quote:
Er staat gewoon 19:15 in de gidsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:15 schreef BabeWatcher het volgende:
hehe eindelijk, ruim vijf minuten te laat
quote:
Wat een rock & roll bad-ass is 't toch.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Ik las nog op de site van the Sun dat Tom zijn team meegenomen had voor een uitje, midgetgolf dacht ik.
Oh dat komt nu
De mensen die weg zijn zijn terecht weg, maar ik vind dat er écht nog wel heel goede tussen zaten en zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk wel, maar echt heel goed? Tot nu toe vond ik eigenlijk bijna iedereen tijdens zijn/haar auditie beter. Maar kan ook door de muziekkeuze komen. Sommige liedjes waren echt slecht gekozen.
Wat enigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Ik las nog op de site van the Mirror dat Tom zijn team meegenomen had voor een uitje, midgetgolf dacht ik.
Oh dat komt nu
*krulletje doet*quote:
Die amish-look-a-likes zijn de enige die ik op kan dreunen, dat zegt wel watquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:17 schreef Daph_ het volgende:
Ik kon me de helft van beide teams niet eens herinneren toen ik het er net over had met m'n zusje.. Zoveel indruk maken ze dus
Go Pheeniempiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |