Dat was niet de bedoeling maar ik werd even afgeleid door een dm wat ik kreeg.quote:
Bijna, zo nog even op huisbezoek bij een client... dan mag ik zeggen dat ik weekend hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, is eng dichtbij, wie weet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:41 schreef Rucky het volgende:
Ik moet nog naar de winkel en ik zal er eens omvragen.
Lekker! Dankjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:42 schreef vannelle het volgende:
Getsie?![]()
Heb ik daarvoor uren in de keuken gestaan?
* vannelle smeert boterham met pindakaas voor Jaleesa
Geen zin meer om te koken heb je ook een boterham voor mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:42 schreef vannelle het volgende:
Getsie?![]()
Heb ik daarvoor uren in de keuken gestaan?
* vannelle smeert boterham met pindakaas voor Jaleesa
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:00 schreef DJMO het volgende:
men neme wat gehakt, wat nasi/bamigroente, wat tomatenpuree. bak het gehakt, gooi de groente erbij en maak af met beetje tomatnepuree. Vul een in het broodrooster verhit pitabroodje met een half plakje kaas en mik vol met mengsel. maak af met knoflooksaus. Eet twee van die broodjes en je zit _bol_ (zeker als je er nog een bord patat naast eet)![]()
(soms is restjes koken wel verrassend anders)
hoequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:07 schreef LaPeach het volgende:
Ik zou het aanbieden bij de snackbarwie weet kun je er goud geld mee verdienen
De kapsalon is ook ooit zo ontstaan
Ga nou maar lopen want een secretaresse heb ik nodig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe![]()
* DJMO huurt LaPeach in als secretaresse
ik heb het te druk met de marathon!
Hahaha is goed ik wil je promo girl wel zijn hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe![]()
* DJMO huurt LaPeach in als secretaresse
ik heb het te druk met de marathon!
* Rucky DJMO oppakt en op de bank flikkert.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef DJMO het volgende:
en ik moet nog minstens een half uur wachten voor ik kan gaan rennen .. (wachten tot m'n eten wat gezakt is) en voor het eerst denk ik er serieus over om het een dag uit te stellen .. zit te knikkebollen hier
Doe eens zachtjes met DJMO, ze is moe en heeft net gegeten jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky DJMO oppakt en op de bank flikkert.
Kleed je vast om dan! Meeste vrouwen doen daar minstens een half uur over.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef DJMO het volgende:
en ik moet nog minstens een half uur wachten voor ik kan gaan rennen .. (wachten tot m'n eten wat gezakt is) en voor het eerst denk ik er serieus over om het een dag uit te stellen .. zit te knikkebollen hier
trainingsbroek uit, hardloopbroek aan, petje op en vestje aan met mp3speler. < 2 minuten werkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kleed je vast om dan! Meeste vrouwen doen daar minstens een half uur over.
haha ja achquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:17 schreef DJMO het volgende:
om half vijf al hoor Peach .. wij eten altijd vroeg, zodat jan op tijd z'n nest in kan![]()
* DJMO een bak koffie drinkt en zichzelf dadelijk een disciplinaire schop onder d'r hol geeft om te gaan lopen
Niks ervan, DJMO gewoon een beetje door elkaar schudden en dan zakt het eten vanzelf wel. Vervolgens een goede harde schop geven en ze moet 5 km terug lopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Doe eens zachtjes met DJMO, ze is moe en heeft net gegeten ja
Gemeen maar best grappig eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
Vervolgens een goede harde schop geven en ze moet 5 km terug lopen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niks ervan, DJMO gewoon een beetje door elkaar schudden en dan zakt het eten vanzelf wel. Vervolgens een goede harde schop geven en ze moet 5 km terug lopen.
Eigenlijk is het haar dag want ik heb haar weer even extra gematst, dus ik mag haar het hele weekend op haar flikker geven.quote:
Ze is mijn moeder niet dus met moederdag heb ik niets te maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef vannelle het volgende:
Da's niet het hele weekend Mo...![]()
Daarom doet Rucky nu extra z'n best denk ik.
quote:
"Na wegjagen levende standbeelden van de Dam overlast nu elders."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:22 schreef Rucky het volgende:
[..]En ik heb ook superlijm op haar route uit gestrooid. Dus van haar hebben we voorlopig geen last meer.
Alsof er iets op tv is.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
vandaar dat ik m'n rondje bijna 18 minuten sneller gelopen heb dan vorige keer rucky?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef vannelle het volgende:
Peestamp uit de koekepan, makkelijker kan niet vandaag.Hutspot dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben moe!!!! Maar ik ga maar weer eens orde in de chaos scheppen.. M. Komt morgenochtend om 7u thuis dus dan moet t hier wel wat gefatsoeneerd zijn
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Als we beiden uitgeslapen zijn gaan we naar Dance Experience XL en een vriendin van mij blijft slapen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef vannelle het volgende:
Ah ja, hutspot. Zo heet het ook nog es.
Truste voor straks als je klaar bent met fatsoenseren en fijne tijd gewenst met M. vanaf morgen!
Maar als ik niet wakker word gemaakt met een ontbijt dan zwaait er wat.quote:
*afbakcroissantjes in de oven legt en oven op tijdschakelaar programmeert.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik niet wakker word gemaakt met een ontbijt dan zwaait er wat.
Euh....brunch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik niet wakker word gemaakt met een ontbijt dan zwaait er wat.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
*afbakcroissantjes in de oven legt en oven op tijdschakelaar programmeert.
*koffiezetapparaat op tijdschakelaar aanzet
had je nog wat te zeggen op m'n tijd, ondanks vastgebonden veters en lijm op de wegquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:17 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan zal ik voor een gekookt eitje zorgen.
fixed!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:17 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan zal ik voor een gekookt bevrucht eitje zorgen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
had je nog wat te zeggen op m'n tijd, ondanks vastgebonden veters en lijm op de weg
Volgens mij smaken die helemaal niet lekker.quote:
DJMO heeft voor ontbijd gezorgd, dus tast toe.quote:
Als ik naar buiten kijk kan je je maar beter weer omdraaien.quote:
Het is grijs hier.quote:
* Ireth voelde net regenquote:
En daarna uitleggen waarom ik nog steeds een Ireth skin heb in het forum.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:54 schreef DJMO het volgende:
kan je niet beter je jas in de droger flikkeren en de hond voor de kachel zetten?
Heb je enig idee hoe lang het duurt eer die haarbal dan droog is?? Dit gaat veel snellerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:54 schreef DJMO het volgende:
kan je niet beter je jas in de droger flikkeren en de hond voor de kachel zetten?
Moraal van het verhaal: Eerder je bed uitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker hoor was ik weer in slaap gevallen wordt ik wakker van gebonk op de deur. Kijkt uit raam, oooh vermoedelijk een pakketje. Dus ik sprint naar beneden. Wordt alweer de auto gestart. Die man kijkt ook niet in zn spiegels want heb nog achter m aan gerend. En ook geen briefje he!
Soep met stokbrood, tosti, gewoon lekker makkelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:43 schreef Rucky het volgende:
Boodschappen doenvoor de rest heb ik nog geen plannen.
Hm, even bedenken wat ik wil eten van het weekend.![]()
Het is een lekker stukje vlees met aardappel schifjes geworden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Eerder je bed uit![]()
maar het blijft lullig idd![]()
[..]
Soep met stokbrood, tosti, gewoon lekker makkelijk
vaker doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:31 schreef Papabear het volgende:
Ook goedemorgen![]()
Zojuist de auto naar kwik-fit gebracht voor nieuwe remmen en daarna een stevige wandeling van 4 km. terug naar huis.
Gelijk even bloemetjes voor moeders gehaald en nu tijd voor koffie
Huh? *confused*quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker hoor was ik weer in slaap gevallen wordt ik wakker van gebonk op de deur. Kijkt uit raam, oooh vermoedelijk een pakketje. Dus ik sprint naar beneden. Wordt alweer de auto gestart. Die man kijkt ook niet in zn spiegels want heb nog achter m aan gerend. En ook geen briefje he!
Ook heel lekker!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is een lekker stukje vlees met aardappel schifjes geworden.
Zeg, trek die lolbroek weer es uitquote:
quote:
zal niet gaan, heb m'n hardloopbroek namelijk aanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ook heel lekker!
[..]
Zeg, trek die lolbroek weer es uit![]()
Jij wint.quote:
Ik gooi er ook één in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |