quote:Op maandag 14 mei 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Pickup artist en Neurolinguïstisch programmeren. Iemand die vrouwen benaderd en je hersenen opnieuw programmeren.
PUA heeft eigenlijk een slechte naam gekregen vanwege vroeger, hoe men vrouwen ging versieren met truukjes en techniekjes. Ik ben een voorstander van de natuurlijke benadering.
Thanksquote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Michielos het volgende:
NLP is een ander woord voor New Age psychologie. Op niets gebaseerde, niet bewezen stroming die het om die reden "voornamelijk van de praktijk" moet hebben. Er zijn wat zaken die kloppen, voornamelijk zaken gejat uit andere psychologie stromingen en de claims eromtrent (ankeren e.d.) zijn schromelijk overdreven en niet op waarheid gebaseerd. Het is wishful thinking.
PUA is pick up artistry. Mensen die zogenaamd het "vrouwen versieren" tot een kunst verheven hebben. In de praktijk blijft het echter bij opschepverhalen met stoere nicknames (Gambler, Juggler, Mystery e.d.) of zien de mensen er in de regel goed uit waardoor ze sowieso weinig moeite hebben om een geschikte date te vinden.
Momenteel volg ik Tyler. De gast die helemaal zwart werd gemaakt in "the Game" en exact het tegenovergestelde doet als die commerciële gasten zoals Mystery. Het gaat om het "Zijn" en niet om het "Doen".quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Michielos het volgende:
NLP is een ander woord voor New Age psychologie. Op niets gebaseerde, niet bewezen stroming die het om die reden "voornamelijk van de praktijk" moet hebben. Er zijn wat zaken die kloppen, voornamelijk zaken gejat uit andere psychologie stromingen en de claims eromtrent (ankeren e.d.) zijn schromelijk overdreven en niet op waarheid gebaseerd. Het is wishful thinking.
PUA is pick up artistry. Mensen die zogenaamd het "vrouwen versieren" tot een kunst verheven hebben. In de praktijk blijft het echter bij opschepverhalen met stoere nicknames (Gambler, Juggler, Mystery e.d.) of zien de mensen er in de regel goed uit waardoor ze sowieso weinig moeite hebben om een geschikte date te vinden.
Punt is dat ieder persoon zijn eigen mening mag hebben, maar vooral ook dat ieder persoon er voor zichzelf nuttige informatie uithaalt. De een leert beter in de praktijk dan de ander, ikzelf denk dat het aankomt op een combinatie van zowel de praktijk als theorie, en dat deze elkaar aanvullen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Michielos het volgende:
Tyler Durden is zeker de moeite waard, maar Real social dynamics telt maar 8 afleveringen? Ross en Deangelo hebben ook wel wat video's die aardig zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Momenteel volg ik Tyler. De gast die helemaal zwart werd gemaakt in "the Game" en exact het tegenovergestelde doet als die commerciële gasten zoals Mystery. Het gaat om het "Zijn" en niet om het "Doen".
New age gedoe won't get you laid overigens.
Er is een hoop te vinden via youtube van real social dynamics en http://www.rsdnation.com/ (elke week gratis materiaal). Ross ken ik niet, Deangelo is ook zeer commercieel overigens. Er zit genoeg waarheid in wat hij zegt, maar hij gaat niet wekelijks/dagelijks meer "in the field".quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:18 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Tyler Durden is zeker de moeite waard, maar Real social dynamics telt maar 8 afleveringen? Ross en Deangelo hebben ook wel wat video's die aardig zijn.
Audiobook Personal Power (Tony Robbins) al geluisterd? Ook leuk is Beyond Positive Thinking van Robert Anthony. Laatste twee zijn meer op zelfontwikkeling gericht, maar zijn een goede basis voor PUA material en eigenlijk essentieel...
Gaat dit nou nog steeds over het versieren van vrouwen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is een hoop te vinden via youtube van real social dynamics en http://www.rsdnation.com/ (elke week gratis materiaal). Ross ken ik niet, Deangelo is ook zeer commercieel overigens. Er zit genoeg waarheid in wat hij zegt, maar hij gaat niet wekelijks/dagelijks meer "in the field".
Tony Robbins vind ik ook zeer goed, ik weet niet of ik naar Personal Power heb geluisterd. Robert Anthony komt me ook bekend voor.
Een tijdje terug zag ik een vrouw op de dansvloer, gebaarde naar haar dat ze naar me toe moest komen. Toen ze naast me stond deed ik mijn arm om haar heen, en ging daarna tegen haar dansen. Toen had ik haar gezoend (binnen 5 minuten) en begon ik haar te vingeren op de dansvloer. (Ze had overigens een soort van zwarte panty aan dat zeer dun was).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:06 schreef Craptacular het volgende:
De discussie of het wel of niet werkt is voer voor een apart topic. Laat eens wat in field verhalen horen. En ik ben van mening dat het meer te maken heeft met zelfontwikkeling van een bepaalde houding dan het sec versieren. Dat is een bijkomstigheid.
quote:Toen trok ze een stukje van haar blouse uit elkaar en begon met haar tong te bewegen en me uitdagend aan te staren (zelfs voor mij is het van: wow, zo snel?). Ik gebaarde naar haar kutje met mijn wijsvinger en dat ze daar gelikt moest worden etc.
Wat is een hel cursus?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Gaat dit nou nog steeds over het versieren van vrouwen?Volg jij hel cursussen o.i.d.?
Haha, 'hele cursussen' bedoelde ik te zeggen. Dat je echt de moeite neemt om filmpjes te volgen en literatuur te lezen over vrouwen ontmoeten, vind ik veel zeggen. Of gaat het om meer dan alleen vrouwen ontmoeten?quote:
Het versieren van zulke meiden is idd niet al te lastig nee xdquote:
Het is slechts een onderdeel van zelfontwikkeling. Maar een belangrijk deel van het succesvol zijn in het leven (van een man) is ook goed kunnen omgaan met vrouwen. Op zijn beurt weer voldoening, zelfvertrouwen en uiteindelijk geluk geeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Of gaat het om meer dan alleen vrouwen ontmoeten?
Nee hoor. Het zijn doorgaans de ugly chicks die een attitude hebben. De mooie dames zijn vaak ook aardiger.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef Snowyflake86 het volgende:
Er zijn namelijk zat meiden (bepaald soort types vaak) die op dit soort dingen in gaan. Dat zijn meestal meiden die ook hun eigenwaarde halen uit of een man/jongen hen versiert of niet.
Jullie gaan dus voor kwantiteit ipv kwaliteit? Ik begrijp dat echt niet hoor. Misschien omdat ik een vrouw ben dan.
Het is meer interessant om te zien wat anderen doen en gewoon leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Haha, 'hele cursussen' bedoelde ik te zeggen. Dat je echt de moeite neemt om filmpjes te volgen en literatuur te lezen over vrouwen ontmoeten, vind ik veel zeggen. Of gaat het om meer dan alleen vrouwen ontmoeten?
Dat is de totale verkeerde gedachtegang waar je het nu over hebt, en werkt niet. Vrouwen hebben het door als je eigenwaarde probeert te halen en wijzen je dan keihard af, ook als je truukjes gebruikt. Je hebt waarschijnlijk mijn tekst niet goed doorgelezen, want het is de natuurlijke benadering dat lijnrecht tegenover truukjes en techniekjes staat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef Snowyflake86 het volgende:
IDat mannen schijnbaar of iemand gewoon proberen te scoren. Maakt niet uit wie als ze er maar redelijk goed uit ziet. Of dat zij hun eigenwaarde moeten halen uit het feit dat ze met vrouwen en gesprekje hebben gehad of versiertrucs op los gelaten.
Klopt, mooie dames zijn over het algemeen aardiger.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zijn doorgaans de ugly chicks die een attitude hebben. De mooie dames zijn vaak ook aardiger.
Hoewel het af en toe wel leuk is om een aantal van de trucjes uit te proberen xdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is de totale verkeerde gedachtegang waar je het nu over hebt, en werkt niet. Vrouwen hebben het door als je eigenwaarde probeert te halen en wijzen je dan keihard af, ook als je truukjes gebruikt. Je hebt waarschijnlijk mijn tekst niet goed doorgelezen, want het is de natuurlijke benadering dat lijnrecht tegenover truukjes en techniekjes staat.
Een rode lijn in jouw betoog is 'die ene, die speciale'. Die bestaat niet, het is simpelweg een kwestie van statistiek.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef Snowyflake86 het volgende:
Jeetje, als ik dit allemaal lees vraag ik me af waarom jullie dit willen doen? Al die theorieën enzo. Man, man, wat ben ik dan blij dat ik een vrouw ben en dat allemaal niet hoef te "leren".
Ik denk dat voor veel vrouwen toch echt wel geldt dat wanneer een man gewoon spontaan is en geïnteresseerd maar toch niet gelijk zijn hele hebben en houwen erin gooit, al genoeg is hoor. Met verzorgd eruit zien en grappig zijn natuurlijk erbij.
Ik denk juist dat veel vrouwen het een afknapper zullen vinden (ik iig zeker wel) als ik mannen bij het uitgaan zie die werkelijk ieder goed uitziend meisje aan aan spreekt of dat probeert. Dat vind ik persoonlijk echt heel triest om te zien. Dat mannen schijnbaar of iemand gewoon proberen te scoren. Maakt niet uit wie als ze er maar redelijk goed uit ziet. Of dat zij hun eigenwaarde moeten halen uit het feit dat ze met vrouwen en gesprekje hebben gehad of versiertrucs op los gelaten.
En ik neem aan dat al deze mannen, die dit doen dus, niet op zoek zijn naar een echt leuk meisje/leuke vrouw die hun vriendin misschien kan worden? Die ene speciale?
Er zijn namelijk zat meiden (bepaald soort types vaak) die op dit soort dingen in gaan. Dat zijn meestal meiden die ook hun eigenwaarde halen uit of een man/jongen hen versiert of niet.
Jullie gaan dus voor kwantiteit ipv kwaliteit? Ik begrijp dat echt niet hoor. Misschien omdat ik een vrouw ben dan.
En daarbij lijkt het mij dat je je zo een hele houding aanmeet. Een soort ritueel/trucje. Als je dan langer gaat daten met iemand, valt dat echt een keer op hoor. Dat dat dus heel anders was dan je daadwerkelijk bent.
Ik vraag me af wat jullie doen/hoe jullie je gedragen als je dus een geweldige meid/vrouw hebt ontmoet en daar mee gaat daten, of jullie dan ook weten wat je moet doen? Want dat is heel wat anders dan zoveel mogelijk meiden aanspreken en scoren. En laten jullie deze hele theorie varen als jullie iemand leuks hebben gevonden?
Of zijn jullie van plan dit je hele leven te doen. Lijkt mij een behoorlijk eenzaam bestaan worden uiteindelijk...
Dit zeg ik allemaal niet om aanvallend te zijn, maar ik begrijp het werkelijk echt niet. Ik snap er de lol niet zo van.
Die stelligheid van jou in elke post ook. Ik kan er niets aan doen, ik zou er niets tegen moeten hebben want ach, als jij hier geluk uit haalt en het maakt je een beter mens; waarom niet? Maar hoe meer ik in dit topic lees, hoe meer ik denk: wat een sneue bende.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt, mooie dames zijn over het algemeen aardiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |