Ik zie niet in waarom de rest (een groot gedeelte althans) van Europa ook niet zo zal denken? Natuurlijk zullen veel mensen het niets vinden en het allemaal stom kut poep vinden ...maar ik weet zeker dat mensen dit ook wel kunnen waarderen vanwege het feit dat het idd anders is. Mensen horen ook echt wel of een lied goed of slecht is (al zou je soms nog wel eens kunnen twijfelen kijkend naar voorgaande resultatenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:29 schreef creno het volgende:
Ik heb tijdens het NSF ook die hele achtergrond gemist (de filmpjes), zat ook te kijken van wtf wat heeft ze aan en op. Maar gewoon vanwege het anders zijn, niet een nummer van "wat willen anderen horen" maar een nummer van "ik zing dit omdat ik dit wil", viel het bij mij in de smaak.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft helemaal geen verkeerd figuur
Dat is een vrij duidelijk punt. Het slaat nergens op om die heren langer dan de eerste anderhalve minuut buiten beeld te laten, want nu komt het niet goed over als ze alleen nog even de eindtonen mogen meedoen. Voor de rest vond ik het helemaal niet zo slecht, maar dit is een duidelijke fout, en moet aangepast worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
Rene Romkes zei op FB dat hij vond dat de heren 'te laat' kwamen idd, te houterig zijn, veel meer energie moeten uitstralen e.d.
En Rene Romkes is degene die haar geïnterviewd heeft (die ene die zegt 'It's Joan.. and me...') voor esctoday dus dat heeft ie haar vast wel even ingefluisterd
Ze zijn de eerste anderhalve minuut niet buiten beeld sowiesoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is een vrij duidelijk punt. Het slaat nergens op om die heren langer dan de eerste anderhalve minuut buiten beeld te laten, want nu komt het niet goed over als ze alleen nog even de eindtonen mogen meedoen. Voor de rest vond ik het helemaal niet zo slecht, maar dit een duidelijke fout, en moet aangepast worden.
Volgens de Songfestival-weblog vertrok er juist veel publiek om de persconferentie van Servië bij te wonen (voorzover dat een goed teken isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
shit.
al die buitelanders denken nu van 'what the hell is this kind of shit' en haken al af voor de halve finale is aangebroken.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar gewoon mee op je positieve vibe.
Top.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef grazz het volgende:
Sorryals deze al is geplaatst, goede kwaliteit wel van haar 1e repetitie.
Er is viool aan de muziek toegevoegd op sommige plekkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Top.
Wel leuk ook die muzikanten erbij, klinkt alsof de muziek ook nog leuker klinkt.
dit zijn repetitiesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef hunter2011 het volgende:
Naast al dat gepraat over die hoofdtooi vind ik nog steeds dat ze best wel onzeker overkomt op dat podium, ze mist net die extra jus op de aardappelen, en haar presentatie op het podium is saai.
Hoop voor haar dat ze hier nog wel wat aan doet om nog enige kans op een finaleplaats te krijgen
+1quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Zoals ik hier ( en ook in de andere topics al zei):
Ik denk dat we de negatieve uitwerking van die tooi echt heel erg overschatten... het valt meer op dan dat het pijn doet denk ik... mensen denken 5 seconden WTF en zijn getriggerd om te kijken, en juist dan valt het leuke catchy liedje op....
Als je kijkt waar andere landen de afgelopen jaren mee aan kwamen kakken op het podium:Griekenland met boeken, loopbanden, nietmachines; Rusland met een ijsbaan, kunstschaatser en dit jaar met een bakoven; Wit-Rusland met vlindervleugels; Moldavie met puntmutsen en een schommeloma en dan heb ik het nog niet gehad over Oekraine met een hele inboedel in 2009... het scoorde allemaal... en die Deense van dit jaar heeft een zeemanspet die geen hol met het lied te maken heeft... en dat zal ook gewoon scoren.... dus ik denk dat het meer goed doet dat je in ieder geval onthouden wordt na 18 liedjes ipv dat het je punten kost
Laten we niet vergeten dat we geen idee hebben hoe het op tv in beeld wordt gebracht. Ik denk dat de heren al veel eerder in beeld worden gebracht en dat er interactie is tussen de cowboys (ik verwacht dat ze cowboys zullen zijn...net als vroeger toen Joan cowboy en indiaantje speelde) en Joan. Na het eerste refrein hoor je ook die viool, misschien dat ze dan ook het groepje in beeld brengen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is een vrij duidelijk punt. Het slaat nergens op om die heren langer dan de eerste anderhalve minuut buiten beeld te laten, want nu komt het niet goed over als ze alleen nog even de eindtonen mogen meedoen. Voor de rest vond ik het helemaal niet zo slecht, maar dit is een duidelijke fout, en moet aangepast worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |