Zou leuk zijn. 5 races, 5 verschillende winnaars, 5 verschillende coureurs constructeurs.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
mja, ik denk dat Lotus de grootste kans heeft om de race te winnen
twitter:NataliePinkham twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 19:42:45The moment @Pastormaldo found out he got pole.... With his gorgeous girlfriend Gabi http://t.co/C8cXIuVo reageer retweet
Wat voor straf zouden ze het team moeten geven dan, volgens jou?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:14 schreef THEFXR het volgende:
Het team is schuld,maar lewis krijgt de straf!
Omdat hij er als coureur een voordeel van had.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:14 schreef THEFXR het volgende:
Het team is schuld,maar lewis krijgt de straf!
Nu.nl over 'keuze' van Kobayashi.quote:Regerend wereldkampioen Sebastian Vettel besloot in de laatste kwalificatiefase geen tijd te klokken. De Duitse coureur van Red Bull deed dat om zijn banden te sparen, een keuze die ook Michael Schumacher en de Japanner Kamui Kobayashi maakten.
http://www.nu.nl/sport/28(...)-weinig-benzine.html
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:22 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Omdat hij er als coureur een voordeel van had.
klopt ja, het was geen overleg, het team doet het en nu staat hij achteraanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gewoon 2kg meer brandstof en Hamilton had gewoon pole. het team is gewoon ontzettend dom bezig.
Regelwijziging aangaande:quote:
Coureurs die geen tijd zetten in Q3 zullen op regenbanden moeten starten.quote:''Daarom kan ik ook zondag bepalen met welke banden ik aan de race ga beginnen'', verklaarde Vettel, die zevende op de startgrid staat, zijn keuze. ''Als ik een tijd had genoteerd, dan had ik de race sowieso moeten beginnen op de zachte banden.''
Hamilton heeft niks fout gedaan, het team.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:33 schreef Droopie het volgende:
hij heeft het ook in 2010 gedaan, toen werden de regels aangescherpt. misschien dat ze hem daarom extra hard straffen
En wat als hij morgen uitvalt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:34 schreef DennisDeBengel het volgende:
Een meer gepaste straf zou zijn om het hele McLaren team geen constructeurspunten te geven imo.
Wat? Gewoon een willekeurig setje bij de Quickfit halen. Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Regelwijziging aangaande:
[..]
Coureurs die geen tijd zetten in Q3 zullen op regenbanden moeten starten.
snap je punt, maar stiekem is een coureur maar een werknemer van het teamquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:34 schreef DennisDeBengel het volgende:
Een meer gepaste straf zou zijn om het hele McLaren team geen constructeurspunten te geven imo.
[..]
Hamilton heeft niks fout gedaan, het team.
Lotus-Renault is sneller dan Ferrari dus Alonso zal niet voor Kimi/Romain kunnen eindigen tenzij die een voorsprong kan opbouwen in die eerste stint.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:38 schreef Droopie het volgende:
leuk voor de gokkers/ onder ons, raikonnen of alonso @5 vettel @8 verder hebben alle andere hogere.odd op betfair. weer eens wat anders dan vettel vorig jaar met zijn @1.40 na een pole. een grote tombola en im loving it
Zou ik niet zo stellig durven beweren. In de vorige races was de racepace van Alonso meestal beter dan zijn kwalificatie-pace. En nu staat 'ie in de kwalificatie voor de Lotussen. Kansloos is 'ie dus zeker niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:45 schreef Nober het volgende:
Terug van weggeweest, denk ik.
[ afbeelding ]
[..]
Lotus-Renault is sneller dan Ferrari dus Alonso zal niet voor Kimi/Romain kunnen eindigen tenzij die een voorsprong kan opbouwen in die eerste stint.
Sinds dit weekend duidelijk niet meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:45 schreef Nober het volgende:
Terug van weggeweest, denk ik.
[ afbeelding ]
[..]
Lotus-Renault is sneller dan Ferrari
volgens mij op papier nog welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:01 schreef JohnB52 het volgende:
Haha, lewis en massa weer dicht bij elkaar op de grid!
Hamilton heeft geen penalty gekregen, maar een DQ, dan op papier toch ook geen pole?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |