Ik zie het er helemaal niet in. Maar nu zijn de jury's blijkbaar erg pro-Italië (of was dat enkel voor het jaar van terugkomst), dus wie weet top 5.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik had deze nog niet gezien... maar ik denk dat we volgend jaar toch echt in Italie zitten
Zou ik opzich niet erg vinden. Bella Italiaquote:Op zondag 20 mei 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik had deze nog niet gezien... maar ik denk dat we volgend jaar toch echt in Italie zitten
ik zie er echt geen potentiele winnares in. Goede zang alleen is niet goed genoeg, en ik zou dat nummer nooit op mijn iPod zetten.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:45 schreef TheArt het volgende:
Ik begin Spanje opeens geweldig te vinden en voornamelijk om één reden: ze zingt het echt FAN-TAS-TISCH. Echt de beste zangeres dit jaar. En sterker nog, ik zie hier ook zeker een potentiële winnares in. Wat een overweldigende reacties ook echt op haar repetities. Zoveel applaus heb ik nog nooit gehoord dit jaar vanuit de zaal.
Het nummer op zich vind ik wel aardig, niet super bijzonder, maar echt joh die zuiverheid in de zang, geweldig.
Ik ben bang dat het truukje"Jedward" een beetje uitgewerkt isquote:
Denk het niet, schijnt bij vele bloggers als de 2e beste van de avond te zijn gekozen (nr 1 Rusland).quote:Op maandag 21 mei 2012 23:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het truukje"Jedward" een beetje uitgewerkt is
Tuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het filmpje zal wel een verkeerd beeld geven.
Ditquote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga die final rehearsal niet kijken... ik wil morgen nog een beetje verrast worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |