Bereken in de spoiler je aantrekkelijkheid voor Benzinquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brofist.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:27 schreef twi het volgende:
Ik hou stiekem ook wel van die mooie ronde vormen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das dan mooi kut voor je want de kans is groot dat of murdera, of mystikvm of drommeldaris of screwloose ze al geneukt hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
_O-
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
[..]
Das dan mooi kut voor je want de kans is groot dat of murdera, of mystikvm of drommeldaris of screwloose ze al geneukt hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik ben in vorm!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Als ze echt aanzienlijk veel socialer en actiever is dan ik en ik (of zij) daardoor last ondervind.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wanneer noem je iets te overdreven sociaal en actief?
Ik snap niet goed waarom niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand valt erover, het is alleen zo dat je met deze instelling nooit en te nimmer een vriendin zult vinden.
quote:
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden dat jullie niet in de lijst staan..quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben in vorm!Ik hou van vrouwen met rondingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wijze man.quote:
Hoi Samzz.quote:
Jongeh wat kan jou het nou verrotten hoeveel peners ze al heeft gehad. Als een meisje bij jou is dan is ze op dat moment voor jou. Daar moet je blij mee zijn man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ze echt aanzienlijk veel socialer en actiever is dan ik en ik (of zij) daardoor last ondervind.
Dus een meisje dat elke dag de hele avond met haar vriendinnen wijntjes wil gaan drinken en elk weekend in het bos wil wandelen en naar haar ouders wil tussen het sporten door zou niet echt mijn ding zijn
[..]
Ik snap niet goed waarom niet.
Ik zou dat niet zien zitten en ik zou ook liever een meisje dat rustiger aan heeft gedaan willen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar je weet wel dat een ervaren meisje je niet per definitie onzeker hoeft te maken?
Het is de afstand he?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden dat jullie niet in de lijst staan..
Maar we moeten wel een beetje realistisch blijven he
Ik hoef in geen enkele lijst, maar jij bent net als Drom gewoon:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden dat jullie niet in de lijst staan..
Maar we moeten wel een beetje realistisch blijven he
Benzin, het is niet dat je met die instelling nooit en te nimmer een vriendin vindt. Maar hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans is dat je een ongerept bloempje vindt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand valt erover, het is alleen zo dat je met deze instelling nooit en te nimmer een vriendin zult vinden.
[..]
Das dan mooi kut voor je want de kans is groot dat of murdera, of mystikvm of drommeldaris of screwloose ze al geneukt hebben.Denk je nou echt dat ik iemand ga doen die al door jou is gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik nooit tegenop, dat is voor ons beiden een teleurstelling dan.
Daarom is mijn openingszin: He, ken jij Screwloose?Je moet meer reclame maken!quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef in geen enkele lijst, maar jij bent net als Drom gewoon:
Dus als jij je droommeid tegenkomt en ze wil je, maar je komt er achter dat ze al 10 bedpartners heeft gehad, dan wijs je d'r af?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zien zitten en ik zou ook liever een meisje dat rustiger aan heeft gedaan willen.
Dan moet je wel snel zijn, want meisjes van 18 hebben er misschien 2 t/m 20 gehad. Hoe ouder hoe hoger die ondergrens wordt. Opschieten geblazen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zien zitten en ik zou ook liever een meisje dat rustiger aan heeft gedaan willen.
Denk er dan eens over na, waarom niet.quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus als jij je droommeid tegenkomt en ze wil je, maar je komt er achter dat ze al 10 bedpartners heeft gehad, dan wijs je d'r af?
En owja!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb ze opnieuw geformuleerd in de hoop dat het meer overkomt zoals ik eigenlijk bedoelde:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
Gaat het nu nog steeds over Benzins opvattingen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel voorzichtig een korte samenvatting dan maar:
Ik zou het niet fijn vinden als een potentiëel vriendinnetje teveel ervaring heeft met zoenen en meer. Ik vind het veel bijzonderder en waardevoller als een meisje dat nog niet te vaak heeft weggegeven.
Buiten het feit om dat ik vind dat dat het minder speciaal maakt omdat ik liever niet nummer 10 wil zijn denk ik ook dat het me onzeker zou maken als ze promiscuer dan mij zou zijn geweest.
Ik zou het ook niet fijn vinden als ze te overdreven sociaal en actief is om een soortgelijke reden.
Ik wil hiermee echter niet zeggen dat wat ik vind een algemene regel zou zijn, als meisjes dat wel willen doen dan kan en hoef ik ze niet te stoppen.
Daarnaast heb ik mijn verbazing geuit over de enorme hoeveelheid zoen- en sekspartners van enkele dames in dat topic. Ik heb gezegd dat dat mij verbaast en frustreert en dat ik gezien wat ik hierboven betoog dat niet het meest prettige wereldbeeld is dat ik me voor kan stellen ten behoeve van mijn datingperspectieven.
Ik heb echter niet beweert dat dat een algemene regel zou zijn en dat meisjes die besluiten dat te doen per se slecht zijn.
waarom?quote:
Stel je treft een leuk meisje, je gaat zitten aan de waterkant, diner bij kaarslicht etc, jullie doen het rustig aan, je raakt langzaam maar zeker helemaal verliefd en gaat steeds verder. Net voor jullie samen voor het eerst de liefde gaan bedrijven, vraag je of zij het ook zo eng vind, de eerste keer. Waarop zij zegt, je bent mijn 4e vriendje. Dan krijg je ineens een slappe en schop je haar de deur uit? Of wat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee over ronde vormen, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
Gaat het nu nog steeds over Benzins opvattingen?
JA GODVERDOMME ALLEMAAL KOMEN 26 MEI NAAR UTRECHT NIET ZEIKEN OVER DE STAD ALS JE EEN BETERE KROEG WEET STEL HET LEKKER VOOR IK BEN VERSCHRIKKELIJK FLEXIBEL MAAR IK BEN LEUK JE WIL ME ZIEN ECHT WEL DUS KOMENquote:
Kusje.quote:
Waarom denk je dat ikquote:
Ik zal m'n ronde vormen eens postenquote:
Ik zou dat niet zien zitten en ik zou een meisje dat rustiger aan heeft gedaan ook liever willen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar je weet wel dat een ervaren meisje je niet per definitie onzeker hoeft te maken?
Nja, helemaal ongerept hoeft ook zeker nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin, het is niet dat je met die instelling nooit en te nimmer een vriendin vindt. Maar hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans is dat je een ongerept bloempje vindt.
GOED ZO!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME ALLEMAAL KOMEN 26 MEI NAAR UTRECHT NIET ZEIKEN OVER DE STAD ALS JE EEN BETERE KROEG WEET STEL HET LEKKER VOOR IK BEN VERSCHRIKKELIJK FLEXIBEL MAAR IK BEN LEUK JE WIL ME ZIEN ECHT WEL DUS KOMEN
Ik krijg soberzo een slappe als ze over haar ex vriendjes begint in bed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Stel je treft een leuk meisje, je gaat zitten aan de waterkant, diner bij kaarslicht etc, jullie doen het rustig aan, je raakt langzaam maar zeker helemaal verliefd en gaat steeds verder. Net voor jullie samen voor het eerst de liefde gaan bedrijven, vraag je of zij het ook zo eng vind, de eerste keer. Waarop zij zegt, je bent mijn 4e vriendje. Dan krijg je ineens een slappe en schop je haar de deur uit? Of wat?
Utrechtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME ALLEMAAL KOMEN 26 MEI NAAR UTRECHT NIET ZEIKEN OVER DE STAD ALS JE EEN BETERE KROEG WEET STEL HET LEKKER VOOR IK BEN VERSCHRIKKELIJK FLEXIBEL MAAR IK BEN LEUK JE WIL ME ZIEN ECHT WEL DUS KOMEN
Doe dan.quote:
quote:
Dat mag je vinden, moppie. Maar bedenk wel, dat wat je hier hebt gehoord nog relatief 'braaf' isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ze opnieuw geformuleerd in de hoop dat het meer overkomt zoals ik eigenlijk bedoelde:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |