quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je wie ik echt lekker vind? Écht lekker? John Williams.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef Cara het volgende:
er stonden een paar meisjes free hugs uit te delen op beursplein is dat niet al 5 jaar oud?
Waarom? Ik snap dat nooit zo. Beetje te vergelijken met die flashmobs. Ook zo afgezaagd. Wees origineel en verzin iets anders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog graag een keer doen
ja free fucks is dan ook gelijk weer zo extreemquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Ik snap dat nooit zo. Beetje te vergelijken met die flashmobs. Ook zo afgezaagd. Wees origineel en verzin iets anders.
free sucks?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:36 schreef Cara het volgende:
[..]
ja free fucks is dan ook gelijk weer zo extreem
free ducks. zou ik die koppen wel willen zienquote:
Gratis melk aanbieden en dan iemand opzadelen met een levende koequote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:38 schreef Cara het volgende:
[..]
free ducks. zou ik die koppen wel willen zien
Daar heb je nog wat aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:36 schreef Cara het volgende:
[..]
ja free fucks is dan ook gelijk weer zo extreem
Omdat knuffelen met mensen fijn isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Ik snap dat nooit zo. Beetje te vergelijken met die flashmobs. Ook zo afgezaagd. Wees origineel en verzin iets anders.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat knuffelen met mensen fijn isen je wordt er blij van.
Niet in rotterdam.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gast tot de 26e wil ik van jou niets anders horen dan dat je aan jou scriptie werkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit hier met een 0,75l bierpull tot de rand toe vol met melk. Like a boss.
Ok, nou in dat geval. Bring it on!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grrrrquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Groningers knuffelen niet, die grommen alleen maar
Oh ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast tot de 26e wil ik van jou niets anders horen dan dat je aan jou scriptie werkt.
Ditquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, nou in dat geval. Bring it on!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |