de concurrentie staat mijlenver achter. waar apple wereldwinsten boekt met oude hardware en fantastische GUI moet samsung haar telefoons haast met verlies verkopen. true, apple is bij lange na geen marktleider, maar krijgt haar toestellen wel verkocht voor een wereldprijs. indicatie dat het een fijn product is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezegd dat ik een iPhone zou overwegen als je niet meer verplicht bent om iTunes te gebruiken. Ik ben voornamelijk anti-iTunes. Verder zou ik widgets missen.
Ik heb ook al eens gezegd dat een goede opvolger van de iPhone voor iedereen positief is omdat de concurrentie scherp blijft.
Afgezien daarvan hoef ik me niet te verdedigen en maak ik alleen een opmerking waarom een mockup van een opvolger van een iPhone me onwaarschijlijk lijkt. Daar wordt overspannen op gereageerd wat ik niet bij andere threads zie. Het is dan ws. ook niet voor niets dat er bij het reactiescherm staat dat andere meningen anders kunnen zijn dan de jouwe en dat je het gezellig moet houden.
iTunes is al lang niet meer verplicht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezegd dat ik een iPhone zou overwegen als je niet meer verplicht bent om iTunes te gebruiken. Ik ben voornamelijk anti-iTunes. Verder zou ik widgets missen.
Ik heb ook al eens gezegd dat een goede opvolger van de iPhone voor iedereen positief is omdat de concurrentie scherp blijft.
Afgezien daarvan hoef ik me niet te verdedigen en maak ik alleen een opmerking waarom een mockup van een opvolger van een iPhone me onwaarschijlijk lijkt. Daar wordt overspannen op gereageerd wat ik niet bij andere threads zie. Het is dan ws. ook niet voor niets dat er bij het reactiescherm staat dat andere meningen anders kunnen zijn dan de jouwe en dat je het gezellig moet houden.
Is er een soort 'drag and drop' systeem om files over te kunnen brengen? Ook muziek e.d.?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:27 schreef drbarisart het volgende:
[..]
iTunes is al lang niet meer verplicht.
Onee??quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:27 schreef drbarisart het volgende:
[..]
iTunes is al lang niet meer verplicht.
Gewoon in m'n broekzak, ook met skiënquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:36 schreef justmattie het volgende:
Zijn hier ook hardlopers die hun iPhone in een hoesje om de bovenarm dragen?
Zo ja, welke?
Dat is z'n vraag toch niet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gewoon in m'n broekzak, ook met skiën
Dat kan gewoon in iTunes, dus dan vraag ik me af waarom je anti iTunes bent.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is er een soort 'drag and drop' systeem om files over te kunnen brengen? Ook muziek e.d.?
Omdat toen hij vroeger een iPod had, hij iTunes moest gebruiken. iTunes was te zwaar voor zijn Single core processor en daarom ook langzaam. Daarom vindt hij het programma kut.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Dat kan gewoon in iTunes, dus dan vraag ik me af waarom je anti iTunes bent.
Bedankt voor je nuttige bijdrage.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Gewoon in m'n broekzak, ook met skiën
Dit. Dat anti-iTunes gejank is ook een beetje achterhaald.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat toen hij vroeger een iPod had, hij iTunes moest gebruiken. iTunes was te zwaar voor zijn Single core processor en daarom ook langzaam. Daarom vindt hij het programma kut.
iTunes Match.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Huh? Hoe krijg je dan muziek op je iphone wat op je HD staat?
Aangekochte muziek kunt je gewoon vanaf iTunes op je iPhone downloaden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:04 schreef Estolan het volgende:
[..]
Huh? Hoe krijg je dan muziek op je iphone wat op je HD staat?
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Aangekochte muziek kunt je gewoon vanaf iTunes op je iPhone downloaden.
iTunes op je iPhone is niet hetzelfde als iTunes de software..quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:14 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Dus je heb wel Itunes nodig
Even voor de domme onder onsquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
iTunes op je iPhone is niet hetzelfde als iTunes de software..
Ah, je wilt weten hoe je illegaal gedownloade shit op je iPhone krijgt..quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:25 schreef Estolan het volgende:
[..]
Even voor de domme onder ons
Ik heb een Iphone 4S 32Gb met iOS 5.1.1 & heb op mijn pc 3500 mp3's in een map staan
Hoe krijg ik mijn gb's op mijn Iphone vol met die muziek zonder het programma Itunes te gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm nee zijn mp3's van origineel uit de kastquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ah, je wilt weten hoe je illegaal gedownloade shit op je iPhone krijgt..
Met pod to mac, doubletwist, sharepod of mediamonkey. Meer dan genoeg alternatieven voor iTunes, waarvan sommigen al herhaaldelijk genoemd zijn.
iTunes Match is niet verplicht om je iPhone te gebruiken noch om muziek op je iPhone te krijgen. En er zijn dus aanzienlijk wat apps om muziek op je iPhone te krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:32 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uhm nee zijn mp3's van origineel uit de kast
Maar Itunes blijft dus wel essentieel ( Itunes Match bijv )
En had het niet over "andere"
Maar wil je hey via de "normale" weg doen dus welquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:30 schreef drbarisart het volgende:
[..]
iTunes Match is niet verplicht om je iPhone te gebruiken noch om muziek op je iPhone te krijgen. En er zijn dus aanzienlijk wat apps om muziek op je iPhone te krijgen.
Daar ging het niet om. Het ging erom dat je iTunes niet hoeft te gebruiken als je dat niet wilt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef Estolan het volgende:
[..]
Maar wil je hey via de "normale" weg doen dus wel
Nevermindquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het ging erom dat je iTunes niet hoeft te gebruiken als je dat niet wilt.
Dat was dus de vraag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:18 schreef killfrenzy het volgende:
iTunes een reden om geen iPhone te halen. Gebruik dan Copytrans of de andere tientallen drag-and-drop programma's.
Hostsfile ooit aangepast? Jailbroken iPhone?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:51 schreef Freeflyer het volgende:
Sinds kort heb ik een iPhone 4S. Vandaag hang ik em aan de computer, in eerste instantie om op te laden waarna itunes opstart. Backup gedraaid van de geinstalleerde apps. Daarna geeft dat ding aan dat er een software update beschikbaar is. Deze heb ik gedownload en geinstalleerd.. alhoewel, daar gaat het fout. De installatie wordt niet afgemaakt doordat ik een error 21 kreeg.
Alle suggesties die ik via de help etc. tegengekomen ben heb ik uitgevoerd. Er gebeurt alleen helemaal niks. Zijn er hier meer mensen die dit meegemaakt en een oplossing hebben?
Een bekend probleem met iTunes. Soms probeer je echt alles maar werkt het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:51 schreef Freeflyer het volgende:
Sinds kort heb ik een iPhone 4S. Vandaag hang ik em aan de computer, in eerste instantie om op te laden waarna itunes opstart. Backup gedraaid van de geinstalleerde apps. Daarna geeft dat ding aan dat er een software update beschikbaar is. Deze heb ik gedownload en geinstalleerd.. alhoewel, daar gaat het fout. De installatie wordt niet afgemaakt doordat ik een error 21 kreeg.
Alle suggesties die ik via de help etc. tegengekomen ben heb ik uitgevoerd. Er gebeurt alleen helemaal niks. Zijn er hier meer mensen die dit meegemaakt en een oplossing hebben?
het enige wat er in staat is dit "127.0.0.1 localhost"quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even op de PC naar Windows>System32>drivers>etc. Daar zie je een bestand die HOSTS heet. Die openen met kladblok. Als je iets met gs.apple ziet staan moet je even terugkomen
Dan moet je je iDevice even in DFU mode zetten voor het restoren. iDevice uitzetten, home en power button 10 seconden vast, dan de power loslaten totdat je computer zegt dat er nieuwe hardware geinstalleerd wordtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:08 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
het enige wat er in staat is dit "127.0.0.1 localhost"
Gooi hem in de rijst voor een weekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:10 schreef braddofiel het volgende:
Goed. Mijn zusje had een week geleden haar iPod Touch 4G in de WC laten vallen, in rijst gelegd, na 4 dagen aangezet. Eerst wilde het backlight het helemaal niet doen, maar nu zo heel af en toe als het scherm aangaat gaat de backlight ook één seconde aan en dan weer uit.
Is er nog hoop?
Pouchquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef zerokil het volgende:
Ik wil een nieuw iphone hoesje kopen iemand tips?
Wat is beter TPU of van die silicone hoesjes.
Dat is een pouch, een soort leren sokquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
Linky?
Ik wil iig geen hoesje die je in zo'n 'sok' doet..
Je kan hem net zo goed gejat hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef M.C. het volgende:
Ik heb m'n iPhone 4 vanaf september 2010. Hij is gekocht in de Apple Store in Parijs. Nu is het aan/uit knopje lam, doet niets meer. Ik dus naar de Store in A'dam geweest. Ja is een probleem waarvoor hij omgeruild wordt. Medewerker deed niet moeilijk dat het toestel ouder dan 1 jaar is, maar hij wilde hem niet omruilen omdat ik geen bon heb. Is het verplicht om een bon te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |