Zit daar geen giftig spul in ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Of bevroren koelblokken in een harddoek?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef dribbel79 het volgende:
Echt 1.40 meter x 80 cm om languit te liggen, 10 x 10 cm drollenhoop en waar liggen ze de hele dag??
Hoekkooi met bizarre afmetingen, 2 grote kleden en ze liggen het liefst in een kleine kartonnen doosquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef dribbel79 het volgende:
Echt 1.40 meter x 80 cm om languit te liggen, 10 x 10 cm drollenhoop en waar liggen ze de hele dag??
Ja, wel. Dus alleen geven als je erbij bent en als ze er niet aan gaan knagen... Misschien is een bevroren fles wel beter, bij nader inzien. Doen wij altijd, in een oude sokquote:
Supreme Carefresh was ik best tevreden over, zij ook. Want het smaakt zo lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef morgane het volgende:
Welk spul gebruiken jullie in de toiletjes? Ik heb nog steeds niets gevonden waar ik écht tevreden over ben.
Hoop dat tie een maatje krijgt :pquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zusje van vriendin vond dat ze ook een konijn wou.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier vriendin van zusje, het is een mannetje en misschien wil ik de toekomst babykonijntjes dus dan komt er waarschijnlijk een maatje erbijquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Hoop dat tie een maatje krijgt :p
Wel een hele leuke bunnie
Als ik jou was, zou ik je mannetje laten casteren wanneer het kan. Daarna kun je er een vrouwtje bijzetten, zonder dat je nestjes krijgt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:55 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hier vriendin van zusje, het is een mannetje en misschien wil ik de toekomst babykonijntjes dus dan komt er waarschijnlijk een maatje erbij
Wat nou als je 5 rammen hebt in het nest? Of uhm... de moeder de jongen verstoot?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:17 schreef monsterd. het volgende:
Als er kleintjes komen dan houden we ze allemaal zelf. Dus dat moet geen probleem worden. Tenzij de nijn er meer dan 10 werpt dan gaan we familie af etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |