Dat was niet de bedoeling maar ik werd even afgeleid door een dm wat ik kreeg.quote:
Bijna, zo nog even op huisbezoek bij een client... dan mag ik zeggen dat ik weekend hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, is eng dichtbij, wie weet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:41 schreef Rucky het volgende:
Ik moet nog naar de winkel en ik zal er eens omvragen.
Lekker! Dankjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:42 schreef vannelle het volgende:
Getsie?![]()
Heb ik daarvoor uren in de keuken gestaan?
* vannelle smeert boterham met pindakaas voor Jaleesa
Geen zin meer om te koken heb je ook een boterham voor mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:42 schreef vannelle het volgende:
Getsie?![]()
Heb ik daarvoor uren in de keuken gestaan?
* vannelle smeert boterham met pindakaas voor Jaleesa
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:00 schreef DJMO het volgende:
men neme wat gehakt, wat nasi/bamigroente, wat tomatenpuree. bak het gehakt, gooi de groente erbij en maak af met beetje tomatnepuree. Vul een in het broodrooster verhit pitabroodje met een half plakje kaas en mik vol met mengsel. maak af met knoflooksaus. Eet twee van die broodjes en je zit _bol_ (zeker als je er nog een bord patat naast eet)![]()
(soms is restjes koken wel verrassend anders)
hoequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:07 schreef LaPeach het volgende:
Ik zou het aanbieden bij de snackbarwie weet kun je er goud geld mee verdienen
De kapsalon is ook ooit zo ontstaan
Ga nou maar lopen want een secretaresse heb ik nodig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe![]()
* DJMO huurt LaPeach in als secretaresse
ik heb het te druk met de marathon!
Hahaha is goed ik wil je promo girl wel zijn hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe![]()
* DJMO huurt LaPeach in als secretaresse
ik heb het te druk met de marathon!
* Rucky DJMO oppakt en op de bank flikkert.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef DJMO het volgende:
en ik moet nog minstens een half uur wachten voor ik kan gaan rennen .. (wachten tot m'n eten wat gezakt is) en voor het eerst denk ik er serieus over om het een dag uit te stellen .. zit te knikkebollen hier
Doe eens zachtjes met DJMO, ze is moe en heeft net gegeten jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky DJMO oppakt en op de bank flikkert.
Kleed je vast om dan! Meeste vrouwen doen daar minstens een half uur over.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef DJMO het volgende:
en ik moet nog minstens een half uur wachten voor ik kan gaan rennen .. (wachten tot m'n eten wat gezakt is) en voor het eerst denk ik er serieus over om het een dag uit te stellen .. zit te knikkebollen hier
trainingsbroek uit, hardloopbroek aan, petje op en vestje aan met mp3speler. < 2 minuten werkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kleed je vast om dan! Meeste vrouwen doen daar minstens een half uur over.
haha ja achquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:17 schreef DJMO het volgende:
om half vijf al hoor Peach .. wij eten altijd vroeg, zodat jan op tijd z'n nest in kan![]()
* DJMO een bak koffie drinkt en zichzelf dadelijk een disciplinaire schop onder d'r hol geeft om te gaan lopen
Niks ervan, DJMO gewoon een beetje door elkaar schudden en dan zakt het eten vanzelf wel. Vervolgens een goede harde schop geven en ze moet 5 km terug lopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Doe eens zachtjes met DJMO, ze is moe en heeft net gegeten ja
Gemeen maar best grappig eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
Vervolgens een goede harde schop geven en ze moet 5 km terug lopen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niks ervan, DJMO gewoon een beetje door elkaar schudden en dan zakt het eten vanzelf wel. Vervolgens een goede harde schop geven en ze moet 5 km terug lopen.
Eigenlijk is het haar dag want ik heb haar weer even extra gematst, dus ik mag haar het hele weekend op haar flikker geven.quote:
Ze is mijn moeder niet dus met moederdag heb ik niets te maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef vannelle het volgende:
Da's niet het hele weekend Mo...![]()
Daarom doet Rucky nu extra z'n best denk ik.
quote:
"Na wegjagen levende standbeelden van de Dam overlast nu elders."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:22 schreef Rucky het volgende:
[..]En ik heb ook superlijm op haar route uit gestrooid. Dus van haar hebben we voorlopig geen last meer.
Alsof er iets op tv is.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
vandaar dat ik m'n rondje bijna 18 minuten sneller gelopen heb dan vorige keer rucky?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef vannelle het volgende:
Peestamp uit de koekepan, makkelijker kan niet vandaag.Hutspot dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben moe!!!! Maar ik ga maar weer eens orde in de chaos scheppen.. M. Komt morgenochtend om 7u thuis dus dan moet t hier wel wat gefatsoeneerd zijn
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Als we beiden uitgeslapen zijn gaan we naar Dance Experience XL en een vriendin van mij blijft slapen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef vannelle het volgende:
Ah ja, hutspot. Zo heet het ook nog es.
Truste voor straks als je klaar bent met fatsoenseren en fijne tijd gewenst met M. vanaf morgen!
Maar als ik niet wakker word gemaakt met een ontbijt dan zwaait er wat.quote:
*afbakcroissantjes in de oven legt en oven op tijdschakelaar programmeert.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik niet wakker word gemaakt met een ontbijt dan zwaait er wat.
Euh....brunch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik niet wakker word gemaakt met een ontbijt dan zwaait er wat.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
*afbakcroissantjes in de oven legt en oven op tijdschakelaar programmeert.
*koffiezetapparaat op tijdschakelaar aanzet
had je nog wat te zeggen op m'n tijd, ondanks vastgebonden veters en lijm op de wegquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:17 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan zal ik voor een gekookt eitje zorgen.
fixed!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:17 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan zal ik voor een gekookt bevrucht eitje zorgen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
had je nog wat te zeggen op m'n tijd, ondanks vastgebonden veters en lijm op de weg
Volgens mij smaken die helemaal niet lekker.quote:
DJMO heeft voor ontbijd gezorgd, dus tast toe.quote:
Als ik naar buiten kijk kan je je maar beter weer omdraaien.quote:
Het is grijs hier.quote:
* Ireth voelde net regenquote:
En daarna uitleggen waarom ik nog steeds een Ireth skin heb in het forum.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:54 schreef DJMO het volgende:
kan je niet beter je jas in de droger flikkeren en de hond voor de kachel zetten?
Heb je enig idee hoe lang het duurt eer die haarbal dan droog is?? Dit gaat veel snellerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:54 schreef DJMO het volgende:
kan je niet beter je jas in de droger flikkeren en de hond voor de kachel zetten?
Moraal van het verhaal: Eerder je bed uitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker hoor was ik weer in slaap gevallen wordt ik wakker van gebonk op de deur. Kijkt uit raam, oooh vermoedelijk een pakketje. Dus ik sprint naar beneden. Wordt alweer de auto gestart. Die man kijkt ook niet in zn spiegels want heb nog achter m aan gerend. En ook geen briefje he!
Soep met stokbrood, tosti, gewoon lekker makkelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:43 schreef Rucky het volgende:
Boodschappen doenvoor de rest heb ik nog geen plannen.
Hm, even bedenken wat ik wil eten van het weekend.![]()
Het is een lekker stukje vlees met aardappel schifjes geworden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Eerder je bed uit![]()
maar het blijft lullig idd![]()
[..]
Soep met stokbrood, tosti, gewoon lekker makkelijk
vaker doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:31 schreef Papabear het volgende:
Ook goedemorgen![]()
Zojuist de auto naar kwik-fit gebracht voor nieuwe remmen en daarna een stevige wandeling van 4 km. terug naar huis.
Gelijk even bloemetjes voor moeders gehaald en nu tijd voor koffie
Huh? *confused*quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker hoor was ik weer in slaap gevallen wordt ik wakker van gebonk op de deur. Kijkt uit raam, oooh vermoedelijk een pakketje. Dus ik sprint naar beneden. Wordt alweer de auto gestart. Die man kijkt ook niet in zn spiegels want heb nog achter m aan gerend. En ook geen briefje he!
Ook heel lekker!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is een lekker stukje vlees met aardappel schifjes geworden.
Zeg, trek die lolbroek weer es uitquote:
quote:
zal niet gaan, heb m'n hardloopbroek namelijk aanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ook heel lekker!
[..]
Zeg, trek die lolbroek weer es uit![]()
Jij wint.quote:
Ik gooi er ook één in.quote:
euhm, ik moet eerder mijn bed uitgaan voor de pakketjes bezorger (waarvan ik niet wist dat ie kwam omdat track&trace ruk werkt, en het pakketje kwam uit China. Ik ga niet elke dag die codes checken) terwijl ik binnen 20 seconden de deur open doe?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Eerder je bed uit![]()
maar het blijft lullig idd![]()
[..]
Soep met stokbrood, tosti, gewoon lekker makkelijk
M. lag eerder te ronken dan ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? *confused*
M. zou toch om 07.00 thuis komen en daarna val jij in slaap? Wasda nou weer voor welkom?
Doe mij zo'n pakketbezorgerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
hij blijft maar bonken en met de brievenbus klepperen
Er zijn 4 delen.quote:
Ha'k nog niet aan gedacht, sorry!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
M. lag eerder te ronken dan ik.
Jeps, maar noem deel 4 expres niet omdat 2 en 3 mooi aansluiten en deel 4 absoluut niet. Lijkt iets heel anders te zijn.quote:
quote:
* DJMO opeetquote:
Lijkt me verstandig, want je praat ook niet al te makkelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:22 schreef maffemuts het volgende:
oh ja lunch... denk dat ik maar voor iets vloeubaars ga
Kater?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:22 schreef maffemuts het volgende:
oh ja lunch... denk dat ik maar voor iets vloeibaars ga
quote:
Nou....als je maar misselijk genoeg bent kan dat best tegenvallen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oja, dan kun je geen vast voedsel meer eten natuurlijk
Vloeibaar voedsel komt er dan idd wel een stuk makkelijker weer uitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou....als je maar misselijk genoeg bent kan dat best tegenvallen.
een kater komt meestal van alcohol.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oja, dan kun je geen vast voedsel meer eten natuurlijk
Schuurt de darmwand, dan heeft die ook weer een poetsbeurtje gehadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:31 schreef maffemuts het volgende:
Kotsmisselijk inderdaad en heerlijke maagzuuraanvallen. Op voorzorg dan maar dingen eten die een 2e passage door de slokdarm prettiger zijn dan een toast/beschuit/cruesli etc
Waar zeg ik iets over alcoholquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
een kater komt meestal van alcohol.zwanger en alcohol gaan over het algemeen niet samen door één deur.
blond dagje vandaag?
Ik vind dat je het mooi verwoord.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:31 schreef maffemuts het volgende:
Op voorzorg dan maar dingen eten die een 2e passage door de slokdarm prettiger zijn dan een toast/beschuit/cruesli etc
<voorkauwmodus>quote:
Deal!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:38 schreef DJMO het volgende:
ik geef vannelle op zijn kop
[/quote]
[quote][b]Op zaterdag 12 mei 2012 12:41 schreef DJMO het volgende:
let voor de rest maar niet op mij ..
Geeft niks, ik hou nog steeds van jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:41 schreef DJMO het volgende:
let voor de rest maar niet op mij .. ben chago, met 't verkeerde been uit bed gestapt ofzo. moe en koud. mss griep ofzo .. ongesteldheid is ook nog steeds niet over en ik zit gewoon niet lekker in m'n vel
Schudt Mo de hand, zullen wij samen in een hoekje zitten mopperen. Dat wordt dan vanzelf zo grappig dat we wel vrolijk wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:41 schreef DJMO het volgende:
let voor de rest maar niet op mij .. ben chago, met 't verkeerde been uit bed gestapt ofzo. moe en koud. mss griep ofzo .. ongesteldheid is ook nog steeds niet over en ik zit gewoon niet lekker in m'n vel
Lijkt me een strak plan. Binnen 5 min. weer lachen, gieren en brullenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Schudt Mo de hand, zullen wij samen in een hoekje zitten mopperen. Dat wordt dan vanzelf zo grappig dat we wel vrolijk worden
O ja, liedjes met vrouwen name.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:49 schreef vannelle het volgende:
* vannelle veranderd handig van onderwerp:
Deel 4 is toch beter dan ik me kon herinneren:
En wie ben jij?quote:
Gezellig dat je langs kwam.quote:
Kijk, en dát wou ik graag weten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:23 schreef belle1608 het volgende:
@ Vannelle, ochtendje hortus was super leuk, goed weer gehad enzo
Ja, was erg leuk, blij dat het droog was, kindjes lief en deden goed meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kijk, en dát wou ik graag weten.
Leuk om te horen.
Frisjes? Kom op zeg!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:29 schreef Rucky het volgende:
Ik heb vanmorgen de balkondeuren open gezet. Maar daar is het nu te frissjes voor.
Het begon natuurlijk al goed zo zonder regen, de rest kun je wél iets aan doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, was erg leuk, blij dat het droog was, kindjes lief en deden goed mee
Hé, jij ook hier?quote:
Ahh ik zie dat je toch lekker op de motor bent weg geweestquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:57 schreef vannelle het volgende:
Kort verslag motorritje:
Eerst de binnenstad in, iets met Vodafoon en abonnement. Parkeerkosten: nul
Geregeld dus vlug de stad uit, eerst de snelweg maar es op richting Roosendaal. 180 = prachtig!![]()
Roosendaal er af en de weilanden/bossen in, lekker slingerdeslinger maar dan wel op het gemakje.kuch....
ff tussenstopje gemaakt bij een terras midden in het bos, lekker zitten, genieten van de natuur.
Weer verder gereden, slingerdeslingervroemvroem, niet echt verdwaald, kwam me gewoon niet bekend voor.
Toen maar weer naar huis, was wel weer genoeg.
Kan je ook een motor met zijspen besturen? Lapeach en belle in de zijspan en ik achterop.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hé, jij ook hier?
Heb je niet gezien daar. Maar was er ook bijzonder snel weer uit, via Rosada de stad weer uit, net de rand geraakt dus.
Was echt lekker, als het morgen hetzelfde weer is ben ik weer weg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ahh ik zie dat je toch lekker op de motor bent weg geweest![]()
Heerlijk hoor, was er mooi weer voor toch nog
Nooit gedaan, schijnt heel anders te zijn. Maar met jullie zeker een poging waard!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan je ook een motor met zijspen besturen? Lapeach en belle in de zijspan en ik achterop.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan je ook een motor met zijspen besturen? Lapeach en belle in de zijspan en ik achterop.
Zou ik zeker doen als ik jou was, het is toch al zo weinig motor weer dus gebruik maken van de momenten die je hebtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Was echt lekker, als het morgen hetzelfde weer is ben ik weer weg.
Zo lekker, 105 pk op het achterwiel, het gebrul van een 750 cc V4, snelheid!!!!
Maar vandaag genoeg snelheid gehad, morgen maar es dijkjes oid opzoeken. Rustig rijden heeft ook wel z'n charme.
Of kom ik morgen bij iemand op de koffie? Rijden met een doel heeft ook wel wat natuurlijk.
Minimeet met vannelle: reacties hier, adres via pm want hoeft niet openbaar natuurlijk.
Wel graag binnen een straal van 100 km vanaf Bergen op Zoom, wereldreis kan niet in 1 dag.
pm je adres dan es? suiker en melk graag.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen als ik jou was, het is toch al zo weinig motor weer dus gebruik maken van de momenten die je hebt![]()
Ik wou je naar de keuken sturen maar ik heb al een folder en telefoon in mijn handen.quote:
je was gewoon te lui om zelf die folder uit de la te halen!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wou je naar de keuken sturen maar ik heb al een folder en telefoon in mijn handen.
Ik ben zelfs te lui om het tel. nr. in te toetsen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
je was gewoon te lui om zelf die folder uit de la te halen!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
pm je adres dan es? suiker en melk graag.
justeat.nl "Dquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben zelfs te lui om het tel. nr. in te toetsen.
do we wanna know?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]stuur het later op de avond wel
, ga me nu klaar maken, heb de luxe om dalijk uit eten te gaan
Veel plezier vanavond en eet smakelijk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]stuur het later op de avond wel
, ga me nu klaar maken, heb de luxe om dalijk uit eten te gaan
Ga jij eens heel snel naar de keuken.quote:
Gelukkig toch nog iemand die me begrijptquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond en eet smakelijk!
dat begreep hij donders goed, vandaar de knipoog, maar hij probeert het weer in normale context terug te brengen ..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog iemand die me begrijpt![]()
Maar dank je!!![]()
Btw ze doelde op het klaar maken
Bewust overheen gelezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog iemand die me begrijpt![]()
Maar dank je!!![]()
Btw ze doelde op het klaar maken
Hahahaha ja daarom haalde ik hem nog ff aanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat begreep hij donders goed, vandaar de knipoog, maar hij probeert het weer in normale context terug te brengen ..
a dirty mind is a joy forever
Nou nou overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:17 schreef vannelle het volgende:
Grappig, ben ik ook eens de meest onschuldige van het stelletje.
Ga je nou maar klaar maken, je moet uit eten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou nou overdrijven is ook een vak![]()
Vrouwen zijn nu eenmaal ondeugend van aard
anders maak jij d'r effe klaarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ga je nou maar klaar maken, je moet uit eten.
Oja nog een handige bijkomstigheid van vrouwenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ga je nou maar klaar maken, je moet uit eten.
Mooi, goeie oefening voor de marathon.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
anders maak jij d'r effe klaar
* DJMO rent voor d'r leven
Kan je makkelijk zeggen, valt niet te controleren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oja nog een handige bijkomstigheid van vrouwenwij kunnen meerdere dingen op het zelfde moment
*Rucky tablet aan het keuken kastje heeft hangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oja nog een handige bijkomstigheid van vrouwenwij kunnen meerdere dingen op het zelfde moment
noem je m'n zoon nu een lul?quote:
Nee, ik zou niet durven.quote:
Mag jij ze er uit pakken, enige wat je bereikt is vertraging van het opetenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:24 schreef Rucky het volgende:
Ik heb ze btw even in de oven gezet dus pas op dat je je bek niet verbrand.
Ik ben er nog hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:55 schreef Rucky het volgende:
Door de week gaat men tot in de late uurtjes hier door en als het weekend is dan liggen ze om half elf in bed.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Ohh Powerpoint is leuk, kun je leuke dingen mee maken, waar gaat de spreekbeurt over??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is nothing permanent except change.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Door aan te prutsen heb ik ook software onder de knie gekregen. Met die paar uurtjes autocad ervaring ben ik nu engineer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
De dierenartsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh Powerpoint is leuk, kun je leuke dingen mee maken, waar gaat de spreekbeurt over??
Wat leuk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
De dierenartsZe is zelfs bij de dierenarts hier geweest (compleet met afspraak
) voor een diepte-interview
Ohh leuk!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
De dierenartsZe is zelfs bij de dierenarts hier geweest (compleet met afspraak
) voor een diepte-interview
* LaPeach wilt wel maar mag nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:11 schreef Rucky het volgende:
LaPeach wil een Jillz denk ik en wat wil Ireth drinken?
Ze moet hem woensdag houdenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh leuk!!Zal vast goed geen komen hoor
succes iig.. maak er wat moois van, wanneer moet het af zijn?
Heb ik een houten bek?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:11 schreef Rucky het volgende:
Ik zit aan de yokiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:11 schreef Rucky het volgende:
Ohh nou als ze zelf al helemaal de tekst en zo heeft dan komt het helemaal goed, maar wel leuk met zo'n presentatie erbijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze moet hem woensdag houdenDe teksten en informatie heeft ze al in haar hoofd, maar ze wou er ook een powerpointje bij....
quote:
quote:
* Rucky schuift de Jillz door en haalt een sappie voor LaPeach, jus de orange ok?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
* LaPeach wilt wel maar mag niet![]()
Doe mij maar een sappie
We hebben nu 19 powerpoint pagina's, met in totaal 23 plaatjes/foto's die allemaal met een beweging/animatie het veld in komen. De achtergrond is in rood/geel/blauw/groen/roze a la regenboog..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh nou als ze zelf al helemaal de tekst en zo heeft dan komt het helemaal goed, maar wel leuk met zo'n presentatie erbij
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
* Rucky schuift de Jillz door en haalt een sappie voor LaPeach, jus de orange ok?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben nu 19 powerpoint pagina's, met in totaal 23 plaatjes/foto's die allemaal met een beweging/animatie het veld in komen. De achtergrond is in rood/geel/blauw/groen/roze a la regenboog..
De juf blijft er waarschijnlijk in
Heerlijk uiteraard, en erg gezelligquote:
Dat is net zoals een avatar maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben nu 19 powerpoint pagina's, met in totaal 23 plaatjes/foto's die allemaal met een beweging/animatie het veld in komen. De achtergrond is in rood/geel/blauw/groen/roze a la regenboog..
De juf blijft er waarschijnlijk in
Leuke avond gehad dus, mooi zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Heerlijk uiteraard, en erg gezellig, heb me goed vermaakt
![]()
Maar zit nog proppie vol
Frietschuur?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Leuke avond gehad dus, mooi zo.
Griek? Italiaan? Turk? Mexicaan?
van der Valkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Leuke avond gehad dus, mooi zo.
Griek? Italiaan? Turk? Mexicaan?
Je weet het niet en het was maar eenvraag.quote:
Gadverdamme.quote:
Mwah... 4x kipnuggets (9stuks) met bbqsaus gaat er altijd wel in hoorquote:
Het is pas 23:30.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Oke, genoeg voor vandaag. Ik ga Joep uitlaten en mijn mand opzoeken!
quote:
Alvast weltrustenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Oke, genoeg voor vandaag. Ik ga Joep uitlaten en mijn mand opzoeken!
Ow sorry, dat heb ik ff gemistquote:Op zondag 13 mei 2012 00:09 schreef vannelle het volgende:
Yeah, alles prima.
@belle: we zaten op je te wachten want je zou voor de bitterballen zorgen
Ik heb nog een topic die ik in de gaten moet houden.quote:
als ze drijven zijn ze goedquote:Op zondag 13 mei 2012 00:11 schreef belle1608 het volgende:
Zeg hoe lang moeten die dingen eigenlijk? Minuut of 5?
* vannelle pakt 2e portie mayo en mosterdquote:Op zondag 13 mei 2012 00:10 schreef LaPeach het volgende:
oh heb ik iets gemist??
voor mij geen bitterballen, jij mag mijn portie dan wel hebben vannelle
Tot ze beginnen te drijven. Moet ik nou alles vertellen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nog een topic die ik in de gaten moet houden.
Ik zag hem voorbij komen jaquote:Op zondag 13 mei 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
een beter topic dan dit? HOAXquote:Op zondag 13 mei 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
*frituren niet onder koken vindt vallenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tot ze beginnen te drijven. Moet ik nou alles vertellen.[me=Rucky]dacht dat hij dit nooit zou zeggen tegen een vrouw.[/me] Flikker op uit de keuken als je zelfs niet eens kan frituren.
Dan moet je belle even lief aankijken, met een beetje geluk krijg je ook een portiequote:
quote:
echt haantjes gedragquote:
Wacht maar ff, ik doe Rucky wel ff klappe, van jou leert ie niks want je slaat als een wijf.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
echt haantjes gedrag![]()
Oja enneterug over de knie.. hoppa
zeg hou jij je ff in jaquote:Op zondag 13 mei 2012 00:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wacht maar ff, ik doe Rucky wel ff klappe, van jou leert ie niks want je slaat als een wijf.
Dan doe ik t nog n beetje beterquote:Op zondag 13 mei 2012 00:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wacht maar ff, ik doe Rucky wel ff klappe, van jou leert ie niks want je slaat als een wijf.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]
zeg hou jij je ff in ja![]()
kan dan een vrouw zijn, maar zegt niks over mijn vechtkunsten
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:26 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dan doe ik t nog n beetje beter
Rucky ->![]()
<- Maffe
Gewoon omdat t kan!
Als ze nou ook nog eens leren hoe te frituren dan hebben we er ook nog wat aan.quote:
quote:
Ik kan dat toevallig welquote:Op zondag 13 mei 2012 00:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ze nou ook nog eens leren hoe te frituren dan hebben we er ook nog wat aan.
Frituren is niet belangrijk als ze maar kunnen kokenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ze nou ook nog eens leren hoe te frituren dan hebben we er ook nog wat aan.
Een vrouw die weet hoe je een stekker in het stopkontakt stopt.quote:
Potje worstelen?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]
zeg hou jij je ff in ja![]()
kan dan een vrouw zijn, maar zegt niks over mijn vechtkunsten
Nu de mannen nog die weten waar het de stekker in moetquote:Op zondag 13 mei 2012 00:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een vrouw die weet hoe je een stekker in het stopkontakt stopt.![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |