dit zijn repetitiesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef hunter2011 het volgende:
Naast al dat gepraat over die hoofdtooi vind ik nog steeds dat ze best wel onzeker overkomt op dat podium, ze mist net die extra jus op de aardappelen, en haar presentatie op het podium is saai.
Hoop voor haar dat ze hier nog wel wat aan doet om nog enige kans op een finaleplaats te krijgen
+1quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Zoals ik hier ( en ook in de andere topics al zei):
Ik denk dat we de negatieve uitwerking van die tooi echt heel erg overschatten... het valt meer op dan dat het pijn doet denk ik... mensen denken 5 seconden WTF en zijn getriggerd om te kijken, en juist dan valt het leuke catchy liedje op....
Als je kijkt waar andere landen de afgelopen jaren mee aan kwamen kakken op het podium:Griekenland met boeken, loopbanden, nietmachines; Rusland met een ijsbaan, kunstschaatser en dit jaar met een bakoven; Wit-Rusland met vlindervleugels; Moldavie met puntmutsen en een schommeloma en dan heb ik het nog niet gehad over Oekraine met een hele inboedel in 2009... het scoorde allemaal... en die Deense van dit jaar heeft een zeemanspet die geen hol met het lied te maken heeft... en dat zal ook gewoon scoren.... dus ik denk dat het meer goed doet dat je in ieder geval onthouden wordt na 18 liedjes ipv dat het je punten kost
Laten we niet vergeten dat we geen idee hebben hoe het op tv in beeld wordt gebracht. Ik denk dat de heren al veel eerder in beeld worden gebracht en dat er interactie is tussen de cowboys (ik verwacht dat ze cowboys zullen zijn...net als vroeger toen Joan cowboy en indiaantje speelde) en Joan. Na het eerste refrein hoor je ook die viool, misschien dat ze dan ook het groepje in beeld brengen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is een vrij duidelijk punt. Het slaat nergens op om die heren langer dan de eerste anderhalve minuut buiten beeld te laten, want nu komt het niet goed over als ze alleen nog even de eindtonen mogen meedoen. Voor de rest vond ik het helemaal niet zo slecht, maar dit is een duidelijke fout, en moet aangepast worden.
ik vond ze teveel kleding aanhebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:20 schreef Steve het volgende:
Die muzikanten vind ik een bijzonder goede toevoeging..
Ik durf er ook wel op in te zetten dat die gasten de cowboys zijn... dan is de cirkel van het lied meteen rond!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat we geen idee hebben hoe het op tv in beeld wordt gebracht. Ik denk dat de heren al veel eerder in beeld worden gebracht en dat er interactie is tussen de cowboys (ik verwacht dat ze cowboys zullen zijn...net als vroeger toen Joan cowboy en indiaantje speelde) en Joan. Na het eerste refrein hoor je ook die viool, misschien dat ze dan ook het groepje in beeld brengen.
Ben nog steeds niet echt overtuigd. De treble meisjes brachten vrolijkheid met zich mee. Ik hoop dit echt terug te zien anders wordt het wel erg saai vrees ik
Ik hoop het manquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf er ook wel op in te zetten dat die gasten de cowboys zijn... dan is de cirkel van het lied meteen rond!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja als Joan als indiaan gaat, eis ik dat die jongens ook zo gekleed gaan:
http://www.mongabay.net/images/wren/amerindians-0.gif
Zouden de kijkers dan écht snappen dat die cowboys en indianen over vroeger gaan, over haar jeugdliefde?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf er ook wel op in te zetten dat die gasten de cowboys zijn... dan is de cirkel van het lied meteen rond!
neequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden de kijkers dan écht snappen dat die cowboys en indianen over vroeger gaan, over haar jeugdliefde?
Nopequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden de kijkers dan écht snappen dat die cowboys en indianen over vroeger gaan, over haar jeugdliefde?
Ja, dátquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik denk dat ze eerder denken: waarom wordt in hemelsnaam de geschiedenis van de USA erbij gehaald?
Dat is niet relevant, al zouden ze het snappen. Ze moeten zorgen dat het leuke liedje lekker aangekleed wordt. In die drie minuten moet je niet de aandacht trekken met een verhaal, maar met aandacht vast houden en vermaak, buiten een lekker liedje om. Wat Joan bij Boulevard zei was wel waar: Het liedje blijft hangen en ze zingen het na.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
óf bij het voorfilmpje!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat de uitleg bij de commentatoren moet zitten.
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Helaas wel ja.quote:
Die stream van de generale repetitie was echt geniaal!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Hole1988, heb jij al weer iets van livestreampjes kunnen vinden à la vorig jaar?
Nou daar zeg je wat!!!quote:
Joh, ik heb nog steeds 'Shine' van De Toppers in mijn hoofdquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Die stream van de generale repetitie was echt geniaal!
Geweldig was dat!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
En dan met zijn allen hier weer kijken
Shalaliequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, ik heb nog steeds 'Shine' van De Toppers in mijn hoofd
+1quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat de uitleg bij de commentatoren moet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |