Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:
zeg ik nietquote:
geld teveelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:23 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fwLeSbv6bdv0J
IF Touré moet nog gehaald worden, maar wacht op een nice price. Tot die tijd gooi ik gewone Touré wel even op die plek.
Waarom Heitinga?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:23 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fwLeSbv6bdv0J
IF Touré moet nog gehaald worden, maar wacht op een nice price. Tot die tijd gooi ik gewone Touré wel even op die plek.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:25 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
GJE zodat hij niet meer afgezeken wordt
Ohja, die had ik nog over van mn Nederlands elftal. Gooi er wel een +10 kaartje op en zet m op de bank. Mag Luiz nog komenquote:
examens overrated. je hebt meer aan gotquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ben nu met californication bezig en ondertussen nog iets met centrale examens.
Wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
Xbox EA servers van ultimate team doen het niet
Ik heb zo een wedstrijd, misschien ff morgen?quote:
miss ga naar omaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb zo een wedstrijd, misschien ff morgen?
Ik zit nog op hockey. Al is dit wel mijn laatste seizoen!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
miss ga naar oma
tennis is toch altijd op zondag?
serieus?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit nog op hockey. Al is dit wel mijn laatste seizoen!
Haha hockeytrutjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haartjes strak naar achteren, polo aan, bier in de kantine lekker ballen en brallen. Hockeyersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je moet dan ook leren voor examens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
Xbox EA servers van ultimate team doen het niet
Je kan het ook stellen waarom zou je het niet doen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
mensen die vanaf minuut 1 de controller wegleggen en in de tweede helft achterin gaan rondtikken. Waarom?
oh. homoooquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
omdat je dan net zo goed geen FIFA kan spelenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan het ook stellen waarom zou je het niet doen?
Als hij dat leuk vindt om zo te spelenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat je dan net zo goed geen FIFA kan spelen
zie nu een toty bale 4-12-12 gaan voor 375kquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb 6 ton verkocht, anders had ik TOTY Touré en TOTY Bale kunnen scoren
Nieuwe opstelling met 28 spelers?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
zie nu een toty bale 4-12-12 gaan voor 375kkaufen ja
Een keeper is een keeper, een speler is een speler.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, gefopt, 29 spelers. Je bent de keeper vergeten
Een keeper is ook een speler.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een keeper is een keeper, een speler is een speler.
Een keeper speelt ook, dus een speler.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee joh, een elftal bestaat uit 11 spelers, niet uit 10 en een keeper, een keeper mag ook scoren enzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vet team!quote:
Ik ga ns kijken wat IF Marouane kostquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet team!Nu nog IF Fel? En Kompany staat mooier wat betreft de chem.
Ja omdat ik IF Jantje, TOTY Eriksen en TOTY Dembele had gekochtquote:
quote:
Ontdek net deze sitequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Iemand de ingame stats van IF Fellaini? Staan niet in dat topic helaas
nice!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontdek net deze site
http://futguide.com/
http://futguide.com/2012/(...)f-fellaini-and-more/
[ afbeelding ]
ps3/xboxquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:50 schreef KC.PSV het volgende:
Is er iemand die toevallig 500K wilt verkopen?
Zijn hier nog andere users die coins verkopen voor ps3?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas, had je kunnen helpen, maar heb nu alweer een nieuw elftalletje gekocht
http://computer-software.(...)Aln5T&fta_ind=5&fs=1quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:59 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Zijn hier nog andere users die coins verkopen voor ps3?
Prima record ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:06 schreef Duuc-nl het volgende:
http://computer-software.(...)Aln5T&fta_ind=3&fs=1
die heeft 1 miljard coins![]()
en toch 400 wedstrijden verloren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:06 schreef Duuc-nl het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:11 schreef zerokil het volgende:
Wie o wie kan/wil mij helpen?
http://futhead.com/12/squad/741885
De aanval en middenveld blijft zo.
Alleen de verdediging en keeper wil ik nog veranderen, het leukste is natuurlijk dat iedereen van Ivoorkust is maar hoeft niet perse..
Doumbia op LW ja?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:11 schreef zerokil het volgende:
Alleen de verdediging en keeper wil ik nog veranderen, het leukste is natuurlijk dat iedereen van Ivoorkust is maar hoeft niet perse..
quote:
dus toen dacht je, laat ik 5 chem doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik wil iemand van ivoorkust daar, en anders moet ik een silver gebruike snapje.
Kaloutje op 7 chem is beterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik wil iemand van ivoorkust daar, en anders moet ik een silver gebruike snapje.
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus toen dacht je, laat ik 5 chem doen
Nooit bewezenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En doordat ie beter qua chem is, is ie beter overall.
Ja, hoelang is je console al aan ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
Fifa opstarten, en dan blijft het vasthangen..![]()
Hebben jullie dat ook (gehad)?
jawelquote:
Clichy, Hart, Kompanyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:11 schreef zerokil het volgende:
Een uurtje of 5 denk ik.quote:
hij is maar 1k waard dus dan ik dat toch gewoon proberen....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga je maar lekker spelen met 5 chem, whatever.
Dan komt het door het feit dat je ps3 of xbox te lang aanstaatquote:
2.) How does high chemistry affect individual players’ stats and how they perform in-game? (For example, which stats are affected and how does it affect them? We were thinking it could affect stats like reactions, vision, tactical awareness, ball control, positioning etc.)quote:
MR gemacht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:06 schreef Duuc-nl het volgende:
Ja, het mooie is dus dat ik een wedstrijdje UT inging, tijdens de team showoff bleef 'ie vasthangen, dus toen moest ik even dashboarden, toen startte ik Fifa weer op, en toen bleef ie vasthangen bij de Intro net nadat Rooney die bal schiet zeg maar, en nu heb ik hem 4x opnieuw opgestart, maar hij blijft telkens op dat punt hangen..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan komt het door het feit dat je ps3 of xbox te lang aanstaatAls je hem opnieuw opstart heb je geen problemen
Dankquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2.) How does high chemistry affect individual players’ stats and how they perform in-game? (For example, which stats are affected and how does it affect them? We were thinking it could affect stats like reactions, vision, tactical awareness, ball control, positioning etc.)
Physical stats are affected to a very small level (things like pace and strength) which more technical stats are affected much more heavily (like finishing and positioning). In general, the things you've listed are things that are affected heavily.
Vragen zijn vorig jaar allemaal beantwoord door iemand van EA
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1283577.page#12055054
Ligt aan de poorten van je router.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef DaggerOne het volgende:
Op de een of andere manier speel ik altijd uit tijdens een online wedstrijd. Best frustrerend omdat ik dan nooit met mn eigen stadion etc. speel. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?
Poortjes openen denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef DaggerOne het volgende:
Op de een of andere manier speel ik altijd uit tijdens een online wedstrijd. Best frustrerend omdat ik dan nooit met mn eigen stadion etc. speel. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?
Heb je slechte verbindingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef DaggerOne het volgende:
plaatje?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
Mn BPL team6-2 gewonnen, 3 keer Up van Persie , 1 keer UP Suarez, 1 keer UP Aguero en 1 keer IF Bale. Heldig
Die spelers bij elkaarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
Mn BPL team6-2 gewonnen, 3 keer Up van Persie , 1 keer UP Suarez, 1 keer UP Aguero en 1 keer IF Bale. Heldig
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is RvP wel erg vaak geblesseerd... Meer mensen last van?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toure en richards lijken op elkaarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, heb TOTY Skrtel op de bank zitten, die valt af en toe inquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
IF Touré is ondertussen niet zo duur meer![]()
Komt er nog vervanging voor John?
En ik zou persoonlijk Suarez en Persie omdraaien denk ik. Suarez is de sterke spits, Van Persie betere pass.
Aanval en middenveld blijven hetzelfde en dan ga jij het wijzigenquote:
Nice. Geen money nog voor TOTY Bale en Walker?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met kaartje of wat? Heb je toch niet nodig, heeft gewoon prima stats.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, heb TOTY Skrtel op de bank zitten, die valt af en toe in
Ramos, Valera en Lopez erin en de rest kan hij gewoon behouden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aanval en middenveld blijven hetzelfde en dan ga jij het wijzigen
Probeer het eens met een andere instelling..staat hij op manual/semi/assisted? Het is vrij makkelijk namelijk..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:40 schreef zerokil het volgende:
Waarom kan ik nooit een goede voorzet geven?
twitter:Persie_Official twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 16:45:57Galatasaray - Fenerbahçe derbisinden sizce kim galip çıkacak? Maçı izlemeye hazırım! reageer retweet
ik zag het ook alquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:Persie_Official twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 16:45:57Galatasaray - Fenerbahçe derbisinden sizce kim galip çıkacak? Maçı izlemeye hazırım! reageer retweet
____!
Galatasaray - Fenerbahce derby, wie denk je dat er zal winnen? Ik ben klaar om de wedstrijd te zien!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
____!
Walker zou eventueel wel kunnen, maar de IF Walker krijg de eerste kans. Bale, misschien toch het overwegen waard. Moet eerst nog IF Fer en wat andere spelers nog kwijt zien te raken, dan zou het misschien kunnen lukken, maar wat is die IF Bale tochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Geen money nog voor TOTY Bale en Walker?
edit: De rest lijkt me sowieso wat te duur..aguero en RVP
11 schoten op doel, 2 goals tegen. Had niet echt reddingen die onwaarschijnlijk waren ofzo, maar goed, is nog maar 1 potje gespeeld.. Ga denk ik wel SIF Adebayor halen om RvP zn blessures op te vangenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:44 schreef laucas het volgende:
Heeft TOTY Hart al wat te doen gehad? Lijkt mij echt zo'n cheat keeper aangezien de NIF al veel te goed is.
Gewoon IF Tevez halen jongequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Walker zou eventueel wel kunnen, maar de IF Walker krijg de eerste kans. Bale, misschien toch het overwegen waard. Moet eerst nog IF Fer en wat andere spelers nog kwijt zien te raken, dan zou het misschien kunnen lukken, maar wat is die IF Bale toch
[..]
11 schoten op doel, 2 goals tegen. Had niet echt reddingen die onwaarschijnlijk waren ofzo, maar goed, is nog maar 1 potje gespeeld.. Ga denk ik wel SIF Adebayor halen om RvP zn blessures op te vangen
Bij nader inzien gaat RvP op de tradepilequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
____!
hahahahaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij nader inzien gaat RvP op de tradepile
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij nader inzien gaat RvP op de tradepile
Hoe staat die bij jouw?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Probeer het eens met een andere instelling..staat hij op manual/semi/assisted? Het is vrij makkelijk namelijk..
Semi geloof ik. Weet het ff niet zeker, ben dit weekend bij mijn moeder dus kan het niet checken.quote:
Ik heb sinds gisteren ook weer m'n oude instellingen ingesteld. Semi/Assisted/Semi/Semi/Assisted/Semi, in die volgorde. Speelt veel soepeler en je kan echt gekke passes geven.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Semi geloof ik. Weet het ff niet zeker, ben dit weekend bij mijn moeder dus kan het niet checken.
Hij is een held op CDMquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
TOTY De Rossi gekocht, ben benieuwd. Mocht het niks zijn raak ik hem vast wel weer kwijt voor 70k
Ja ik speel altijd 4-3-3, dus moet hem nog even omvormen tot CM. Denk dat ik hem eerst als CDM uitprobeer, als die echt beter bevalt dat de normale versie vorm ik hem omquote:
Vandermarretjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:10 schreef BDIL het volgende:
Wat een helden zijn dit, Pato en IF Cassano beste combinatie voorin5 * skillers en afronden kunnen ze als geen ander. Guarin en Inler zijn te gek op CM, hoop dat ze beiden een IF krijgen. TOTY Shaqiri is ook een beest, het is een tweeling broer van Robben
Linkspoot, snel, goeie dribbel en 4* skills
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat 4-4-2 niks zou zijn, maar met dit team werkt het perfect. Wil graag IF Lichtsteiner hebben maar die wordt volgens mij gepricefixed dus dat is jammer. Verder zijn het gewoon bazenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
VandermarretjeMaar vind hem best wel tof. Jammer alleen dat ik met 4-4-2 echt niks kan
Hey vanavond misschien clubben ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Net weer zo'n frustratie wedstrijd. 20 shots van mij, 1 goal. Hij 4 shots; 2 goals.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij staat die ook gewoon op Semiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Semi geloof ik. Weet het ff niet zeker, ben dit weekend bij mijn moeder dus kan het niet checken.
Ik vind het middenveld te weinig diepgang hebben, heb het verschillende keren geprobeerd. Ook gekeken naar workrates etc.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat 4-4-2 niks zou zijn, maar met dit team werkt het perfect. Wil graag IF Lichtsteiner hebben maar die wordt volgens mij gepricefixed dus dat is jammer. Verder zijn het gewoon bazen
Welk team was je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Net weer zo'n frustratie wedstrijd. 20 shots van mij, 1 goal. Hij 4 shots; 2 goals.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ben ik het wel mee eens. Het is sowieso handig om Long Shot Takers op CM te hebben, aangezien ze meestal ver van de goal staan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik vind het middenveld te weinig diepgang hebben, heb het verschillende keren geprobeerd. Ook gekeken naar workrates etc.
Lichtsteiner staat op de nominatie voor Serie A TOTY geloof ik!Andere is volgens mij een week 1 of 2 IF en daarom duur.
Guarin trapt er bij mij met gemak een bal van 30 meter in en is sterk aan de bal, Inler is overal te vinden ook al heeft hij medium - medium als CM, dat maakt het juist perfect. Hij verdeelt het spel met zieke paasen, rent mee naar achter en naar voren. Enige die ik weinig zie is Elia, maar die heeft vorige potje wel wat bewezen dus blijft hij gewoon staan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik vind het middenveld te weinig diepgang hebben, heb het verschillende keren geprobeerd. Ook gekeken naar workrates etc.
Lichtsteiner staat op de nominatie voor Serie A TOTY geloof ik!Andere is volgens mij een week 1 of 2 IF en daarom duur.
Guarin: Longshot 86 - Shot power 89 ( Long shot taker trait ) , Inler : Longshot 86 - Shot power 88 ( Long shot taker trait en Long passer + injury free).quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Het is sowieso handig om Long Shot Takers op CM te hebben, aangezien ze meestal ver van de goal staan.
I know. Guarin is een ekte baas. Hij heeft een IF, wist je dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Guarin: Longshot 86 - Shot power 89 ( Long shot taker trait ) , Inler : Longshot 86 - Shot power 88 ( Long shot taker trait en Long passer + injury free).
Ik dacht dat je reactie op GuRBuH negatief was hahaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
I know. Guarin is een ekte baas. Hij heeft een IF, wist je dat?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Iemand een SIF Dempsey kopen?
Verkeert in nieuwstaat, weinig kilometers gelopen, alle onderhoudsboekjes zitten erbij.
Doe een mooi bod (mits boven 40k) en hij is van jou
De Porto versie jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar die IF komt niet uit de Serie A..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Freddy Guarín
Acceleration 7476
Agility 7578
Balance 6467
Jumping 6969
Reactions 7780
SprintSpeed 7577
Strength 8990
Aggression 8184
Positioning 7979
TactAware 7577
Vision 8282
BallControl 8185
Crossing 7984
Curve 7986
Dribbling 7983
Finishing 7480
FKAcc 8289
HeadingAcc 7879
LongPass 8085
LongShot 8693
Marking 7072
Penalties 6773
ShortPass 8388
ShotPower 8996
SlideTackle 7171
StandingTackle 7375
Volleys 7480
Oh ja, ik zie het. Maar volgens mij kom je met Hulk/Mangala al een heel eind.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht dat je reactie op GuRBuH negatief was haha![]()
Ja dat weet ik had hem van Porto maar ik kan hem hierin moeilijk combineren, overigens had ik em toen CDM en dat werkt voor geen meter.
Wil Shaqiri erin hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Maar volgens mij kom je met Hulk/Mangala al een heel eind.
2 spitsen - Guarin - Inler - Shaqiri en Lichtsteiner, de rest mag bewerkt wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Wie wil je er sowieso in houden?
Naomi van As en Ellen hoog..ken je die niet?quote:
Nah, is niet echt de moeite waard zie ik. Dan moet je zoveel concessies doen, dat je net zo goed met NIF Guarin kan spelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
2 spitsen - Guarin - Inler - Shaqiri en Lichtsteiner, de rest mag bewerkt worden
Vind van As lekkerderquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
Beide NL hockey-international en lekker, vooral Ellen Hoog.
Bijna niemand kent al die hockey spelers..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
Beide NL hockey-international en lekker, vooral Ellen Hoog. Van As heeft ook nog iets met Sven Kramer en Ellen Hoog heeft iets metSascha Visser
Pak jij haar, pak ik Ellen wel (L)quote:
"al die hockey spelers" niet nee, maar Fatima is al jaren geleden gestopt en die andere 2 krijgen mega veel media aandacht..ook met allerlei fotoshoots etc.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijna niemand kent al die hockey spelers..
Ik ken alleen deze:
[ afbeelding ]
oh... vaker NOS kijken danquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
"al die hockey spelers" niet nee, maar Fatima is al jaren geleden gestopt en die andere 2 krijgen mega veel media aandacht..ook met allerlei fotoshoots etc.
Waar is vBommel?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:46 schreef zerokil het volgende:
Zo beter?
http://futhead.com/12/squad/743015
random Pantsil is random.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:46 schreef zerokil het volgende:
Zo beter?
Ik zou hem hybridden met Belgenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:46 schreef zerokil het volgende:
Zo beter?
Hart danquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Normaal zie ik ze al liever zonder shirt, maar nu helemaal
Owja want je kan alleen van Milan naar Eindhoven en niet terug he!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar hij moet nog spelen voor Milan
Once u go Eindhoven....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Owja want je kan alleen van Milan naar Eindhoven en niet terug he!
Die zat bij mij op schoolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miss Friesland voor jou dan.
Ziet er anders uit dan ik had verwacht overigens
Neger wat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miss Friesland voor jou dan.
Ziet er anders uit dan ik had verwacht overigens
Spelen met minder chem dan 9 is pas eenquote:
100 chem is genoegquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Spelen met minder chem dan 9 is pas eenwaard
Geen Snijders, geen messaoud en een verdwaalde Amerikaanquote:
Met zijn 33 pace pakt hij toch elke balquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen Snijders, geen messaoud en een verdwaalde Amerikaan
Jij bent eenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Spelen met minder chem dan 9 is pas eenwaard
quote:
Ik heb hem inmiddels weggedrukt, wordt mij te drukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ben nu die KSI Pack Opening aan het kijken. die gozer is geweldig.
Minimaal verschil wel hč... De prijs verandert gewoon soms een beetje, is altijd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is er met de prijzen van bronzes gebeurd? Is er een bronze toernooi ofzo? Normaal kon ik makkelijk Miquel voor 2k oppikken maar nu is hij 2.5k.
Dat van die 1 miljard coins was trouwens een glitch (iemand op het EA forum had het ook) Zijn record is ook onmogelijk, 6 trophies en 7 wins
geweldig hoe hij 2 IF's krijgt, een Portugees en Gouffran (Bordeaux) en dan word hij helemaal gek, en dan komt ie erachter dat ze 10k waard zijn en is hij weer teleurgesteld. Priceless.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels weggedrukt, wordt mij te druk
Ik zie dat er nu een BPL toernooi is, dat zou wel verklaren waarom die BPL bronzes ineens duurder zijn geworden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Minimaal verschil wel hč... De prijs verandert gewoon soms een beetje, is altijd.
Tsjah, zijn pa en ma zeggen altijd dat hij niks waard is. Dan is eenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het toch over een ding eens
Beetje gemaakt vind ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
geweldig hoe hij 2 IF's krijgt, een Portugees en Gouffran (Bordeaux) en dan word hij helemaal gek, en dan komt ie erachter dat ze 10k waard zijn en is hij weer teleurgesteld. Priceless.
Lindgren vond hem wel nice dacht ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Hoe speelt smurf Eriksen? Beter dan zijn NIF versie of geen verschil?
Wat een teamquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:49 schreef GuRBuH het volgende:
Speelde net tegen dit gedrocht:
[ afbeelding ]
Max pacehoeren natuurlijk, tot 3-2 kwam ik mee maar daarna volgens mij 2 of 3 nog tegen en toen besloot EA me uit mn lijden te verlossen. Wel ten koste van mn vlekkeloze DNF helaas.
Ik vind hem beter dan zijn NIF.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Hoe speelt smurf Eriksen? Beter dan zijn NIF versie of geen verschil?
pas drie wedstrijden gespeeld als wide CAM, maar wel een prima schot so farquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel betere schot? Die van 11 was wel nice
Slechter dan het origineel, das knapquote:
Kanaal 708quote:
Jij was toch ook meer van rock enzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Slechter dan het origineel, das knapNext!
Ik doe niet echt aan genresquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kanaal 708
[..]
Jij was toch ook meer van rock enzo?
Alleen zonde van CR7, had dan gewoon IF Messi gedaan. Dan zag het er mooier uit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als ie met Agbonlahor enzo had gespeeld had ie wss dikker gewonnen zelfs
Nopequote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:53 schreef GuRBuH het volgende:
Youtube-link ff wat leuke nummertjes voor me
Ja, hij is bizar goed.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel betere schot? Die van 11 was wel nice
Daar zijn de meningen verdeeld overquote:
Ik luisterde al naar dubstep voorda..quote:
nee niet echt, muziek gemaakt door instrumenten>'muziek' gemaakt door computersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen verdeeld over
Ah jij bent er zo eentje..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee niet echt, muziek gemaakt door instrumenten>'muziek' gemaakt door computers
Speelt echt lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongelooflijk fijn teamBedankt Rasmus
Rot op.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik een heup-blessure heb, valt dat toch onder die upper-body healing kaartjes?
natuurlijk want een heup is het bovengedeelte van het lichaam.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik een heup-blessure heb, valt dat toch onder die upper-body healing kaartjes?
Instant klassieker dit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja ik kan niks vinden van heupblessures hoorquote:
En je had helemaal gelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speelt echt lekker inderdaad.Je bent welkom. Ik zei toch al dat je er geen spijt van zou krijgen.
Wel voor top40 meisjes enzo jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha serieus? Ik maar denken dat Alter Bridge hartstikke onbekend was
Wel erg kortzichtig.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee niet echt, muziek gemaakt door instrumenten>'muziek' gemaakt door computers
omdat GJE.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja waarom ontken je dan dat de meningen verdeeld zijn?
Net zoals een gitarist zijn gitaar moet 'aansturen' om geluid te maken moet een producer van dubstep bijvoorbeeld zijn soft- of hardware aansturen om er het gewenste geluid uit te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:
Hij moet CF zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/743879
Hoe kan Sessegnon nou maar 7 chem zijn met alleen BPL spelers om hem heen, of zie ik iets weer helemaal verkeerd in dat rare 3-5-2 systeem?
CFquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef DutchSL het volgende:
Hoe kan Sessegnon nou maar 7 chem zijn met alleen BPL spelers om hem heen, of zie ik iets weer helemaal verkeerd in dat rare 3-5-2 systeem?
Dortmund - Bayern 20u, bekerfinalequote:
FUThead is aan het fucken, hij moet gewoon CAM zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef DutchSL het volgende:
dit ja, rare troll van futhead.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FUThead is aan het fucken, hij moet gewoon CAM zijn
Dan zal Futhead het wel weer verkeerd hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |