SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Eerst aantonen dat je op een bangalijst te vinden bentquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:43 schreef HappyBob het volgende:
Wat moet ik doen om in de bazenlijst te komen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:43 schreef HappyBob het volgende:
Ik zou zelfmoord plegen als ik op zo'n lijst komquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eerst aantonen dat je op een bangalijst te vinden bent![]()
quote:
Verzin iets. :$quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:43 schreef HappyBob het volgende:
Zorg dat ze niet meer meedoen en geen punten krijgen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:40 schreef Zeroku het volgende:
Groepswerk.
Mensen die nooit hun afspraken nakomen.
Werkt niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Zorg dat ze niet meer meedoen en geen punten krijgen.
Of laat ze stikken door je piemel in hun keel te doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sla ze kapot in hun slaap met een kussensloop vol harde zeepjes [ afbeelding ]
Ja maar dan gaan ze instinctief bijten tochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Of laat ze stikken door je piemel in hun keel te doen
opwindendquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Of laat ze stikken door je piemel in hun keel te doen
Ik heb het even geprobeerd met mijn vader, maar het is niet zo opwindend.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd met mijn vader, maar het is niet zo opwindend.
Lieve Jan,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
Hoi,
Je ontvangt deze email omdat 'JanPiraat' je wil uitnodigen om gratis mee te doen met de voetbalpoule op de Voetbalpoules.nl EK Pool. Op deze site is het de bedoeling om het EK 2012 te voorspellen.
http://www.ekvoorspellen.nl/poule/38798/
wachtwoord op aanvraag voor de belangstellenden
Ik vul het wel een keer voor je in bebequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
L:
[..]
Lieve Jan,
Weetje hoeveel werk dit is voordat ik die poule kan voorspellen?
Liefs.
oeffffquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Jan, je staat op de lijst, je hebt het verdiend.
op mijn fobo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeffffwaar kan ik de lijst inzien ?
Jammer niet op alfabetische volgorde.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Jan, je staat op de lijst, je hebt het verdiend.
sry ben ik te lui voorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer niet op alfabetische volgorde.
niet meer tog :Squote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:s en je traint dagelijks? pffff
En van die heerlijke amandelsnoepjes dan bohhhquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik zwanger ben wil ik oooook een baby showerrrr alles.![]()
![]()
Ik loop altijd met een tasje om m'n nek.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik loop maar een beetje met mn tasje in mn hand en verder nietssss.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik loop altijd met een tasje om m'n nek.
Shetlandersquote:Op zondag 13 mei 2012 11:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
KB is mijn redder in nood. Troll is mijn prins op het witte shetlandpony.
jij bent dan wonderboy?quote:
Ditquote:
Kom me maar pakken bebe :$quote:
jmmrquote:Op zondag 13 mei 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil de facepalm smiley gebruiken maar dat streepje heb ik niet op mobieltoetsenbord.
hoezoquote:
jaquote:
first world problemsquote:Op zondag 13 mei 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil de facepalm smiley gebruiken maar dat streepje heb ik niet op mobieltoetsenbord.
Uilen om te huilenquote:
alz je normaal doet welquote:Op maandag 14 mei 2012 07:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waz met jou
Ik mag hier toch wel posten
Je hebt het al eens eerder verpest hier.quote:Op maandag 14 mei 2012 07:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vind je het gek als je dit soort dingen post
[..]
VECHTUH VECHTUHquote:Op maandag 14 mei 2012 07:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt het al eens eerder verpest hier.
Wat is jouw probleem? Ik heb hier nog nooit wat verpestquote:Op maandag 14 mei 2012 07:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt het al eens eerder verpest hier.
quote:Op maandag 14 mei 2012 07:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Serieus wat is jouw probleem? Ik heb hier nog nooit wat verpest
Ik kom hier nooit.
Volgens mij verwar je mij met iemand anders.
Serieus doe normaal met je kut gedrag.
ik wilde even kijken hoe het hier wasquote:Op maandag 14 mei 2012 07:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welnee joh beach. Wat brengt jou zo vroeg hier?
Nu zeg wel iets, maar ik denk dat hierdoor een heleboel arme voorbijgangers mijn penor al gezien hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:05 schreef Trollscience het volgende:
Doe in het vervolg je gordijnen dicht wanneer je je omkleed
3?!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb drie haren op mn borstttt ik ben een beerrrr
Denk je?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nu zeg wel iets, maar ik denk dat hierdoor een heleboel arme voorbijgangers mijn penor al gezien hebben.
pics?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb drie haren op mn borstttt ik ben een beerrrr
Ja. mijn gordijnen staan altijd open en als je langs de weg fiets, loopt of rijdt, kijk je zo mijn kamer binnen.quote:
haten dat jij er niet instaatquote:
indirect alluzquote:
doe laten staanquote:Op maandag 14 mei 2012 17:27 schreef Furdinand het volgende:
Hihi dan zal ik mijn lichaamshaar we weer eens bijtrimmen
wederzijds bebequote:
tijd om mahjong te plegenquote:
ik voel een minimale hoeveelheid aan lobi, dat mag best wat meerquote:
kom die in 't heen bezoek danquote:Op maandag 14 mei 2012 17:43 schreef JanPiraat het volgende:
Geen koud bier in huis na een dag werkeneven de AH bezoeken
vanuit mn raam zie ik hemquote:Op maandag 14 mei 2012 17:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kom die in 't heen bezoek dan
zie je mij
watquote:
nee magniet dan wordt mn jan jaloersquote:Op maandag 14 mei 2012 17:42 schreef leeell het volgende:
[..]
ik voel een minimale hoeveelheid aan lobi, dat mag best wat meer
de hele tijd naar mij toe staren zekerquote:
Dat is Japans voor zelfmoordquote:
oh ik dacht is leuk spelquote:
quote:
nouja zeg waar haal je dat nou weer vandaanquote:
De lol begint pas echt als je mahjong blokjes ongezien bij mensen in hun gebak of koffie stoptquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De lol begint pas echt als je mahjong blokjes ongezien bij mensen in hun gebak of koffie stopt![]()
![]()
ik zeker.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ik dacht is leuk spel
[..]we gaan toch allemaal naar de hel
[..]
nouja zeg waar haal je dat nou weer vandaan
hihiquote:
Mooi zoquote:
Ik heb niks aan moederdag gedaan. Fuck dat.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi zo
ja ook toch, lekker moederdagje gevierd gister door om half 7 al alles op te ruimen, bloemetje gebracht. Broertjes hebben maar het ontbijt gemaakt.
Heb je niet eens.een.schort voor haar gemaakt ?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb niks aan moederdag gedaan. Fuck dat.
omdat niemand een fuck geeftquote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Furdinand het volgende:
Waarom vragen jullie niet wat mijn nieuwe wallpaper is??
het is een sneeuwuil.
Teveel diepgang.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Furdinand het volgende:
Waarom vragen jullie niet wat mijn nieuwe wallpaper is??
het is een sneeuwuil.
Dit.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb niks aan moederdag gedaan. Fuck dat.
Alleen iets haten omdat het "hipster" is is ook hipster, Kb, jij hipster.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol hipsterbeesten dat
Enige uilen die leuk zijn zijn de uilen in HP.
Ik zei hardop hoi! Ik hoopte dat jij dit wel zou opvangen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:22 schreef HappyBob het volgende:
Niemand die op mijn 'he' reageert. Ik verlaat deze broedplaats voor kwaliteit maar weer.
Nooquote:Op maandag 14 mei 2012 19:22 schreef HappyBob het volgende:
Niemand die op mijn 'he' reageert. Ik verlaat deze broedplaats voor kwaliteit maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |