Ja dat. Ik ga dood, ik kreeg een pm die ik niet wilde hebben.quote:
Dát! Maar ik ga we'll ff dit topic kritisch volgen...quote:Op maandag 4 juni 2012 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dachtyay, vrienden
en toen
oh, spam
Tijd kan echt geen excuus zijn met de lange inzendtermijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm misschien.. als ik durf..En tijd heb...
![]()
*volgt*
Dan is het vooral moed iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijd kan echt geen excuus zijn met de lange inzendtermijn
Dus nu nog even moed verzamelen
Joah! Doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
*volgt*
Tuurlijk durf je dat welquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
*volgt*
Joahquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:19 schreef Yuki het volgende:
Zal ik dit jaar dan toch echt maar eens meedoen?
Moet ik alleen nog even een nummer gaan kiezen + moment vinden om in te zingenquote:
Er hebben eerder mensen meegedaan zonder professionele apparatuurquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een leuk idee maar helaas heb ik geen microfoon. Anders had ik misschien wel meegedaan.
Probleempje bij de uitvoering, hoe gaat de jury er rekening mee houden dat het geluid sterk afhangt van de kwaliteit van de microfoon?
Misschien wel maar dan moet ik uitleggen waarvoor ik die wil lenen en daar heb ik niet zoveel zin in. Daar ben ik te verlegen voor.quote:Misschien kan je er eentje lenen van iemand?
Wuut? Dat werkt ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt desnoods oordopjes in je mic-aansluiting pluggen. Deed ik vroeger altijd bij m'n walkman, kun je ook prima mee opnemen, is niks anders dan een digitaal-analoog-omzetter, die beide kanten opwerkt.Je hebt vast anders toch ook wel een mobiele telefoon?
Ik heb een hele simpele mobiele telefoon, klassiek model zeg maar.quote:Je kunt desnoods oordopjes in je mic-aansluiting pluggen. Deed ik vroeger altijd bij m'n walkman, kun je ook prima mee opnemen, is niks anders dan een digitaal-analoog-omzetter, die beide kanten opwerkt.Je hebt vast anders toch ook wel een mobiele telefoon?
->quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:21 schreef iBenny het volgende:
Vorig jaar waren er een recordaantal inzendingen, 24! Daar kunnen we toch makkelijk overheen?!
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef iBenny het volgende:
We hebben inmiddels 4 inzendingen binnen gekregen en ik verwacht dat dat er de komende dagen/weken nog wel meer zullen worden. Vorig jaar kwamen de inzendingen ook veelal op het laatste moment binnen(en hadden we ongeveer net zoveel inzendingen rond deze tijd).
En het topic gaan we ook ff wat meer levendig houden/maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |