Ah, kijk... dus jij had niet (zonder het jeugdfilmpje gezien te hebben dus) WTF slaat die tooi op?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:53 schreef APK het volgende:
Echt inspirerend vind ik het nog niet, maar dat achtergrondfilmpje is mij echt nauwelijks opgevallen tijdens de nationale finale en het verhaal erachter heb ik altijd overheen gelezen.
Lijkt mij meer iets voor de die hards die alles over haar willen weten.
Gewoon een leuk liedje
Nee totaal niet, bijna iedereen doet debiele dingen op dat podiumquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:54 schreef Greys het volgende:
Ah, kijk... dus jij had niet (zonder het jeugdfilmpje gezien te hebben dus) WTF slaat die tooi op?
Want dan is er idd nog heel veel hoop
Probleem is dat de 3js ook een kut repetitie hadden en daarom laatste werden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha zo'n slechte repetitie was het toch ook weer niet? Er zijn landen die nog lang niet alles hebben laten zien zoals Griekenland en Ierland o.a. Ik geloof dat Nederland de komende dagen alleen maar beter zal worden. Ze zullen de beelden zelf ook terug zien en dingen aanpassen, althans dat zei Joan ook in een interview.
Blijven hopen...net als elk jaar terwijl je voelt dat het niet meer goed komt...nee, dit jaar is het anders, echt
En die maakte het na de repetitie nog kutter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Probleem is dat de 3js ook een kut repetitie hadden en daarom laatste werden.
Dat zal ze toch wel verteld wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:14 schreef Greys het volgende:
Zouden ze wel weten dat de vakjury hun letterlijk punten baseert OP EEN REPETITIE????
Ok, de generale repetitie dan, inclusief kostuums, maar toch.
Niet dat die jongens dan denken dat ze weer niet hoeven nep-spelen omdat het maar een repetitie is
Buurman had de link ook niet gelegd overigens:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:54 schreef Greys het volgende:
Ah, kijk... dus jij had niet (zonder het jeugdfilmpje gezien te hebben dus) WTF slaat die tooi op?
Want dan is er idd nog heel veel hoop
quote:me neither, it was a tenuous link anyway. and i doubt housewives in Helsinki will get it either.
Vrijdagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
wanneer moet ze weer gaan repeteren? Van het weekend? en dan de generale op dinsdag/woensdag ofzo?
Mooi, tijd zat dus nogquote:
Hehe zou best kunnen, ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
Rene Romkes zei op FB dat hij vond dat de heren 'te laat' kwamen idd, te houterig zijn, veel meer energie moeten uitstralen e.d.
En Rene Romkes is degene die haar geïnterviewd heeft (die ene die zegt 'It's Joan.. and me...') voor esctoday dus dat heeft ie haar vast wel even ingefluisterd
http://www.esfmagazine.nl/?p=10443quote:Voor het eerst sinds jaren heeft Nederland weer een eigen regieplan ingediend. Dat houdt in dat iedereen van tevoren weet hoe het eruit moet zien, en dat de repetities dus ook volledig benut kunnen worden om dat beoogde resultaat te bereiken. Uitkomst is Joan Franka als haar eigenzinnige zelf, met tooi maar zonder ‘Treble’. Op de catwalk rechts zit wel een bandje dat op het einde van de show om Joan heen komt staan voor een ‘Bosnisch’ groepsshot.
De Nederlandse repetitie was naast Servië en Oekraïne de enige die serieus door andere landen bezocht werd.
shitquote:De Nederlandse repetitie was naast Servië en Oekraïne de enige die serieus door andere landen bezocht werd.
quote:Bij de repetitie valt me op dat er duidelijk voorwerk is gedaan door Joan en haar ploeg. Er is nagedacht over hoe het lied ‘You and me’ in beeld moet worden gebracht en wat voor gevoel het over moet brengen.
quote:Ik kan het nog niet zo goed plaatsen maar gevoelsmatig is het, zeker bij juryleden, niet zo’n issue denk ik. Zij horen een goed liedje, dat zuiver vertolkt wordt door een kundige zangeres, die met haar ogen de camera’s bespeelt. Het lijkt mij teveel goeds om door een hoofdtooi geen punten aan te geven
Meer hier: http://www.esfmagazine.nl/?p=10448quote:Reactie van Joan zelf: Ik heb veel nagedacht over mijn act en wat ik wil. Alles wordt met mij besproken, ik wil overal van op de hoogte zijn. Ook van de kledingkeuze van anderen. Ik heb een bepaald idee in mijn hoofd en ik wil ook dat het er zo staat.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |