Ik werk in een snackbar, moet daar op drukke tijdstippen alles doen waar de rest geen tijd voor heeft, zegmaar dingen ontdooien, sauzen, milkshakes maken etc. Pauperwerk maar ik faal er alsnog in omdat ik steeds als ze iets nieuws schreeuwen wat ik moet doen het vorige weer vergeten benquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nouja, op je werk zou je met post-its ofzo kunnen werken, waar je op schrijft wat je nog moet doen en waar je mee bezig bent.
Dat zou je natuurlijk ook buiten je werk om kunnen doen, maar post-its zijn ook niet gratis he.
Mja, ik loop daar de deur al plat, dit leek me een beetje een te erg non-probleem om naar de dokter te gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:11 schreef padlarf het volgende:
Dit lijkt me niet goed. En ik wil je absoluut niet bang maken (wellicht is het niks bijzonders, ik ben zeker geen expert), maar het lijkt mij verstandig om een arts te raadplegen.
werken ze daar niet met bonnetjes met de bestelling erop dan? Of zijn het juist de andere dingen, buiten de bestellingen klaarmaken om dan, die je vergeet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk in een snackbar, moet daar op drukke tijdstippen alles doen waar de rest geen tijd voor heeft, zegmaar dingen ontdooien, sauzen, milkshakes maken etc. Pauperwerk maar ik faal er alsnog in omdat ik steeds als ze iets nieuws schreeuwen wat ik moet doen het vorige weer vergeten ben
Het opschrijven werkt alleen als het niet druk is
De verstrooidheid an sich is inderdaad mee te leven, dat ben ik met je eens. Mijn punt is eigenlijk meer dat je niet weet of het een onderliggende oorzaak heeft, m.a.w. dat het een symptoom is van iets anders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik loop daar de deur al plat, dit leek me een beetje een te erg non-probleem om naar de dokter te gaan.
We staan met 7 mensen, dus als degene bij de kassa een bon uitdraait checkt die hem op dingen die ik zou moeten klaarmaken en die worden naar mij geroepen. Of wanneer er tassen/bakjes/etc op zijn, die moet ik dan bijvullen. Dus ik kan niet echt terugkijken wat ik zou moeten doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
werken ze daar niet met bonnetjes met de bestelling erop dan? Of zijn het juist de andere dingen, buiten de bestellingen klaarmaken om dan, die je vergeet?
Het is wel af en toe veel erger, maar volgens mij hangt dat samen met hoeveel slaap ik gehad heb. Ik ben in behandeling geweest voor slaapproblemen maar nu ik geen medicijnen meer heb slaap ik vaak heel slecht. En dan is het helemaal rampzalig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef just_agirl het volgende:
Wordt de verstrooidheid erger of blijft het constant?
Zou kunnen in mijn geval.quote:
De kans is dan in ieder geval groot dat het weer over gaat of in ieder geval verbetert als je betere nachtrust krijgt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou kunnen in mijn geval.
Het hangt in elk geval wel samen met slaap maar dat is op zich wel logisch omdat je dan veel minder focus hebt.
Ik drink niet en mijn drugsgebruik is zeer gematigd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:45 schreef Bombshell het volgende:
Stoppen met overmatig drank/drugs gebruik
Maar ik wil echt niet meer aan de medicijnen daarvoor, en nu gebruik ik wel melatonine vaak maar dat helpt ook maar een beetje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De kans is dan in ieder geval groot dat het weer over gaat of in ieder geval verbetert als je betere nachtrust krijgt.
ik weet niet hoe jong je bent, maar met je hersenen is het sowieso bergafwaarts vanaf je 21e. xDquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef Frag_adder het volgende:
Grappig, ik had vroeger het idee dat ik minder verstrooid was en beter in onthouden dan nudat terwijl ik pas erg jong ben. Ik vraag me dus nu af of het toch echt door alcoholgebruik komt of omdat het gewoon bij me hoort
ben benieuwd of ik hier meer van op steek!
ik zou dit met je huisarts bespreken. Misschien hangt het samen. niet zelf hiermee blijven zitten. Er kan altijd iets aan gedaan worden, als is het maar een manier vinden om ermee om te gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel af en toe veel erger, maar volgens mij hangt dat samen met hoeveel slaap ik gehad heb. Ik ben in behandeling geweest voor slaapproblemen maar nu ik geen medicijnen meer heb slaap ik vaak heel slecht. En dan is het helemaal rampzalig.
Kan iets van therapie misschien helpen? Er zijn veel therapieën ontwikkeld voor insomnie. Of anders misschien voor de nachtmerries.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik wil echt niet meer aan de medicijnen daarvoor, en nu gebruik ik wel melatonine vaak maar dat helpt ook maar een beetje.
Dan zijn ze ongeveer pas volledig ontwikkeld. Dus eigenlijk ben je dan op je top.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:16 schreef just_agirl het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jong je bent, maar met je hersenen is het sowieso bergafwaarts vanaf je 21e. xD
daarom zei ik ook vanaf je 21equote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zijn ze ongeveer pas volledig ontwikkeld. Dus eigenlijk ben je dan op je top.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:17 schreef just_agirl het volgende:
[..]
ik zou dit met je huisarts bespreken. Misschien hangt het samen. niet zelf hiermee blijven zitten. Er kan altijd iets aan gedaan worden, als is het maar een manier vinden om ermee om te gaan.
Hier kan ik wel wat mee denk ik, tot nu toe ben ik eigenlijk altijd weggestuurd met medicatie, een therapie zou ik best eens willen proberen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan iets van therapie misschien helpen? Er zijn veel therapieën ontwikkeld voor insomnie. Of anders misschien voor de nachtmerries.
Ik werk tijdelijk fulltime daar tot ik weer ga studeren, dan ga ik wat anders zoeken, heb nu niet echt de mogelijkheid ivm zwangerschap van mijn werkgever.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:
ik zou in ieder geval een andere baan gaan zoeken met een wat rustigere werkplek
als je hier al 9 jaar last van hebt dan kan die hectiek in de snackbar nooit goed voor je zijn
je bent toch niet verantwoordelijk voor jouw werkgever.... Of heb je een contract getekend waardoor je niet weg kunt? Misschien iets minder uren maken? Je gezondheid komt eerst.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk tijdelijk fulltime daar tot ik weer ga studeren, dan ga ik wat anders zoeken, heb nu niet echt de mogelijkheid ivm zwangerschap van mijn werkgever.
Dat vind ik echt jammer. Voor mijn studie heb ik het een en ander moeten opzoeken erover, en daaruit bleek dat er een heleboel therapieën bestaan die erg succesvol zijn. Medicatie is vaak waar mensen zelf voor kiezen, maar je hebt ook cognitieve gedragstherapie, hypnose of ontspanningsoefeningen, stimulus control therapie, sleep hygiëne etc etc.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik wel wat mee denk ik, tot nu toe ben ik eigenlijk altijd weggestuurd met medicatie, een therapie zou ik best eens willen proberen.
Ik kán wel weg als ik wil, maar iets anders vinden is ook zo makkelijk nog niet...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:48 schreef just_agirl het volgende:
[..]
je bent toch niet verantwoordelijk voor jouw werkgever.... Of heb je een contract getekend waardoor je niet weg kunt? Misschien iets minder uren maken? Je gezondheid komt eerst.
Einde van mijn basisschool, geen bijzondere thuisomstandigheden, wel veel getreiter op school maar daar zal het vast niet aan hebben gelegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:02 schreef Klaploper het volgende:
Kun je aangeven wanneer (in welke omstandigheden) het begonnen is?
Daar werken is zo hectisch als je het zelf laat zijn. Als jij je op laat fokken door collega's die allemaal door elkaar heen schreeuwen met wat je voor hun moet doen of doordat de tent vol staat met klanten dan is het niet goed voor je nee. En TS komt met haar posts over als iemand die zich op laat fokkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:
ik zou in ieder geval een andere baan gaan zoeken met een wat rustigere werkplek
als je hier al 9 jaar last van hebt dan kan die hectiek in de snackbar nooit goed voor je zijn
Als ik te weinig slaap ben ik ook een wezenloos figuur die niet meer weet wat hij aan het doen is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel af en toe veel erger, maar volgens mij hangt dat samen met hoeveel slaap ik gehad heb. Ik ben in behandeling geweest voor slaapproblemen maar nu ik geen medicijnen meer heb slaap ik vaak heel slecht. En dan is het helemaal rampzalig.
Als ze een autisme aanverwante stoornis zou hebben, gaat dit probleem daar nog niet van weg.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:53 schreef cvboer het volgende:
Stop in ieder geval met dat drugs gebruik, het heeft geen enkele meerwaarde.
Verder zou ik contact zoeken met een psycholoog, misschien heb je wel iets van ADD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |