Nee. Je kunt toch hopelijk gewoon praten in een relatie?quote:
Is het raar om als man geen zin te hebben?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja, waarom zal je anders geen zin hebben?
Te veel gefapt?
Buiten de deur?
Te veel geneukt ervoor?
Voel je je wel aangetrokken tot je vriendin?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:55 schreef nietnormeel het volgende:
[..]
Is het raar om als man geen zin te hebben?
Uh ligt er aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:55 schreef nietnormeel het volgende:
[..]
Is het raar om als man geen zin te hebben?
Bovenstaande sowieso niet. Stress en relatieruzies welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh ligt er aan.
Een van de bovenstaande?
Of heb je veel stress?
Niet blij met jezelf?
na een ruzie is de seks toch juist helemaal tof?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:57 schreef nietnormeel het volgende:
Bovenstaande sowieso niet. Stress en relatieruzies wel
Relatieruzies is geen probleem toch, goeie goedmaak seksquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:57 schreef nietnormeel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Door dit topic krijg ik zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet iedereen kan non-verbaal goed lezen. volgens mij juist de meeste mensen niet. gewoon zeggen is toch goed? "sorrie schat, ik heb er ff geen zin in. zullen we anders fijn samen even <insert iets leuks voor samen>"quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat geef je meestal al non-verbaal aan toch?Als je er niet echt in mee gaat snappen ze meestal de hint wel.
Alhoewel ik als man zijnde en ik denk dat ik spreek voor 98% heel makkelijk over ben te halen
Je spreekt in ieder geval voor de mijnequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Alhoewel ik als man zijnde en ik denk dat ik spreek voor 98% heel makkelijk over ben te halen
Vrouwen zijn gewoon gemeenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je spreekt in ieder geval voor de mijne
Ik heb geen geld op zak, moeder nietnormeel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef nietnormeel het volgende:
Als de ander begint en je merkt dat zij zin heeft, Hoe kun je dan haar laten weten of merken dat jij geen zin hebt zonder de ander te kwetsen?
Mannen zijn gewoon makkelijk om te krijgen, even je tieten laten zien en de nee verandert gelijk in een jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon gemeen, andersom lukt het mij gelukkig ook wel. Maar zij is er toch stukken beter in
![]()
Vrouwen zetten veel makkelijker hun zin door als ze zin hebben. Waarmee we tot de conclusie komen dat vrouwen eigenlijk aanranders zijn
Gaaf, jij hebt magische tieten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon makkelijk om te krijgen, even je tieten laten zien en de nee verandert gelijk in een ja
Goedmaakseks!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
na een ruzie is de seks toch juist helemaal tof?![]()
Tja, je kunt allerlei diplomatieke zinnetjes gebruiken, maar "nee" blijft kwetsend. En waarom? Daden spreken luider dan woorden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:57 schreef nietnormeel het volgende:
[..]
Als ik jou tieten zou zien had ik zeker geen zin meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon makkelijk om te krijgen, even je tieten laten zien en de nee verandert gelijk in een ja
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
krijgen we dit weer...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef AnnaTralala het volgende:
Misschien legt zij teveel druk op je om seks met haar te hebben? Als het als een verplichting voelt, wordt het minder leuk.
Nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2012 06:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Zijn mannen anno 2012 niet al verwijfd genoeg?
...quote:
Beter duwt ze der kont in mn gezichtquote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
En als ze die tieten alleen aan jou laat zien? Speciaal genoeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |