Oh, ik was even afgeleid.quote:
Bij ITV haten ze die ook hoor.. Je had die gedrochten moeten zien waar Mary Byrne in rond liepquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo he, ze haten echt dikke mensen bij de BBC he? Nu weer een tafelkleed
Ze heeft ook een apenbekkie, slome ogen en vaag mondjequote:
Nee jij moet wachten in het pashokjequote:
QFT.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:23 schreef BabeWatcher het volgende:
dit klopt gewoon niet, de zon staat nu op mijn tv te schijnen, dit soort programma's horen gewoon niet overdag
Dit iddquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Doet me niet zoveel, maar dat komt vooral door 't liedje..
In Engeland is 't gewoon grijsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:23 schreef BabeWatcher het volgende:
dit klopt gewoon niet, de zon staat nu op mijn tv te schijnen, dit soort programma's horen gewoon niet overdag
Dat jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind het mooier dan dat geëxplodeerde zooitje witte tule dat ik daarstraks in de backstage kamer zag zitten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo he, ze haten echt dikke mensen bij de BBC he? Nu weer een tafelkleed
Toevallig komt hier ook net de zon weer doorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is half 8, mallerd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat en van die armslagenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een apenbekkie, slome ogen en vaag mondje
Oh ff kijken zoquote:
Wale alertquote:
Hier gewoon de lamellen wat dichter, opgelost!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |