quote:
Nee ze is leukquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:14 schreef Klauz het volgende:
Max Tailleur. De Jõrgen Raymann van de joden.
Heeft mijn douche niet.quote:
Anitsemiet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik had vroeger zo een moppenboekje van Max Tailleur. Ik kon er wel om lachen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:17 schreef Onnoman het volgende:
waarom kon hitler niet neuken?
hij had een hakenkruis
klein loltjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:17 schreef Onnoman het volgende:
hij had een hakenkruis
Of bevriend met Karin Spaink.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:19 schreef Klauz het volgende:
Marga wil wat zeggen over Scientology. Ze is hacker bij Anonymous denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Volgens mij hoorde ik Tijl Beckand deze een keer maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:17 schreef Onnoman het volgende:
hij had een hakenkruis
hahahaha grappig joh.. moeten we nu allemaal gaan lachen ? hahahahhaaquote:
Dan moet het wel hilarisch zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik Tijl Beckand deze een keer maken.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Volgende week gaat dit over Marokkanenmoppen.
Kijken of nog iedereen durft te lachen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Volgende week gaat dit over Marokkanenmoppen.
Kijken of nog iedereen durft te lachen.
HAHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:22 schreef Mani89 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:22 schreef Onnoman het volgende:
pieter je moeder is vuile tyfus hoer!
heerlijk om te zeggen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:19 schreef Onnoman het volgende:
hahahaha grappig joh.. moeten we nu allemaal gaan lachen ? hahahahhaa
Zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Respect voor deze man.
+ Hij is beter geworden.
Ik vind deze meestal wel ok.quote:
volgens mij kan jij goed zoenenquote:
Inderdaad. Hij is van 1.1 naar 1.3 gegaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Respect voor deze man.
+ Hij is beter geworden.
Nee, niet moeten maar willen. Je wilt nog steeds niet lachen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Hij is wel beter, maar ik moet nog steeds niet lachen.
Het lukt gewoon nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, niet moeten maar willen. Je wilt nog steeds niet lachen.
Het zijn opmerkingen die elke fokker maakt. Het gaat er om hoe je het doet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef feeling_sinister het volgende:
Het is best goede stand-up, zeker als je bedenkt dat het in één of twee dagen in elkaar is gezet.
Overschat de gemiddelde fokker niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het zijn opmerkingen die elke fokker maakt. Het gaat er om hoe je het doet.
tis vooral leuk om die faalhaas nu te zien spartelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef Onnoman het volgende:
hero brinkman.. goede gozer.. wil ik zo wel even zien
\quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Overschat de gemiddelde fokker niet.
Zo makkelijk, grappen over Henk Bleker. Voorspelbaar en armoedig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef feeling_sinister het volgende:
Het is best goede stand-up, zeker als je bedenkt dat het in één of twee dagen in elkaar is gezet.
Wat is daar op?quote:
ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch vind ik dat cabaret mannetje eigenlijk best goed.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch vind ik dat cabaret mannetje eigenlijk best goed.
quote:
Natuurlijk niet, de halve bijbel is geschreven op zelfkastijding.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan meteen laten afzinken. Opbokken met dat programma...
quote:Te gast in de uitzending van maandag 14 mei zijn o.a.: Barbara Baarsma, Mathijs Bouman, Marike Stellinga, Mike Boddé, Diederik van Vleuten en Youp van 't Hek. Muziek is er van Angela Moyra, tafelheer is Jan Mulder.
...en daar ruim 4 ton voor vangen.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Alweer de laatste week? Dan heeft Matthijs dus vakantie van half mei tot half september. ;')
hihiquote:Op maandag 14 mei 2012 18:40 schreef Specularium het volgende:
Wat zou Benno Mentveld krijgen als invaller? Reiskostenvergoeding?
Ik zag haar laatst lopen, zelden zo'n kutdag gehad.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:16 schreef Specularium het volgende:
Lachen, gieren, brullen deze uitzending.
[..]
[ afbeelding ]
Jezus man, sterkte.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst lopen, zelden zo'n kutdag gehad.
kan die een beetje pratne?quote:
Onder of boven?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:35 schreef alors het volgende:
Als ze haar lip niet omhoog doet, vallen die rare tandjes helemaal niet op.
En zich niet als een zwerver kleden.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Kan Mike Bodde zich ook een keer scheren?
Ja. vreemd hequote:Op maandag 14 mei 2012 19:37 schreef BlueMage het volgende:
Ja rara hoe zou dat nou komen dat de Grieken tegen bezuinigingen stemmen?
NRC? Elsevier toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:38 schreef Jivis het volgende:
Wat heeft die NRC journaliste een irritant hoofd zeg.
Kun je binnenkort ruilen voor 1 wit A4tje of een potloodquote:
soms moet iemand juist niet geholpen worden om dat er anders nooit de nood is het echt zelf te doenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:39 schreef BlueMage het volgende:
Zou volgens mij helemaal niet zo slecht zijn als Griekenland uit de Eurozone stapt, is vaker gebleken dat als je mensen niet meer helpt dat ze opeens zichzelf wél kunnen redden.
Niet met een euro iig.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Kun je binnenkort ruilen voor 1 wit A4tje of een potlood
goedkoop hequote:Op maandag 14 mei 2012 19:42 schreef wdn het volgende:
Youp raapt nu in 1 uur zijn eindejaars conference bij elkaar
Geld is dan ook een IOU. Het is zo lastig om met kilos zout over straat te gaan om een brood te kopenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Briefjes, I.O.U. dat is dus gewoon geld maar dan anders.
vandaar mijn opmerking. Of ze gaan over op: ik maak je fiets als je mij een pondje gehakt geeft.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Geld is dan ook een IOU. Het is zo lastig om met kilos zout over straat te gaan om een brood te kopen
Ik hoop dat Tijl Beckand de Oudejaars mag doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:42 schreef wdn het volgende:
Youp raapt nu in 1 uur zijn eindejaars conference bij elkaar
Economie is een kansspelquote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef marcodej het volgende:
"1000 meningen. Je kunt je afvragen of economie wel een wetenschap is." - Cees Nooteboom, Buitenhof gisteren.
Was ook zo makkelijk, Sap was toen echt heel slechtquote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond het toch wel een goeie van Wilders eerlijk gezegd, over die stekker.![]()
Het was een open deurquote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond het toch wel een goeie van Wilders eerlijk gezegd, over die stekker.![]()
Viel me nog mee dat ie niks zei over dat zij nooit een stekker in d'r doos had gehad of iets van die strekking.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Was ook zo makkelijk, Sap was toen echt heel slecht
Ja was het ook, viel me net weer op.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef BlueMage het volgende:
Zijn geen lekkere mannen hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |