Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:
zeg ik nietquote:
geld teveelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:23 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fwLeSbv6bdv0J
IF Touré moet nog gehaald worden, maar wacht op een nice price. Tot die tijd gooi ik gewone Touré wel even op die plek.
Waarom Heitinga?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:23 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fwLeSbv6bdv0J
IF Touré moet nog gehaald worden, maar wacht op een nice price. Tot die tijd gooi ik gewone Touré wel even op die plek.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:25 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
GJE zodat hij niet meer afgezeken wordt
Ohja, die had ik nog over van mn Nederlands elftal. Gooi er wel een +10 kaartje op en zet m op de bank. Mag Luiz nog komenquote:
examens overrated. je hebt meer aan gotquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ben nu met californication bezig en ondertussen nog iets met centrale examens.
Wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
Xbox EA servers van ultimate team doen het niet
Ik heb zo een wedstrijd, misschien ff morgen?quote:
miss ga naar omaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb zo een wedstrijd, misschien ff morgen?
Ik zit nog op hockey. Al is dit wel mijn laatste seizoen!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
miss ga naar oma
tennis is toch altijd op zondag?
serieus?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit nog op hockey. Al is dit wel mijn laatste seizoen!
Haha hockeytrutjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haartjes strak naar achteren, polo aan, bier in de kantine lekker ballen en brallen. Hockeyersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je moet dan ook leren voor examens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
Xbox EA servers van ultimate team doen het niet
Je kan het ook stellen waarom zou je het niet doen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
mensen die vanaf minuut 1 de controller wegleggen en in de tweede helft achterin gaan rondtikken. Waarom?
oh. homoooquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
omdat je dan net zo goed geen FIFA kan spelenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan het ook stellen waarom zou je het niet doen?
Als hij dat leuk vindt om zo te spelenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat je dan net zo goed geen FIFA kan spelen
zie nu een toty bale 4-12-12 gaan voor 375kquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb 6 ton verkocht, anders had ik TOTY Touré en TOTY Bale kunnen scoren
Nieuwe opstelling met 28 spelers?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
zie nu een toty bale 4-12-12 gaan voor 375kkaufen ja
Een keeper is een keeper, een speler is een speler.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, gefopt, 29 spelers. Je bent de keeper vergeten
Een keeper is ook een speler.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een keeper is een keeper, een speler is een speler.
Een keeper speelt ook, dus een speler.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee joh, een elftal bestaat uit 11 spelers, niet uit 10 en een keeper, een keeper mag ook scoren enzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |