Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:
zeg ik nietquote:
geld teveelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:23 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fwLeSbv6bdv0J
IF Touré moet nog gehaald worden, maar wacht op een nice price. Tot die tijd gooi ik gewone Touré wel even op die plek.
Waarom Heitinga?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:23 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fwLeSbv6bdv0J
IF Touré moet nog gehaald worden, maar wacht op een nice price. Tot die tijd gooi ik gewone Touré wel even op die plek.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:25 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
GJE zodat hij niet meer afgezeken wordt
Ohja, die had ik nog over van mn Nederlands elftal. Gooi er wel een +10 kaartje op en zet m op de bank. Mag Luiz nog komenquote:
examens overrated. je hebt meer aan gotquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ben nu met californication bezig en ondertussen nog iets met centrale examens.
Wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
Xbox EA servers van ultimate team doen het niet
Ik heb zo een wedstrijd, misschien ff morgen?quote:
miss ga naar omaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb zo een wedstrijd, misschien ff morgen?
Ik zit nog op hockey. Al is dit wel mijn laatste seizoen!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
miss ga naar oma
tennis is toch altijd op zondag?
serieus?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit nog op hockey. Al is dit wel mijn laatste seizoen!
Haha hockeytrutjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haartjes strak naar achteren, polo aan, bier in de kantine lekker ballen en brallen. Hockeyersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je moet dan ook leren voor examens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
Xbox EA servers van ultimate team doen het niet
Je kan het ook stellen waarom zou je het niet doen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
mensen die vanaf minuut 1 de controller wegleggen en in de tweede helft achterin gaan rondtikken. Waarom?
oh. homoooquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
omdat je dan net zo goed geen FIFA kan spelenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan het ook stellen waarom zou je het niet doen?
Als hij dat leuk vindt om zo te spelenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat je dan net zo goed geen FIFA kan spelen
zie nu een toty bale 4-12-12 gaan voor 375kquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb 6 ton verkocht, anders had ik TOTY Touré en TOTY Bale kunnen scoren
Nieuwe opstelling met 28 spelers?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
zie nu een toty bale 4-12-12 gaan voor 375kkaufen ja
Een keeper is een keeper, een speler is een speler.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, gefopt, 29 spelers. Je bent de keeper vergeten
Een keeper is ook een speler.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een keeper is een keeper, een speler is een speler.
Een keeper speelt ook, dus een speler.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee joh, een elftal bestaat uit 11 spelers, niet uit 10 en een keeper, een keeper mag ook scoren enzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vet team!quote:
Ik ga ns kijken wat IF Marouane kostquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet team!Nu nog IF Fel? En Kompany staat mooier wat betreft de chem.
Ja omdat ik IF Jantje, TOTY Eriksen en TOTY Dembele had gekochtquote:
quote:
Ontdek net deze sitequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Iemand de ingame stats van IF Fellaini? Staan niet in dat topic helaas
nice!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontdek net deze site
http://futguide.com/
http://futguide.com/2012/(...)f-fellaini-and-more/
[ afbeelding ]
ps3/xboxquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:50 schreef KC.PSV het volgende:
Is er iemand die toevallig 500K wilt verkopen?
Zijn hier nog andere users die coins verkopen voor ps3?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas, had je kunnen helpen, maar heb nu alweer een nieuw elftalletje gekocht
http://computer-software.(...)Aln5T&fta_ind=5&fs=1quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:59 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Zijn hier nog andere users die coins verkopen voor ps3?
Prima record ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:06 schreef Duuc-nl het volgende:
http://computer-software.(...)Aln5T&fta_ind=3&fs=1
die heeft 1 miljard coins![]()
en toch 400 wedstrijden verloren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:06 schreef Duuc-nl het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:11 schreef zerokil het volgende:
Wie o wie kan/wil mij helpen?
http://futhead.com/12/squad/741885
De aanval en middenveld blijft zo.
Alleen de verdediging en keeper wil ik nog veranderen, het leukste is natuurlijk dat iedereen van Ivoorkust is maar hoeft niet perse..
Doumbia op LW ja?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:11 schreef zerokil het volgende:
Alleen de verdediging en keeper wil ik nog veranderen, het leukste is natuurlijk dat iedereen van Ivoorkust is maar hoeft niet perse..
quote:
dus toen dacht je, laat ik 5 chem doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik wil iemand van ivoorkust daar, en anders moet ik een silver gebruike snapje.
Kaloutje op 7 chem is beterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik wil iemand van ivoorkust daar, en anders moet ik een silver gebruike snapje.
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus toen dacht je, laat ik 5 chem doen
Nooit bewezenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En doordat ie beter qua chem is, is ie beter overall.
Ja, hoelang is je console al aan ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
Fifa opstarten, en dan blijft het vasthangen..![]()
Hebben jullie dat ook (gehad)?
jawelquote:
Clichy, Hart, Kompanyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:11 schreef zerokil het volgende:
Een uurtje of 5 denk ik.quote:
hij is maar 1k waard dus dan ik dat toch gewoon proberen....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga je maar lekker spelen met 5 chem, whatever.
Dan komt het door het feit dat je ps3 of xbox te lang aanstaatquote:
2.) How does high chemistry affect individual players’ stats and how they perform in-game? (For example, which stats are affected and how does it affect them? We were thinking it could affect stats like reactions, vision, tactical awareness, ball control, positioning etc.)quote:
MR gemacht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:06 schreef Duuc-nl het volgende:
Ja, het mooie is dus dat ik een wedstrijdje UT inging, tijdens de team showoff bleef 'ie vasthangen, dus toen moest ik even dashboarden, toen startte ik Fifa weer op, en toen bleef ie vasthangen bij de Intro net nadat Rooney die bal schiet zeg maar, en nu heb ik hem 4x opnieuw opgestart, maar hij blijft telkens op dat punt hangen..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan komt het door het feit dat je ps3 of xbox te lang aanstaatAls je hem opnieuw opstart heb je geen problemen
Dankquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2.) How does high chemistry affect individual players’ stats and how they perform in-game? (For example, which stats are affected and how does it affect them? We were thinking it could affect stats like reactions, vision, tactical awareness, ball control, positioning etc.)
Physical stats are affected to a very small level (things like pace and strength) which more technical stats are affected much more heavily (like finishing and positioning). In general, the things you've listed are things that are affected heavily.
Vragen zijn vorig jaar allemaal beantwoord door iemand van EA
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1283577.page#12055054
Ligt aan de poorten van je router.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef DaggerOne het volgende:
Op de een of andere manier speel ik altijd uit tijdens een online wedstrijd. Best frustrerend omdat ik dan nooit met mn eigen stadion etc. speel. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?
Poortjes openen denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef DaggerOne het volgende:
Op de een of andere manier speel ik altijd uit tijdens een online wedstrijd. Best frustrerend omdat ik dan nooit met mn eigen stadion etc. speel. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?
Heb je slechte verbindingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:29 schreef DaggerOne het volgende:
plaatje?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
Mn BPL team6-2 gewonnen, 3 keer Up van Persie , 1 keer UP Suarez, 1 keer UP Aguero en 1 keer IF Bale. Heldig
Die spelers bij elkaarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
Mn BPL team6-2 gewonnen, 3 keer Up van Persie , 1 keer UP Suarez, 1 keer UP Aguero en 1 keer IF Bale. Heldig
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is RvP wel erg vaak geblesseerd... Meer mensen last van?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toure en richards lijken op elkaarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, heb TOTY Skrtel op de bank zitten, die valt af en toe inquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
IF Touré is ondertussen niet zo duur meer![]()
Komt er nog vervanging voor John?
En ik zou persoonlijk Suarez en Persie omdraaien denk ik. Suarez is de sterke spits, Van Persie betere pass.
Aanval en middenveld blijven hetzelfde en dan ga jij het wijzigenquote:
Nice. Geen money nog voor TOTY Bale en Walker?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met kaartje of wat? Heb je toch niet nodig, heeft gewoon prima stats.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, heb TOTY Skrtel op de bank zitten, die valt af en toe in
Ramos, Valera en Lopez erin en de rest kan hij gewoon behouden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aanval en middenveld blijven hetzelfde en dan ga jij het wijzigen
Probeer het eens met een andere instelling..staat hij op manual/semi/assisted? Het is vrij makkelijk namelijk..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:40 schreef zerokil het volgende:
Waarom kan ik nooit een goede voorzet geven?
twitter:Persie_Official twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 16:45:57Galatasaray - Fenerbahçe derbisinden sizce kim galip çıkacak? Maçı izlemeye hazırım! reageer retweet
ik zag het ook alquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:Persie_Official twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 16:45:57Galatasaray - Fenerbahçe derbisinden sizce kim galip çıkacak? Maçı izlemeye hazırım! reageer retweet
____!
Galatasaray - Fenerbahce derby, wie denk je dat er zal winnen? Ik ben klaar om de wedstrijd te zien!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
____!
Walker zou eventueel wel kunnen, maar de IF Walker krijg de eerste kans. Bale, misschien toch het overwegen waard. Moet eerst nog IF Fer en wat andere spelers nog kwijt zien te raken, dan zou het misschien kunnen lukken, maar wat is die IF Bale tochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Geen money nog voor TOTY Bale en Walker?
edit: De rest lijkt me sowieso wat te duur..aguero en RVP
11 schoten op doel, 2 goals tegen. Had niet echt reddingen die onwaarschijnlijk waren ofzo, maar goed, is nog maar 1 potje gespeeld.. Ga denk ik wel SIF Adebayor halen om RvP zn blessures op te vangenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:44 schreef laucas het volgende:
Heeft TOTY Hart al wat te doen gehad? Lijkt mij echt zo'n cheat keeper aangezien de NIF al veel te goed is.
Gewoon IF Tevez halen jongequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Walker zou eventueel wel kunnen, maar de IF Walker krijg de eerste kans. Bale, misschien toch het overwegen waard. Moet eerst nog IF Fer en wat andere spelers nog kwijt zien te raken, dan zou het misschien kunnen lukken, maar wat is die IF Bale toch
[..]
11 schoten op doel, 2 goals tegen. Had niet echt reddingen die onwaarschijnlijk waren ofzo, maar goed, is nog maar 1 potje gespeeld.. Ga denk ik wel SIF Adebayor halen om RvP zn blessures op te vangen
Bij nader inzien gaat RvP op de tradepilequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
____!
hahahahaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij nader inzien gaat RvP op de tradepile
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij nader inzien gaat RvP op de tradepile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |