Het was dan ook gelijk de laatste keer van de playoffs om het kampioenschapquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:16 schreef depr0x het volgende:
Sinds ze die play-off wedstrijden om het kampioenschap daar hebben ingevoerd, neem ik de Turkse competitie niet meer serieus.
Rete boeiend!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:16 schreef depr0x het volgende:
Sinds ze die play-off wedstrijden om het kampioenschap daar hebben ingevoerd, neem ik de Turkse competitie niet meer serieus.
Doe dat lekker in het VBL hoekje knulquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:23 schreef depr0x het volgende:
[..]
Ga een discussie aan of reageer niet jonge, mongool.
Dan blijft het in Nederland....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:30 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat ze zelfs een tunnel geblokkeerd hebben ergens?
Waarom een Turks kampioensfeest zo massaal in Nederland vieren? Met overlast tot gevolg ook nog? Doe dat lekker ergens binnen of zo.
Inderdaad, maar dan in elk geval zonder overlast.quote:
Het is wel de beste derby van de wereld, jonguh.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan in elk geval zonder overlast.
Zo belangrijk is de Turkse league echt niet, dat het over de hele wereld buiten gevierd moet worden.
Dat bepaal jij toch niet? Voor turken is het blijkbaar wel belangrijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan in elk geval zonder overlast.
Zo belangrijk is de Turkse league echt niet, dat het over de hele wereld buiten gevierd moet worden.
Die site heeft gewoon heel veel Turkse stemmersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is wel de beste derby van de wereld, jonguh.
http://www.footballderbies.com/
Hahah gelukkig niet, helemaal geen turkquote:
Het is geen competitie met een grote reputatie dus om het in het buitenland en masse te vieren dat jouw club in jouw land kampioen is geworden is vrij onzinnig.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet? Voor turken is het blijkbaar wel belangrijk.
Als er 100 man dat deden in Turkije om een KNVB beker werden ze waarschijnlijk opgepakt en kregen ze nog klappen. Waarom hier dan wel zo primitief gedragen ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet? Voor turken is het blijkbaar wel belangrijk.
Nee dus, zoals blijkt!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is geen competitie met een grote reputatie dus om het in het buitenland en masse te vieren dat jouw club in jouw land kampioen is geworden is vrij onzinnig.
Het is een binnenlands feestje.
Dat ze het allemaal in Nederland vieren maakt het nog niet juistquote:
Dat is juist niet primitief, de reactie in Turkije op de 100 man die de KNVB beker winnen, dat is primitief.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als er 100 man dat deden in Turkije om een KNVB beker werden ze waarschijnlijk opgepakt en kregen ze nog klappen. Waarom hier dan wel zo primitief gedragen ?
Ga lekker meevieren joh, zure azijnzeiker. Veel gezelliger dan je eenzame, donkere zolder.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:39 schreef Strani het volgende:
Als alle immigranten hun eigen kampioensschappen zo zouden vieren, zou Amsterdam iets van 200 kampioensfeesten per jaar hebben.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ga lekker meevieren joh, zure azijnzeiker. Veel gezelliger dan je eenzame, donkere zolder.
Ik heb het niet over juist en onjuist.... jij had het in eerste instantie over of het belangrijk is of niet... dat vinden veel Turken in Nederland dus blijkbaar wel....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze het allemaal in Nederland vieren maakt het nog niet juist
Zeker niet nu het overlast tot gevolg heeft.
Kan niet, ik woon niet in Nederland.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ga lekker meevieren joh, zure azijnzeiker. Veel gezelliger dan je eenzame, donkere zolder.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ah okay. Daar blijf ik ook bij. Het is niet alsof Turkije zojuist Europees kampioen is geworden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over juist en onjuist.... jij had het in eerste instantie over of het belangrijk is of niet... dat vinden veel Turken in Nederland dus blijkbaar wel....
Ik niet en ik woon wel in Nederlandquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan niet, ik woon niet in Nederland.
Ik vind een feestje leuk hoor, maar niet zo'n feestje. Als Turkse fans voor een binnenlandse aangelegenheid in Nederland overlast geven (door tunnels te blokkeren bijvoorbeeld) vind ik dat te ver gaan.
Nee, dus?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay. Daar blijf ik ook bij. Het is niet alsof Turkije zojuist Europees kampioen is geworden.
Dat is geen excuus, een Turkloos land bestaat niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan niet, ik woon niet in Nederland.
Ik vind een feestje leuk hoor, maar niet zo'n feestje. Als Turkse fans voor een binnenlandse aangelegenheid in Nederland overlast geven (door tunnels te blokkeren bijvoorbeeld) vind ik dat te ver gaan.
Want?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:43 schreef BDIL het volgende:
Gelukkig zijn ze pas in 2018 ofzo weer op een groot kampioenschap
In Nederland ja, niet in Turkije. Men stond toch niet en masse in Oranje-shirtjes de toegang tot de veerboot over de bosporus te blokkeren?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, dus?
Hier in Nederland wordt zelfs een 2e plaats gevierd met de nodige oponthoud op openbare weg.
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:43 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, een Turkloos land bestaat niet.![]()
Mag je wel een mening vormen over Nederland als je je niet in Nederland bevindt? Waarom hou je je niet bezig met de lokale problemen van je nieuwe land? [/moraalridder]
Een Nederlandse club in Rotterdam, ten 2e was het in de Kuip wat afgesloten is ipv op de openbare weg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, dus?
Hier in Nederland wordt zelfs een 2e plaats gevierd met de nodige oponthoud op openbare weg.
Alsof ze boven Nederland eindigen in de groepsfasequote:
Dit feestje geeft ook geen overlast, heur. Ik durf te wedden dat er niet meer dan een handjevol supporters feest vieren. In het weekend valt dat al helemaal niet op.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
En ja meningen mogen natuurlijk, die geven dacht ik weinig overlast.
Nou čn? Nederlanders in het buitenland vieren net zo goed feestelijkheden hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
In Nederland ja, niet in Turkije. Men stond toch niet en masse in Oranje-shirtjes de toegang tot de veerboot over de bosporus te blokkeren?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit feestje geeft ook geen overlast, heur. Ik durf te wedden dat er niet meer dan een handjevol supporters feest vieren. In het weekend valt dat al helemaal niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |