Ik heb 'm 's nachts aan de lader naast m'n bed liggen. Dan maakt ie ook meteen de iCloud-backup.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Mijn iPhone is binnen 1 uur van 0 naar 100% opgeladen. Dus ik zit er niet mee dat die iedere dag moet worden opgeladen
Groter scherm betekent niet automatisch groter toestel. Ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor Samsung Galaxy-achtige taferelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Slecht nieuwsIk hoef niet zo'n belachlijk groot scherm, dan koop ik wel een iPad of whatever. Heb gewoon een telefoon nodig die ook nog in je broekzak past. Normale scherm was juist een pluspunt van de iPhone
Precies. Een 4" scherm past makkelijk in de huidige formfactor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Groter scherm betekent niet automatisch groter toestel. Ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor Samsung Galaxy-achtige taferelen.
Dit ziet er best tof uit jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies. Een 4" scherm past makkelijk in de huidige formfactor.
Zal hem ws. niet worden want zo kan er geen hoesje meer om en daar zal Apple wel rekening mee houden denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dit ziet er best tof uit ja
[ afbeelding ]
Volgens mij kan en mag dit niet omdat de bron op de PC staat. Feitelijk heb je die muziek niet op je iPhone staan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc is dood en m'n muziek staat er nog opHoe kan ik alles van de iPhone halen en op de nieuwe pc zetten?
Pod to Macquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc is dood en m'n muziek staat er nog opHoe kan ik alles van de iPhone halen en op de nieuwe pc zetten?
Goh. Het is maar een plaatje om aan te tonen dat groter scherm niet meteen een veel grotere telefoon hoeft te zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zal hem ws. niet worden want zo kan er geen hoesje meer om en daar zal Apple wel rekening mee houden denk ik.
SharePodquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Pod to Mac
Mediamonkey
Sharepod
gebruik een van die programma's.
En die theorie gaat dus redelijk mank.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goh. Het is maar een plaatje om aan te tonen dat groter scherm niet meteen een veel grotere telefoon hoeft te zijn.
Gast, ga even ergens anders lopen trollen. Een 4" scherm is prima mogelijk in een body die niet of nauwelijks groter is dan de huidige iPhone.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En die theorie gaat dus redelijk mank.
Geen hoesje om heen passen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zal hem ws. niet worden want zo kan er geen hoesje meer om en daar zal Apple wel rekening mee houden denk ik.
Ging nog over de vorige van vorig jaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen sloop jij wel niet per jaar?
Een andere mening is niet hetzelfde als trollen (alhoewel ik weet dat in iPhonethreads meestal redelijk overspannen gereageerd wordt bij afwijkende meningen).quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gast, ga even ergens anders lopen trollen. Een 4" scherm is prima mogelijk in een body die niet of nauwelijks groter is dan de huidige iPhone.
Niet iedereen wil met een 5" monster rondlopen.
Klopt, een afwijkende mening an sich is geen trollen. Alleen in het iPhone-topic komen om te zeiken over de huidige grootte, wat jij doet, is wel trollen. Je hebt geen iPhone en bent een door en door Android-fanboy. Wat doe je dan in dit topic als je toch consequent weigert iets zinnigs toe te voegen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een andere mening is niet hetzelfde als trollen (alhoewel ik weet dat in iPhonethreads meestal redelijk overspannen gereageerd wordt bij afwijkende meningen).
Ik heb ooit gezegd dat ik een iPhone zou overwegen als je niet meer verplicht bent om iTunes te gebruiken. Ik ben voornamelijk anti-iTunes. Verder zou ik widgets missen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, een afwijkende mening an sich is geen trollen. Alleen in het iPhone-topic komen om te zeiken over de huidige grootte, wat jij doet, is wel trollen. Je hebt geen iPhone en bent een door en door Android-fanboy. Wat doe je dan in dit topic als je toch consequent weigert iets zinnigs toe te voegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |