Welke fansub?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:44 schreef De_Ilias het volgende:
gundam unicorn episode 5 8 minute ep bekeken.
dat ziet er heel erg goed uit, gaat zeker top worden, marinda die de black unicorn bestuurt.
Sucks for you.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Commie mkv bestanden(720P en 1080P) werken niet zo goed bij mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11. Athrun Zala (Gundam SEED)
Waarom u haat een van mij favoriete personages Japan?
13. Kurisu Makise's Father (Steins;Gate)
Hij was een onbelangrijke douche waarom staat hij erbij?
33. Job Trunicht (Legend of the Galactic Heroes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.34. Magneton (Pokémon)
lol wat?
http://www.jefusion.com/2(...)st-unforgivable.html“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haha deze lijst.
09. Tomohiko Kazami (Another)
15. Takako Sugiura (Another)
wie?
02. Makoto Ito (School Days)
07. Sekai Saionji (School Days)
18. Kotonoha Katsura (School Days)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11. Athrun Zala (Gundam SEED)
Waarom u haat een van mij favoriete personages Japan?
13. Kurisu Makise's Father (Steins;Gate)
Hij was een onbelangrijke douche waarom staat hij erbij?
33. Job Trunicht (Legend of the Galactic Heroes)Wat doet Haruhi er eigenlijk tussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.34. Magneton (Pokémon)
lol wat?
http://www.jefusion.com/2(...)st-unforgivable.html![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze wordt gehaat omdat ze mensen chanteert, mishandelt en over het algemeen schaamteloos is.
Ze komt er mee weg, daarom is ze mijn God.
[ afbeelding ]
wat is daar mee?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:47 schreef Easymodo het volgende:
Die tante van the grave of the fireflies...
Deze post heeft 2 doelen:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Klipnap het volgende:
Even spammen hoor, maar dit topic mogen jullie niet missen Fok! OP ZOEK NAAR ZICHZELF!!!!
Nu al topic van het jaar![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:10 schreef robin007bond het volgende:
Haha, geweldige TT.
[..]
Sucks for you.
mplayer speelt sowieso alles af, dus ik vraag me echt af wat je verkeerd doet
Compile die zooi gewoon. Het is geen rocket science
Het kan natuurlijk ook zijn dat je pc gewoon te sloom is. Anders moet je even frameskip aanzetten. -framedrop
Ja. Film is 5 mei uitgekomen in de bios.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Willekeurige Japanse reclame:
[ afbeelding ]
(komt er een live-action Space Brothers?)
quote:Dear Reagan,
Thank you for your order with TheHut.com. Details of your order are listed below:
Item
Ninja Gaiden Sigma 2 - PS3
Usually dispatched within a month
Disgaea 4: A Promise Unforgotten - PS3
Usually dispatched within 24 hours
Price Qty Gift Wrapping Subtotal
¤19.45 1 ¤0.00 ¤14.50
¤19.45 1 ¤0.00 ¤14.50
Discount: Your discount has been applied. -¤9.90
Delivery Total: ¤1.19
Total: ¤30.19
250 uur?Hoe dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:10 schreef wdn het volgende:
Disgaea 4: A Promise Unforgotten - PS3 moet ik nog steeds halen
Zag'm liggen maar koos voor 6 2de hands games. Week later wastie pleite
Deel 3 was dik 250 uur aan gameplay. Heb er een gehele vakantie aan besteed
Main story, side quests en dungeons, dark assembly, item world, als je alle content wilt unlocken ben je je idd 200+ uur bezig(zeker omdat het unlocken van bepaalde uber characters inhoud dat je 3 of 4 specifieke classes tot l 100/200 moet grinden, in de eerste 2 delen tenminste).quote:
Kan niet wachten tot Disgaea 4quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Main story, side quests en dungeons, dark assembly, item world, als je alle content wilt unlocken ben je je idd 200+ uur bezig(zeker omdat het unlocken van bepaalde uber characters inhoud dat je 3 of 4 specifieke classes tot l 100/200 moet grinden, in de eerste 2 delen tenminste).
Maar dat geld voor de meeste nippon ichi SRPGs.
250 uur...quote:
Ja, was al eerder gezegd. Ik had zelfs een Youtube filmpje gepost.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Willekeurige Japanse reclame:
[ afbeelding ]
(komt er een live-action Space Brothers?)
Vertelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk dat ik zojuist gespoilerd ben.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:09 schreef Bakakame het volgende:
Overigens in de trein gisteren Hyouka 2 gezien.
I think I'm in luuuuurve![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik begrijp wat je bedoelt. Het interieur van dat bruine café is gewoon om verliefd op te worden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:09 schreef Bakakame het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Van Juno naar Chitanda? Dat is wel een erg grote stap.quote:
Ik heb meerdere waifu's.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:27 schreef Key. het volgende:
[..]
Van Juno naar Chitanda? Dat is wel een erg grote stap.
Net even gekeken, tot nu toe leuke anime
Ditquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Het interieur van dat bruine café is gewoon om verliefd op te worden.
Polygamie is bij wet verboden. Geniet van je gevangenisstraf.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb meerdere waifu's.
Nagisa blijft mijn opperwaifu.
Toen ik dat zag ging er een wenkbrauw omhoog. Eigenlijk was het best welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit
Ik weet niet of ik Accel World nog wel wil zien eigenlijk. Een cliffhanger bij "Ik heet..." is te zot voor woorden.
Accel World is leukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit
Ik weet niet of ik Accel World nog wel wil zien eigenlijk. Een cliffhanger bij "Ik heet..." is te zot voor woorden.
Belachelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Polygamie is bij wet verboden. Geniet van je gevangenisstraf.
Ze is veel te jong voor jou! Ik ben van haar leeftijd. Ik schat haar in ieder geval niet ouder dan 16.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:56 schreef Bakakame het volgende:
Blij dat jullie verliefd zijn op het interieur, ik ga voor Chitanda
Robin, AF
MIJN
Mio is nog ouder dan jijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Belachelijk
[..]
Ze is veel te jong voor jou! Ik ben van haar leeftijd. Ik schat haar in ieder geval niet ouder dan 16.
Ja maar jij houdt niet genoeg van haar, je hebt nog anderen! Ik heb genoeg aan alleen haarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Belachelijk
[..]
Ze is veel te jong voor jou! Ik ben van haar leeftijd. Ik schat haar in ieder geval niet ouder dan 16.
Wat dacht je van Ikuto?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:54 schreef Klipnap het volgende:
Ik schrok ook toen bleek dat Amu uit Shugo Chara in groep 7 zat
De pedoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:57 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wat dacht je van Ikuto?
Iemand van 17-18 met iemand van groep 7.
Die linksboven is van http://oi48.tinypic.com/28aqejk.jpg. Reclame in Madoka.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Van links naar rechts en van boven naar beneden. Anime personages en mensen apart behandeld.
Sigfried Kirchieis, Hitagi Senjougahara, Spike Spiegel, Accelerator, Horo
Iets uit boko no pico, Goku en Madoka
De eerste echte persoon ken ik niet. De tweede zou die veroordeelde pedofiel kunnen zijn die Robin hier een paar keer postte. Die met de hoed is een oude en redelijk bekende anime-fan die op youtube over anime praat. Een vlogger? De laatste ken ik niet.
Haha die heb ik maanden geleden in dit topic gepost. En ik ga hem nu weer opzetten. Prachtig nummer. Dankje.quote:
Hadena is minder slecht dan Doki.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Valt er trouwens iets aan te merken op de Sankarea uitgaves van Hadena ten opzichte van die van Doki. Ik weet niet of ik deze week zin heb om te wachten...
Voor de E-Penis.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar Doki doet er langer over! Waarom dan nog überhaupt de moeite het te ondertitelen als er al betere ondertiteling beschikbaar is? ik wil het vast niet eens weten, animeïsten zijn achterlijk.
Bedankt Downloadt.
in anime worden ze dronken van frisdrank..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:32 schreef Klipnap het volgende:
Bij Apollon worden ze dronken van 1 glas met 35%?
Die Jappen kunnen ook nergens tegenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
in anime worden ze dronken van frisdrank..
Dat is niets nieuws. Jonge psychopaten heb je hier ook en kinderprostitutie komt - helaas - in andere minder ontwikkelde landen voor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die Jappen kunnen ook nergens tegen
Ik schrok toen bleek dat iedereen bij Battle Royale 14 tot 15 isen dan zitten er al hoeren en psychopaten bij
![]()
Wtf wat lees jijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
Overigens heb ik deze week nauwelijks anime gekeken. Zit niet lekker in m'n vel de laatste tijd
Sommige H-Manga.
Ik heb er een hobby van gemaakt om grappige teksten daaruit te verzamelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze WTF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
Sommige H-Manga.
Ik heb er een hobby van gemaakt om grappige teksten daaruit te verzamelen.
Ja...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het meeste heb ik niet gelezen, maar heb ik van andere mensen die dat wel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja...
Torture e.d vind ik niks, dus nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het "een vriend van mij"-excuus kennen we allemaal alquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het meeste heb ik niet gelezen, maar heb ik van andere mensen die dat wel doen.
Ik ben normaler dan jullie denken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het "een vriend van mij"-excuus kennen we allemaal al
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:09 schreef Bakakame het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zag 'm ook staan, issie leuk?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef Qunix het volgende:
WTF heb ik net gekeken.....?
([gg]_Young_Animator_Training_Project_2011_-_Wasurenagumo_[F73D699B])
Voelt kut man.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon het origineel niet in 3 minuten google-en vinden... helaas.
Uhm...quote:
SPOILER: het verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uhm...
Wel tof geanimeerd, maar het verhaal..... Behoorlijk WTF.SPOILER: het verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu vertel je het plot van Gyo.
Gyo was erger... Deze valt best mee danquote:
Mwah, soms wel.quote:
Snel, kijk wat slice of life!quote:Op zondag 13 mei 2012 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, soms wel.![]()
Jullie niet dan? Ik vind het heerlijk om eventjes het dagelijks leven te ontsnappen.
Jazeker.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, soms wel.![]()
Jullie niet dan? Ik vind het heerlijk om eventjes het dagelijks leven te ontsnappen.
voor jou misschien..quote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is anime niet juist het dagelijkse leven?
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
> Als het dagelijkse leven bestaat uit anime kijken
> En anime kijken een vorm van escapisme is
> Probeer ik dan niet te ontsnappen aan het anime te kijken
> door anime te kijken?
![]()
Heftig.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
> door anime te kijken?
![]()
en dat zolaat op de avond..quote:Op zondag 13 mei 2012 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
> door anime te kijken?
![]()
Of je vervangt je benen door houten stompen, vervangt een oog door een knikker of doet er een ooglap over heen, draagt een hoed met een schedel en twee gekruiste botten erop en zegt als je de neiging voelt om ~uguu of ~nyaa of da ne~ te zeggen aarrhhg. Dan ben je een gehandicapte cyborg piraat.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:02 schreef mschol het volgende:
[..]
of laat je benen afzagen en vervangen door een stel gemotoriseerde benen..
Als je ook nog nekomimi en een maid outfit draagt ben je eenquote:Op zondag 13 mei 2012 01:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Of je vervangt je benen door houten stompen, vervangt een oog door een knikker of doet er een ooglap over heen. Draagt een hoed met een scheldel en twee gekruiste botten erop en zegt als je de neiging voelt om ~uguu of ~nyaa of da ne~ te zeggen aarrhhg. Dan ben je een gehandicapte cyborg piraat.
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Of je vervangt je benen door houten stompen, vervangt een oog door een knikker of doet er een ooglap over heen, draagt een hoed met een schedel en twee gekruiste botten erop en zegt als je de neiging voelt om ~uguu of ~nyaa of da ne~ te zeggen aarrhhg. Dan ben je een gehandicapte cyborg piraat.
Maids met kettingzagenquote:Op zondag 13 mei 2012 01:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als je ook nog nekomimi en een maid outfit draagt ben je een
crossdressing gehandicapte cyborg nekomaidpiraat
koop een PS2/3 en ga vage jrpgs spelen al dan niet vertaald(ipv van die main stream zooi die tegenwoordig nog JRPG genoemd word).quote:Op zondag 13 mei 2012 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
> door anime te kijken?
![]()
Nippon Ichi en import spellen??quote:Op zondag 13 mei 2012 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
koop een PS2/3 en ga vage jrpgs spelen al dan niet vertaald(ipv van die main stream zooi die tegenwoordig nog JRPG genoemd word).
2 neefjes zijn ook jarig vandaag(14 en 18)quote:Op zondag 13 mei 2012 03:38 schreef .Cake. het volgende:
Late reactie op de sankarea du groep vraag; Commie, hadena, doki, in die volgorde.
Verder is het tijd voor taart want cake is vandaag jarig!!Zevenentwintig, mocht het iemand interesseren.
niet perse nippon ichi en import hoeft het ook niet perse te zijn, er valt gewoon meer te vinden dan de standaard Final Fantasy/Dragon Quest installment als het op JRPGs aankomt en dat word(alhoewel veel van deze series, net als digsaea of tales) ook geen sterke opvolger op de current-gen hebben gewoon vaak vergeten.quote:Op zondag 13 mei 2012 03:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nippon Ichi en import spellen??
Moet wel veel Japanse spellen importeren!quote:Op zondag 13 mei 2012 03:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet perse nippon ichi en import hoeft het ook niet perse te zijn, er valt gewoon meer te vinden dan de standaard Final Fantasy/Dragon Quest installment als het op JRPGs aankomt en dat word(alhoewel veel van deze series, net als digsaea of tales) ook geen sterke opvolger op de current-gen hebben gewoon vaak vergeten.
Je hoeft niet eens echt te importeren, als je de juiste spellen weet te vinden ben je wat de PAL regio betreft en in het bezit van een PS2(3 met BC), Gamecube en/of Dreamcast en DS/PSP ook lang genoeg bezig.quote:Op zondag 13 mei 2012 03:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moet wel veel Japanse spellen importeren!
Zal wel, Japanse voice met Engels sub maken me altijd blij!quote:Op zondag 13 mei 2012 04:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens echt te importeren, als je de juiste spellen weet te vinden ben je wat de PAL regio betreft en in het bezit van een PS2(3 met BC), Gamecube en/of Dreamcast en DS/PSP ook lang genoeg bezig.
persoonlijk heb ik met games van nippon ichi(die meestal ook de optie voor japanse sfx hebben) en games in de shin megami tensei serie nooit echt problemen met de engelstalige subs, als het daarintegen om games gaat die direct op animes gebaseerd zijn kan ik me idd ook irriteren aan een ontbrekende optie voor japanse subs)quote:Op zondag 13 mei 2012 04:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zal wel, Japanse voice met Engels sub maken me altijd blij!
nog geen, jammergenoegquote:Op zondag 13 mei 2012 04:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke Shin Megami is voor PS3 dan??
Alleen PS2.quote:
ach, een nieuwe ps2 heeft tegenwoordig ook maar de prijs van een nieuwe ps3 game, waar 9 van de 10 jrpgs op deze ps2 vermakelijker zijn dan de 15-20 jrpgs die op de ps3 te spelen zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 04:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alleen PS2.
Sommige spelen die ik nu heb,moet ik gewoon in Japanse voice.![]()
Kijken welke anime series wel werken,met SMPlayer.
quote:do_not_reply@thehut.com(22:26, 6 hurs ago)
Dear Reagan,
Your order from TheHut.com has been dispatched and will be with you shortly!
Please retain this email as your proof of purchase.
quote:Disgaea 4: A Promise Unforgotten
Estimated Delivery Time: 3-5 days*
Ikke! Ikke! Ikke!quote:
Die zijn goed he?quote:Op zondag 13 mei 2012 04:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke Shin Megami is voor PS3 dan??
* Blue_Panther_Ninja heeft nog nooit SMT gespeeldquote:Op zondag 13 mei 2012 07:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ikke! Ikke! Ikke!![]()
[..]
Die zijn goed he?![]()
Een pure ps3 versie van SM moet nog komen.
Alles werkt met SMPlayer als je mplayer2 zelf compiled.quote:Op zondag 13 mei 2012 04:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alleen PS2.
Sommige spelen die ik nu heb,moet ik gewoon in Japanse voice.![]()
Kijken welke anime series wel werken,met SMPlayer.
STRAWBERRY SHORTCAKE!quote:
Of een nieuw top level domain.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:05 schreef wdn het volgende:
Dan ga ik me afvragen he. Die . voor aan .Cake is dat nou een afgevallen kruimel?
quote:Op zondag 13 mei 2012 11:06 schreef wdn het volgende:
en wat zijn deze dingen LEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEER zeg:
[ afbeelding ]
Stripper??quote:Op zondag 13 mei 2012 11:46 schreef robin007bond het volgende:
Geef mij maar een taart waar een leuk meisje uit komt springen.
Oh dus strippers kunnen geen lieve meisjes zijn?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Doe mij maar gewoon een lief meisje.
No wayquote:Op zondag 13 mei 2012 12:21 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil een Azunyan tattoo?![]()
[ afbeelding ]
Oh. Mijn. God.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:21 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil een Azunyan tattoo?![]()
[ afbeelding ]
Niet mijn types.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh dus strippers kunnen geen lieve meisjes zijn?
Die is best leukquote:Op zondag 13 mei 2012 11:59 schreef robin007bond het volgende:
The World God Only Knows ga ik met een vriend kijken in de vakantie. Ik ben benieuwd.
Ook leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Robin. Jij ook gefeliciteerd met een van jouw waifu's. Kotomi is vandaag jarig!
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:01 schreef Easymodo het volgende:
Oeh, bedankt voor de herinnering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Robin. Jij ook gefeliciteerd met een van jouw waifu's. Kotomi is vandaag jarig!
Is de hele vrouwelijke Clannad cast jouw Waifu?quote:
Fuko uitgezonderd. Je kunt het beter mijn harem noemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:28 schreef Key. het volgende:
[..]
Is de hele vrouwelijke Clannad cast jouw Waifu?
Fuuuuko!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fuko uitgezonderd. Je kunt het beter mijn harem noemen.
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:01 schreef Easymodo het volgende:
Niks voor mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
blije liedjes met Aziatische gozerts is not dunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Ja en ze zijn nogal groot... Ze hebben veel eigen tv programma's waarvan 1 een spelshow is. Zij nodigen 7+ gasten uit, vormen een team en moeten het opnemen tegen Arashi met 2 andere gasten. Ze spelen best leuke spelletjes en grappig verliezen ze best veel.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Klipnap het volgende:
Arashi is toch die boyband?
Heb nig een nummer van hen
Wat heb jij met boybands?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Klipnap het volgende:
Pardon, ik heb niets met boybandsquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Klipnap het volgende:
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb gewoon het standaard MAL-theme.
Ben ik nu saai?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja
Hier leuke voor je:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja
Hier leuke voor je:
Hebben ze dat?Wist ik niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
Nou Robin, je kunt ook de Mugi-hoer nemen:
[ afbeelding ]
Mugi, de sletquote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
Nou Robin, je kunt ook de Mugi-hoer nemen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Mugi, de slet
NSFWWat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
K-ON!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat dit is, ik wil die serie zien
hahza, nou dat is het dan ook weer neit waardquote:Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
K-ON!
Als je het kijkt kom je bedrogen uit, maar de serie is het waard om te kijken alleen al om je meer in te kunnen leven met de doujins.
Dat plaatje is bewerkt, maar ik weet niet of dit plaatje is bewerkt.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:57 schreef Klipnap het volgende:
Wtf
De serie is K-ON, maar dat plaatje is bewerkt (hoop ik)
Nou, het is de serie met de meeste doujins (volgens mij). Om diezelfde reden moet ik eigenlijk ook wel Idolm@sters zien.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hahza, nou dat is het dan ook weer neit waard
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:59 schreef Qunix het volgende:
WOOOOW
OST is 9/10![]()
Geweldig!!! Cowboy Bebop, Samurai Champloo en Sakamichi no Apollon hebben de beste Original Soundtrack!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest hieronder (niet alle):De OST van Hikaru no Go is ook tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:59 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dat plaatje is bewerkt, maar ik weet niet of dit plaatje is bewerkt.Hoax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De watermeloenen en KFC ontbreken.
En ze leven nog op die fotoquote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoax.
Oh, eens opzoeken!quote:
LOLquote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoax.
Sowieso moet iedereen Hikaru no Go kijkenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, eens opzoeken!
Inmiddels OST op mijn iPhone geknald voor morgen
Oh, er zit een toffe versie van Moanin' erbij!!! Kaoru vs Sentaro
Drum en piano
Hmm, misschien later. Eerst Gintama' maar afkijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
Sowieso moet iedereen Hikaru no Go kijken
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:59 schreef Qunix het volgende:
WOOOOW
OST is 9/10![]()
Geweldig!!! Cowboy Bebop, Samurai Champloo en Sakamichi no Apollon hebben de beste Original Soundtrack!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest hieronder (niet alle):Eens!!!!!! Zeeeeeeeeeeeeer goede OST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Nana en Beck zijn ook super.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Beck intro en de liedjes die ze speelden vond ik ook wel tof... Nooit de OST gehoord. En Nana moet ik nog zien.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens!!!!!! Zeeeeeeeeeeeeer goede OST.
Maar Nana en Beck zijn ook super.
Nana heeft een mooie OST als je het Engrish negeert. Beck heb ik niet gezien.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beck intro en de liedjes die ze speelden vond ik ook wel tof... Nooit de OST gehoord. En Nana moet ik nog zien.
Beck heeft precies hetzelfde.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nana heeft een mooie OST als je het Engrish negeert. Beck heb ik niet gezien.
truequote:Op zondag 13 mei 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw malupdatertheme
Zero no Tsukaima was best leuk hoor
ook truequote:
ja, en je bent niet de enige.. mijn mal updater heeft ook standaard skin, mede omdat ik dat programma nauwelijks zelf ziequote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb gewoon het standaard MAL-theme.
Ben ik nu saai?
Het is best handig, maar meestal blijf ik het toch handmatig invoeren allemaal.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef Easymodo het volgende:
[..]
haha, die heb ik ook een tijdje terug gevonden.
Heb zelf geen MAL-updater. Is het handig?
als je em goed instelt en je hebt een HTPC issie best relaxt hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is best handig, maar meestal blijf ik het toch handmatig invoeren allemaal.
Omdat /a/ bijna alles afkraakt.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sunohara
En waarom zijn ze zo neerbuigend over shoujo?
Omdat het kan. Wat ik bij veel shoujo heb, is dat het net wat te zoetsappig is.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sunohara
Your taste is shit etc. etc.quote:
pic unrelated, thoughquote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het kan. Wat ik bij veel shoujo heb, is dat het net wat te zoetsappig is.
[..]
Your taste is shit etc. etc.
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
pic unrelated, thoughNeko konekoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
pic unrelated, thoughIk zag hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke series was het? Ik google op harem en ik krijg dat plaatjequote:Op maandag 14 mei 2012 08:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Manga serie is onlangs afgelopen.
*hoi
Negima! Magister Negi Magiquote:Op maandag 14 mei 2012 09:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Welke series was het? Ik google op harem en ik krijg dat plaatje
Space Brothers faalt als Wish fulfillment omdat Muta geen loser maar een grappige, subtiele, succesvolle en intelligente man is.quote:
Omdat liefdesdrama een van de laagste vormen van vermaak is.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sunohara
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat liefdesdrama een van de laagste vormen van vermaak is.
en omdat verwerpelijke en achterlijke thema's populair zijn. Deze willekeurige blogpost, die ik in 30 seconden google-en gevonden heb, wijst op tenminste een van die thema's.
Koken is goed.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Straks stoofpot maken(lekker pittig).
quote:
Ach, je komt later vast op meer dingenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben een MAL aan het maken, maar het faalt nogal ik weet niet meer welke anime ik allemaal heb gezien.
Net een Jamie Oliver uitzending gezien op RTL4, over hoe de pluimveeindustrie werkt!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:14 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb gister een Jamie Olliver kookboek gekregen, moet nog ff goed doorlezen maar staan bijzonder lekker uitziende gerechten in!
te veelquote:
Ahh, de eeuwigdurende seriesquote:Op maandag 14 mei 2012 14:38 schreef smitjew het volgende:
Ben nu met bleach naruto en onepiece bij de nieuwste afleveringen en dan nog tig kleine series
Tja, hopelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ach, je komt later vast op meer dingen
dit seizoen nog niet zoek nog goeiequote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ahh, de eeuwigdurende series
Volg je ook andere lopende series van dit seizoen?
Ja, oude terugkijken is bijna altijd een garantie voor goede serie, die zijn al afgelopen en dan weet je of 't een goede rating heeft of nietquote:Op maandag 14 mei 2012 14:41 schreef smitjew het volgende:
[..]
dit seizoen nog niet zoek nog goeie
Kijk ook goede ouwe terug
Ach en anders is het niet compleet, who caresquote:
Zooey Deschanelquote:Op maandag 14 mei 2012 14:45 schreef Bakakame het volgende:
Ach en anders is het niet compleet, who cares
Leuke UI trouwens, Zooey toch?![]()
Sankarea schijnt inderdaad leuk te zijn, moet er nog aan beginnen.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Van dit seizoen lijken Sankarea en Tasogare Otome × Amnesia me wel leuk.
dankje ik kwam nu pas achter dat dit topic er isquote:Op maandag 14 mei 2012 15:18 schreef robin007bond het volgende:
Welkom Smitjew
Oh, en Strawberry's UI
Na 2 maanden pas!quote:Op maandag 14 mei 2012 15:19 schreef smitjew het volgende:
[..]
dankje ik kwam nu pas achter dat dit topic er is
Tasogare Otome x Amnesia is inderdaad erg leuk, maar behalve mijzelf hoor ik er verder niemand over. Maar geloof mij, moeite waard.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Van dit seizoen lijken Sankarea en Tasogare Otome × Amnesia me wel leuk.
haha ja ik moet beter rond kijken hierquote:
Joh!quote:Op maandag 14 mei 2012 15:29 schreef smitjew het volgende:
[..]
haha ja ik moet beter rond kijken hier
Link. Faal.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Deze drie zijn toch wel de meiden van het seizoen.
Alleen die linker kan ik niet meteen plaatsen. Kuroyukihime?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Jap.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alleen die linker kan ik niet meteen plaatsen. Kuroyukihime?
Misschien.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jap.
Was de Kyubeyverwijzing van pag. 10 trouwens uit IJsbeer Cafe?
zozo.. (nog) niet gezienquote:Op maandag 14 mei 2012 15:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Teveel fappen?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:06 schreef .Cake. het volgende:
Sakamichi no Apollon #5 staat op Animees! Leuke aflevering, zeer de moeite waard om te lezen. Tijdens het forenzen ofzo.
Nu kijken of ik Diablo 3 kaninstalleren en vanavond Sankarea afmaken. Na 00.00 ben ik niet meer aanspreekbaar
Jaa he!!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je niet meer op je fantasieën kan fappen heb je te veel porno gekeken.
Waar komt dit opeens vandaanquote:Op maandag 14 mei 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je niet meer op je fantasieën kan fappen heb je te veel porno gekeken.
Nee, uit Eureka Seven AO.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jap.
Ja maar.. Hoe kom je daar ineens opquote:Op maandag 14 mei 2012 17:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond het wel een goede maatstaf.
Pagina 10...quote:Op maandag 14 mei 2012 16:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jap.
Vette foto's dit trouwens!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:37 schreef .Cake. het volgende:
Diablo 3 aan het downloaden!![]()
Dus na vandaag kijk ik iets minder anime. Series op Animees nog wel uiteraard![]()
Gister ben ik met mijn ouders en m'n broertje naar het Dolhuys hier in Haarlem geweest, dat is een oud gesticht, museum over psychiatrie enzo. Hadden ze ook een expositie over kunst uit Japan, gemaakt door mensen die mentaal niet helemaal in orde waren. Schijnt daar nog veel minder sociaal geaccepteerd te zijn dan in veel andere landen.
Iig, was één kunstenaar die maakt van die stripjes die je gebruikt om vuilniszakken en boterhamzakjes enzo dicht te doen allemaal kleine actiepoppetjes van ca. 3 cm. groot. Vet. Koel! Hij baseert ze op animepersonages en anime in het algemeen. Sommigen zijn echt supergedetailleerd!
Hier wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ahhquote:Op maandag 14 mei 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Blue_Panther_Ninja begon over fappen en ik dacht: "Tijd voor een wijze spreuk.".
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ahh
Oké, bedankt! I'll keep it in mind.......
Mij de schuld geven..quote:Op maandag 14 mei 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Blue_Panther_Ninja begon over fappen en ik dacht: "Tijd voor een wijze spreuk.".
je moeder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |