abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111578510
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef Snowyflake86 het volgende:
Firefly,
Ik heb je tekst wel zeker gelezen, maar als het zo natuurlijk was, waarom zet je dat dan neer? Het is natuurlijk als het in je zit als persoon. En schijnbaar zat het niet in jou als persoon, anders kwam je er niet op om de tekst neer te zetten. En veel mannen die hier de tekst hebben gelezen gaan het uitproberen. Als je iets moet uitproberen zit het dus nog niet in je systeem. Als je een lekkere spontane man was, dan hoefde je er niet over na te denken. Dan gebeurt het gewoon. Dat leuke gesprek.

Je beschreef ook een situatie dat je een meisje had gevingerd enzo. Ik vind dat een beetje kinderachtig overkomen eigenlijk. Vingeren in de disco: YEAH. Dan ben je echt een hele vent. Ik vind het eerder ordi, dan stoer.

Maar wil jij, firefly, dus gewoon kwantiteit? Zoveel mogelijk meiden proberen te vingeren en die meteen hun tieten zo ongeveer laten zien? Of zoek jij dus uiteindelijk een speciale vrouw die jou lieve vriendinnetje wordt?
Dit inderdaad. Helemaal mee eens.
pi_111578580
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Een rode lijn in jouw betoog is 'die ene, die speciale'. Die bestaat niet, het is simpelweg een kwestie van statistiek.
Als je meer vrouwen aanspreekt is de kans op uiteindelijk een echt leuke vrouw groter. Ook kun je zo beter bepalen wat je wel/niet leuk vindt.
Dat je vrouwen wil aanspreken om zo een heel leuke vrouw tegen te komen a la. Maar ik had niet het idee dat het hier ging over alleen maar aanspreken van vrouwen. Ik heb het mensen dus zich gaan gedragen als hot and cold, zoals ik hierboven las. Als iemand tegen mij eerst leuk zou doen en daarna niet... pff daar word ik echt niet heet van hoor. Ik denk eerder: naja, zal wel. Later! Zo leuk was ie dus toch niet.
Ik vind dat echt niet aantrekkelijk.
Wat veel vrouwen aantrekkelijk vinden is gewoon iemand die oprecht geinteresseerd is en niet met van die rare fratsen aankomt van de ene keer op een bepaalde manier gedragen en daarna weer anders.

Als ik bijv. dat verhaal van firefly lees over vingeren.... dan denk ik echt bij mezelf: nou dat is stoer :S
Er zijn ook gewoon mannen die uitgaan, lol hebben met vrienden, meiden ontmoeten, daar normaal mee kletsen. Merken dat het leuk is, telefoonnummer uitwisselen, daten en tadaa een leuke vrouw heb je dan ineens!
Het lijkt mij echt vermoeiend om zoveel mogelijk mannen aan te moeten gaan spreken om maar eens een keer een leuke vent tegen te komen. Dat komt vanzelf wel hoor.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:07:03 #153
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_111578621
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Helemaal mee eens.
Meh, iets wat niet natuurlijk is kan je aangeleerd worden zodat het natuurlijk wordt.

Kijk naar fietsen, het wordt ons geleerd, en ook al fietsen we daarna 20 jaar niet, we pakken het zo weer op.

Verder het verhaaltje van vingeren is wel beetje ordinair :P,
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_111578693
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:06 schreef Snowyflake86 het volgende:

[..]
Hoeveel vrouwen heb jij laatst versierd? Precies... De theorie werkt en zelfs voor kerels die normaliter moeite zouden hebben met vrouwen.
pi_111578768
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Die stelligheid van jou in elke post ook. Ik kan er niets aan doen, ik zou er niets tegen moeten hebben want ach, als jij hier geluk uit haalt en het maakt je een beter mens; waarom niet? Maar hoe meer ik in dit topic lees, hoe meer ik denk: wat een sneue bende.

En dat komt vooral omdat het topic bol staat van de generaliserende aannames. "Klopt, mooie dames zijn over het algemeen aardiger", hoe verzin je het? Ik zit dan te denken aan het verschil tussen mooie en minder mooie mannen wat aardigheid betreft en ik kan er niets stelligs over zeggen: het verschilt gewoon per persoon, niets meer en niets minder.

Je stelt je echt op als een expert terwijl ik me niet kan voorstellen dat anderen dit niet zouden kunnen als ze dit zouden willen zonder al die 'tips en het delen van ervaringen'. En wat ik hierboven lees, het vingeren op de dansvloer, doet me ook afvragen hoe oud je bent? Ik ken dat soort gebeurtenissen alleen nog van de tienerjaren, schoolfeestpraatjes, dat niveau.

Je moet ergernis over het algemeen altijd bij jezelf zoeken volgens mij, maar in dit geval heb ik geen idee waarom ik me hieraan erger, het zal dus toch aan jouw instelling liggen. :') Hierin bestaan geen experts, of mensen die hier 'goed in zijn'. Het ligt er maar aan wat je wil en wie je bent, en mannen die het ontmoeten van vrouwen en het eventueel scoren van vrouwen als een bezigheid zien waarin je getraind moet of kunt worden heb ik absoluut geen respect voor en vind ik niet aantrekkelijk.

Misschien geen ontopic bijdrage maar ach.
Taurus, ben het met je eens ja. Ik denk serieus dat iedereen, man of vrouw, gewoon de dingen doet die je leuk vind, dat dan alles op je pad komt hoor. Als je lol hebt in je werk/studie/hobby en weet ik t wat. Waarom moet je dan zo wanhopig 200 meiden in een maand aanspreken en er af en toe een leuke tussen te hebben. En dan wat?
Ik vind het ook een beetje sneu klinken allemaal.

Als ik ook ooit iemand zou daten waarbij ik erachter kom dat hij zo gigantisch veel meiden heeft gehad en hoe hij was met uitgaan enzo.. Dat is echt wel een afknapper voor mij. Dan denk ik gelijk: oke zo bijzonder ben ik dan ook weer niet, want hij sprak voordat hij met mij dat leuke praatje had 199 andere dames al. Ik blijf het vreemd vinden.
pi_111578852
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:06 schreef Snowyflake86 het volgende:

[..]

Dat je vrouwen wil aanspreken om zo een heel leuke vrouw tegen te komen a la. Maar ik had niet het idee dat het hier ging over alleen maar aanspreken van vrouwen. Ik heb het mensen dus zich gaan gedragen als hot and cold, zoals ik hierboven las. Als iemand tegen mij eerst leuk zou doen en daarna niet... pff daar word ik echt niet heet van hoor. Ik denk eerder: naja, zal wel. Later! Zo leuk was ie dus toch niet.
Ik vind dat echt niet aantrekkelijk.
Wat veel vrouwen aantrekkelijk vinden is gewoon iemand die oprecht geinteresseerd is en niet met van die rare fratsen aankomt van de ene keer op een bepaalde manier gedragen en daarna weer anders.

Als ik bijv. dat verhaal van firefly lees over vingeren.... dan denk ik echt bij mezelf: nou dat is stoer :S
Er zijn ook gewoon mannen die uitgaan, lol hebben met vrienden, meiden ontmoeten, daar normaal mee kletsen. Merken dat het leuk is, telefoonnummer uitwisselen, daten en tadaa een leuke vrouw heb je dan ineens!
Het lijkt mij echt vermoeiend om zoveel mogelijk mannen aan te moeten gaan spreken om maar eens een keer een leuke vent tegen te komen. Dat komt vanzelf wel hoor.
Voor een vrouw is het over het algemeen een stuk makkelijker om aan de man te geraken. Net zoals over het algemeen er wel een aantal dingen zijn die vrouwen leuk vinden aan mannen. Een hoop van die dingen zijn prima aan te leren en kan een uitkomst zijn voor mannen die van nature niet zoveel succes hebben bij vrouwen. Prima toch als dat voor hen werkt.
pi_111578857
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen heb jij laatst versierd? Precies... De theorie werkt en zelfs voor kerels die normaliter moeite zouden hebben met vrouwen.
Ik ben een vrouw en val op mannen, dus versier geen vrouwen. En als mannen mij proberen te versieren, haak ik snel af.
Maar serieus, waarom zouden vrouwen zoiets niet door hebben? Zij zien toch ook dat op een avond ""die leuke man die je aansprak" ook de rest van de meiden in de kroeg aansprak? Echt niet charman hoor.. Voor mij is het dan gelijk klaar.
pi_111578885
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Voor een vrouw is het over het algemeen een stuk makkelijker om aan de man te geraken. Net zoals over het algemeen er wel een aantal dingen zijn die vrouwen leuk vinden aan mannen. Een hoop van die dingen zijn prima aan te leren en kan een uitkomst zijn voor mannen die van nature niet zoveel succes hebben bij vrouwen. Prima toch als dat voor hen werkt.
Dan zijn dat toch meer bepaalde sociale vaardigheden en niet zorgen dat een meid je laat vingeren in de kroeg?
pi_111578907
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef Snowyflake86 het volgende:

[..]

Taurus, ben het met je eens ja. Ik denk serieus dat iedereen, man of vrouw, gewoon de dingen doet die je leuk vind, dat dan alles op je pad komt hoor. Als je lol hebt in je werk/studie/hobby en weet ik t wat. Waarom moet je dan zo wanhopig 200 meiden in een maand aanspreken en er af en toe een leuke tussen te hebben. En dan wat?

Als ik ook ooit iemand zou daten waarbij ik erachter kom dat hij zo gigantisch veel meiden heeft gehad en hoe hij was met uitgaan enzo.. Dat is echt wel een afknapper voor mij. Dan denk ik gelijk: oke zo bijzonder ben ik dan ook weer niet, want hij sprak voordat hij met mij dat leuke praatje had 199 andere dames al. Ik blijf het vreemd vinden.
Ik denk eerlijk gezegd dat het zover niet eens komt. Ik ken dit soort mannen helemaal niet. Wellicht wel dat ze veel vrouwen hebben gehad (ik vraag nooit naar aantallen), maar niet via boekjes of filmpjes. ;) Ik denk dat dat toch een bepaald slag is - met alle respect.
pi_111578924
quote:
Daar kom je niet achter of als het pas veel te laat is. En dan is het niet zomaar een knop die je om kunt zetten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef Snowyflake86 het volgende:

[..]

Dan zijn dat toch meer bepaalde sociale vaardigheden en niet zorgen dat een meid je laat vingeren in de kroeg?
Dat kan daar een resultante van zijn.
pi_111579034
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:07 schreef t3rrorbot het volgende:

[..]

Meh, iets wat niet natuurlijk is kan je aangeleerd worden zodat het natuurlijk wordt.

Kijk naar fietsen, het wordt ons geleerd, en ook al fietsen we daarna 20 jaar niet, we pakken het zo weer op.

Verder het verhaaltje van vingeren is wel beetje ordinair :P,
Als je echt onzeker bent naar vrouwen toe kan je daar volgens mij alleen in veranderen als je over jezelf anders gaat denken, en je zodoende ook anders uit. Niet met oefenen door lukraak zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken en mee te seksen. Dan blijf ik toch de 'nerd' daar doorheen zien.
pi_111579160
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Als je echt onzeker bent naar vrouwen toe kan je daar volgens mij alleen in veranderen als je over jezelf anders gaat denken, en je zodoende ook anders uit. Niet met oefenen door lukraak zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken en mee te seksen. Dan blijf ik toch de 'nerd' daar doorheen zien.
Het is toch logisch als zo'n nerd zelfvertrouwen haalt uit het proces van aanspreken en neuken. Dat lijkt me geen rocket science. Uiteindelijk is het dan geen nerd meer die zenuwachtig wordt van vrouwen om hem heen.
pi_111579174
Ik vraag me af wat de vrouwen hier doen in een "vrouwen versier topic voor mannen" en zo graag hun gelijk willen halen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111579374
Ik las de OP omdat ik nieuwsgierig was. En daarna wat reacties en kreeg gelijk de kriebels.
Maar wel tof dat je antwoord op de vragen firefly.
Nevermind.
pi_111579417
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef firefly3 het volgende:
Ik vraag me af wat de vrouwen hier doen in een "vrouwen versier topic voor mannen" en zo graag hun gelijk willen halen.
Ik hoef geen gelijk overigens, ik kom gewoon even lekker oordelen. Dat doe ik graag. Wel gegrond natuurlijk, maar het is niet zo vreemd dat dit soort topics reacties oproepen, toch? Wat is de bedoeling dan van je topic, eigenlijk? Alleen les geven zonder de inhoud van de stof ter discussie te stellen?
pi_111579418
En mijn gelijk willen halen wil ik helemaal niet. Ik heb een mening en stel vragen aan de mannen hier, omdat ik sommige dingen echt niet begrijp en gewoon nieuwsgierig ben
pi_111579693
Open een apart topic.
  Redactie Games dinsdag 15 mei 2012 @ 14:37:37 #168
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_111579977
Ik vond het eigenlijk een vermakelijke OP. Dat er vrouwen als bijen op nectar erop af komen, vind ik eigenlijk nog vermakelijker. Maar goed, je moet natuurlijk niet verwachten dat je geen tegengas krijgt van ze..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_111580525
quote:

[..]

Er is een groot verschil tussen wanhoop en genieten. Tegelijk lol hebben in wat je doet is zeer belangrijk en ontken ik helemaal niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111580605
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef Taurus het volgende:
Hierin bestaan geen experts, of mensen die hier 'goed in zijn'. Het ligt er maar aan wat je wil en wie je bent,
Als world of warcraft speler moet je uit je zolder komen om inderdaad te veranderen als persoon. En dan wordt je "beter in versieren".
pi_111590830
Dit soort topics levert altijd weer bepaalde veroordelen van vrouwen ook. Ook het "ja dat werkt bij mij echt niet hoor" is wel lekker typisch weer.

Vrouwen, geloven jullie nou echt dat een vrouw met een man naar huis gaat als hij een sneaky truckendoos gebruikt? Natuurlijk niet, je zult samen lol moeten hebben, er moet een connectie ontstaan, het moet wederzijds zijn. Uiteindelijk beslist de vrouw wat er gaat gebeuren en dat weten de mannen dondersgoed.

Als het niet win-win is doe je het verkeerd naar mijn mening.

PS: props voor TS om hier een serieuze poging te doen een enigszins 'normaal' topic van te maken i.p.v. het gemiddelde sneue niveau over neukaantallen etc.
pi_111593004
Blijkbaar werken onze "loverboy" charmes ook via internet, want het topic staat alweer bol van de vrouwen. Hulde daarvoor, mijn Heren, goed werk! :)

Ik snap best dat jullie niet als 'hossel'- object beschouwd willen worden, en door onze theorieën voelen jullie je gedegradeerd tot iets wat niet uniek is, aangezien wij ervanuit gaan dat vrouwen allemaal gelijke behoeftes hebben, en daar spelen wij op in. Je wilt als vrouw niet gegeneraliseerd worden tot iets wat niet uniek is, maar zo is het wel. Wij zijn ook maar dieren. Spelen vrouwen niet op mannen in door sexy-kleding aan te trekken? Door gemixte signalen naar mannen te sturen? Maar zodra wij inspelen op vrouwelijk emoties, zijn wij opeens de bad-guys?

Wat ik echt jammer vindt aan jullie redenatie(s) is dat hij eenzijdig is, en vooral in negatieve context. Echter zullen jullie niet ervaren wat het voor positieve kanten kan hebben, hoeveel zelfvertrouwen, geluk er voor een man in kan zitten. Ik zie mezelf niet als loverboy, en laat geen spoor van gekwetste vrouwen achter. Tot slot zijn de vrouwen waarmee ik sex heb gehad er ook zelf bij, het is nou niet alsof we hen hypnotiseren? Vrouwen zijn er zelf ook bij met hun hoofd en genieten ook... van sex, net als mannen. Verberg je als vrouw niet in een slachtofferrol.

Ik neuk niet elke week met een nieuwe chick en behandel vrouwen niet als vuil. Het lijkt erop alsof jullie ons mannen niet het geluk willen gunnen van een leuk gesprek met een leuke meid, iets wat ook in jullie voordeel is. Ik weet hoe ik vrouwen emotioneel moet stimuleren en het beste in ze naar boven halen. Ik gebruik geen trucs, ben 100% mezelf. Door aan mezelf te werken en mij te verdiepen in de essentie van dit materiaal heb ik mijn vriendin ontmoet waar ik nu al lange tijd gelukkig mee ben. *;

Vrouwen, jullie claimen een man te willen hebben die 'interesse toont' en 'lief doet', 'grappig is'...enz Maar zodra er geen spanning te vinden is, zijn jullie ook meteen weg. Ik noem het hypocriet, nice guys finish last.

Ik zou zeggen maak een eigen topic, maar laat ons lekker. Wij werken aan onszelf en ook dit deel van ons leven. Als wij er nou plezier in hebben, zonder mensen te kwetsen? Wie ben jij om ons dit te ontzeggen, haters gonna hate --> (www.puahate.com) :W

[ Bericht 1% gewijzigd door Kogeltje op 15-05-2012 21:50:47 ]
pi_111602718
Het probleem van PUA in het algemeen is dat alle onderdelen waar je wat aan zou kunnen hebben

A) voor de hand liggende zaken zijn
B) bedolven liggen onder een dikke laag bullshit en een kutinstelling

Natuurlijk is het versieren een ritueel waaraan een aantal ongeschreven regels aan verbonden zijn.

Zelfontplooiing, charisma, het verbeteren van je sociale vaardigheden, leren hoe je je beter kunt presenteren naar de buitenwereld, etc. etc. zijn allemaal interessante onderwerpen om over te filosoferen en discussiëren.

In plaats daarvan open jij een wollig topic over NLP. Alleen al de terminologie die voorbij komt met een gefingeerde wetenschappelijke basis is om je kapot voor te schamen.

Het is zo geforceerd en wijsneuzerig dat ik iemand die met PUA schermt nooit op het gebied van zijn zelf verklaarde expertise serieus zal kunnen nemen.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_111603134
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef Kogeltje het volgende:
Blijkbaar werken onze "loverboy" charmes ook via internet, want het topic staat alweer bol van de vrouwen. Hulde daarvoor, mijn Heren, goed werk! :)

Ik snap best dat jullie niet als 'hossel'- object beschouwd willen worden, en door onze theorieën voelen jullie je gedegradeerd tot iets wat niet uniek is, aangezien wij ervanuit gaan dat vrouwen allemaal gelijke behoeftes hebben, en daar spelen wij op in. Je wilt als vrouw niet gegeneraliseerd worden tot iets wat niet uniek is, maar zo is het wel. Wij zijn ook maar dieren. Spelen vrouwen niet op mannen in door sexy-kleding aan te trekken? Door gemixte signalen naar mannen te sturen? Maar zodra wij inspelen op vrouwelijk emoties, zijn wij opeens de bad-guys?

Wat ik echt jammer vindt aan jullie redenatie(s) is dat hij eenzijdig is, en vooral in negatieve context. Echter zullen jullie niet ervaren wat het voor positieve kanten kan hebben, hoeveel zelfvertrouwen, geluk er voor een man in kan zitten. Ik zie mezelf niet als loverboy, en laat geen spoor van gekwetste vrouwen achter. Tot slot zijn de vrouwen waarmee ik sex heb gehad er ook zelf bij, het is nou niet alsof we hen hypnotiseren? Vrouwen zijn er zelf ook bij met hun hoofd en genieten ook... van sex, net als mannen. Verberg je als vrouw niet in een slachtofferrol.

Ik neuk niet elke week met een nieuwe chick en behandel vrouwen niet als vuil. Het lijkt erop alsof jullie ons mannen niet het geluk willen gunnen van een leuk gesprek met een leuke meid, iets wat ook in jullie voordeel is. Ik weet hoe ik vrouwen emotioneel moet stimuleren en het beste in ze naar boven halen. Ik gebruik geen trucs, ben 100% mezelf. Door aan mezelf te werken en mij te verdiepen in de essentie van dit materiaal heb ik mijn vriendin ontmoet waar ik nu al lange tijd gelukkig mee ben. *;

Vrouwen, jullie claimen een man te willen hebben die 'interesse toont' en 'lief doet', 'grappig is'...enz Maar zodra er geen spanning te vinden is, zijn jullie ook meteen weg. Ik noem het hypocriet, nice guys finish last.

Ik zou zeggen maak een eigen topic, maar laat ons lekker. Wij werken aan onszelf en ook dit deel van ons leven. Als wij er nou plezier in hebben, zonder mensen te kwetsen? Wie ben jij om ons dit te ontzeggen, haters gonna hate --> (www.puahate.com) :W
Vind ik niet matchen met mijn kritiek. Ik lees gewoon technieken en uberhaupt dit hele topic al spreekt me niet aan. Niet omdat ik me gedegradeerd voel, maar omdat ik jullie degradeer. Ik begrijp deze twist wel, die is makkelijk te maken, gooi de vrouwen-reacties maar weer in de 'beledigde-vrouwen'-hoek, maar ik vind het gewoon een onzekere 'nerd'-topic. Omdat de mannen die ik date dit soort praatjes niet nodig hebben, daar ben ik van overtuigd.

Ik geloof dus niet in dit soort technieken. Ik geloof best dat aan jezelf werken leidt tot meer vrouwen scoren, maar dat kan IMO iedereen. Kwalitatief vrouwen scoren (en dan bedoel ik dus niet zo'n vingerverhaal) bereik je niet door dit soort geforceerde trainingen.

Ik gooi niet het hele geslacht 'man' op een hoop, ik heb het specifiek over dit soort kandidaten. In tegenstelling tot jouw reactie waarin je wederom denkt de vrouw te kennen (generaliserend). Zo zul je nooit in het gezonde sociale verkeer mee kunnen doen, en ik ben ervan overtuigd dat ook mannen - wie weet zelfs op dit forum - zich niet kunnen vinden in dit soort 'PUA maar toch weer net niet'-technieken. Omdat ze daar simpelweg geen behoefte aan hebben> dat is mijn markt.

Ik ontzeg jullie overigens niets, maar ik geef wel mijn mening. Subtiel verschil. ;)
pi_111605279
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef Taurus het volgende:

[..]

Vind ik niet matchen met mijn kritiek. Ik lees gewoon technieken en uberhaupt dit hele topic al spreekt me niet aan. Niet omdat ik me gedegradeerd voel, maar omdat ik jullie degradeer. Ik begrijp deze twist wel, die is makkelijk te maken, gooi de vrouwen-reacties maar weer in de 'beledigde-vrouwen'-hoek, maar ik vind het gewoon een onzekere 'nerd'-topic. Omdat de mannen die ik date dit soort praatjes niet nodig hebben, daar ben ik van overtuigd.

Ik geloof dus niet in dit soort technieken. Ik geloof best dat aan jezelf werken leidt tot meer vrouwen scoren, maar dat kan IMO iedereen. Kwalitatief vrouwen scoren (en dan bedoel ik dus niet zo'n vingerverhaal) bereik je niet door dit soort geforceerde trainingen.

Ik gooi niet het hele geslacht 'man' op een hoop, ik heb het specifiek over dit soort kandidaten. In tegenstelling tot jouw reactie waarin je wederom denkt de vrouw te kennen (generaliserend). Zo zul je nooit in het gezonde sociale verkeer mee kunnen doen, en ik ben ervan overtuigd dat ook mannen - wie weet zelfs op dit forum - zich niet kunnen vinden in dit soort 'PUA maar toch weer net niet'-technieken. Omdat ze daar simpelweg geen behoefte aan hebben> dat is mijn markt.

Ik ontzeg jullie overigens niets, maar ik geef wel mijn mening. Subtiel verschil. ;)
Volgens mij heb je nogal een verkeerd beeld van waar wij ons mee bezig houden. Pas als je je grondig verdiept hebt, of enigszins een idee hebt van waar ik me mee bezig houdt, wil ik met je discussiëren. Ik hoor je praten over geforceerde praatjes en vingerverhalen? Dit is het dus niet, slechts jou perceptie.

Over je mening gesproken, die zit trouwens ook vol met generalisaties. De pot...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')