quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je wie ik echt lekker vind? Écht lekker? John Williams.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef Cara het volgende:
er stonden een paar meisjes free hugs uit te delen op beursplein is dat niet al 5 jaar oud?
Waarom? Ik snap dat nooit zo. Beetje te vergelijken met die flashmobs. Ook zo afgezaagd. Wees origineel en verzin iets anders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog graag een keer doen
ja free fucks is dan ook gelijk weer zo extreemquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Ik snap dat nooit zo. Beetje te vergelijken met die flashmobs. Ook zo afgezaagd. Wees origineel en verzin iets anders.
free sucks?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:36 schreef Cara het volgende:
[..]
ja free fucks is dan ook gelijk weer zo extreem
free ducks. zou ik die koppen wel willen zienquote:
Gratis melk aanbieden en dan iemand opzadelen met een levende koequote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:38 schreef Cara het volgende:
[..]
free ducks. zou ik die koppen wel willen zien
Daar heb je nog wat aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:36 schreef Cara het volgende:
[..]
ja free fucks is dan ook gelijk weer zo extreem
Omdat knuffelen met mensen fijn isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Ik snap dat nooit zo. Beetje te vergelijken met die flashmobs. Ook zo afgezaagd. Wees origineel en verzin iets anders.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat knuffelen met mensen fijn isen je wordt er blij van.
Niet in rotterdam.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gast tot de 26e wil ik van jou niets anders horen dan dat je aan jou scriptie werkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit hier met een 0,75l bierpull tot de rand toe vol met melk. Like a boss.
Ok, nou in dat geval. Bring it on!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grrrrquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Groningers knuffelen niet, die grommen alleen maar
Oh ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast tot de 26e wil ik van jou niets anders horen dan dat je aan jou scriptie werkt.
Ditquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, nou in dat geval. Bring it on!
vooral doen in rotterdam; als 16 jarig meisje vreemde mannen knuffels gevenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe kan je boos worden van iemand anders z'n vreugde
Ik ga toch niet helemaal naar Rotterdam om knuffels te geven. Ik blijf mooi hier in het veilige Groningen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:54 schreef Cara het volgende:
[..]
vooral doen in rotterdam; als 16 jarig meisje vreemde mannen knuffels geven
Bij al die nigga'squote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier in adam tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal naar Rotterdam om knuffels te geven. Ik blijf mooi hier in het veilige Groningen.
In Rotterdam zorgen ze ervoor dat het meteen je beroep wordtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:54 schreef Cara het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Rotterdam zorgen ze ervoor dat het meteen je beroep wordt
Heul niet, eind deze maand ben je hier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal naar Rotterdam om knuffels te geven. Ik blijf mooi hier in het veilige Groningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je elke avond wel een paar keer "knuffelen" ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heul niet, eind deze maand ben je hier.Oja was ook zo, 25 tot 27 mei in Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan kun je ons wel ff komen supporteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oja was ook zo, 25 tot 27 mei in Rotterdam.
Wat moet je nog in dat gat in het noorden als je Rotterdam kent?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oja was ook zo, 25 tot 27 mei in Rotterdam.
Rotterdam is echt kut manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet je nog in dat gat in het noorden als je Rotterdam kent?
Er gaat niks boven Groningen. Rotterdam is niet mijn stad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wonen in Rotterdamquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Noem eens een mooie wijk in Rotterdam.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
Alleen de koopgoot en Afrikaanderwijk als referentie kader nemen voor het mooie Rotterdam.
Ja, maar alsnog, de hele indeling enz, ik weet niet. En toen was het helemaal kut jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat jij hebt gezien welmaar het kan wel leuk zijn.
Feijenoordquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Noem eens een mooie wijk in Rotterdam.
Mja, ik vind het een te moderne stad, het heeft geen sfeer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog, de hele indeling enz, ik weet niet. En toen was het helemaal kut ja.
Het is geen adam of grun nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, ik vind het een te moderne stad, het heeft geen sfeer.
Dit dus, Groningen is trouwens echt een leuke stad. Lijkt me als student het leukste om daar te studeren. Zoveel restaurantjes ingericht op studenten etc.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga jij maar eens bij Poolcafé de Blaak kijken en kom dan terug en durf hetzelfde te zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze moeten daar wel alles hebben, want je moet een ziljoen kilometer rijden om bij de eerstvolgende grote stad te komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit dus, Groningen is trouwens echt een leuke stad. Lijkt me als student het leukste om daar te studeren. Zoveel restaurantjes ingericht op studenten etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |