O ja. Zo'n God hates fags-figuur. De intelligentsia onder de gelovigen, zeg maar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:49 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik heb wel met Ali_Kannibali een hele goede en respectvolle discussie gevoerd. En uiteindelijk heb ik hem gedisst en droop hij af. En dat was een 7e dags advertist, zegmaar de Navy Seals van de christenen haha!
http://www.askrealjesus.nl/node/1752quote:‘Jezus is MEER.’ Wat je ook van mij denkt, ik ben meer. Wat je ook van mij denkt, ongeacht of je al decennia lang leringen van de geascendeerde meesters hebt gekregen, of je deze of gene dictatie hebt bestudeerd, of je denkt dat je de werkelijkheid kent van wie ik ben, zelfs al heb je alles gelezen op de AskRealJesus website of alles wat in de boeken staat – ik ben MEER. Ik ben meer dan iets dat je ooit in woorden, in een lering, kunt uitdrukken. Ik ben meer en je zult dat meer kennen, wanneer je beslist om ernaar in je hart te zoeken. Want alleen daar zul je de Levende Christus vinden. Je zult me nergens anders vinden, noch in de Sint Pieterskerk, noch op de AskRealJesus website, noch op enige andere locatie die je op deze aarde nauwkeurig kunt aanwijzen.
Je zult me alleen vinden als je in je hart kijkt, niet om een locatie te vinden, maar om het punt van stilzijn te vinden, de enkelvoudigheid die de opening is naar het koninkrijk van God. Want het is de opening die de tijd en ruimte te boven gaat, die de vorm te boven gaat. Want hoewel ik vorm kan aannemen, zoals ik 2000 jaar geleden deed in een fysiek lichaam, zelfs al kan ik door een vorm spreken, zoals deze boodschapper of mijn website, ik ben altijd meer dan enige vorm die ik aanneem – net zoals jij altijd meer bent dan de vorm die je aangenomen hebt. En dit besef moet jij krijgen voor jezelf, voor je mij kunt vinden, voordat jij je opnieuw met het vormloze zelf kunt verbinden dat je bent.
Hoi! Leuk dat je er bent! Jammer van de lap copy/past-werk. Wat vind jij van homohaat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:28 schreef kleinduimpje3 het volgende:
Misschien wordt het tijd dit topic af te sluiten, en dat zou ik willen doen met enkele toepasselijke woorden:
[..]
http://www.askrealjesus.nl/node/1752
Ik ben al weer weg!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoi! Leuk dat je er bent! Jammer van de lap copy/past-werk. Wat vind jij van homohaat?
O, nee, dat mag je niet vragen. Dan vluchten ze...
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij weg is. Anders had je het geeneens gedurfd! Dus...quote:
Atheisten die iets winnen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:14 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Maar jongens, we hebben gewoon de discussie gewonnen! De Atheisten hebben de laatste en beslissende slag gewonnen! Hier, op FOK! Mooi dat ik dit nog mee mag maken.
Atheïsten zijn koppig, maar de hyperchristenen... niet?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Atheisten die iets winnen?
Lol ja idd de:
-Ik doe nergens onderzoek naar awards
-Lage iq/intelligentie awards
-koppigen awards
enz enz enz
Ik ben agnost.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lol ja idd de:
-koppigen awards
enz enz enz
Spreuken:quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lol ja idd de:
-koppigen awards
enz enz enz
quote:Zes dingen haat de HEER,
zeven dingen zijn hem een gruwel:
ogen die hooghartig kijken en een tong die liegt
...
Word jij nooit es moe van al die drogredenen die je constant gebruikt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:46 schreef bianconeri het volgende:
Natuurlijk zijn er bewijzen voor God! Anders zou er geen enkele gelovige zijn......
Vindbaar voor elk die een beetje serieus onderzoekt.
take an educated guess..... Je ziet het overal, tegen bijgeloof is bijna geen kruid gewassen. En tegen een gehersenspoeld iemand is het helemaal lastig argumenteren...(voor een gehersenspoelde ook blijkbaar)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:31 schreef Haushofer het volgende:
Word jij nooit es moe van al die drogredenen die je constant gebruikt?
Hier is mijn poging om enkele primaire wetenschappelijke observaties te noemen die op het bestaan van God wijzen:quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Molurus het volgende:
gelukkig zijn christenen heel intelligent en doen ze heel veel onderzoek. Met name ID-aanhangers... die doen me toch veel onderzoek, nou.
Misschien moet je je es verdiepen in kosmologie i.p.v. Visje-posters te lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Gedoetje het volgende:
De alternatieve theorie stelt dat "niets" explodeerde en dat dat resulteerde in alles wat we om ons heen zien.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
By the way, er is geen wonder gebeurd dat gedoetje ineens extra hersenen heeft gekregen, dit was copy-pasten.
Zo'n beetje al argumenten in de copy-paste zijn al een keer in dit topic of menig andere topic voorbij gekomen en ook verworpen. Het wordt wel een beetje vermoeiend om het maar steeds over het zelfde te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
Hier is mijn poging om enkele primaire wetenschappelijke observaties te noemen die op het bestaan van God wijzen:
[knip]
By the way, er is geen wonder gebeurd dat gedoetje ineens extra hersenen heeft gekregen, dit was copy-pasten.
Alles bestaat twee keer: 1x als een voorstelling in je hoofd en 1x in het echt. Alles wat je weet is een voorstelling in je hoofd (inclusief jijzelf) en dat alleen in zoverre de voorstelling klopt. Wel of geen ziel? Dat weten ze al niet. En dan hebben mensen het notabene over zichzelf !quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef Semisane het volgende:
Wellicht dat je nog een leuke discussie kan hebben over dualiteit, ook al zijn er sterke aanwijzingen dat dat niet bestaat, want op zich komt die niet al te vaak aan bod, in vergelijking met de rest.
correct me if I am fout.
Er zijn genoeg mensen die weten dat ze een ziel hebben hoor, en daar geen seconde aan twijfelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wel of geen ziel? Dat weten ze al niet. En dan hebben mensen het notabene over zichzelf !
Hou maar op , het wordt niets![]()
De onenigheid over de correcte voorstelling van een mens zegt al genoeg. Velen van ons kennen zichzelf niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:16 schreef kleinduimpje3 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die weten dat ze een ziel hebben hoor, en daar geen seconde aan twijfelen.
Dat jij dat niet weet, en mensen die zeggen dat ze dat wel weten niet gelooft, is een andere zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |