Het lopen op hakken lukt weer, kleine dansjes ook! Wiehoequote:
goed om te horen. je zit toch al sinds september met die knie?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lopen op hakken lukt weer, kleine dansjes ook! Wiehoe
Yup, toen zei die knak... Last van de kneuzing kon nog een jaar aanhouden, maar het lijkt erop dat dat aardig over aan het gaan is. Na m'n opleiding maar eens shoppen voor een nieuw setje kruisbandenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed om te horen. je zit toch al sinds september met die knie?
ik hoop dat je juicht om het liedje en niet omdat je 99 problemen hebtquote:
Het liedje, ik heb er inmiddels een stuk minder dan 99quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat je juicht om het liedje en niet omdat je 99 problemen hebt
haha, ik zit me ff af te vragen of ik uberhaupt ooit 99 problemen tegelijkertijd heb gehad, maar volgens mij niet..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het liedje, ik heb er inmiddels een stuk minder dan 99
Gevoelsmatig wel, voornamelijk "beren op de weg"quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik zit me ff af te vragen of ik uberhaupt ooit 99 problemen tegelijkertijd heb gehad, maar volgens mij niet..
shotgun kopenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel, voornamelijk "beren op de weg"
Ja, als dat zo gemakkelijk ging...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
shotgun kopen
maar ik ga ff achter mn ps3 hangen en misschien nog filmpje doen.
tabee
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
shotgun kopen
maar ik ga ff achter mn ps3 hangen en misschien nog filmpje doen.
tabee
Op 3FM, mensen die hun zielige verhaal moeten insturenquote:
Oh, zo! Alles voor een prijsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Op 3FM, mensen die hun zielige verhaal moeten insturen
Jaquote:
Helemaal mee eens, er is al genoeg gezeikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
JaKvind dit eigenlijk best wel een slecht item haha. Positiviteit moet die zender op!
Erg treurig idd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Op 3FM, mensen die hun zielige verhaal moeten insturen
Yepyepquote:
Geen idee! Die van mij is 64 en kan het goed waarderenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
YepyepBen benieuwd hoe "moederdagachtig" dit soort muziek nou kan zijn..
Jij geeft haar dus een Tiesto CD?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Die van mij is 64 en kan het goed waarderen
Nee, helemaal niks... Wil ze nietquote:
Is dat iets typisch moeders? M'n moeder roept ook altijd dat ze niks wilquote:Op zondag 13 mei 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks... Wil ze niet![]()
We verrassen haar komende week wel, net als vorig jaar
Vast, ik hoor dat vakerquote:Op zondag 13 mei 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dat iets typisch moeders? M'n moeder roept ook altijd dat ze niks wil
ALLEIN ALLEINquote:
en als je dan niks doet is het ook niet goedquote:Op zondag 13 mei 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dat iets typisch moeders? M'n moeder roept ook altijd dat ze niks wil
Paar jaar geleden wou ze ook niks, toen zei ze dat ze moederdag het mooiste vond toen we nog klein waren en met een tekening van school kwamen. Toen hebben m'n broer en ik allebei een tekening gemaakt...quote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en als je dan niks doet is het ook niet goed
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Paar jaar geleden wou ze ook niks, toen zei ze dat ze moederdag het mooiste vond toen we nog klein waren en met een tekening van school kwamen. Toen hebben m'n broer en ik allebei een tekening gemaakt...
ik kan me niet voorstellen dat mijn moeder daadwerkelijk blij was met die lelijke troep die ik altijd op school fabriceerdequote:Op zondag 13 mei 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Paar jaar geleden wou ze ook niks, toen zei ze dat ze moederdag het mooiste vond toen we nog klein waren en met een tekening van school kwamen. Toen hebben m'n broer en ik allebei een tekening gemaakt...
Trusten!quote:
leuk om te lezen. heb je je grote held ook nog aan mogen raken?quote:Op zondag 13 mei 2012 03:20 schreef Paul het volgende:
Ik ben weer terug van de Nacht van Giel, het was echt tof
Gewoon van 20 uur tot 1 uur vannacht waren er optredens. Van klassiek, tot pop en jazz tussendoor en caberet etc. Daarna bij de afterparty geweest, hier foto:
[ afbeelding ]
Haha nee, kon wel, maar hij werd aardig gek van alle aandacht. Had al eens met hem gepraat op de radiodag.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leuk om te lezen. heb je je grote held ook nog aan mogen raken?
Goedemorgen
ik ben zo'n 6 jaar jonger dan jij en ik weet het!quote:
Ik ben nog weer eens 6 jaar jonger dan jij en ik weet het ook. Denk zelfs dat m'n 2 jaar jongere zusje het ook wel weet.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben zo'n 6 jaar jonger dan jij en ik weet het!
Vanessa Carlton![]()
Ik liet gister de term "cassette single" vallen en ik werd me toch een partijtje glazig aangekeken door m'n stiefnichtjes van 12 en 13... Wist meteen weer waarom ze mij stokoud vindenquote:
ja, maar jij hebt een oude zielquote:Op zondag 13 mei 2012 12:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog weer eens 6 jaar jonger dan jij en ik weet het ook. Denk zelfs dat m'n 2 jaar jongere zusje het ook wel weet.
heb je ook nog verteld hoe in jouw jeugd de vrouwen aan hun haren naar de grot werden gesleept?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik liet gister de term "cassette single" vallen en ik werd me toch een partijtje glazig aangekeken door m'n stiefnichtjes van 12 en 13... Wist meteen weer waarom ze mij stokoud vinden
Herkenbaar...quote:Op zondag 13 mei 2012 12:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik liet gister de term "cassette single" vallen en ik werd me toch een partijtje glazig aangekeken door m'n stiefnichtjes van 12 en 13... Wist meteen weer waarom ze mij stokoud vinden
x5twitter:michielveenstra twitterde op zondag 13-05-2012 om 12:11:19Cool, I'm about to reach 43,000 followers! See the rest of my stats at Twitter Counter: http://t.co/SsYeB6HN reageer retweet
Ik heb de cassettesingle van Smells Like Teen Spirit.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb Calling Elvis. Beat thatquote:Op zondag 13 mei 2012 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de cassettesingle van Smells Like Teen Spirit.
Fuck. Jij wint.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Tonight! Van New Kids on the Block!
Nu jij weer.
en de prijs is Fuck?quote:
t was een compelementquote:
Liefst met 3 tegelijk?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
Oreo.....ik heb dat likken nooit begrepen. ik prop die dingen gewoon in mn smoel...
Zo hoort het. Ik begin er alleen niet meer aan want dat vreet ik meteen zo'n heel pak opquote:Op zondag 13 mei 2012 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
Oreo.....ik heb dat likken nooit begrepen. ik prop die dingen gewoon in mn smoel...
Dat!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:28 schreef alors het volgende:
[..]
Zo hoort het. Ik begin er alleen niet meer aan want dat vreet ik meteen zo'n heel pak op
nee, dat niet. gewoon netjes koekje voor koekje of hapje voor hapjequote:
ik heb lekker wel zelfbeheersingquote:Op zondag 13 mei 2012 12:28 schreef alors het volgende:
[..]
Zo hoort het. Ik begin er alleen niet meer aan want dat vreet ik meteen zo'n heel pak op
Ik snap dat dippen in de melk nooit. Zonde, heel de smaak van de Oreo melkachtig! Ik knaag er wel altijd eerst het bovenste koekje af en dan schraap ik met m'n tanden het midden eraf en daarna HOP, het onderste koekje opeten.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
maak me gekquote:Op zondag 13 mei 2012 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap dat dippen in de melk nooit. Zonde, heel de smaak van de Oreo melkachtig! Ik knaag er wel altijd eerst het bovenste koekje af en dan schraap ik met m'n tanden het midden eraf en daarna HOP, het onderste koekje opeten.
Ziet er zeer charmant uit.
Fijn dat ik de radio niet aan heb staan, kutnummerquote:
ik hoor liever een homomannenflirt.....minder concurrentie voor mij!quote:
Dat doe ik altijd met die andere koekjes met dat witte ertussen... Die vind ik eigenlijk ook niet zo lekkerquote:Op zondag 13 mei 2012 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap dat dippen in de melk nooit. Zonde, heel de smaak van de Oreo melkachtig! Ik knaag er wel altijd eerst het bovenste koekje af en dan schraap ik met m'n tanden het midden eraf en daarna HOP, het onderste koekje opeten.
Ziet er zeer charmant uit.
ga dan eens heel gauw uit dit topic!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn dat ik de radio niet aan heb staan, kutnummer
Ik snap dat je me spuugzat bent en dat is geheel wederzijds, maar ik laat me nu niet door je wegjagen. De teringquote:
dat is de spiritquote:Op zondag 13 mei 2012 12:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap dat je me spuugzat bent en dat is geheel wederzijds, maar ik laat me nu niet door je wegjagen. De tering
Waarom niet? Haalt voor mij alle schik eraf...quote:Op zondag 13 mei 2012 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is de spirit![]()
en ik ben je niet spuugzat hoor
nou. dan ben ik je wel spuugzat. uw wens is mijn bevel.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom niet? Haalt voor mij alle schik eraf...
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom niet? Haalt voor mij alle schik eraf...
Wat een leuk stelletje zijn julliequote:Op zondag 13 mei 2012 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou. dan ben ik je wel spuugzat. uw wens is mijn bevel.
*zucht* vrouwen *zucht*
Ik heb Ome Henk - Ik ben verkouwe op cassette singlequote:Op zondag 13 mei 2012 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Tonight! Van New Kids on the Block!
Nu jij weer.
bij deze ben je mijn heldquote:Op zondag 13 mei 2012 12:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb Ome Henk - Ik ben verkouwe op cassette single
Nee, dat zijn we nietquote:Op zondag 13 mei 2012 12:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Wat een leuk stelletje zijn jullie
Civilian vind van welquote:
Ik heb Civilian hoog in het vaandel staan, maar ook hij kan het fout hebbenquote:
quote:
Jullie kibbelen gewoon zo lekker, zoals stelletjes dat doenquote:
twitter:Sniddiej twitterde op zondag 13-05-2012 om 12:52:38Dat wordt scharen! #3fm #flirtjestijf reageer retweet
goedemiddag!quote:
nee, ik luister 3fmquote:Op zondag 13 mei 2012 13:09 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Niemand die m'n filmpje wil kijken?
dan moet ik weer naar de kliniek en daar mag ik niet internettenquote:
Heb je weekendverlof? Wat fijn voor je!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet ik weer naar de kliniek en daar mag ik niet internetten
jaquote:
Nou, gezellig! Zal naar je zwaaienquote:Op zondag 13 mei 2012 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaover een paar uurtjes zit ik weer bij jou om de hoek
ik niet naar jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet naar jou.Geef dan een heel cool knikje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
m'n hoofd zit ook vast. maar ik zal proberen te knipogen...quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet naar jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
goed filmpje zo te zien was het een leuke avond
Tofheid!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
m'n hoofd zit ook vast. maar ik zal proberen te knipogen...
Ik vind het een leuke zender om naar te luisteren, maar ben niet zo'n hooligan hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 13:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]Toch nog iemand die heeft gekeken, thx. Was zeker leuke avond. Echt wat gemist jullie 3fmhooligans.
.
Timur, Frankie Dane, en nog wat 3fm dj's zaten ook in het publiek btw.
Uit mijn bed.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedemiddag!
en waar kom jij zo laat vandaan?
goed bezig!quote:
Laterquote:Op zondag 13 mei 2012 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bezig!
ik ga jullie verlaten en vertrek naar mijn bank.
tot later
Ik had echt zo'n idee van. Eindelijk hebben de dj's het door bij 3fm dat sommige platen TEVAAK worden gedraaid. Denk aan Gers Pardoel of alle versies van i follow rivers die je 5 keer per dag hoort ongeveer in verschillende snelheden en vormen.quote:
Ik zie wel wat voor me nu eigenlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 14:14 schreef minthy het volgende:
PS Radio gaat vanavond over wasmachinezoenen![]()
Die term kende ik nog niet...
Topic is altijd dood op zondag na 15u.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef Evertjan het volgende:
topic is wel dood voor een zondagmiddag of zitten we allemaal bij moeders
Zit bij moeders en ze heeft visite. Gesellugquote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef Evertjan het volgende:
topic is wel dood voor een zondagmiddag of zitten we allemaal bij moeders
dat dus. met een beetje mazzel komt er tijdens psradio weer wat leven in de brouwerij...quote:
Zal vanavond wel meevallen, het onderwerp is niet al te geilquote:Op zondag 13 mei 2012 17:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat dus. met een beetje mazzel komt er tijdens psradio weer wat leven in de brouwerij...
Ja zoenen ofzo toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal vanavond wel meevallen, het onderwerp is niet al te geil
Yup. Geil om te doen, maar niet om erover te lullenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja zoenen ofzo toch?Lekker geil idd..
Is dat een generatiedingetje? Die term ken ik juist heel goedquote:Op zondag 13 mei 2012 14:14 schreef minthy het volgende:
PS Radio gaat vanavond over wasmachinezoenen![]()
Die term kende ik nog niet...
Denk hetquote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dat een generatiedingetje? Die term ken ik juist heel goed
Misschien moet je 't eens zonder wasmiddel en wasverzachter proberenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
Van wasmachinezoenen gaat mijn mond altijd zo schuimen.
Wat voor gesprekken? Schakel pas net in.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:51 schreef Civilian het volgende:
Is het raar dat ik ongemakkelijk word van dit soort gesprekken op de radio?
Een vrouw die borstkanker had. Ze had verwacht dat het genezen was, maar ipv daarvan was het verspreid over vitale organen en heeft ze misschien nog een jaar te leven.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat voor gesprekken? Schakel pas net in.
Nu ben ik nieuwsgierig...quote:Op zondag 13 mei 2012 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
Van wasmachinezoenen gaat mijn mond altijd zo schuimen.
Vanacht een discotheek in Frankrijk ondergekotst niet normaalquote:
Zuipschuit!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanacht een discotheek in Frankrijk ondergekotst niet normaal![]()
Whisky drink ik ook nooit meer
gelukkig hebben we de fotos nogquote:Op zondag 13 mei 2012 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanacht een discotheek in Frankrijk ondergekotst niet normaal![]()
Whisky drink ik ook nooit meer
En slowchatten via Twitter!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Civilian het volgende:
Tweeten is net zo lekker als sex.
Ik krijg inderdaad wel een stijfje als iemand mij tweet hoor.. En spuiten als 'n gek als ik geretweet wordt
Ja, foto's heb ik idd. nogquote:Op zondag 13 mei 2012 20:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de fotos nogSlaap ze
Ik kom gelukkig niet klaar bij de eerste tweet. Ik kan 't redelijk uitstellen. Of ze moet wel heel lekker tweetenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
ow, dus daarom heb ik een twitteraccount. als substituur. ff kijken....ruim 7500 tweets binnen 2 jaar.....zijn dat dan ook evenveel orgasmes?
Dat doe ik nou nooit!quote:
ah, dan moet ik daar nog wat controle over krijgen...quote:Op zondag 13 mei 2012 20:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik kom gelukkig niet klaar bij de eerste tweet. Ik kan 't redelijk uitstellen. Of ze moet wel heel lekker tweeten
en twitteren tijdens de seks?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doe ik nou nooit!![]()
En Twitter is geinig, maar seks heb ik toch liever![]()
Ik zie hier een uitdaging liggenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik kom gelukkig niet klaar bij de eerste tweet. Ik kan 't redelijk uitstellen. Of ze moet wel heel lekker tweeten
Geen idee, ik ga zo meeluisteren. Ben nu druk bezig met Civilian tot ongekende hoogtes te brengen via Twitterquote:
Ja, ik zie het. En ondertussen is het hier dus lekker stilquote:Op zondag 13 mei 2012 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga zo meeluisteren. Ben nu druk bezig met Civilian tot ongekende hoogtes te brengen via Twitter
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga zo meeluisteren. Ben nu druk bezig met Civilian tot ongekende hoogtes te brengen via Twitter
Ik kom zo!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. En ondertussen is het hier dus lekker stil
Ja, mijn timeline stroomt ook overquote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom zo!
En Boer zoekt vrouw is weer begonnen, zie ik...
van lauwwarme boerenpap?quote:
nee hoor. tis nu reclame dus ik ben er weer heel evenquote:
Ik ben er dan vast nog wel, krijg morgen volk over de vloer en het moet netjes gemaakt worden...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee hoor. tis nu reclame dus ik ben er weer heel even
is hier nog leven rond een uur of 11 vanavond?
Gelukkig!quote:
och ja, morgen ben je eindelijk halverwege Sarahquote:Op zondag 13 mei 2012 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er dan vast nog wel, krijg morgen volk over de vloer en het moet netjes gemaakt worden...![]()
[..]
Gelukkig!
Fijn!quote:
Ja, zo ongeveer...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och ja, morgen ben je eindelijk halverwege Sarah
Goed onthouden: stekker in het stopcontact!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er dan vast nog wel, krijg morgen volk over de vloer en het moet netjes gemaakt worden...![]()
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goed onthouden: stekker in het stopcontact!
Ik had ook even een "WTF-momentje"quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef CindieY het volgende:
De vellen aan je neus vanwege baardgroei van de man? Hoe zoent Paul?
Een lik crème over de kin ben ik wel bekend mee, maar de neus?quote:
Misschien groeit zijn baard over zijn eigen neus heen?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een lik crème over de kin ben ik wel bekend mee, maar de neus?
Ah, das ook nog een goede optiequote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
Ah, ik weet het al. Hij hangt als Spiderman op z'n kop en de dame zoent dan met hem.![]()
[ afbeelding ]
Kirsten Dunstquote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
Ah, ik weet het al. Hij hangt als Spiderman op z'n kop en de dame zoent dan met hem.![]()
[ afbeelding ]
Ik zat al te wachten op het moment dat ze em zouden draaienquote:
Ja, past wel goed binnen het thema vandaagquote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op het moment dat ze em zouden draaien
Met vibratie misschien nog een heel klein beetje lekker?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
Ik heb best een innige relatie met m'n gadgets, maar om nou te gaan tongen met m'n telefoon? Nah...
Ik denk het niet...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Met vibratie misschien nog een heel klein beetje lekker?
De vloer in de gang ook! Latexspetters verwijderen...quote:
"latex" hm hmquote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
De vloer in de gang ook! Latexspetters verwijderen...
Yup, dat verfspul... Dat andere latex waag ik me niet aan, ziet er niet uitquote:
Zal wel een beetje ranzig wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, dat verfspul... Dat andere latex waag ik me niet aan, ziet er niet uit
ik heb net weer ingeschakeld. ik ben er en dat lijkt mij boeiend genoeg....quote:Op zondag 13 mei 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
Is 3FM boeiend of zal ik maar weer wat anders gaan doen?
Pomme en Kelly?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
ah, iemand gaat Think van Aretha live doen...
Mwoah, ik vind het niet slecht! Het is geen Aretha, dat dan weer nietquote:Op zondag 13 mei 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik vind het nogal wat power missen. maar dat kan aan mij liggen
Eens. Je moet geen Aretha doen als je niet de scheuren in het plafond kan zingen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik vind het nogal wat power missen. maar dat kan aan mij liggen
Whehe, jij bent bijna jarig!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Je moet geen Aretha doen als je niet de scheuren in het plafond kan zingen.
of je moet er een andere versie van makenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Je moet geen Aretha doen als je niet de scheuren in het plafond kan zingen.
k denk dat ie nog wakker is omdat ie niet kan slapen van de zenuwenquote:
Ik hoop het!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
GaatMiranda
nog flinke jezusgrote kneiters draaien na middernacht?
Ik ben Godsgruwelijk benieuwd.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop het!![]()
Serieus, die draait nog wel eens wat harder dan je zou verwachten![]()
Heremetiet, wat maak jij veel woordspelingen vanavond!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Heremetiet, wat maak jij veel woordspelingen vanavond!
Waarom weet ik nog dat dat Kelly is?quote:
dat wist ik 6jr geleden niet eensquote:
okquote:Op zondag 13 mei 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
Maroon5![]()
Deze vind ik echt tof, verketter me maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |