Het lopen op hakken lukt weer, kleine dansjes ook! Wiehoequote:
goed om te horen. je zit toch al sinds september met die knie?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lopen op hakken lukt weer, kleine dansjes ook! Wiehoe
Yup, toen zei die knak... Last van de kneuzing kon nog een jaar aanhouden, maar het lijkt erop dat dat aardig over aan het gaan is. Na m'n opleiding maar eens shoppen voor een nieuw setje kruisbandenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed om te horen. je zit toch al sinds september met die knie?
ik hoop dat je juicht om het liedje en niet omdat je 99 problemen hebtquote:
Het liedje, ik heb er inmiddels een stuk minder dan 99quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat je juicht om het liedje en niet omdat je 99 problemen hebt
haha, ik zit me ff af te vragen of ik uberhaupt ooit 99 problemen tegelijkertijd heb gehad, maar volgens mij niet..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het liedje, ik heb er inmiddels een stuk minder dan 99
Gevoelsmatig wel, voornamelijk "beren op de weg"quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik zit me ff af te vragen of ik uberhaupt ooit 99 problemen tegelijkertijd heb gehad, maar volgens mij niet..
shotgun kopenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel, voornamelijk "beren op de weg"
Ja, als dat zo gemakkelijk ging...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
shotgun kopen
maar ik ga ff achter mn ps3 hangen en misschien nog filmpje doen.
tabee
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
shotgun kopen
maar ik ga ff achter mn ps3 hangen en misschien nog filmpje doen.
tabee
Op 3FM, mensen die hun zielige verhaal moeten insturenquote:
Oh, zo! Alles voor een prijsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Op 3FM, mensen die hun zielige verhaal moeten insturen
Jaquote:
Helemaal mee eens, er is al genoeg gezeikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
JaKvind dit eigenlijk best wel een slecht item haha. Positiviteit moet die zender op!
Erg treurig idd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Op 3FM, mensen die hun zielige verhaal moeten insturen
Yepyepquote:
Geen idee! Die van mij is 64 en kan het goed waarderenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
YepyepBen benieuwd hoe "moederdagachtig" dit soort muziek nou kan zijn..
Jij geeft haar dus een Tiesto CD?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Die van mij is 64 en kan het goed waarderen
Nee, helemaal niks... Wil ze nietquote:
Is dat iets typisch moeders? M'n moeder roept ook altijd dat ze niks wilquote:Op zondag 13 mei 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks... Wil ze niet![]()
We verrassen haar komende week wel, net als vorig jaar
Vast, ik hoor dat vakerquote:Op zondag 13 mei 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dat iets typisch moeders? M'n moeder roept ook altijd dat ze niks wil
ALLEIN ALLEINquote:
en als je dan niks doet is het ook niet goedquote:Op zondag 13 mei 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dat iets typisch moeders? M'n moeder roept ook altijd dat ze niks wil
Paar jaar geleden wou ze ook niks, toen zei ze dat ze moederdag het mooiste vond toen we nog klein waren en met een tekening van school kwamen. Toen hebben m'n broer en ik allebei een tekening gemaakt...quote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en als je dan niks doet is het ook niet goed
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Paar jaar geleden wou ze ook niks, toen zei ze dat ze moederdag het mooiste vond toen we nog klein waren en met een tekening van school kwamen. Toen hebben m'n broer en ik allebei een tekening gemaakt...
ik kan me niet voorstellen dat mijn moeder daadwerkelijk blij was met die lelijke troep die ik altijd op school fabriceerdequote:Op zondag 13 mei 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Paar jaar geleden wou ze ook niks, toen zei ze dat ze moederdag het mooiste vond toen we nog klein waren en met een tekening van school kwamen. Toen hebben m'n broer en ik allebei een tekening gemaakt...
Trusten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |