Bereken in de spoiler je aantrekkelijkheid voor Benzinquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spaghetti koken, zeevruchten in een pan met wat olijfolie, gemalen peper en fijngehakte knoflook, even heel kort heet maken, afblussen met wat witte wijn, verse perselie en fijngesneden roma tomaatjes samen met wat fijngesneden rode ui en een kleine 5 minuutjes smoren, serveren over de pasta. Done.quote:
helemaal zelf of met pindakaas?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maak wel zelf pindasaus.
Als een baas.
net zo lang als zelf de roomsaus makenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:23 schreef debeterebob het volgende:
Mijn niveau is meer dit:
Pasta koken, beetje olie erbij. Gehakt (goed veel) rul bakken en dan paar uitjes, broccoliroosjes erbij en veel champignons toevoegen. Roomsaus van honig erbij doen en melk en water. Als het bijna klaar is zalm.
Half uurtje werk en wel chill eten
Oooh fuckquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helemaal zelf of met pindakaas?
[..]
net zo lang als zelf de roomsaus maken
Maissoep met quesedillas?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet waar ik ga eten als ik ooit in Leiden kom
Wel met pindakaas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helemaal zelf of met pindakaas?
[..]
net zo lang als zelf de roomsaus maken
goed begin maar niet echt gelijk aan zelf pindasaus maken hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maissoep met quesedillas?
[..]
Wel met pindakaas.
Maar met een knoflookje, ketjap, santen, bruine suiker en sambal.
Daar is ook een poederzakje vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil iets maken met rijst, sate en boontjes ofzo. Gewoon van die simpele prut. Moet ik dan de rijst en de boontjes apart koken en de sate in de magnetron?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow god barbaren!
deze dan: (wel geen pasta maar super simpel en moet mannen aan spreken)
sausje maken van ketjap, sambal en knoflook
kipknotskluif dingen in een ovenschaal, sausje er op en in de oven voor 45 minuten (180 graden)
rijst bij koken en groenten naar keuze (salade of zo uit een zak)
Nee, daarom zeg ik ook: als een baas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed begin maar niet echt gelijk aan zelf pindasaus maken he
Iets met veel vleesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maissoep met quesedillas?
[..]
Wel met pindakaas.
Maar met een knoflookje, ketjap, santen, bruine suiker en sambal.
Alles zelf maken is ook zo overdreven veel gedoe. Maar wel lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed begin maar niet echt gelijk aan zelf pindasaus maken he
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil iets maken met rijst, sate en boontjes ofzo. Gewoon van die simpele prut. Moet ik dan de rijst en de boontjes apart koken en de sate in de magnetron?
Stoofpot bohquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh, ik krijg hierdoor ineens trek in winters eten, op een of andere manier.
Stamppot andijvie met pastinaak.
uiteraard ben ik een goeie date!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alles zelf maken is ook zo overdreven veel gedoe. Maar wel lekker inderdaad.
Je zou een goede date zijn
Er staan nu al verscheidene recepten kerel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:28 schreef kree het volgende:
die TT,
Nodig me maar eens uit voor wat beters dan
lekker eten is ook voor een deel sfeer hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:28 schreef kree het volgende:
die TT,
Nodig me maar eens uit voor wat beters dan
Haaaah en als dat in de pan zit?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
dit eten wij als we maar 5 minuten hebben:
noodles koken
pindasaus opwarmen
in bak mikken
zakje komkommer rauwkost mix er bij
wat katjang pedis nootjes er bij
Ik ben niet zo bang voor spinnenwebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard ben ik een goeie date!!
behalve dan dat ik een sloerie ben op de benzin schaal
maar ik ben al een hele dag bezig met weer dicht groeien!!
Teringquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker eten is ook voor een deel sfeer he
dus nee dankje
Jij vuige culinaire slet!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard ben ik een goeie date!!
behalve dan dat ik een sloerie ben op de benzin schaal
maar ik ben al een hele dag bezig met weer dicht groeien!!
de eerst volgende keer zal ik een foto maken van hoe heerlijk dat er uit kan zienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Haaaah en als dat in de pan zit?
En je maakt er een foto van, hoeveel beter zier dat er dan uit als mijn macaroni?
OOOOOH SNAPquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus nee dankje
Ja, maar dat is omdat bij jou alles drijft in vet en water...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Haaaah en als dat in de pan zit?
En je maakt er een foto van, hoeveel beter zier dat er dan uit als mijn macaroni?
Nou, dacht dat het alleen over eten ging maar je vindt me een eikel dus?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus nee dankje
Die zijn zo heerlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben mijn wekelijkse kapsalon naar binnen aan het werken
Je weet dat ik je hieraan aan ga houden heej?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de eerst volgende keer zal ik een foto maken van hoe heerlijk dat er uit kan zien
Bacon is overratedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.epicmealtime.com/videos/2012/2/28/meat-farm.html
Deze?
Ach 1 per week mag wel vind ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn zo heerlijk.
Ik werd er alleen zo dik van. Dus geen kapsalon voor kaneel meer.
hoe kree? hoe?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet dat ik je hieraan aan ga houden heej?
Hahaha, nou ben benieuwd zal maar niet te snel conclusies trekken.
linkje?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb in het vorige topic al geshowt hoe heerlijk mijn eten er uit ziet
True.quote:
1 keer per week vind ik best veel eigenlijk.quote:
Gehakt in olie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, ik kan pas sinds een paar maand een beetje fatsoenlijk koken. Zal ik eens foto's maken?
Jij pakt toch ook altijd maar Knorrpakjes?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, ik kan pas sinds een paar maand een beetje fatsoenlijk koken. Zal ik eens foto's maken?
Weet ik niet maar euh, je zegt net zelf "de volgende keer dat ik dat maak zal ik een foto neerzetten"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kree? hoe?
wanneer weet jij nou of ik dat eet?
maar ik zou het niet zeggen als ik niet bereid was het te doen
Fucking hel wat ziet die farm er teringlekker uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.
Ik eet eigenlijk zelden vlees. Vind het niet eens zo lekker, opzich.
[..]
1 keer per week vind ik best veel eigenlijk.
Maar je leek het best te kunnen hebben. Dus het zal wel goed zijn.
[..]
Gehakt in olie.
JA doe maarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
ik weet niet hoe je een link doet naar een post?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
dan ga ik ook even spammen hoor!
niet van gister (was er niet op voorbereid natuurlijk) maar ik maak wel eens een fototje van mijn voer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |