SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Heel fijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even mijn blijheid delen: ik ben goed door de toelatingstesten gekomen en mag de opleiding gaan doen die ik heel erg graag wil doen
Nou ja, eerste 6 maanden ben ik met een personal trainer bezig geweest 3 keer per week. En nu sinds 6 weken zelf bezig. Dus intensief sporten en wat meer op de voeding letten, meer nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo, wat goed! Wat is je geheim?
Cots, gefeliciteerd!
quote:
later als ik groot ben wil ik ook een personal trainer!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, eerste 6 maanden ben ik met een personal trainer bezig geweest 3 keer per week. En nu sinds 6 weken zelf bezig. Dus intensief sporten en wat meer op de voeding letten, meer niet
Dankje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
later als ik groot ben wil ik ook een personal trainer!
gefeliciteerd met je pijlpaal
Een ruggegraat waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo, wat goed! Wat is je geheim?
Cots, gefeliciteerd!
Doe eens een lijstje van wat je eet op een dag.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier nog steeds hard bezig mijn dip onder controle te krijgen.
One day (one hour?) at a time.
Het gaat voor het grootste gedeelte van de dag goed, maar aan het eind van de middag / in de avond gaat het mis.En vlgs mij kan dat niet zijn omdat ik niet genoeg gegeten heb over de rest van de dag...
Verder zie ik groen van jaloezie omdat F. wel in the zone zit en drie keer in de week sport.
Ik kon afgelopen week echt niet lopen en baal daar van en verder is tijd echt mijn vijand.
Anyway... Ik blijf mijn best doen, want alles wat ik niet gegeten heb is toch mooi meegenomen.
En hoe gaat het nu alleen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dankje.
Het is wel erg fijn om iemand te hebben die je zegt wat je moet doen.
Ik had ook geen flauw idee wat ik allemaal moest gaan doen.
Het is wel zwaar.quote:
Later als ik groot ben, wil ik ook een ruggengraatquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
later als ik groot ben wil ik ook een personal trainer!
gefeliciteerd met je mijlpaal
Waarom zou je dan eigenlijk nog wel moeten afvallen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:42 schreef Sjeen het volgende:
Weet je wat het grootste probleem is hier... Ik zit eigenlijk prima in mijn vel en vind me zelf een lekker wijf, dat motiveert niet echt om af te vallen.
Ben je dan ook gaan sporten met rugpijn? Je moet wel op jezelf letten he.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is wel zwaar.
Natuurlijk om mezelf er naartoe te slepen en goed op de voeding te blijven letten.
Maar daarnaast ook qua training soms Liep bijvoorbeeld van de week twee dagen met ontzettende rugpijn. Maar gelukkig wel dus afgelopen 6 weken 8 kilo afgevallen, dus dat is wel een mooi resultaat
Herkenbaar probleem.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:42 schreef Sjeen het volgende:
Weet je wat het grootste probleem is hier... Ik zit eigenlijk prima in mijn vel en vind me zelf een lekker wijf, dat motiveert niet echt om af te vallen.
Ik ook niet echt motivatie om af te vallen. Tuurlijk wilde ik het wel, maar ik voelde me gezond, werd niet in heel veel dingen beperkt. Maar uiteindelijk heeft de sportschool me heel erg geholpenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:42 schreef Sjeen het volgende:
Nou ja, ik heb altijd vaste dagen waarop ik sport en dinsdag was het dan of niet gaan, of pas weer 2 dagen later tijd hebben. Ik ben toch maar gegaan. Heb voorzichtig gedaan. Daarnaast kun je op zich ook genoeg oefeningen doen zonder dat je je rug belast.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben je dan ook gaan sporten met rugpijn? Je moet wel op jezelf letten he.
8 kilo in 6 weken is nog steeds erg goed inderdaad.
* Sarabi is jaloers
O: yoghurt met cruesli of Brinta of 2 boterhammenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe eens een lijstje van wat je eet op een dag.
Oh, da's mooi kloten dan!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef Fuente het volgende:
Hier ook geen ruggegraat en depri, bluh! Ben gestopt met roken (yay!) maar lig in een scheiding en eet teveel (ay).
Morgen, morgen is het klaar met zielig zijn en ga ik er weer tegenaan! Gelukkig niet aangekomen.
" dat vraag ik me ook af?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom zou je dan eigenlijk nog wel moeten afvallen?
Het verdooft, dubbel scorequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Ik ben wel zo blij dat ik dat iig niet doe! Iig één kcal-groep die aan mij voorbij gaat.
Toch moet je daar wel heel erg mee op letten, je bent geen professional dus voor je het weet belast je toch je rug.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb altijd vaste dagen waarop ik sport en dinsdag was het dan of niet gaan, of pas weer 2 dagen later tijd hebben. Ik ben toch maar gegaan. Heb voorzichtig gedaan. Daarnaast kun je op zich ook genoeg oefeningen doen zonder dat je je rug belast.
Zou inderdaad genoeg moeten zijn, hoe laat is je D? Misschien nog een extra T daarna zodat je niet gaat snaaien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
O: yoghurt met cruesli of Brinta of 2 boterhammen
T: appel of finse ronde cracker met kaas oid
L: 3 boterhammen met beleg
T: 2 liga's of appel oid
D: normale portie van avondeten (pasta, groentevleesaardappels, bami, wraps etc etc)
T: nog iets van een cracker oid
Dat is het zo ongeveer.
Wat heel erg tegenwerkt is dat ik heel erg moe ben, dan ben ik gewoon niet sterk. En sws zit ik op de een of andere manier niet lekker in mijn vel. Stikchagrijnig etc. Ik moet echt weer gaan lopen! Dat scheelt zo'n stuk!
Meestal zo rond half 7. En het snaaien gaat dan vaak meteen naadloos door. Heeft niet veel te maken met een T. Is puur eetdrang en gebrek aan wilskracht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou inderdaad genoeg moeten zijn, hoe laat is je D? Misschien nog een extra T daarna zodat je niet gaat snaaien.
Hmm moeilijk, las jij nou ook Beck?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meestal zo rond half 7. En het snaaien gaat dan vaak meteen naadloos door. Heeft niet veel te maken met een T. Is puur eetdrang en gebrek aan wilskracht.
Idd, anders eindig je net als ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toch moet je daar wel heel erg mee op letten, je bent geen professional dus voor je het weet belast je toch je rug.
quote:
Je hoeft niet alle dagen/oefeningen te doen, maar vooral blijven lezenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben alleen rond dag 11 gestopt omdat ik dacht/vond dat die oefening een beetje vaag was.
Eerst opschrijven wat het allerergste was wat je ooit mee gemaakt hebt en dan later je hongergevoel daar tegen afzetten.
Maar ik ga me er maandag weer aan zetten en dan toch ook die oefening doen. Ik weet alleen niet goed wat ik het allerergste ooit vond.
Maar goed, eerst straks op tijd naar bed en morgen uitslapen (moederdag for the win!)
Goeie vraag... Omdat ik me in mijn hoofd gezet heb dat ik minder dan 80 kilo wil wegen, denk ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom zou je dan eigenlijk nog wel moeten afvallen?
Maar je bent nu mooi zeg je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goeie vraag... Omdat ik me in mijn hoofd gezet heb dat ik minder dan 80 kilo wil wegen, denk ik.
Ik voel me mooi... Met mijn huge ass en blubberbuikje. Ik weet het niet, minder dan 80 is een soort ideaal, denk ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar je bent nu mooi zeg je?
Wat voegt die minder dan 80 toe?
Hoe groot ben jij dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik voel me mooi... Met mijn huge ass en blubberbuikje. Ik weet het niet, minder dan 80 is een soort ideaal, denk ik.
1.70m dus zolang ik meer dan 72 kilo weeg, nog steeds overgewicht. De illusie dat ik ooit een 'gezond' gewicht zal hebben, heb ik maar opgegeven.quote:
Respect voor deze man. Ik ben ook flink aan het afvallen en nog 40 te gaan hier.quote:
Heb het idee dat het bij jou goed verdeeld is als in vrouwelijke vormenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
1.70m dus zolang ik meer dan 72 kilo weeg, nog steeds overgewicht. De illusie dat ik ooit een 'gezond' gewicht zal hebben, heb ik maar opgegeven.
Dat is gelukkig wel zo... Ik ben een echte zandloperquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb het idee dat het bij jou goed verdeeld is als in vrouwelijke vormen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |