quote:
Dat is wel een goed idee jaquote:Op maandag 14 mei 2012 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Oeh lekkah Bos!
Vlammengehakt op je pizza is heerlijk
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Pfft nou, ik heb me net ff in het zweet staan werken maar zijn rennetje staat, als het goed is kan ie er niet uit, duimen jullie mee?
Victory!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef Bos81 het volgende:
De pizza is gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
Aplausje voor mezelf
[ afbeelding ]
Met mijn motoriek is een deegroller wel een must have eigenlijk..quote:Op maandag 14 mei 2012 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
deegroller heb je ook helemaal niet nodig, gewoon met je handen het deeg spreiden
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb alleen een kleine deegroller, zo een kinderding, voor bapao´s![]()
Lekker Bosje!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Alleen hebben we hier geen deegroller, dus maar een fles voor vloeibare magarine gebruikt..![]()
quote:
Applausje, applausje, mallerd, je kookt wekelijks de meest geniale recepten, eazy pizzaquote:Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef Bos81 het volgende:
De pizza is gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
Aplausje voor mezelf
[ afbeelding ]
Maar ik had nog nooit zelf deeggekneegd.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Applausje, applausje, mallerd, je kookt wekelijks de meest geniale recepten, eazy pizza
Whehe! Maar wel leuk dat je het gedaan hebt, was het voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik had nog nooit zelf deeggekneegd.![]()
Yep. (ik moet eigenlijk wel, want ik heb 2 pakken gekocht, want dan kreeg ik volumekortingquote:Op maandag 14 mei 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe! Maar wel leuk dat je het gedaan hebt, was het voor herhaling vatbaar?
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yep. (ik moet eigenlijk wel, want ik heb 2 pakken gekocht, want dan kreeg ik volumekorting![]()
.)
Oh my gawdquote:Op maandag 14 mei 2012 22:28 schreef oh-oh het volgende:
het versgemaaide gras dat ik vanmiddag voor hem heb meegenomen
Als je het vanaf Texel was gaan sturen dan had ik het ingelijstquote:
Is het een speciaal snoepwinkeltje?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oh, ik ben niet in de droplullenwinkel geweest trouwens![]()
Ik ben echt in maar twee kleine souvenierwinkeltjes geweest
Wow Zwabjequote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
hij moet nog iets witter worden, maar heb em een sepia shade gegeven, morgen even retoucheren
Ik hou zó van werkplek foto's, dat is net als mensen kijken op een terras, maar dan nog leuker eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
Nette werkplek is overrated
[ afbeelding ]
Zodra het mooi weer is ga ik met mo naar texel... En mijn zus zit er eind juli 3 weken.... Dus als je iets moet hebben tzt....quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oh, ik ben niet in de droplullenwinkel geweest trouwens![]()
Ik ben echt in maar twee kleine souvenierwinkeltjes geweest
Hoeveel uur zit hier in Zwab?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
hij moet nog iets witter worden, maar heb em een sepia shade gegeven, morgen even retoucheren
Ik heb de mijne geruimd zaterdag. Niet slim, ben gelijk mn random reader e.d kwijtquote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
Nette werkplek is overrated
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dingetje waar m'n airbrush in hangt, of het spuitflesje links er van?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat 'flesje' onder de Spa fles, dat lijkt net een kannetje met poederprut
In elkaar zetten en naden vijlen en plamuren, misschien 4 uur, verven uurtje of twee, eerst geprimed, vleeskleurige basislaag, witte toplaag er op geairbrushed, sepia shadequote:
Eh, dat ding met zwarte deksel?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat dingetje waar m'n airbrush in hangt, of het spuitflesje links er van?
Verkeerde topicquote:
Dat is een reinigingsbak voor een airbrush, zit een beetje water in, in het deksel zit een filter en een rubberen tuut. Airbrush in de tuut, leegspuiten met wat airbrushreiniger er in, wat water er na, en schoon. Zonder dat alles door de hele kamer heenspuitquote:
Als ik heen ga neem ik mee voor je!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind je werkplek best nog netjes Zwab![]()
Q poppetje, in den Burg zit een snoepwinkel en die verkoopt droplullen, die had ik willen scoren, maar doe ik volgende keer wel
Whehe, wat een beestje ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, haantje
![]()
Oh trouwens, Sonic, die zat vanmorgen niet in de ren.
Ik weer helemaal panisch![]()
Zat ie in zn hok, lekker warm onder de kranten, hij kan er dus prima zelf in en uit, kleine slimmerd
Geniaalquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geniaalmet dat snellere muziekje eronder en Sonic die geen reet uitvoert
Na een minuut dacht ik bij mezelf: als er geen muziek onder zat had ik m na 10 seconden al weggekliktquote:
Nou hij beweegt toch alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geniaalmet dat snellere muziekje eronder en Sonic die geen reet uitvoert
Gisteren zaten je plaatjes bij de post, bedanktquote:
Dat is dan snel voor de veranderingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteren zaten je plaatjes bij de post, bedankt![]()
![]()
Nee, het was soepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:39 schreef oh-oh het volgende:
Mocht je eten Zwab?
Booooooooh @work en geeeeeen zin
Die waar ik op de schorren loop?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:12 schreef Barbaaf het volgende:
WaaihondjesHad je die foto van mij op de schorren nu al?
*doet weer aan*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou op zn vroegst vanavond hoor, dus hou je slipje nog maar ff aan Muis
Sorry popquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
*doet weer aan*
*kijkt op horloge*
*zucht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |