Daar ging het niet om. Het ging erom dat je iTunes niet hoeft te gebruiken als je dat niet wilt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef Estolan het volgende:
[..]
Maar wil je hey via de "normale" weg doen dus wel
Nevermindquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het ging erom dat je iTunes niet hoeft te gebruiken als je dat niet wilt.
Dat was dus de vraag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:18 schreef killfrenzy het volgende:
iTunes een reden om geen iPhone te halen. Gebruik dan Copytrans of de andere tientallen drag-and-drop programma's.
Hostsfile ooit aangepast? Jailbroken iPhone?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:51 schreef Freeflyer het volgende:
Sinds kort heb ik een iPhone 4S. Vandaag hang ik em aan de computer, in eerste instantie om op te laden waarna itunes opstart. Backup gedraaid van de geinstalleerde apps. Daarna geeft dat ding aan dat er een software update beschikbaar is. Deze heb ik gedownload en geinstalleerd.. alhoewel, daar gaat het fout. De installatie wordt niet afgemaakt doordat ik een error 21 kreeg.
Alle suggesties die ik via de help etc. tegengekomen ben heb ik uitgevoerd. Er gebeurt alleen helemaal niks. Zijn er hier meer mensen die dit meegemaakt en een oplossing hebben?
Een bekend probleem met iTunes. Soms probeer je echt alles maar werkt het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:51 schreef Freeflyer het volgende:
Sinds kort heb ik een iPhone 4S. Vandaag hang ik em aan de computer, in eerste instantie om op te laden waarna itunes opstart. Backup gedraaid van de geinstalleerde apps. Daarna geeft dat ding aan dat er een software update beschikbaar is. Deze heb ik gedownload en geinstalleerd.. alhoewel, daar gaat het fout. De installatie wordt niet afgemaakt doordat ik een error 21 kreeg.
Alle suggesties die ik via de help etc. tegengekomen ben heb ik uitgevoerd. Er gebeurt alleen helemaal niks. Zijn er hier meer mensen die dit meegemaakt en een oplossing hebben?
het enige wat er in staat is dit "127.0.0.1 localhost"quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even op de PC naar Windows>System32>drivers>etc. Daar zie je een bestand die HOSTS heet. Die openen met kladblok. Als je iets met gs.apple ziet staan moet je even terugkomen
Dan moet je je iDevice even in DFU mode zetten voor het restoren. iDevice uitzetten, home en power button 10 seconden vast, dan de power loslaten totdat je computer zegt dat er nieuwe hardware geinstalleerd wordtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:08 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
het enige wat er in staat is dit "127.0.0.1 localhost"
Gooi hem in de rijst voor een weekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:10 schreef braddofiel het volgende:
Goed. Mijn zusje had een week geleden haar iPod Touch 4G in de WC laten vallen, in rijst gelegd, na 4 dagen aangezet. Eerst wilde het backlight het helemaal niet doen, maar nu zo heel af en toe als het scherm aangaat gaat de backlight ook één seconde aan en dan weer uit.
Is er nog hoop?
Pouchquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef zerokil het volgende:
Ik wil een nieuw iphone hoesje kopen iemand tips?
Wat is beter TPU of van die silicone hoesjes.
Dat is een pouch, een soort leren sokquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
Linky?
Ik wil iig geen hoesje die je in zo'n 'sok' doet..
Je kan hem net zo goed gejat hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef M.C. het volgende:
Ik heb m'n iPhone 4 vanaf september 2010. Hij is gekocht in de Apple Store in Parijs. Nu is het aan/uit knopje lam, doet niets meer. Ik dus naar de Store in A'dam geweest. Ja is een probleem waarvoor hij omgeruild wordt. Medewerker deed niet moeilijk dat het toestel ouder dan 1 jaar is, maar hij wilde hem niet omruilen omdat ik geen bon heb. Is het verplicht om een bon te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |