abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111411000

Titel: Diablo 3
Platform: Windows/Mac OS
Developer: Blizzard Entertainment
Release date: 15 mei 2012
Site: http://www.blizzard.com/diablo3

Eerdere Topics
DIABLO 3 AANGEKONDIGD!!!!
Diablo 3 #2 Waar we oneens zijn over de textures!
Diablo 3 #3: Waar we niet meer zeuren om de kleuren
Diablo 3 #4: Met een beta in Q3

Verhaal intro
Two decades have passed since the demonic denizens, Diablo, Mephisto, and Baal, wandered the world of Sanctuary in a vicious rampage to shackle humanity into unholy slavery. Yet for those who battled the Prime Evils directly, the memory fades slowly and the wounds of the soul still burn.

When Deckard Cain returns to the ruins of Tristram's Cathedral seeking clues to new stirrings of evil, a comet from the heavens strikes the very ground where Diablo once entered the world. The comet carries a dark omen in its fiery being and it calls the heroes of Sanctuary to defend the mortal world against the rising powers of the Burning Hells – and even the failing luminaries of the High Heavens itself.

Features

Explore a fully-realized Sanctuary – the living, breathing gothic fantasy world of Diablo III rendered in gorgeous 3D.

Battle the unholy forces of the Burning Hells with all-new character classes like the otherworldly Witch Doctor, or with re-imagined warriors from Diablo’s past: such as the fierce Barbarian.

Rain Hell on your enemies wielding the interactive environment as a weapon: lay cunning traps, turn destructible objects against your foes, and use environmental obstacles to your advantage - all powered by the Havok physics system.

Experience the intensity of multiplayer Diablo III over an all-new, wickedly-enhanced Battle.net platform with numerous enhancements to make connecting with your friends easier – and cooperative gameplay more fun.

Screenshots en Media

110826_28827_ss135-hires.jpg 110826_28827_ss47-hires.jpg
110826_28827_ss128-hires.jpg 110825_28827_Female%20Wizard%20uses%20Blizzard%20against%20her%20foes.jpg

Gameplay video (800 mb stream of download)
http://www.blizzard.com/diablo3/media/

Uitgebreide preview FOK!games: http://games.fok.nl/preview/460157/1/1/50/diablo-iii.html

Alle classes zijn inmiddels bekend, namelijk de Barbarian, Witchdoctor, Demonhunter, Wizard en Monk.

Barbarian: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/barbarian.xml
Witchdokter: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/witchdoctor.xml
Wizard: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/wizard.xml
Monk: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/monk.xml
Demon Hunter: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/demonhunter.xml

Cinematics:

Collector's Edition:

Battle.net tags:
Murdera: SlaineMcRoth#2316
ApoclysmX: Apoclysm#2978
seto: DFE#2437
Afwazig: Afwazig#2431
Matty___: TheCatsMeow#2114
I.C.O.N. : Vempel#2328
DjNivek: Grumpmeister#2188
RealBizkit666: RealBizkit#2771
Evertjan : Necrid#1828
LinQ: linQ#2481
ChocolateJesus.: zombiejesus#1323
Aleria Yindy#2776
pi_111411007
En open!
pi_111411026
It giet oan!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_111411069
Nog vier dagen!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:22:26 #5
69994 seto
-|||--------|||-
pi_111411075
Nog 3 nachtjes :9

Deze is wel handig voor de mensen die 1 en 2 niet hebben gespeeld.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_111411151
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:22 schreef darpios het volgende:
Nog vier dagen! [ afbeelding ]
Idd ...heb hier echt zo'n zin an.
Lekker druk weekend voor de boeg , dus dat is binnen no-time weer voorbij.
En dan nog effe 2 dagen werken , want ik ben dinsdag niet vrij.... ;(

En dan s'avonds lekker knallen ! :D
- Djehoetie / Jehuty -
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 11 mei 2012 @ 10:26:25 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_111411163
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:22 schreef darpios het volgende:
Nog vier dagen! -O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_111411400
Na die recap zat ik hier weer mee in m'n hoofd:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:12:11 #9
351720 vraagjesman123
begin er maar niet over...
pi_111412420
toch wel jammer dat weer online is en niet offline speel baar
daarom speel ik nu torchlight
heeft er wel iets weg van
ik kreeg kusjes:)
BrandX hosselen
pi_111412430
Yay! E-plaza heeft zo af en toe de CE's weer op de site staan!
Lijkt erop dat ik er net succesvol eentje besteld heb! *O*

Kreeg gisteren een "Er zijn weer ZEER beperkte aantallen CE's beschikbaar" + een bestelnummer (24649360), gisteren echt tig keer ingevoerd, niets...
Probeerde het vanmorgen, lukte het gewoon! *O*

(Overigens is hij nu alweer van de website verdwenen, dus met wat geluk kan ik hem dinsdag verwachten.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Aleria op 11-05-2012 11:28:22 ]
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:14:16 #11
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_111412482
Zag op tweakers al mensen die mail hadden gekregen dat Diablo vandaag opgestuurd is en mogelijk zaterdag al aangeboden wordt aan de deur. Zeer benieuwd of dat klopt... Dan heb je iig je spullen op tijd binnen :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_111412501
Ik koop de digitale wel. Ik heb nog vier dozen van Diablo II en LoD elk (ja, acht dozen dus) op zolder, uiteindelijk gaat alles daarheen :D En persoonlijk vind ik de CE tegenvallen. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
pi_111412541
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef jackson het volgende:
Zag op tweakers al mensen die mail hadden gekregen dat Diablo vandaag opgestuurd is en mogelijk zaterdag al aangeboden wordt aan de deur. Zeer benieuwd of dat klopt... Dan heb je iig je spullen op tijd binnen :D
Nog meer "kut, waarom niet offline, had ik al kunnen spelen!". een heel weekend naar een doos kijken terwijl je niet kan spelen. the horror! Of bedoelden ze dat met inferno-moeilijkheidsgraad?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:16:32 #14
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_111412557
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ik koop de digitale wel. Ik heb nog vier dozen van Diablo II en LoD elk (ja, acht dozen dus) op zolder, uiteindelijk gaat alles daarheen :D En persoonlijk vind ik de CE tegenvallen. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Agree! Ik weiger alleen meer te betalen voor de digitale versie dan de versie met doosje & dvd. Dat is de reden dat ik een normale editie koop. De doos etc zal me een zorg wezen verder.
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nog meer "kut, waarom niet offline, had ik al kunnen spelen!". een heel weekend naar een doos kijken terwijl je niet kan spelen. the horror! Of bedoelden ze dat met inferno-moeilijkheidsgraad?
Whehehe :D. Zal voor sommige mensen best lastig zijn inderdaad. Zelf niet zo'n last van die speeldrang eigenlijk. Dinsdagavond maar eens rustig kijken hoe en wat.

Die vrijdag gaat ook nog maar de vraag worden of ik vrij kan krijgen. Maanden geleden al gepland maar er zijn onvoorziene zaken tussen gekomen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_111412599
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:16 schreef jackson het volgende:

[..]

Agree! Ik weiger alleen meer te betalen voor de digitale versie dan de versie met doosje & dvd. Dat is de reden dat ik een normale editie koop. De doos etc zal me een zorg wezen verder.
Met wat pech heb ik straks met een niuwe laptop niet eens een discdrive, dus dan is de dvd voor mij ook zonde :+
pi_111412655
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:16 schreef jackson het volgende:
Whehehe :D. Zal voor sommige mensen best lastig zijn inderdaad. Zelf niet zo'n last van die speeldrang eigenlijk. Dinsdagavond maar eens rustig kijken hoe en wat.
Idem. Ik heb al best veel gespeeld (gamescom 2x, closed beta, open beta). Ik kan wel even wachten en dan jaag ik er met mijn broer doorheen. Die kan ook pas donderdag geloof ik. maar goed, dan wordt het ook marathonnen naar minimaal hell :D
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:20:03 #17
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_111412658
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Met wat pech heb ik straks met een niuwe laptop niet eens een discdrive, dus dan is de dvd voor mij ook zonde :+
Ik heb geen disc-drive in mijn laptop, dus wat dat betreft. Is voor mij puur een principe kwestie. Heb op zowel PC als Mac (zonder dvd-drive) al de installatie staan. Gebruik de DVD die erbij zit dus ook verder niet :+
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_111412743
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een verouderde installatie van de DVD + uren aan patches (Okay, rond release zal dat wel meevallen) of een recentere cliënt downloaden,en iets minder lang patchen... Doe mij dat laatste dan maar O-)

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het artbook, de soundtrack... En die diablo skull ziet er ook wel gaaf uit.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:26:41 #19
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_111412888
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:22 schreef Aleria het volgende:

[..]

Een verouderde installatie van de DVD + uren aan patches (Okay, rond release zal dat wel meevallen) of een recentere cliënt downloaden,en iets minder lang patchen... Doe mij dat laatste dan maar O-)

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het artbook, de soundtrack... En die diablo skull ziet er ook wel gaaf uit.
Het is echt geen seconde in me op gekomen om die CE versie te bestellen. Al kreeg ik die handel erbij voor hetzelfde geld wil ik het nog niet. Ik vul mijn prullenbak liever met zinnige dingen :D.

Zo heb ik me ook helemaal scheel gelachen met dat "Book of Cain". Dacht laatst: "moet toch eens kijken wat daar zo bijzonder aan is". Ik die handel gedownload.... Werkelijk waar _O-. Het kan me echt totaal niet boeien.

Oprechte vraag Aleria: Wat moet je ermee? Wat vind je er leuk aan?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_111412911
Ik heb pas afgelopen week ge pre-download. Dus ik hoop weinig patches te hoeven downloaden. :)
pi_111412913
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:22 schreef Aleria het volgende:

[..]

Zoals gezegd, voor iedereen verschillend. Was het een grotere skull geweest was ik geïnteresseerd geweest. Of een toffe figurine van +/ 30 cm, niet dat kleine gedoe. Maar nu niet. Kwestie van smaak. Zo vaak koop ik geen CE's, dus ik ben nogal kieskeurig, zelfs als het om Diablo gaat.
pi_111412962
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
Iedereen z'n ding idd.
Vind de CE juist wel tof ,zit imo veel bij.
Maar dat komt ook omdat ik SC2 speel en WOW nog heb , er zitten ook extra's bij voor die games.
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:30:38 #23
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_111413034
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:28 schreef Altron het volgende:

[..]

Iedereen z'n ding idd.
Vind de CE juist wel tof ,zit imo veel bij.
Sowieso ieder zijn ding, dat voorop gesteld. Maar wees eens concreet, wat zit er allemaal bij waar je waarde aan hecht?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_111413035
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Het is echt geen seconde in me op gekomen om die CE versie te bestellen. Al kreeg ik die handel erbij voor hetzelfde geld wil ik het nog niet. Ik vul mijn prullenbak liever met zinnige dingen :D.

Zo heb ik me ook helemaal scheel gelachen met dat "Book of Cain". Dacht laatst: "moet toch eens kijken wat daar zo bijzonder aan is". Ik die handel gedownload.... Werkelijk waar _O-. Het kan me echt totaal niet boeien.

Oprechte vraag Aleria: Wat moet je ermee? Wat vind je er leuk aan?
Gewoon een hebbeding, denk ik. :) Ik vind het leuk om door de artbooks te bladeren, die dvd een keertje te kijken
Het scheelt ook wel dat ik nog een SC2 account heb rondslingeren, en soms iets te fanatiek bezig ben met het collecten van pets in WoW... Bij de Diablo CE krijg ik ook voor die 2 dingen iets.
pi_111413040
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zoals gezegd, voor iedereen verschillend. Was het een grotere skull geweest was ik geïnteresseerd geweest. Of een toffe figurine van +/ 30 cm, niet dat kleine gedoe. Maar nu niet. Kwestie van smaak. Zo vaak koop ik geen CE's, dus ik ben nogal kieskeurig, zelfs als het om Diablo gaat.
Idd , zo'n figurine had wel tof geweest.
Ben zelf ook niet zo van de CE's , maar voor dit soort spellen maak ik graag een uitzondering.
- Djehoetie / Jehuty -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')