quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alsof ze boven Nederland eindigen in de groepsfase
Ik heb er helemaal geen last van. Waarom zou je alleen maar meningen mogen hebben over dingen waar je zelf last van hebt? Ik ga er van uit dat anderen er last van hebben en dat is voor mij al genoeg reden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou èn? Nederlanders in het buitenland vieren net zo goed feestelijkheden hoor.
Wat heb jij er trouwens voor last van?
Daarom, ik snap best een kleine feest maar dit is nu geëscaleerd en er is klaarblijkelijk ergens een tunnel afgezet door hun dusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:48 schreef Bilge het volgende:
Ok, dat vind ik ook te ver gaan. ME erop afsturen!
Tunnel was voor korte tijd afgezet in Utrecht, zegt Teletekst.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Daarom, ik snap best een kleine feest maar dit is nu geëscaleerd en er is klaarblijkelijk ergens een tunnel afgezet door hun dus
Waarom zeg ik dat jij geen mening mag hebben knul?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen last van. Waarom zou je alleen maar meningen mogen hebben over dingen waar je zelf last van hebt? Ik ga er van uit dat anderen er last van hebben en dat is voor mij al genoeg reden.
Dat insinueer je, en ik neem aan dat je 'waar' bedoelde.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zeg ik dat jij geen mening mag hebben knul?
Jij bent wel slim hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat insinueer je, en ik neem aan dat je 'waar' bedoelde.
Dat knul is jammer, met denigreren kom je nooit ver in een gesprek.
1 euro hier bij de plaatselijke moskee, gaat ook nog naar het goede doel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:53 schreef Geelman het volgende:
Kenser, ik heb nu trek in een Turkse pizza...
Hey kijk, een aapje in de paalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trams kunnen niet rijden en auto's ook niet over de weg om de rotonde heen
Ik insinueer dat helemaal niet, knul.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat insinueer je, en ik neem aan dat je 'waar' bedoelde.
Dat knul is jammer, met denigreren kom je nooit ver in een gesprek.
Nou ja, hoe dan ook, jammer. Ik dacht dat jij een vrij volwassen kerel was maar nu laat je helaas het tegenovergestelde zien. Even goede vrienden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik insinueer dat helemaal niet, knul.
Dat maak jij ervan.
Oh jij dacht dat op basis van een internetprofiel?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dan ook, jammer. Ik dacht dat jij een vrij volwassen kerel was maar nu laat je helaas het tegenovergestelde zien. Even goede vrienden.
Veel plezier en gedraag jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh jij dacht dat op basis van een internetprofiel?
Knap joh.
Maar goed, ik moet zo langs het 'feestgedruis' dus ik laat je lekker in je waan.
Kusje!
Het zijn Russen hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:02 schreef gers het volgende:
klote Marokkanenveroorzaken altijd overlast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |