi mee.
Dat zal waarschijnlijk wel fijn zijn want Yska heeft het zo geregeld we 1 juni één grote ronde door Nederland doen. Mocht het nodig zijn dan nemen we wel even kontakt met je op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:46 schreef Lolaatje het volgende:
Wat rot. Mijn aanbod om gebruik te maken van mijn schuurtje om ter overbrugging wat spullen op te slaan staat nog steeds. Gezien er al wat op touw was gezet rond het eerste weekend van juni heb je daar misschien wat aan.
Wacht even, hij wil zijn nieuwe vlam vanaf 1 juni bij jou en de kinderen al erbij in laten wonen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Daar hebben ze net een week in gezeten. Ik zei dat ook al. Ze moest er maar bij in, mooi niet.
[edit Lois: niet op de man spelen svp]quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wacht even, hij wil zijn nieuwe vlam vanaf 1 juni bij jou en de kinderen al erbij in laten wonen?
De tering zeg.
Hoe zit het met je advocaat en zo eigenlijk ondertussen?
Als ie aggresief of moeilijk doet gaat ie er zelf maar lekker uit tot jij weg bent hoor.
Ik hoop gewoon maar dat ik dat verkeerd lees of zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Klopt, dat was de eerste reactie iig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wacht even, hij wil zijn nieuwe vlam vanaf 1 juni bij jou en de kinderen al erbij in laten wonen?
De tering zeg.
Hoe zit het met je advocaat en zo eigenlijk ondertussen?
Als ie aggresief of moeilijk doet gaat ie er zelf maar lekker uit tot jij weg bent hoor.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:57 schreef E.T. het volgende:
Hij heeft jou met dit huis opgezadeld, dus is het indirect ZIJN schuld dat je er nu nog 11 dagen langer zit
Dus omdat zij eruit gezet wordt, flikt hij bijna hetzelfde en vindt dat zijn ex (jij dus) ook weg moet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik snap dat het voor haar moeilijk is, omdat ze eruit wordt gezet door haar ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |