Idd ...heb hier echt zo'n zin an.quote:
quote:
Nog meer "kut, waarom niet offline, had ik al kunnen spelen!". een heel weekend naar een doos kijken terwijl je niet kan spelen. the horror! Of bedoelden ze dat met inferno-moeilijkheidsgraad?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef jackson het volgende:
Zag op tweakers al mensen die mail hadden gekregen dat Diablo vandaag opgestuurd is en mogelijk zaterdag al aangeboden wordt aan de deur. Zeer benieuwd of dat klopt... Dan heb je iig je spullen op tijd binnen
Agree! Ik weiger alleen meer te betalen voor de digitale versie dan de versie met doosje & dvd. Dat is de reden dat ik een normale editie koop. De doos etc zal me een zorg wezen verder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik koop de digitale wel. Ik heb nog vier dozen van Diablo II en LoD elk (ja, acht dozen dus) op zolder, uiteindelijk gaat alles daarheenEn persoonlijk vind ik de CE tegenvallen. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Whehehequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog meer "kut, waarom niet offline, had ik al kunnen spelen!". een heel weekend naar een doos kijken terwijl je niet kan spelen. the horror! Of bedoelden ze dat met inferno-moeilijkheidsgraad?
Met wat pech heb ik straks met een niuwe laptop niet eens een discdrive, dus dan is de dvd voor mij ook zondequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Agree! Ik weiger alleen meer te betalen voor de digitale versie dan de versie met doosje & dvd. Dat is de reden dat ik een normale editie koop. De doos etc zal me een zorg wezen verder.
Idem. Ik heb al best veel gespeeld (gamescom 2x, closed beta, open beta). Ik kan wel even wachten en dan jaag ik er met mijn broer doorheen. Die kan ook pas donderdag geloof ik. maar goed, dan wordt het ook marathonnen naar minimaal hellquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:16 schreef jackson het volgende:
Whehehe. Zal voor sommige mensen best lastig zijn inderdaad. Zelf niet zo'n last van die speeldrang eigenlijk. Dinsdagavond maar eens rustig kijken hoe en wat.
Ik heb geen disc-drive in mijn laptop, dus wat dat betreft. Is voor mij puur een principe kwestie. Heb op zowel PC als Mac (zonder dvd-drive) al de installatie staan. Gebruik de DVD die erbij zit dus ook verder nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat pech heb ik straks met een niuwe laptop niet eens een discdrive, dus dan is de dvd voor mij ook zonde
Een verouderde installatie van de DVD + uren aan patches (Okay, rond release zal dat wel meevallen) of een recentere cliënt downloaden,en iets minder lang patchen... Doe mij dat laatste dan maarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat pech heb ik straks met een niuwe laptop niet eens een discdrive, dus dan is de dvd voor mij ook zonde
Het is echt geen seconde in me op gekomen om die CE versie te bestellen. Al kreeg ik die handel erbij voor hetzelfde geld wil ik het nog niet. Ik vul mijn prullenbak liever met zinnige dingenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:22 schreef Aleria het volgende:
[..]
Een verouderde installatie van de DVD + uren aan patches (Okay, rond release zal dat wel meevallen) of een recentere cliënt downloaden,en iets minder lang patchen... Doe mij dat laatste dan maar![]()
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het artbook, de soundtrack... En die diablo skull ziet er ook wel gaaf uit.
Zoals gezegd, voor iedereen verschillend. Was het een grotere skull geweest was ik geïnteresseerd geweest. Of een toffe figurine van +/ 30 cm, niet dat kleine gedoe. Maar nu niet. Kwestie van smaak. Zo vaak koop ik geen CE's, dus ik ben nogal kieskeurig, zelfs als het om Diablo gaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:22 schreef Aleria het volgende:
[..]
Een verouderde installatie van de DVD + uren aan patches (Okay, rond release zal dat wel meevallen) of een recentere cliënt downloaden,en iets minder lang patchen... Doe mij dat laatste dan maar![]()
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het artbook, de soundtrack... En die diablo skull ziet er ook wel gaaf uit.
Iedereen z'n ding idd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik koop de digitale wel. Ik heb nog vier dozen van Diablo II en LoD elk (ja, acht dozen dus) op zolder, uiteindelijk gaat alles daarheenEn persoonlijk vind ik de CE tegenvallen. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Sowieso ieder zijn ding, dat voorop gesteld. Maar wees eens concreet, wat zit er allemaal bij waar je waarde aan hecht?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Iedereen z'n ding idd.
Vind de CE juist wel tof ,zit imo veel bij.
Gewoon een hebbeding, denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is echt geen seconde in me op gekomen om die CE versie te bestellen. Al kreeg ik die handel erbij voor hetzelfde geld wil ik het nog niet. Ik vul mijn prullenbak liever met zinnige dingen.
Zo heb ik me ook helemaal scheel gelachen met dat "Book of Cain". Dacht laatst: "moet toch eens kijken wat daar zo bijzonder aan is". Ik die handel gedownload.... Werkelijk waar. Het kan me echt totaal niet boeien.
Oprechte vraag Aleria: Wat moet je ermee? Wat vind je er leuk aan?
Idd , zo'n figurine had wel tof geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, voor iedereen verschillend. Was het een grotere skull geweest was ik geïnteresseerd geweest. Of een toffe figurine van +/ 30 cm, niet dat kleine gedoe. Maar nu niet. Kwestie van smaak. Zo vaak koop ik geen CE's, dus ik ben nogal kieskeurig, zelfs als het om Diablo gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |