Bereken in de spoiler je aantrekkelijkheid voor Benzinquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spaghetti koken, zeevruchten in een pan met wat olijfolie, gemalen peper en fijngehakte knoflook, even heel kort heet maken, afblussen met wat witte wijn, verse perselie en fijngesneden roma tomaatjes samen met wat fijngesneden rode ui en een kleine 5 minuutjes smoren, serveren over de pasta. Done.quote:
helemaal zelf of met pindakaas?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maak wel zelf pindasaus.
Als een baas.
net zo lang als zelf de roomsaus makenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:23 schreef debeterebob het volgende:
Mijn niveau is meer dit:
Pasta koken, beetje olie erbij. Gehakt (goed veel) rul bakken en dan paar uitjes, broccoliroosjes erbij en veel champignons toevoegen. Roomsaus van honig erbij doen en melk en water. Als het bijna klaar is zalm.
Half uurtje werk en wel chill eten
Oooh fuckquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helemaal zelf of met pindakaas?
[..]
net zo lang als zelf de roomsaus maken
Maissoep met quesedillas?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet waar ik ga eten als ik ooit in Leiden kom
Wel met pindakaas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helemaal zelf of met pindakaas?
[..]
net zo lang als zelf de roomsaus maken
goed begin maar niet echt gelijk aan zelf pindasaus maken hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maissoep met quesedillas?
[..]
Wel met pindakaas.
Maar met een knoflookje, ketjap, santen, bruine suiker en sambal.
Daar is ook een poederzakje vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil iets maken met rijst, sate en boontjes ofzo. Gewoon van die simpele prut. Moet ik dan de rijst en de boontjes apart koken en de sate in de magnetron?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow god barbaren!
deze dan: (wel geen pasta maar super simpel en moet mannen aan spreken)
sausje maken van ketjap, sambal en knoflook
kipknotskluif dingen in een ovenschaal, sausje er op en in de oven voor 45 minuten (180 graden)
rijst bij koken en groenten naar keuze (salade of zo uit een zak)
Nee, daarom zeg ik ook: als een baas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed begin maar niet echt gelijk aan zelf pindasaus maken he
Iets met veel vleesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maissoep met quesedillas?
[..]
Wel met pindakaas.
Maar met een knoflookje, ketjap, santen, bruine suiker en sambal.
Alles zelf maken is ook zo overdreven veel gedoe. Maar wel lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed begin maar niet echt gelijk aan zelf pindasaus maken he
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil iets maken met rijst, sate en boontjes ofzo. Gewoon van die simpele prut. Moet ik dan de rijst en de boontjes apart koken en de sate in de magnetron?
Stoofpot bohquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh, ik krijg hierdoor ineens trek in winters eten, op een of andere manier.
Stamppot andijvie met pastinaak.
uiteraard ben ik een goeie date!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alles zelf maken is ook zo overdreven veel gedoe. Maar wel lekker inderdaad.
Je zou een goede date zijn
Er staan nu al verscheidene recepten kerel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:28 schreef kree het volgende:
die TT,
Nodig me maar eens uit voor wat beters dan
lekker eten is ook voor een deel sfeer hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:28 schreef kree het volgende:
die TT,
Nodig me maar eens uit voor wat beters dan
Haaaah en als dat in de pan zit?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
dit eten wij als we maar 5 minuten hebben:
noodles koken
pindasaus opwarmen
in bak mikken
zakje komkommer rauwkost mix er bij
wat katjang pedis nootjes er bij
Ik ben niet zo bang voor spinnenwebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard ben ik een goeie date!!
behalve dan dat ik een sloerie ben op de benzin schaal
maar ik ben al een hele dag bezig met weer dicht groeien!!
Teringquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker eten is ook voor een deel sfeer he
dus nee dankje
Jij vuige culinaire slet!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard ben ik een goeie date!!
behalve dan dat ik een sloerie ben op de benzin schaal
maar ik ben al een hele dag bezig met weer dicht groeien!!
de eerst volgende keer zal ik een foto maken van hoe heerlijk dat er uit kan zienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Haaaah en als dat in de pan zit?
En je maakt er een foto van, hoeveel beter zier dat er dan uit als mijn macaroni?
OOOOOH SNAPquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus nee dankje
Ja, maar dat is omdat bij jou alles drijft in vet en water...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Haaaah en als dat in de pan zit?
En je maakt er een foto van, hoeveel beter zier dat er dan uit als mijn macaroni?
Nou, dacht dat het alleen over eten ging maar je vindt me een eikel dus?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus nee dankje
Die zijn zo heerlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben mijn wekelijkse kapsalon naar binnen aan het werken
Je weet dat ik je hieraan aan ga houden heej?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de eerst volgende keer zal ik een foto maken van hoe heerlijk dat er uit kan zien
Bacon is overratedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.epicmealtime.com/videos/2012/2/28/meat-farm.html
Deze?
Ach 1 per week mag wel vind ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn zo heerlijk.
Ik werd er alleen zo dik van. Dus geen kapsalon voor kaneel meer.
hoe kree? hoe?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet dat ik je hieraan aan ga houden heej?
Hahaha, nou ben benieuwd zal maar niet te snel conclusies trekken.
linkje?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb in het vorige topic al geshowt hoe heerlijk mijn eten er uit ziet
True.quote:
1 keer per week vind ik best veel eigenlijk.quote:
Gehakt in olie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, ik kan pas sinds een paar maand een beetje fatsoenlijk koken. Zal ik eens foto's maken?
Jij pakt toch ook altijd maar Knorrpakjes?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, ik kan pas sinds een paar maand een beetje fatsoenlijk koken. Zal ik eens foto's maken?
Weet ik niet maar euh, je zegt net zelf "de volgende keer dat ik dat maak zal ik een foto neerzetten"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kree? hoe?
wanneer weet jij nou of ik dat eet?
maar ik zou het niet zeggen als ik niet bereid was het te doen
Fucking hel wat ziet die farm er teringlekker uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.
Ik eet eigenlijk zelden vlees. Vind het niet eens zo lekker, opzich.
[..]
1 keer per week vind ik best veel eigenlijk.
Maar je leek het best te kunnen hebben. Dus het zal wel goed zijn.
[..]
Gehakt in olie.
JA doe maarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
ik weet niet hoe je een link doet naar een post?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
dan ga ik ook even spammen hoor!
niet van gister (was er niet op voorbereid natuurlijk) maar ik maak wel eens een fototje van mijn voer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Pasta en soep kook ik zonder knorrquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij pakt toch ook altijd maar Knorrpakjes?
ja kree, ik zal het braaf doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik niet maar euh, je zegt net zelf "de volgende keer dat ik dat maak zal ik een foto neerzetten"
Dus nou ben benieuwd gewoon, en iedereen eet maar wat ie wil of wat ie lekker vindt, intresseerd met echt geen ene reet.
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je een link doet naar een post?
maar hier
[..]
Geen vlees?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:36 schreef debeterebob het volgende:
Oh en Kree voor de eckte beginner:
Koop pasta, een pot Chicken Tonight, kip en paprika.
Kook de pasta. Snij de kip en bak de kip gaar. Snij de paprika's en voeg de Chicken Tonight en de paprika toe. Laat het even koken en klaar.
Ik vind echt niks wat ze maken er lekker uitzien.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Fucking hel wat ziet die farm er teringlekker uit![]()
![]()
kip!quote:
Pizza's kun je trouwens ook lekker zelf beleggen. Lwam er op die manier achter hoe weinig groente er eigenlijk op een pizza zatquote:
Dat laatste ziet er het beste uit. De rest is zo weinigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je een link doet naar een post?
maar hier
[..]
ja toen was het al bijna opquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat laatste ziet er het beste uit. De rest is zo weinigMaar ziet er wel allemaal uit alsof het goed eetbaar is
Kweet, die heb ik al in huis zelfsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:36 schreef debeterebob het volgende:
Oh en Kree voor de eckte beginner:
Koop pasta, een pot Chicken Tonight, kip en paprika.
Kook de pasta. Snij de kip en bak de kip gaar. Snij de paprika's en voeg de Chicken Tonight en de paprika toe. Laat het even koken en klaar.
O jaaaaa !!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
deze week hadden we pasta met wodkasaus:9
die is zoooo lekker
niet mijn plaatje maar wel het originele recept (ook erg simpel)
http://www.pickycook.com/pasta/vodkapennepenneallavodka.aspx
[ afbeelding ]
Sja, komt toch wel van pas bij het koken hoor.quote:
Dit lijkt op dat spul mijn moeder maakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
deze week hadden we pasta met wodkasaus:9
die is zoooo lekker
niet mijn plaatje maar wel het originele recept (ook erg simpel)
http://www.pickycook.com/pasta/vodkapennepenneallavodka.aspx
[ afbeelding ]
Dat is geen macaroni en ik zie geen gestold vetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
O jaaaaa !!!!!!!
Dit ziet er hetzelfde uit als mijn pan met macaroni alleen de macaroni is groter????
nee kree, neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
O jaaaaa !!!!!!!
Dit ziet er hetzelfde uit als mijn pan met macaroni alleen de macaroni is groter????
Weet niet eens waar ik moet beginnen...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, komt toch wel van pas bij het koken hoor.
Is er nog meer in de keuken dat je mist?
Sidenote:
Wat ga ik donderdag voor mijn gast maken?
twee keer roeren voor de foto en het was hetzelfdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is geen macaroni en ik zie geen gestold vet
Koken met drank is heerlijk juist!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:44 schreef debeterebob het volgende:
Koken met vodkaSerieus zonde van al die alcohol lijkt me. Of mis ik iets?
Echt heel fijn ziet het er niet uit, maar je krijgt wel zin om het op te eten. Groot verschilquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee kree, nee
het ziet er niet het zelfde uit
Betekent dat alles opzuipen voor je aan het koken toekomt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koken met drank is heerlijk juist!![]()
Alhoewel ik wel een Joop Braakhekke type ben
hihi, Wil je mijn Valentijn zijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:48 schreef Myraela het volgende:
Maar kree, waar woon je nou godverdomme. Ik wil een briefje onder je deur doorschuiven.
Dat nog net niet. Maar bijvoorbeeld een scheut rode wijn in een runderstoofschotel betekent dan wel de rest van de fles voor mijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Betekent dat alles opzuipen voor je aan het koken toekomt?
Neen, 1 briefje bij hem en eentje bij z'n buurmeisje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hihi, Wil je mijn Valentijn zijn?
gr gr
PS je weet niet wie ik ben, maar ik hou van piemels.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
gr gr
Ik mis alleen een vriezer voor ijs.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet eens waar ik moet beginnen...
Maar wat mis jij, of wat denk je dat je echt moet hebben?
Hou effe rekening ermee dat mijn keuken 1m groot is, incls kookplaten en wasbak
Aaaargh ik wil weg hieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Hij is goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
gr gr
Kree woont vlak bij Twi.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen, 1 briefje bij hem en eentje bij z'n buurmeisje.
Matchmaker.
Ghehehequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:48 schreef Myraela het volgende:
Maar kree, waar woon je nou godverdomme. Ik wil een briefje onder je deur doorschuiven.
Jij matchmaker. Tsssk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Matchmaker.
hahaha kun je niet want 1 deur voor iedereenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Matchmaker.
Je zet je adres op FOK!?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ghehehe
Badstraat 20,
zet er maar op voor kree
Zitten nog 10 man daar
Tegenover de halfords? 1 deur en geen eigen brievenbus?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ghehehe
Badstraat 20,
zet er maar op voor kree
Zitten nog 10 man daar
Jaah er zitten er twee maar ik heb geen sleutel denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegenover de halfords? 1 deur en geen eigen brievenbus?
stop eens met kleren kopen joh..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef Myraela het volgende:
Ik faal echt hard, ik heb mijn inkomsten meer dan verdubbeld, maar mijn uitgaven net zo hard/nog harder.Ik kan echt niet met geld omgaan.
Ik heb wel al een beetje gespaard en er nog niet afgehaald.
Heb ik gedaan, maar zie ze verder weinig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien moet je een keer hoi zeggen tegen je huisgenoten
Wij eten rijst met boontjes en gehaktballetjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
niet vloeken in de keuken!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
Verdomme het stond in een spoiler en op verzoek....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet vloeken in de keuken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja haha, nou laat ik het zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best lekker hoor.Do what you love, love what you do!
Eerlijk, ik kan heerlijk koken, en recepten zet ik op mijn blog, maar ik doe m zonder foto's hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja haha, nou laat ik het zeggen.
Best lekker hoor.
blog? doe eens linkje? (of via dm?)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Eerlijk, ik kan heerlijk koken, en recepten zet ik op mijn blog, maar ik doe m zonder foto's hoor
dat ziet er best oke uit!quote:
Als je nu denkt die wrap is een pan.quote:
nee..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
Als je nu denkt die wrap is een pan.
dan ziet het er hetzelfde uit als kots van ome kree
Pics van eten voor je zelf alleen danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga zo ook maar koken. En dan alleen eten
Vriendje moet zo nodig aan een lekker lichaam trainen
echt zo niet!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef Cassandra87 het volgende:
en wtf is dat met ome Kree wie heeft dat verzonnen
Maar.. Maar.. Dat is toch ook een cavia??quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt zo niet!
waarom hebben die slome autisten altijd zo veel moeite met de waarheid zien?
altijd stug vasthouden aan een compleet irrationele mening
ik voel me hier af en toe alsof we met zijn alle naar een olifant kijken en iedereen zegt oh grappige olifant en dat hier dan weer zo'n autist moet roepen nee het is een cavia! zie je dat niet?
inderdaadquote:
Ik lees blablablablablabalbalbla.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt zo niet!
waarom hebben die slome autisten altijd zo veel moeite met de waarheid zien?
altijd stug vasthouden aan een compleet irrationele mening
ik voel me hier af en toe alsof we met zijn alle naar een olifant kijken en iedereen zegt oh grappige olifant en dat hier dan weer zo'n autist moet roepen nee het is een cavia! zie je dat niet?
Nee sorry hoor, neefje en nichtje van mijn vriend vragen al tijden of we gaan trouwen en of ik dan tante ben, nu is dat eerste bijna zo ver maar ze mogen me geen tante noemen!quote:
Behalve dan dat het niet drijft in het vet en er verse (iig toen ik het kookte, dit is wat er over is van eerder) ingredienten inzitten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee sorry hoor, neefje en nichtje van mijn vriend vragen al tijden of we gaan trouwen en of ik dan tante ben, nu is dat eerste bijna zo ver maar ze mogen me geen tante noemen!
Ow zucht gaan we weer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
het maakt dat hele 'ik ben echt geen pedo!!!' niet echt geloofwaardiger
kom maar even bij ome kree op schoot...
juk
cavia!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ow zucht gaan we weer.
Ik chat nog steeds met haar hoor.
jaja en pedo nee.
Ik heb ook sperma hoor, maar nu even niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
again, geen bril, tv ver weg.. Ik las sperma..
Doe maar lekker groeien.. En vermenigvuldigen.. En aftrekken.. En verminderen.. Ofzo..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook sperma hoor, maar nu even niet.
Je kan vast nog wel wat maken voor drquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook sperma hoor, maar nu even niet.
Owh en ze is 16 hoor inmiddels ;Pquote:
Ik heb mijn privébank thuis hoor. alleen is die eerst naar de sportschoolquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan vast nog wel wat maken voor dr
ROUND 233423452423quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ow zucht gaan we weer.
Ik chat nog steeds met haar hoor.
jaja en pedo nee.
ooo wow!quote:
Nog maar 2 jaartjes geduld en het is legaal!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
Owh en ze is 16 hoor inmiddels ;P
ghehehe om de boel maar op te stoken
Niet!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nog maar 2 jaartjes geduld en het is legaal!
Eet die wel genoeg eieren om de kwaliteit van zn sperma hoog te houden? En genoeg fruit voor de smaak?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn privébank thuis hoor. alleen is die eerst naar de sportschool
Je geniet er wel van dat we je allemaal een pedo vinden, of niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
Owh en ze is 16 hoor inmiddels ;P
ghehehe om de boel maar op te stoken
Het was heel romantisch een compromisquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooo wow!
super cool!
ik ben kei jaloers
wie heeft wie gevraagd en when is the big day?
(en willen die schapen in het serieuze topic nu nog niets van je aan nemen? ik bedoel dit is toch wel bewijs dat je iemand kunt 'strikken'
Goed voorbeeld dusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het was heel romantisch een compromisNiet cliché op de knieen. 23 augustus en daarna gaan we heerlijk aansluitend naar praag vliegen
En ik ben een slecht voorbeeld want we kennen elkaar via fok
Toch jammer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn privébank thuis hoor. alleen is die eerst naar de sportschool
Nee hoor, weet dat ze me wel leuk vindt. En ik weet dat het niet kan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je geniet er wel van dat we je allemaal een pedo vinden, of niet?
Je hoopt gewoon nog steeds op pussy, anders zou je niet met haar chatten.
kree is echt het type dat over 20 jaar naar de politie gaat en moorden bekent voor de aandachtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je geniet er wel van dat we je allemaal een pedo vinden, of niet?
Je hoopt gewoon nog steeds op pussy, anders zou je niet met haar chatten.
Ik zou moorden bekennen, alleen maar om door spencer reid geanalyseerd te wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kree is echt het type dat over 20 jaar naar de politie gaat en moorden bekent voor de aandacht
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het was heel romantisch een compromisNiet cliché op de knieen. 23 augustus en daarna gaan we heerlijk aansluitend naar praag vliegen
En ik ben een slecht voorbeeld want we kennen elkaar via fok
tering wat denk je wel niet van mequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kree is echt het type dat over 20 jaar naar de politie gaat en moorden bekent voor de aandacht
da je erg eenzaam bent en geen idee hebt hoe je op een constructieve en positieve manier aandacht krijgtquote:
Als jij weer een nieuwe beoogde hossel hebt is het ook een soort van nieuws van een jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
Ik snap niet waarom het hier alweer over gaat, dit gezeik is van een jaar geleden. Tyf er mee op.
iddquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
Ik snap niet waarom het hier alweer over gaat, dit gezeik is van een jaar geleden. Tyf er mee op.
Lekker klein, alleen getuigen, en achteraf brunchen met zijn allen (smiddags vliegen we al)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en word het iets groots of kleins juist?
Ik heb gisteren ook allemaal zitten kijken met mijn liefnaar wie, over hoe veel jaar etc
ach schatje whatsgeburt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef benzin het volgende:
Voorlopig heb ik geen zin meer om hier te posten. Vanochtend en vanmiddag is alles wat ik heb gezegd verdraaid en belachelijk gemaakt. Er worden woorden in mijn mond gelegd die ik niet heb genoemd.
Ben er voorlopig klaar mee.
waarom kom je dit dan posten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef benzin het volgende:
Voorlopig heb ik geen zin meer om hier te posten. Vanochtend en vanmiddag is alles wat ik heb gezegd verdraaid en belachelijk gemaakt. Er worden woorden in mijn mond gelegd die ik niet heb genoemd.
Nou eerlijk dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
da je erg eenzaam bent en geen idee hebt hoe je op een constructieve en positieve manier aandacht krijgt
Nee als ik weer iets te klagen heb is het nieuws van een jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jij weer een nieuwe beoogde hossel hebt is het ook een soort van nieuws van een jaar geleden.
cutequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lekker klein, alleen getuigen, en achteraf brunchen met zijn allen (smiddags vliegen we al)
Ik zou het anders ook heeeel groot willen doen maar das niets voor mijn vriend en daar hebben we t geld dit jaar ook niet voor
Ik heb geen zolderquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
fokkers daten toch niet, dat zijn toch allemaal zolderautisten?![]()
Leuk dat je dit komt melden, volgens mij waren wij er ook allemaal klaar mee. Weet niet waarom je dan nog om aandacht komt vragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef benzin het volgende:
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk dat je dit komt melden, volgens mij waren wij er ook allemaal klaar mee. Weet niet waarom je dan nog om aandacht komt vragen.
We zijn het erover eens dat we het oneens zijn. Dat is toch geen reden om ergens niet meer te komen? Een goede vriend van mij denkt bijna hetzelfde als jij, maar ik ga nog graag met hem om, ook al verschillen we op dit vlak fundamenteel van mening.
Nou geen traditionele omdat het zo klein is vind ik dat zo zonde van het geldquote:
Denk je dat je anders bent als mij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef benzin het volgende:
Wie weet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ook niet, woon in een 2-kamer flat in amsterdam.
Misschien is dat de oplossing
cutequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou geen traditionele omdat het zo klein is vind ik dat zo zonde van het geld
Ik probeer wel nog 10 kg af te vallen en als dat is gelukt komt er wel een mooie jurk
Man the fuck up Benzinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:24 schreef benzin het volgende:
Nouja niet allemaal, maar het komt hard over van sommigen.quote:
Nou knuffel voor kree en benzin dan maarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja niet allemaal, maar het komt hard over van sommigen.
Kan ik best begrijpen.
Ik deal er wel mee, maar iedereen die hier post, moet ook weten dat het soms heel hard kan overkomen in woorden op internet..
jaaa knuffeltje terug hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou knuffel voor kree en benzin dan maar
whahahaha dit meen je zo nietquote:
mag ik eentje komen halen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
ooeeh damn die cakejes ruiken lekker!
ik wil er eigenlijk nu al een
Ja jij hebt heule hoge kast. Ik kom ook niet op mijn kast, die is 2 meterquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahahaha dit meen je zo niet
maar leuk geprobeerd kree
ik spring alleen niet zo makkelijk op de kast als jij
Jij overkomt alleen ,hard voor de vrouwen..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kom alleen hard voor de vrouwen
"
Oja over moest nog ergens
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef, ik hoef geen dingen te weten over je eikel
Ik doe ook niet aan sonja bakkerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet 365 dagen per jaar schijt aan sonja hebben. Volgens mij gaat er geen dag voorbij dat ik haar regels niet overtreed
ja hoor!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mag ik eentje komen halen?
Ik ga schijt aan sonja dag doen en straks ook lekkers halen
Nee niks eigenlijk behalve dat er heel snel conclusies worden getrokken die niet waar zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat benzin kwetst snap ik nog wel. Wat raakt jou nou kree?
Amen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet 365 dagen per jaar schijt aan sonja hebben. Volgens mij gaat er geen dag voorbij dat ik haar regels niet overtreed
Nee niks eigenlijk, wat maak je je druk dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nee niks eigenlijk behalve dat er heel snel conclusies worden getrokken die niet waar zijn.
En mfn die het er maar om doet om discussie te krijgen.
En de rest die dat maar wat te graag aanmoedigt door opmerkingen etc.
Waar is snarf??
Die is de liefste
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik probeer wel op te letten hoor want ik ben echt modder vet
maar ik mag in het weekend wel wat lekkers
de cakejes zijn voor mama want die is jarig
Dat heb ik dus bijvoorbeeld ook helemaal niet zo gezegd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
je moet begrijpen bezin, dat het hele: je bent een goed mens als je niet sext
en je stijgt in waarde (dus de rest is minder waard) als je niet sext niet bepaald aardig over komt
Ik hoopte dat mensen hun excuses zouden aanbieden, maar dat was blijkbaar te optimistisch gedacht.quote:
Squat je al?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik probeer wel op te letten hoor want ik ben echt modder vet
maar ik mag in het weekend wel wat lekkers
de cakejes zijn voor mama want die is jarig
moet ik je gaan quoten? want dat heb je wel gezegd bezinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus bijvoorbeeld ook helemaal niet zo gezegd.
[..]
Ik hoopte dat mensen hun excuses zouden aanbieden, maar dat was blijkbaar te optimistisch gedacht.
Sowieso is mc donalds ook niet lekkerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik let er alleen op dat ik niet vet kook, en meer groenten dan pasta of rijst bijv. Maar eet verder alles wat ik lekker vind (behalve mc donalds)
squat?quote:
Lieverd, jij trekt je te veel aan, en je bent te veel aan het draaien om maar lief en leuk en aardig gevonden te worden. Ik snap je wel, maar zo werkt het helaas niet in het echt..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ik hoopte dat mensen hun excuses zouden aanbieden, maar dat was blijkbaar te optimistisch gedacht.
Waar moet ik mijn excuses voor aanbieden?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Wel gek dat iedereen dit leest.quote:
tnxquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik let er alleen op dat ik niet vet kook, en meer groenten dan pasta of rijst bijv. Maar eet verder alles wat ik lekker vind (behalve mc donalds)
aaargh ik maak me niet druk hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee niks eigenlijk, wat maak je je druk dan?
Behalve die pedo verhalen?
de mac is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso is mc donalds ook niet lekker
Jongen, ik had gewoon een discussie met je. Ik heb je niet beledigd, niet eens mijn best gedaan om dat te doen. En dan durf je ook nog om excuses te vragen omdat jij bij het minste of geringste al op je ziel getrapt bent?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef benzin het volgende:
Je mag me quoten, want ik heb niet gezegd wat jij nu zegt dat ik gezegd heb, jullie hebben het niet goed geïnterpreteerd. Maar als je denkt dat te kunnen vinden dan ben ik wel benieuwd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet ik je gaan quoten? want dat heb je wel gezegd bezin
lees maar terug
Ik herhaal alleen wat ik hier boven las, en dan heb ik het woord pedo of die zinspeling net nog niet eens in mijn mond gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
aaargh ik maak me niet druk hoor.
En het hele woord pedo???
Waar slaat dat op dan?
Leg best wel eens mn hart blood hier, en dat komt niet altijd overeen met iedereen.
Nou hoeft ook niet.
Waarom pedo verhalen, leg dat maar eens uit?
Wij hebben het met zn allen niet goed geinterpreteerd neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Je mag me quoten, want ik heb niet gezegd wat jij nu zegt dat ik gezegd heb, jullie hebben het niet goed geïnterpreteerd. Maar als je denkt dat te kunnen vinden dan ben ik wel benieuwd.
Ik ga eten.
Gast, je moet niet alles zo serieus nemen. Meeste mensen zijn net bot tegen vrienden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
okquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen wat ik hier boven las, en dan heb ik het woord pedo of die zinspeling net nog niet eens in mijn mond gehad
Die moet gewoon poepen maar was te laat in het kleinste kamertje. Doe dat dan ook voor het sporten..quote:
jaja sorry schatje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je interpreteerde me verkeerd, bied je excuses aan!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Je mag me quoten, want ik heb niet gezegd wat jij nu zegt dat ik gezegd heb, jullie hebben het niet goed geïnterpreteerd. Maar als je denkt dat te kunnen vinden dan ben ik wel benieuwd.
Ik ga eten.
de wereld is nu minder, dus is het slechter als mensen gewoon seks hebben?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, wat jullie gisteravond en nu vertellen is een behoorlijke schok en ik vind de wereld nu echt een mindere plek hierdoor. Dus neem het wel een soort van aan, maar heb bijna het gevoel dat ik voor de gek word gehouden.
Ik vind mijn beeld van de wereld mooier dan de wereld.
dus de waarde van iemand word minder als ze sex hebben?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef benzin het volgende:
[..]
ICT ja.
[..]
Nee. Ik vergelijk de waarde van een persoon met de waarde van geld wanneer er inflatie optreedt. Waarom denkt niemand na?
botterquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef kipknots het volgende:
[..]
Gast, je moet niet alles zo serieus nemen. Meeste mensen zijn net bot tegen vrienden.
he bah als ik er dan zo uit ga zien blijf ik er ver vandaanquote:
drommel moet dat zo doen anders komt zn harde kak er niet uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he bah als ik er dan zo uit ga zien blijf ik er ver vandaan
Vrouwen hebben daar te weinig testosteron voor. Je zal er als vrouw zonder hormonen nooit echt gespierd uit gaan zienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geile kuitenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier een voorbeeld van een vrouw die squat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Veel te bulky voor mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik vind haar niet mooiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je niet met haar zou willen ruilen
ik ben bang dat als ik het uit ga leggen ik de inhoudelijke discussie weer aanzwengel en daar voel ik niet zo veel voorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
rhubarbje ik snap de context van de quotes niet
Ik vind haar kuiten niet mooiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je niet met haar zou willen ruilen
okquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben bang dat als ik het uit ga leggen ik de inhoudelijke discussie weer aanzwengel en daar voel ik niet zo veel voor
sorry
Hijs goed he?quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hai marba jij schijnt de liefste te zijn
aandacht werd wel meteen getrokken ja ghhequote:
Ik niet he? Nee toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hai marba jij schijnt de liefste te zijn
Nou....het ging over zijn kookkunsten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
nu wil ik het toch wel weten, heeft kree zijn wie-is-het-liefste-topic-meisje-lijstje er tóch doorgekregen...?
Hoe wist jij dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
nu wil ik het toch wel weten, heeft kree zijn wie-is-het-liefste-topic-meisje-lijstje er tóch doorgekregen...?
Niet dat ik die niet zou doen, maar ik dacht dat ik er 1 moest kiezen.quote:
echt? dat vind ik heel onaantrekkelijkquote:
ik ook!quote:
Aaahw marbaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
Ik snap het niet, je interpreteert het echt niet zoals ik het bedoelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
de wereld is nu minder, dus is het slechter als mensen gewoon seks hebben?
[..]
dus de waarde van iemand word minder als ze sex hebben?
je moet toch snappen dat dit niet zo chill is om te zeggen
en ik zeg dit niet om de inhoud van de discussie weer aan te zwengelen maar om duidelijk te maken dat niemand jou excuses verschuldigd is omdat je zelf nou niet bepaald open minded bent als het gaat om mensen die niet in je straatje passen
Slet!quote:
Ja sorry, kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt? dat vind ik heel onaantrekkelijk
maar ja smaak en zo he
[..]
ik ook!
nou ja die rechter dan op die ene foto, die andere minder
dan zou ik gaan werken aan de manier waarop je iets brengtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je interpreteert het echt niet zoals ik het bedoel
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:12 schreef kipknots het volgende:
Die laatste foto zou ik voor de middelste gaan.
nee kree, neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Aaahw marba
Het was niet zo erg allemaal
Owh en het lijstje heb ik maar laten gaan voordat ik aan de hoogste topic boom werd opgehangen..
hoe heb je t bedoeld?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef benzin het volgende:
[..]
konijntje, wiebelenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee kree, nee
je werd aan de hoogste boom gehangen en toen wilde het nog niet los laten
dat is dus precies andersom
olifant, cavia en zo
ik vind die rechtse echt ver uit de lekkerstequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:12 schreef kipknots het volgende:
Die laatste foto zou ik voor de middelste gaan.
Laat het benzin maar niet horenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik ook!
nou ja die rechter dan op die ene foto, die andere minder
Jaja oh allerhoogste wijste, zal het maar aannemen omdat je een meid bent.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee kree, nee
je werd aan de hoogste boom gehangen en toen wilde het nog niet los laten
dat is dus precies andersom
olifant, cavia en zo
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:16 schreef ook_gek het volgende:
ik zie een vrouw niet als lust opject, mij gaat het om de klik en het innerlijk.
Hou dan toch ook op en negeer de posts ipv toch nog een reactie, vooral met dat niet serieuze einde: ik ben er wel klaar meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja oh allerhoogste wijste, zal het maar aannemen omdat je een meid bent.
Maargoed
Verder nu hoor ben er wel klaar mee onderhand
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef kipknots het volgende:
[..]
Slet!Weet je wel hoe lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Delen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind die rechtse echt ver uit de lekkerste
misschien wel de lekkerste van de 3
Die vormenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind die rechter toch wel een beetje chubby.
Wat vinden jullie precies aantrekkelijk aan haar?
Die jannen natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
je moet de lat niet te hoog leggen, anders neuk je nooitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom word je daar dan zo vrolijk van?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef benzin het volgende:
[..]
De heupen etc?quote:
quote:
Ik leg de lat meestal op bed, ik ben niet zo groot.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet de lat niet te hoog leggen, anders neuk je nooit
Heel voorzichtig een korte samenvatting dan maar:quote:
Daar zou ik ook wel een stukje mee willen zwemmenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef kipknots het volgende:
Maar als ik echt een keuze moet maken, doe mij dan dit maar.
[ afbeelding ]
Alleen die tattoo
TRAMPSTAMP!! When you know you have a bargain, just look for the stamp!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef kipknots het volgende:
Maar als ik echt een keuze moet maken, doe mij dan dit maar.
[ afbeelding ]
Alleen die tattoo
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel voorzichtig een korte samenvatting dan maar:
Ik zou het niet fijn vinden als een potentiëel vriendinnetje teveel ervaring heeft met zoenen en meer. Ik vind het veel bijzonderder en waardevoller als een meisje dat nog niet te vaak heeft weggegeven.
Buiten het feit om dat ik vind dat dat het minder speciaal maakt omdat ik liever niet nummer 10 wil zijn denk ik ook dat het me onzeker zou maken als ze promiscuer dan mij zou zijn geweest.
Ik zou het ook niet fijn vinden als ze te overdreven sociaal en actief is om een soortgelijke reden.
Ik wil hiermee echter niet zeggen dat wat ik vind een algemene regel zou zijn, als meisjes dat wel willen doen dan kan en hoef ik ze niet te stoppen.
Daarnaast heb ik mijn verbazing geuit over de enorme hoeveelheid zoen- en sekspartners van enkele dames in dat topic. Ik heb gezegd dat dat mij verbaast en frustreert en dat ik gezien wat ik hierboven betoog dat niet het meest prettige wereldbeeld is dat ik me voor kan stellen ten behoeve van mijn datingperspectieven.
Ik heb echter niet beweert dat dat een algemene regel zou zijn en dat meisjes die besluiten dat te doen per se slecht zijn.
Knul, blijf zo denken en je zult kansloos, zielig en alleen eindigen op een zolderkamer. Weg rotten in zelf medeleiden als de eeuwige maagd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden als een potentiëel vriendinnetje teveel ervaring heeft met zoenen en meer. Ik vind het veel bijzonderder en waardevoller als een meisje dat nog niet te vaak heeft weggegeven.
Buiten het feit om dat ik vind dat dat het minder speciaal maakt omdat ik liever niet nummer 10 wil zijn denk ik ook dat het me onzeker zou maken als ze promiscuer dan mij zou zijn geweest.
Ik zou het ook niet fijn vinden als ze te overdreven sociaal en actief is om een soortgelijke reden.
Ik wil hiermee echter niet zeggen dat wat ik vind een algemene regel zou zijn, als meisjes dat wel willen doen dan kan en hoef ik ze niet te stoppen.
Daarnaast heb ik mijn verbazing geuit over de enorme hoeveelheid zoen- en sekspartners van enkele dames in dat topic. Ik heb gezegd dat dat mij verbaast en frustreert en dat ik gezien wat ik hierboven betoog dat niet het meest prettige wereldbeeld is dat ik me voor kan stellen ten behoeve van mijn datingperspectieven.
Ik heb echter niet beweert dat dat een algemene regel zou zijn en dat meisjes die besluiten dat te doen per se slecht zijn.
Wanneer noem je iets te overdreven sociaal en actief?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef benzin het volgende:
Hey krijg nou wat, een Benzin post zonder diequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:25 schreef benzin het volgende:
Net als je denkt dat je elk woord zo hebt afgewogen dat niemand er meer over kan vallen doen ze dat toch
Nouja op zich niets mis mee toch? Maar je weet wel dat een ervaren meisje je niet per definitie onzeker hoeft te maken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen 'Ik wil dat gewoon, kan mij het schelen wat jullie vinden!'.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:25 schreef benzin het volgende:
Net als je denkt dat je elk woord zo hebt afgewogen dat niemand er meer over kan vallen doen ze dat toch
Das dan mooi kut voor je want de kans is groot dat of murdera, of mystikvm of drommeldaris of screwloose ze al geneukt hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef benzin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Niemand valt erover, het is alleen zo dat je met deze instelling nooit en te nimmer een vriendin zult vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:25 schreef benzin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |