Bereken in de spoiler je aantrekkelijkheid voor Benzinquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brofist.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:27 schreef twi het volgende:
Ik hou stiekem ook wel van die mooie ronde vormen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das dan mooi kut voor je want de kans is groot dat of murdera, of mystikvm of drommeldaris of screwloose ze al geneukt hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
_O-
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
[..]
Das dan mooi kut voor je want de kans is groot dat of murdera, of mystikvm of drommeldaris of screwloose ze al geneukt hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik ben in vorm!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Als ze echt aanzienlijk veel socialer en actiever is dan ik en ik (of zij) daardoor last ondervind.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wanneer noem je iets te overdreven sociaal en actief?
Ik snap niet goed waarom niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand valt erover, het is alleen zo dat je met deze instelling nooit en te nimmer een vriendin zult vinden.
quote:
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden dat jullie niet in de lijst staan..quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben in vorm!Ik hou van vrouwen met rondingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wijze man.quote:
Hoi Samzz.quote:
Jongeh wat kan jou het nou verrotten hoeveel peners ze al heeft gehad. Als een meisje bij jou is dan is ze op dat moment voor jou. Daar moet je blij mee zijn man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ze echt aanzienlijk veel socialer en actiever is dan ik en ik (of zij) daardoor last ondervind.
Dus een meisje dat elke dag de hele avond met haar vriendinnen wijntjes wil gaan drinken en elk weekend in het bos wil wandelen en naar haar ouders wil tussen het sporten door zou niet echt mijn ding zijn
[..]
Ik snap niet goed waarom niet.
Ik zou dat niet zien zitten en ik zou ook liever een meisje dat rustiger aan heeft gedaan willen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar je weet wel dat een ervaren meisje je niet per definitie onzeker hoeft te maken?
Het is de afstand he?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden dat jullie niet in de lijst staan..
Maar we moeten wel een beetje realistisch blijven he
Ik hoef in geen enkele lijst, maar jij bent net als Drom gewoon:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden dat jullie niet in de lijst staan..
Maar we moeten wel een beetje realistisch blijven he
Benzin, het is niet dat je met die instelling nooit en te nimmer een vriendin vindt. Maar hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans is dat je een ongerept bloempje vindt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand valt erover, het is alleen zo dat je met deze instelling nooit en te nimmer een vriendin zult vinden.
[..]
Das dan mooi kut voor je want de kans is groot dat of murdera, of mystikvm of drommeldaris of screwloose ze al geneukt hebben.Denk je nou echt dat ik iemand ga doen die al door jou is gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik nooit tegenop, dat is voor ons beiden een teleurstelling dan.
Daarom is mijn openingszin: He, ken jij Screwloose?Je moet meer reclame maken!quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef in geen enkele lijst, maar jij bent net als Drom gewoon:
Dus als jij je droommeid tegenkomt en ze wil je, maar je komt er achter dat ze al 10 bedpartners heeft gehad, dan wijs je d'r af?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zien zitten en ik zou ook liever een meisje dat rustiger aan heeft gedaan willen.
Dan moet je wel snel zijn, want meisjes van 18 hebben er misschien 2 t/m 20 gehad. Hoe ouder hoe hoger die ondergrens wordt. Opschieten geblazen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zien zitten en ik zou ook liever een meisje dat rustiger aan heeft gedaan willen.
Denk er dan eens over na, waarom niet.quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus als jij je droommeid tegenkomt en ze wil je, maar je komt er achter dat ze al 10 bedpartners heeft gehad, dan wijs je d'r af?
En owja!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb ze opnieuw geformuleerd in de hoop dat het meer overkomt zoals ik eigenlijk bedoelde:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
Gaat het nu nog steeds over Benzins opvattingen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel voorzichtig een korte samenvatting dan maar:
Ik zou het niet fijn vinden als een potentiëel vriendinnetje teveel ervaring heeft met zoenen en meer. Ik vind het veel bijzonderder en waardevoller als een meisje dat nog niet te vaak heeft weggegeven.
Buiten het feit om dat ik vind dat dat het minder speciaal maakt omdat ik liever niet nummer 10 wil zijn denk ik ook dat het me onzeker zou maken als ze promiscuer dan mij zou zijn geweest.
Ik zou het ook niet fijn vinden als ze te overdreven sociaal en actief is om een soortgelijke reden.
Ik wil hiermee echter niet zeggen dat wat ik vind een algemene regel zou zijn, als meisjes dat wel willen doen dan kan en hoef ik ze niet te stoppen.
Daarnaast heb ik mijn verbazing geuit over de enorme hoeveelheid zoen- en sekspartners van enkele dames in dat topic. Ik heb gezegd dat dat mij verbaast en frustreert en dat ik gezien wat ik hierboven betoog dat niet het meest prettige wereldbeeld is dat ik me voor kan stellen ten behoeve van mijn datingperspectieven.
Ik heb echter niet beweert dat dat een algemene regel zou zijn en dat meisjes die besluiten dat te doen per se slecht zijn.
waarom?quote:
Stel je treft een leuk meisje, je gaat zitten aan de waterkant, diner bij kaarslicht etc, jullie doen het rustig aan, je raakt langzaam maar zeker helemaal verliefd en gaat steeds verder. Net voor jullie samen voor het eerst de liefde gaan bedrijven, vraag je of zij het ook zo eng vind, de eerste keer. Waarop zij zegt, je bent mijn 4e vriendje. Dan krijg je ineens een slappe en schop je haar de deur uit? Of wat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee over ronde vormen, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
Gaat het nu nog steeds over Benzins opvattingen?
JA GODVERDOMME ALLEMAAL KOMEN 26 MEI NAAR UTRECHT NIET ZEIKEN OVER DE STAD ALS JE EEN BETERE KROEG WEET STEL HET LEKKER VOOR IK BEN VERSCHRIKKELIJK FLEXIBEL MAAR IK BEN LEUK JE WIL ME ZIEN ECHT WEL DUS KOMENquote:
Kusje.quote:
Waarom denk je dat ikquote:
Ik zal m'n ronde vormen eens postenquote:
Ik zou dat niet zien zitten en ik zou een meisje dat rustiger aan heeft gedaan ook liever willen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar je weet wel dat een ervaren meisje je niet per definitie onzeker hoeft te maken?
Nja, helemaal ongerept hoeft ook zeker nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin, het is niet dat je met die instelling nooit en te nimmer een vriendin vindt. Maar hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans is dat je een ongerept bloempje vindt.
GOED ZO!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME ALLEMAAL KOMEN 26 MEI NAAR UTRECHT NIET ZEIKEN OVER DE STAD ALS JE EEN BETERE KROEG WEET STEL HET LEKKER VOOR IK BEN VERSCHRIKKELIJK FLEXIBEL MAAR IK BEN LEUK JE WIL ME ZIEN ECHT WEL DUS KOMEN
Ik krijg soberzo een slappe als ze over haar ex vriendjes begint in bed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Stel je treft een leuk meisje, je gaat zitten aan de waterkant, diner bij kaarslicht etc, jullie doen het rustig aan, je raakt langzaam maar zeker helemaal verliefd en gaat steeds verder. Net voor jullie samen voor het eerst de liefde gaan bedrijven, vraag je of zij het ook zo eng vind, de eerste keer. Waarop zij zegt, je bent mijn 4e vriendje. Dan krijg je ineens een slappe en schop je haar de deur uit? Of wat?
Utrechtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME ALLEMAAL KOMEN 26 MEI NAAR UTRECHT NIET ZEIKEN OVER DE STAD ALS JE EEN BETERE KROEG WEET STEL HET LEKKER VOOR IK BEN VERSCHRIKKELIJK FLEXIBEL MAAR IK BEN LEUK JE WIL ME ZIEN ECHT WEL DUS KOMEN
Doe dan.quote:
quote:
Dat mag je vinden, moppie. Maar bedenk wel, dat wat je hier hebt gehoord nog relatief 'braaf' isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ze opnieuw geformuleerd in de hoop dat het meer overkomt zoals ik eigenlijk bedoelde:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus als jij je droommeid tegenkomt en ze wil je, maar je komt er achter dat ze al 10 bedpartners heeft gehad, dan wijs je d'r af?
En owja!![]()
![]()
![]()
![]()
20 op je 18e?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je wel snel zijn, want meisjes van 18 hebben er misschien 2 t/m 20 gehad. Hoe ouder hoe hoger die ondergrens wordt. Opschieten geblazen.
Als ik dat nou eens wistquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk er dan eens over na, waarom niet.
Ik durf nietquote:
Ex vriendjes noemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Stel je treft een leuk meisje, je gaat zitten aan de waterkant, diner bij kaarslicht etc, jullie doen het rustig aan, je raakt langzaam maar zeker helemaal verliefd en gaat steeds verder. Net voor jullie samen voor het eerst de liefde gaan bedrijven, vraag je of zij het ook zo eng vind, de eerste keer. Waarop zij zegt, je bent mijn 4e vriendje. Dan krijg je ineens een slappe en schop je haar de deur uit? Of wat?
No worries, I can handle myself in these kind of situationsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef screwloose het volgende:
[..]Ik heb alweer spijt van mijn opmerking.. Sorry skatje
JAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ikpost?
[..]
Ik zal m'n ronde vormen eens posten.
het mag ook via dm hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf niet. Hoewel de foto's best tof zijn.
TWI ik durf niet..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Stel voor je zou zoenen voor het eerst op je 13de (landelijk gemiddelde) dan zoen je er gemiddeld 3 per jaar.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:36 schreef twi het volgende:
[..]
het mag ook via dm hoor
of gewoon me toevoegen aan facebook haha
dat hoef je niet op het forum te geven maar prive
kan begrijpen als je me wilt toevoegen maar niet iedereen je fb wilt geven hahaHaha, mafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ongeveer hetzelfde antwoord als op de volgende vraag:quote:
Ik zou op dat moment zeker afbreken ja. Ik zou daar namelijk wel ontzettend mee zitten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
dre is gayquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel voor je zou zoenen voor het eerst op je 13de (landelijk gemiddelde) dan zoen je er gemiddeld 3 per jaar.
Ik bedoel Dre Hazes heeft er 50 gehad en die is jonger dan ik, ik dacht ik zeg het even.
Wat een sletquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel voor je zou zoenen voor het eerst op je 13de (landelijk gemiddelde) dan zoen je er gemiddeld 3 per jaar.
Ik bedoel Dre Hazes heeft er 50 gehad en die is jonger dan ik, ik dacht ik zeg het even.
Jonge...je bent forever alonequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde antwoord als op de volgende vraag:
[..]
Ik zou op dat moment zeker afbreken ja. Ik zou daar namelijk wel ontzettend mee zitten.
Ik vind het een moeilijke vraag of ik haar echt volledig de deur uit zou schoppen, maar ik denk dat ik wel even een denkpauze zou willen en hier uitgebreid over zou willen praten.
Nou is het voor dit soort mensen wel makkelijker, want bekend enzulks.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dre heeft een bekende papa.quote:
Ok, daar heb je moeite mee, maar je anders voor doen om een meisje voor je te winnen, kan wel?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde antwoord als op de volgende vraag:
[..]
Ik zou op dat moment zeker afbreken ja. Ik zou daar namelijk wel ontzettend mee zitten.
Ik vind het een moeilijke vraag of ik haar echt volledig de deur uit zou schoppen, maar ik denk dat ik wel even een denkpauze zou willen en hier uitgebreid over zou willen praten.
Ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij, dat kan ik me niet voorstellen; het komt op me over alsof ik voor de gek word gehouden met een doorzichtige grap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, moppie. Maar bedenk wel, dat wat je hier hebt gehoord nog relatief 'braaf' is.
Nou hij heeft er 50 geneukt, niet eens gezoend.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een slet! Hij is jonger dan ik ben en toch heeft hij er net zoveel gehad als mij!
Het is in ieder geval niet erfelijk. Je pa is geen maagd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dre heeft een bekende papa.
Het is mijn vaders schuld dat ik maagd ben. De prutser.
Nja, het hele principe van daten is jezelf beter voordoen dan je bent toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok, daar heb je moeite mee, maar je anders voor doen om een meisje voor je te winnen, kan wel?
Nee. jezelf zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het hele principe van daten is jezelf beter voordoen dan je bent toch?
Niet echt neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Als hij nou even voetballer was geworden of zanger dan had ik er nu ook 50 gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet erfelijk. Je pa is geen maagd.
Misschien doet je vriendin dat wel door niet te bekennen hoeveel jongens ze heeft gezoend.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet erfelijk. Je pa is geen maagd.
Dat is die enorme onervarenheid/naïviteit van je. Dat had ik vroeger ook. Bij jou is het blijven hangen omdat je niet leeft en niet ervaart.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij, dat kan ik me niet voorstellen; het komt op me over alsof ik voor de gek word gehouden met een doorzichtige grap.
Maar als ik mezelf ben dan zal ze me waarschijnlijk niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar met daten moet je jezelf zijn, anders kom je nog niet ver
Ik heb liever een leuke voetballer dan zn pa hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als hij nou even voetballer was geworden of zanger dan had ik er nu ook 50 gehad.
Nee, beter zijn dan dat je bent.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Wijze heloefquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
Bij jou is het blijven hangen omdat je niet leeft en niet ervaart.
En waarom niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar als ik mezelf ben dan zal ze me waarschijnlijk niet leuk vinden.
Mijn pa had profvoetballer kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als hij nou even voetballer was geworden of zanger dan had ik er nu ook 50 gehad.
Je gaat je dus de rest van je leven anders voordoen dan je bent?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er aan orgies, partnerruil, heftige sm en weet ik veel wat doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij, dat kan ik me niet voorstellen; het komt op me over alsof ik voor de gek word gehouden met een doorzichtige grap.
Dan zul je altijd op de eerste date blijven steken!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:41 schreef benzin het volgende:
[..]
En nu is hij zakenman?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pa had profvoetballer kunnen worden.
Heeft ie niet gedaan.
Hij speelt nu ook al een rol, die jongen moet naar de toneelschool, wordt ie nog bekend acteur ook, wie weet wat ie dan binnenhaaltquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je gaat je dus de rest van je leven anders voordoen dan je bent?
Inderdaad !quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij speelt nu ook al een rol, die jongen moet naar de toneelschool, wordt ie nog bekend acteur ook, wie weet wat ie dan binnenhaalt
Nja, hangt er vanaf wat anders voordoen precies inhoudt natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je gaat je dus de rest van je leven anders voordoen dan je bent?
Ow? En met welke waslijsten komen "we" dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat jullie hier altijd zeggen van niet; jullie komen met hele waslijsten.
Ik vind je heel leuk en een schatjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo veeleisend zijn die lijstjes nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet iemand zonder ervaring, maar wel een leger aan golddiggersquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij speelt nu ook al een rol, die jongen moet naar de toneelschool, wordt ie nog bekend acteur ook, wie weet wat ie dan binnenhaalt
Als je tijdens daten al niet jezelf bent... succes dan verder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, hangt er vanaf wat anders voordoen precies inhoudt natuurlijk
Ik krijg serieus dit soort vragen in de klas.quote:
Hij en Wim Rijsbergen ( die 2de is geworden op het WK) konden allebei van Roodenburg naar een profclub. Maar mijn pa is salarisadministrateur geworden.quote:
Ze hoeven zich alleen maar beter voor te doen dan ze zijn. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet iemand zonder ervaring, maar wel een leger aan golddiggers
Hoi loka.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo veeleisend zijn die lijstjes nou ook weer niet.
De laatste, nr. 9 was dat dacht ikquote:
Er staan hier vaak redenen waarom ik "forever alone" zou zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow? En met welke waslijsten komen "we" dan?
Juist wel, JB effect. En dan degene zoeken die zich voor jou gespaard heeft al die tijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet iemand zonder ervaring, maar wel een leger aan golddiggers
Je kunt ook echt veranderen in plaats van je anders voordoen. Het zou je goed doen denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Er staan hier vaak redenen waarom ik "forever alone" zou zijn.
Whuuuutquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hij heeft er 50 geneukt, niet eens gezoend.
Het JB effect?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist wel, JB effect. En dan degene zoeken die zich voor jou gespaard heeft al die tijd.
Win-win.
Hij mocht ook een keer toekijken hoe zijn beste vriend een meisje neukte hoorde ik laatst, weet niet meer waarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whuuuut! Wie wil er nu met hem naar bed
?
Hazes van achteren heten wil nog weleens werkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
?
Omdat je niet leeft, omdat je niet wil leven, omdat je niet wil veranderen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Miene gutequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij mocht ook een keer toekijken hoe zijn beste vriend een meisje neukte hoorde ik laatst, weet niet meer waar
Het zou op mij averechts werken, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hazes van achteren heten wil nog weleens werken
Oh Justin Bieber, daar vallen toch alleen maar meisjes op en geen vrouwen toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk aan die prachtige kapsels van tegenwoordig
Dat komt door die houding van je Benzin. Hoe zou jij het vinden als jouw date zich anders zou voordoen dan ze in werkelijkheid is en de boel loopt te faken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg. Er is altijd wel iemand die met iemand wil neuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij mocht ook een keer toekijken hoe zijn beste vriend een meisje neukte hoorde ik laatst, weet niet meer waar
Maar goed dat ik geen Hazes heet danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Miene gute.
[..]
Het zou op mij averechts werken, dat weet ik wel.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar zanger worden heloefquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg. Er is altijd wel iemand die met iemand wil neuken.
En hij zingt dan gaat het x100.
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh Justin Bieber, daar vallen toch alleen maar meisjes op en geen vrouwen toch?
Inderdaad, maar dat kan nog wel bij benzins 21.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh Justin Bieber, daar vallen toch alleen maar meisjes op en geen vrouwen toch?
Ja, dat is ook zo. Lekker naïef ik, lijk Benzin wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg. Er is altijd wel iemand die met iemand wil neuken.
En hij zingt dan gaat het x100.
Zelfs zanger Rinus heeft een hete chickquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of ga zingen.
Zelfs Zanger Bob kan scoren.
je moet daar niet zoveel over nadenken, zulke meisjes passen niet bij je dus zul je toch nooit een relatie met zo'n meisje krijgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ze echt aanzienlijk veel socialer en actiever is dan ik en ik (of zij) daardoor last ondervind.
Dus een meisje dat elke dag de hele avond met haar vriendinnen wijntjes wil gaan drinken en elk weekend in het bos wil wandelen en naar haar ouders wil tussen het sporten door zou niet echt mijn ding zijn
[..]
Ik snap niet goed waarom niet.
Haar make-up, haar en jurk zeggen 25, haar kop zegt 12. Klopt niks van.quote:
Zolang ze maar eerlijk is en zegt dat ze maagd isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt door die houding van je Benzin. Hoe zou jij het vinden als jouw date zich anders zou voordoen dan ze in werkelijkheid is en de boel loopt te faken?
Dat hoort nou eenmaal bij het datenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt door die houding van je Benzin. Hoe zou jij het vinden als jouw date zich anders zou voordoen dan ze in werkelijkheid is en de boel loopt te faken?
Omdat die ook erg mooi isquote:
Gaaf hè!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haar make-up, haar en jurk zeggen 25, haar kop zegt 12. Klopt niks van.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs zanger Rinus heeft een hete chick
Ik vind haar haar heel erg gaafquote:
Ik ga dit nummer opnieuw uitbrengen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar zanger worden heloef
Dat kan niet als je nooit buiten komt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar benzin, wil je dan bijna elke avond innig omarmd op de bank kletsen over de mooie dingen des levens, zonder dat jullie maar een minuut stil vallen?
Het ligt niet echt in mijn macht. Mijn situatie is nauwelijks veranderd sinds ik geen kind meer ben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je niet leeft, omdat je niet wil leven, omdat je niet wil veranderen.
Daarom ben je forever alone, je doet alsof het niet in je eigen macht ligt. Dat ligt het wel maar dat besef je je blijkbaar niet. Je bent geen kind meer, je bent volwassen. Als kind had je het niet in eigen hand, nu niet meer.
Kortom, eigenlijk gedraag je je als een kleuter.
Ok, dus jouw date moet maar gewoon tegen je gaan liegen. En aangezien ze dat volgens jou allemaal doen (want dat hoort bij daten), is er niks aan de hand!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat hoort nou eenmaal bij het datenZou niet blij zijn als ik erachter kom, maar dat is nou eenmaal het spelletje.
Nu issie speciaal voor mijquote:
Jopquote:
Je bent nu volwassen en mag doen wat je wil. Doe dat nu eens een keer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Het ligt niet echt in mijn macht. Mijn situatie is nauwelijks veranderd sinds ik geen kind meer ben.
Dat klinkt erg goed eigenlijk. Maar het is niet erg om soms ook wat anders te doen hoor, zolang het maar mondjesmaat is en zij me er in steunt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar benzin, wil je dan bijna elke avond innig omarmd op de bank kletsen over de mooie dingen des levens, zonder dat jullie maar een minuut stil vallen?
en er geen stiltes vallenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt erg goed eigenlijk. Maar het is niet erg om soms ook wat anders te doen hoor, zolang het maar mondjesmaat is en zij me er in steunt.
Niet een leuker nummer?quote:
Je zou die pc uit kunnen zetten en even een wandeling gaan maken. Er is geen hogere macht die je zal stoppen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Het ligt niet echt in mijn macht. Mijn situatie is nauwelijks veranderd sinds ik geen kind meer ben.
Daar zit het hem, ik leg hier gewoon de vinger op de zere plek. Je situatie is nauwelijks veranderd, omdat je nog zo passief gedraagt als toen je een kleine jongen was en alles voor je geregeld werd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Holy Guacamole, wat een aanstellerij zegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef benzin het volgende:
[..]
'k Moet zeggen dat ik niet teruggelezen heh, dus de context ontgaat me even...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
je niet schamen voor jezelf, wie je bent en waar je voor staat.
Jij bent ook niet altijd zo makkelijk te volgen hoor!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:52 schreef marbasnarf het volgende:
pff... zit een half uur aan de telefoon en jullie zitten alweer in t volgende topic... praat niet zooooo snel!!
Dat gevoel heb ik niet; er is niets veranderd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent nu volwassen en mag doen wat je wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fastfood achtig in ons huisHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik vond dat zo geweldig als kind.quote:
Maar: Als ie vaker de deur uit gaat, gaan zijn ouders vragen stellen. En hij kan ook niet aan zijn issues werken want dan komen zijn ouders er achter dat hij niet perfect is. En hij is nog steeds een beetje bang voor vrouwen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou die pc uit kunnen zetten en even een wandeling gaan maken. Er is geen hogere macht die je zal stoppen hoor.
Wel meer mensen hebben 'm gezien, hoorquote:
jup, waar een wil is, is een weg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy Guacamole, wat een aanstellerij zegHet ligt zeker wel in je macht, kerel
En dus ga je maar in een hoekje huilenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik niet; er is niets veranderd.
Weetje, als kind heb je grootse dromen en geloof je er nog in dat je de wereld kan veranderen. Hoe ouder je wordt, hoe meer je ontdekt dat de wereld een onrechtvaardige en vervelende plek is waarin andere mensen exact bepalen hoe ik me voel.
Ik kan zijn handtekening voor je regelen als je wil?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond dat zo geweldig als kind.
Maar het moet laagdrempelig zijn. Ik heb geen talent.
Je kunt nu bijvoorbeeld een half jaartje gaan rondreizen waar je maar wilt, een eigen woning zoeken, je kunt eigenlijk alles wat je wilt. Maar jij wilt gewoon niks.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik niet; er is niets veranderd.
Weetje, als kind heb je grootse dromen en geloof je er nog in dat je de wereld kan veranderen. Hoe ouder je wordt, hoe meer je ontdekt dat de wereld een onrechtvaardige en vervelende plek is waarin andere mensen exact bepalen hoe ik me voel.
Wie gaat er dan ook een half uur bellen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:52 schreef marbasnarf het volgende:
pff... zit een half uur aan de telefoon en jullie zitten alweer in t volgende topic... praat niet zooooo snel!!
Ik ben meer van de Victoria Justice.quote:
Je kent mij tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel meer mensen hebben 'm gezien, hoor. Maar omdat ik hier nog niet zo lang post en niemand echt goed ken, durf ik dat gewoon niet
.
Mwaah, dat moet wel lukken, ik kan aardig praten als ik op mijn gemak ben.quote:
Die hogere macht noemen ze ouders (en wilskracht ook een beetje)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou die pc uit kunnen zetten en even een wandeling gaan maken. Er is geen hogere macht die je zal stoppen hoor.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
slechte foto want ik mocht er maar een maken want vriendlief had honger(het was zijn bordje, altijd het eerste bordje voor je vent maken he)
Oooh hoe kun je dit posten, die aardappels drijven in iets onbestemds, het bordje ziet er niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fastfood achtig in ons huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik! nog niet. wat het ook is. nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel meer mensen hebben 'm gezien, hoor. Maar omdat ik hier nog niet zo lang post en niemand echt goed ken, durf ik dat gewoon niet
.
Zij is leuk ja. Alleen jammer dat ze in Victorious altijd zo chagrijnig kijkt. Ik ben weg van Elizabeth Gilliesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook een half uur bellen?![]()
Snarf, kan ik ook bij jou een plaatje aanvragen voor morgen?
[..]
Ik ben meer van de Victoria Justice.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond dat zo geweldig als kind.
Maar het moet laagdrempelig zijn. Ik heb geen talent.
Eérst even de hele rij mannen in dit topic langs gaan met zoenen. Tegen de tijd dat je daar klaar mee bent, voel je je hier zo op je gemak dat je die naaktfoto's wel kunt sturen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ik heb op Skype al meerdere malen meer dan 4 uur met een vriend van me zitten lullen en gamen tegelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben meer van de Victoria Justice.
Het zijn niet eens naaktfoto'squote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef twi het volgende:
[..]
Eérst even de hele rij mannen in dit topic langs gaan met zoenen. Tegen de tijd dat je daar klaar mee bent, voel je je hier zo op je gemak dat je die naaktfoto's wel kunt sturen.
Je snapt hetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar: Als ie vaker de deur uit gaat, gaan zijn ouders vragen stellen. En hij kan ook niet aan zijn issues werken want dan komen zijn ouders er achter dat hij niet perfect is. En hij is nog steeds een beetje bang voor vrouwen.
Wel een boel drempels hoor
Ik ben blij als detroit af en toe even zijn toeter houdtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, dat moet wel lukken, ik kan aardig praten als ik op mijn gemak ben.
[..]
Die hogere macht noemen ze ouders (en wilskracht ook een beetje)
uiteraardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens een eigen plekkie zoekenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Die hogere macht noemen ze ouders (en wilskracht ook een beetje)
Tegenvallertjes weerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn niet eens naaktfoto's. En ik ga niet iedereen zoenen, dan ben ik een nog grotere slet
.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oooh hoe kun je dit posten, die aardappels drijven in iets onbestemds, het bordje ziet er niet uitde aardappels zijn nog een beetje nat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ze waren heerlijkHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Alleen nog maar met mijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn niet eens naaktfoto's. En ik ga niet iedereen zoenen, dan ben ik een nog grotere slet
.
Maar wat is er mis met (een) stilte dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Geen lelijke vrouw, dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij is leuk ja. Alleen jammer dat ze in Victorious altijd zo chagrijnig kijkt. Ik ben weg van Elizabeth Gillies.
Alsof dat simpel is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens een eigen plekkie zoeken
Hmpf, je hebt de foto in kwestie nog niet eens gezien, zeiksnorquote:
Stiltes zijn ongemakkelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met (een) stilte dan?
Naiviteit, denken dat stiltes per definitie ongemakkelijk zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met (een) stilte dan?
Ik zal 'm ongetwijfeld prachtig hebben gevonden. Geef je mij nu de schuld dat ik zoveel vertrouwen heb in jouw rondingen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf, je hebt de foto in kwestie nog niet eens gezien, zeiksnor.
quote:
Jij zegt tegenvallertjes weerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal 'm ongetwijfeld prachtig hebben gevonden. Geef je mij nu de schuld dat ik zoveel vertrouwen heb in jouw rondingen?
Ze zijn niet praktisch totdat je één ervan een keertje gedaan hebt. Dat heet nu (faal)angst.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef benzin het volgende:
Jullie suggesties zijn voor jullie misschien praktisch, maar bijna niemand snapt hoe moeilijk dat ligt.
Want je durft het huis niet uit?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef benzin het volgende:
Jullie suggesties zijn voor jullie misschien praktisch, maar bijna niemand snapt hoe moeilijk dat ligt.
stiltes kunnen ook juist beteken dat er getongt gaat wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Naiviteit, denken dat stiltes per definitie ongemakkelijk zijn
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Naiviteit, denken dat stiltes per definitie ongemakkelijk zijn
Een stilte is pas ongemakkelijk als iemand het idee heeft dat er gepraat moet worden.quote:
Ja hoor, toen ik een tijdje geleden uit huis ging heb ik ook eerst een paar maanden ruzie gehad met mijn ouders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef benzin het volgende:
Nou dan blijf je toch lekker tot je 50e thuis wonenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef benzin het volgende:
ghehehehe optimist !quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stiltes kunnen ook juist beteken dat er getongt gaat worden
En nog steeds ben je van mening dat je perfect moet zijn voor je ouders, maar ouders die dat verwachten zijn zelf verre van perfectquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef benzin het volgende:
Ik doe het ook wel eens hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb op Skype al meerdere malen meer dan 4 uur met een vriend van me zitten lullen en gamen tegelijk
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uiteraard
(en tja.. belde mn zieke conculega waarvan ik morgen de honden ga uitlaten, en moest ook ff vertellen dat mijn hond ziek is... hondenmensen kunnen kletsen hoor)
nu doe je weer alsof wij het allemaal makkelijk gehad hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef benzin het volgende:
dat betekenen ze op mijn dates meestalquote:
Je krijgt nooit een leuk leven als je geen ballen kweekt en risico's neemt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef benzin het volgende:
ik denk niet dat t in ons genre pastquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel eens hoor, daar niet van.![]()
Vooral met een vriend waar ik vroeger hele dagen mee kon praten over van alles en nogwat.
Als ik hem bel weet ik dat het lang gaat worden.
[..]
Deze graag.
Dat staat ook niet voor niets in mn sigquote:
Ja, ik ben een tegenvaller in hart en nierenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dat je a) niet gaat zoenen en b) me niet verblijdt met mooie foto's.
Nee dat interpreteer je verkeerd, haar waarde stijgt juist als ze zichzelf bewaard voor benzinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Toch niet weer die shit over benzin en de waarde van vrouwen dat daalt zodra ze met meerdere gasten hebben gezoend toch
Ja maar zodra ze er al meer dan 2 heeft gehad is die missie onmogelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee dat interpreteer je verkeerd, haar waarde stijgt juist als ze zichzelf bewaard voor benzin
Ik zocht een vriendje met appartement!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had me ingeschreven bij Woonzicht.
Daarna gevraagd als huisgenoot (want ik ben tof)
Toen had ik voldoende wachttijd voor een huis. Overal inschrijven, paar keer mogen kijken. Daarna mogen kiezen uit 3 (!) huizen.
Zo moeilijk is het niet.
Dat is niet ons probleemquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar zodra ze er al meer dan 2 heeft gehad is die missie onmogelijk
Ik nam een kroeg met woonruimte overquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zocht een vriendje met appartement!
Oh en ik kocht een woning. En die verkocht ik weer
Owja, het moest vrolijke muziek zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik denk niet dat t in ons genre pastmaar zal t ff overleggen morgen met mn wederhelft
Vrouwen lezen ook alleen maar wat ze willen lezen. Nog een lekkere vent die me wil hebben, hier?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben een tegenvaller in hart en nieren.
Jawel man! pak jij de popcorn, haal ik het bier!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Toch niet weer die shit over benzin en de waarde van vrouwen dat daalt zodra ze met meerdere gasten hebben gezoend toch
I'm on itquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel man! pak jij de popcorn, haal ik het bier!
Ik zwelg vandaag graag in zelfmedelijdenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen lezen ook alleen maar wat ze willen lezen. Nog een lekkere vent die me wil hebben, hier?
Ik heb nog geen vaste baan gehad door een aantal kutomstandigheden, dus kopen zit er nog niet in.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zocht een vriendje met appartement!
Oh en ik kocht een woning. En die verkocht ik weer
Over bier gesproken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel man! pak jij de popcorn, haal ik het bier!
Puppige martelaar van me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zwelg vandaag graag in zelfmedelijden.
Kusje voor jou. Ik zal de foto eens opzoeken.
Goed gezegd kerel!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef dawg het volgende:
benzin, echt.
je moet echt wat doen aan dat zelfmedelijden van je.
ik heb 2 niertransplantaties gehad, en tussendoor nog 5,5 jaar dialyse. en toch barst ik van het zelfvertrouwen op de meeste vlakken, heb ik niet zoveel problemen met vrouwen versieren (vooral als ik er wat moeite in stop), en vinden mensen mij leuk, heb een koophuis, ben zelfstandig, en probeer ondanks dingen die soms weleens tegenzitten toch mezelf zo min mogelijk te beperken.
zou jij ook eens moeten doen. niks kom vanzelf, ongeacht je situatie. het enige waar je niks voor hoeft te doen is wachten tot de zon 's morgens opkomt, en 's avonds weer onder gaat. voor de rest zul je het zelf moeten doen, en zul je zelf moeten inzien dat niet de wereld jou beperkt, maar jij zelf, jouw visie op de wereld. en het kan anders, echt waar.
Ja alleen ik had beter even kunnen wachten want ik trok er sowieso snel in en toen zaten we met een overbodig appartement. Waar benzin dus allang en breed op kamers had kunnen zittenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vaste baan gehad door een aantal kutomstandigheden, dus kopen zit er nog niet in.
Maar vriendje zoeken is slim.
Ik moet nog 8 uur werken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:04 schreef DigitalGirl het volgende:
En zo komt er aan deze helse week ook weer een einde.
Milanquote:
Vertel, wat was het meest helse?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:04 schreef DigitalGirl het volgende:
En zo komt er aan deze helse week ook weer een einde.
Ditisjan is weggepest door penisbaard op ytquote:
Ik heb het allemaal gevolgd als een van zijn fansquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ditisjan is weggepest door penisbaard op yt
Sowieso is kamers niet moeilijk als je studeert. Kwestie van hospiteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja alleen ik had beter even kunnen wachten want ik trok er sowieso snel in en toen zaten we met een overbodig appartement. Waar benzin dus allang en breed op kamers had kunnen zitten
Ik zou willen dat dat zo was of ik het zo voelde. Ik voel me zo wanhopig en ik zie gewoon geen toekomst voor me.quote:
Hospiteren is vervelendquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso is kamers niet moeilijk als je studeert. Kwestie van hospiteren.
Misschien moet je eens naar de huisarts gaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dat zo was of ik het zo voelde. Ik voel me zo wanhopig en ik zie gewoon geen toekomst voor me.
Straks zien zijn ouders het op de papieren van de verzekering, stel je voor zeg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar de huisarts gaan?
Uiteraard, Maar ik bood het aan omdat de stap iets kleiner is, bij mensen die je al kent. Vandaarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso is kamers niet moeilijk als je studeert. Kwestie van hospiteren.
Dat kan dus absoluut niet sowieso. Hoe vaak moet ik dat nou zeggen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je laat de smileys tenminste achterwege....da's al een hele verbetering en een stap in de goede richtingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dat zo was of ik het zo voelde. Ik voel me zo wanhopig en ik zie gewoon geen toekomst voor me.
Die kerel heeft zwijgplicht hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan dus absoluut niet sowieso. Hoe vaak moet ik dat nou zeggen?
Ik heb het nog nooit gelezen eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo enorm zwak dat je dat niet durft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En afspraken onder werktijd, een briefadres, contant betalen etc. zijn om de een of andere reden allemaal geen optiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Straks zien zijn ouders het op de papieren van de verzekering, stel je voor zeg.
Natuurlijk kan dat wel! Wat zeik je nou? Ga dan gewoon! -_-quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef benzin het volgende:
[..]
gaan we serieus het riedeltje tips weer afdraaien waarna hij er weer niks mee kan doen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat wel.quote:
Ja, kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Uiteraard, Maar ik bood het aan omdat de stap iets kleiner is, bij mensen die je al kent. Vandaar
Wut? Mijn pa regelt al die dingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Straks zien zijn ouders het op de papieren van de verzekering, stel je voor zeg.
dat was al duidelijk. wat je moet proberen te begrijpen is dat mensen hier je willen helpen, althans daar ga ik even vanuit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Contant betalen is lastig omdat ik niet zo rijk ben als ik zou willen en dat is waar alles vastloopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
En afspraken onder werktijd, een briefadres, contant betalen etc. zijn om de een of andere reden allemaal geen optie
Mijn zorgverzekeraar niet.quote:
Dan spaar je, en ga je eens in de maand.,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Contant betalen is lastig omdat ik niet zo rijk ben als ik zou willen en dat is waar alles vastloopt.
[..]
Mijn zorgverzekeraar niet.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Contant betalen is lastig omdat ik niet zo rijk ben als ik zou willen en dat is waar alles vastloopt.
[..]
Heu, wat dan? Jij hebt toch gewoon je eigenlijk zorgverzekering?quote:
dan doe het particulier. geen vergoeding, geen registratie, complete discretie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dan zeg je dat je een afspraak maakte omdat je last van je teen had.quote:
Ik ben het een keer met je eens, dat dit kan.quote:
Je bent gedoemdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dat is een ding maar de huisarts doet alleen de doorverwijzingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je een afspraak maakte omdat je last van je teen had.
Weten zij verder toch niet.
Wat ga je doen fax?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent gedoemd![]()
Ik kan soms ook moeilijk zijn, maar jij spant echt de knoon
Ik ga douchen, tijd voor een leven straks
jep! bij ca en mijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:15 schreef twi het volgende:
MOCHTEN ER NOU VERZOEKJES GEDAAN WORDEN BIJ DE M&M SHOW?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |